1. Saifedine.boualam

Als eerst kwamen we binnen in een niet al te gezellig restaurant. Overal op de grond in het gangpad lagen bonnetjes en rotzooi. Er werdt uitgelegd dat je met 5 gerechten pp om de 15 minuten (achteraf was dit 20 minuten). Vervolgens hadden we de 1e ronde besteld voor meerdere personen saranoham met meloen, die kregen we pas op de 3e ronde toen we met het hoofdgerecht bezig waren. Dit restaurant is zelf niet een blik waardig. Met het hoofdgerecht hadden we met 4 maal biefstuk, het leek wel alsof het een aantal kattendarmen waren, de structuur van het vlees was walgelijk waardoor ook menigeen aan de tafel zat te braken. Verder hadden we met een groep van 10 personen spekkoek besteld we kregen 4x 2 sneetjes, de sneetjes waren zo dun dat je er een krant door had kunnen lezen. Verder stonden er torenhoge stapels met borden en plaatjes waar het eten op werdt geserveerd, we moesten het personeel vriendelijk te verzoeken om de vaat van onze tafel te halen. Al het eten wat gebracht werdt werd op de hele tafel neer gezet zodat er geen plek meer was om fatsoenlijk te eten. Over het eten en de toetjes zelf ben ik nog steeds verwonderd dat dit restaurant nog MAG bestaan graag had ik gewild dat de service 10x verbeterd en de kwaliteit en humeur van het personeel ook. Dus bij deze als u lekker en goed wilt uit eten zou ik wat anders kiezen.

1,2