Hier zie je hoe de meningen over de De Postkoets verdeeld zijn.

Vorige pagina

Volgende pagina

1. Marieke

Wat een top avond! Met mijn twee dochters ben ik bij bistro de Postkoets wezen eten. Wij hadden alle drie het lezersmenu. Het was moeilijk te kiezen want er staan heerlijke gerechten op! De bediening en service waren prima. Eten en drinken kwamen snel en ze kwamen geregeld langs kom te vragen of alles naar wens was en of we nog iets te drinken wilde!
    Een aanrader en wij komen zeker nog een keer!

2. We komen hier meerdere malen en altijd is het eten en de bediening top.
    De menukaart is uitgebreid en de wijnen zijn heerlijk.
    We gaan hier zeker nog vaak heerlijk eten.

3. a wolbers

Mijn ervaring was érg positief tot aan vandaag. Wat hebben wij ons geërgerd en het eten was totaal niet lekker. Jammer van de centen.
    Voorgerecht: was oké (wel wat weinig)
    stokbrood met knoflooksaus/kruidenboter: de knoflooksaus had al een gele harde rand toen het bij ons op tafel kwam en was erg waterig.
    Tussengerecht: venkelroomsoep: deze was heerlijk.
    Hoofdgerecht: zalm: oké, tournedos: vreselijk, smaakte naar spiritus.
    Asperge: was erg hard dus niet op gegeten.
    Desser: lava cake met advocaatsaus: lava cake was heerlijk maar er lag geen advocaatsaus op mn bord.
    Nu komt er nog bij dat het allemaal erg lang duurde en vooral met 2 kleine kinderen erbij.
    We zijn in totaal 3 uur binnen geweest.
    Ook merkte ik op dat de dames vd bediening niet goed de klanten op merkten en je telkens moest vragen wanneer iets klaar was.
    Wel hebben we ter compensatie een gratis drankje gehad maar dit was een schrale troost.
    Achteraf bleek ook nog dat er geen Martini was aangeslagen maar een drankje wat 2× zo duur was! (7,50€!)
    aan de eigenaar van de Postkoets: ik was echt altijd zeer tevreden maar ik kom hier niet weer.
    Minpunten;
    - de wachttijden.
    - Personeel wat niet echt ervaren oogde mbt vragen stellen: je op de hoogte houden: telkens andere dames aan je tafel.
    - Smaak vh eten.

4. Ria van Beersum

De gerechten op de menukaart zagen er veelbelovend uit. Maar helaas. De 3 tapaz voorgerechten waren smakeloos en veel te koud. Het vleessgerecht was een ruim portie maar voor het merendeel had het vlees niet de juiste bereidingstijd. De witlof was zuur, evenals de mayonaise. De bediening wist niets van wijnen en kon niet vertellen wat er op ons bordje lag. Ik ben vrij positief ingesteld maar helaas over de Postkoets kan ik niets positiefs melden. Jammer van ons avondje uit eten.

5. Margriet

Er is weinig overgebleven van de gezellige bistro die het was. Voorbij "rennende" allemaal jonge, weinig ervaren serveersters maken het er niet gezelliger op. Zij hebben geen oogcontact met de klanten. We hebben 31/2 uur gezeten, merendeel met lege borden en glazen voor ons. Zelf een paar keer moeten vragen of we nog iets te drinken konden krijgen. Tot slot het verkeerde dessert gekregen. Zegt ze ook nog 'ik kan het juiste dessert wel brengen, maar dan moet u nog langer wachten! ' Verder was het eten top!

6. Kim

Heerlijk gegeten, vooral het vlees bij het hoofdgerecht was erg lekker!

7. Eekelder

Drie en een half uur voor een vier gangen menu als de tent nou vol zit oke.
    Maar dat was het lang niet.
    Eten lauw.
    Geen aanrader.

8. Gisteren bij Bistro "de Postkoets" in Haaksbergen een via Groupon Bic Green Egg keuze menu genoten. Zelden heb ik me zo verwend gevoeld.
    En vriendelijke ontvangst, de borden waren gelijk schilderijtjes opgemaakt en mooi op smaak
    Heel vaak ervaar ik te zout opgediend eten, dit was hier helemaal niet het geval.

Zo'n Big Green Egg wil ik nu ook, maar dan in een kleine uitvoering (dit vanwege dan mijn toenemend overgewicht)
    Onder de indruk van de openheid van de Chef Sjoerd Franke, die mij zijn hele toko liet zien, werkwijze, ambitie maar ook zijn hele voorraad. Hoe diep kun je gaan. Ook zijn zelf ontwikkelde saus mocht ik proeven, die wordt doorverkocht aan de plaatselijke slager.

Nu ik vandaag mijn piepers weer zelf jas besef ik maar al te goed, wat er een enorm werk, organisatie en vak/ kennis er aan te pas komt om voor gasten zo'n maaltijd voor te zetten

Heel erg bedankt team van de Postkoets

Eric Bulens

9. De ambiance was chique, maar niet in verhouding met kwaliteit eten. Prijs en kwaliteit eten daar integen wel in verhouding.
    Alleen jonge medewerkers die er waren, miste de ervarenheid ook al deden ze erg hun best.

10. Paul Mos

Voldoende vlees, echter weinig smaak. Geldt ook voor de aardappeltjes. Koffie was slappe bak. Sfeer en bediening was prima.

11. Molenkamp

Lange wacht tijden. Massa werk, op zaterdagavond kan de keuken de vraag niet aan. Borden zien er mooi uit, weinig aandacht voor service. Om 19.00 gereserveerd en om 22.30 nog wachten op dessert terwijl er al geveegd en gedekt werd voor volgende dag, meeste tafels waren al leeg.
    Rivella zonder prik, geen alternatief aangeboden. Veel slordige foutjes......serveersters aardig maar erg druk.
    Eten smaakte prima.

12. Vanavond bij De Postkoets gegeten.
    Vriendelijke ontvangst, vriendelijke dames in de bediening, niks mis mee.
    Onze tafel stond op een vervelende plaats; toen de tafel achter ons ook bezet raakte, werd de doorgang voor de bediening te smal. Er werd telkens tegen mijn stoel aangeduwd, niet prettig.
    De kinderen hadden allebei varkenshaas. De ene was veel te ver doorgebakken: wit en droog. De andere was mooi rosé, maar ondanks dat vreselijk taai.
    Mijn sate spies was aan de buitenkant op sommige plekken zwart en aan de binnenkant tegen het rauwe aan, niet echt medium gebakken...
    Mijn dessert was crème brûlée; deze was zo heet, de damp sloeg eraf, heb m'n mond eraan verbrand. Niet opgegeten en doorgegeven aan de bediening. Ze zou het doorgeven aan de keuken. Verder geen reactie.
    En tot slot: de "spa blauw" zit al in een glas en niet in een flesje. Dat geeft mij het gevoel dat ik sta te betalen voor kraanwater.
    Al met al geen topavond.

13. WilmaCorCorrie

Prima ervaring bij de Postkoets. We kozen voor het 4-gangen menu. Elke gang was met fantasie opgemaakt en smaakte heerlijk. Een jong meisje bediende ons vriendelijk. Kortom voor herhaling vatbaar.

14. Wij hebben hier met 8 personen heerlijk gegeten. Daarnaast was de bediening zeer vriendelijk. Wij komen hier zeker snel terug

15. Harrie de Jong

Zondag heerlijk gegeten bij de postkoets. Het eten was goed en er hing een fijne huiselijke sfeer. Bediening deed erg zijn best en was correct.

Wij komen zeker terug!

16. Mees te Brinke

Eten en sfeer van het restaurant was zeer matig. Bediening was daarin tegen wel leuk en goed.

5,1
  17. Wij hebben een plaats toegewezen gekregen dichtbij de toegangsdeur. Bij het openen van die deur kwam er telkens een vervelende koude tochtstroom de bistro binnen.
    Verder alles volledig naar wens.

18. De witlof was koud, de chocolade saus van de dame blance was koud en de bavarois en panna cotta waren nog licht bevroren. Na dit aangegeven te hebben reageerde de serveerster wat nonchelant dat ze het wel door zou geven. Wel nieuwe dame blance gekregen maar niet voor herhaling vatbaar.

19. E. Nijhuis

Absoluut voor herhaling vatbaar, maar blijf wel letten op de details in de service.

20. Leuke gezellige aankleding met haard. Wel warm als je er vlak voorzit.
    Met vrienden goed en lekker gegeten

21. Wij hebben hier heerlijk het lezersmenu gegeten. Goede bediening en service. Mooie tussen poses niet te lang.

22. Wij hadden een verrassingsmenu en dit was echt heel goed.
    Het eten was zeer smaakvol en werd mooi gepresenteerd.
    De bediening was zeer vriendelijk en gastvrij. Zeker een aanrader.

23. Via een grouponactie kwamen we vorig weekend terecht bij Herberg de Postkoets. We hadden het 4-gangen keuzemenu van de Green Egg, een aanrader!
    De Postkoets is een redelijk grote sfeervol ingerichte herberg met vriendelijk personeel.
    De prijzen zijn goed, de gerechten uitgebreid (met warme groenten en aardappeltjes) en voortreffelijk bereid.

24. Mieke,Marian,Hans,Harry

Vandaag een verrassingsmenu gegeten. Lekker eten, gezellige zaak met heel vriendelijk personeel!
    Bedankt Sjoerd en de rest van het team!

25. Els Landkroon

Hadden er eerder erg goed gegeten. Deze keer 2e kerstdag was niet top. Niet wat je besteld hebt bv varkensoester omhuld met spek, was niet omhuld met spek. Uiensoep gegratineerd met kaas was zonder kaas. Slibtongetjes was meer graat dan vis en tegen de tijd dat je aan Slibtongetjes 3 toe was alles koud. Had allemaal wel iets beter gekund. Jammer!

26. Simone Nijhof

Het eten was zoals gewoonlijk heerlijk. Toen we om 21.15 Uur net klaar waren met de koffie en er als laatste nog zaten werd de muziek uitgezet en begon het personeel uitgebreid te poetsen. Met andere woorden tijd om op te stappen. Wel jammer voor een avondje uit.

27. Het eten is uitstekend!
    Bediening is ook OK.
    De zitplaatsen OK.
    De toiletgroep weliswaar schoon maar gedateerd.
    Een niet werkend urinoir zou een notitie "defect" moeten hebben i.p.v. "devect".
    We komen graag nog een keertje terug!

28. Ans van der Laan

29. Paul Fortuijn

Op advies van een collega ben ik gisteren uit eten geweest bij restaurant de Postkoets in Haaksbergen. Ik hoorde allerlei positieve opmerkingen dat dit een heel goed eetadres is dus mijn verwachtingen waren gewekt.
    Niks van gelogen want dit is inderdaad een prima restaurant om gezellig en heerlijk uit eten te gaan. Wij hadden het Lezersmenu van de Tubantia.
    Alle gerechten waren een lust voor het oog en de smaakpapillen kwamen niets te kort.
    Er worden mooie, kwalitatief goede en verse ingrediënten gebruikt en de gerechten worden (indien van toepassing) lekker warm opgediend. Dit is niet overal vanzelfsprekend.
    Het jonge meisje die ons aan tafel bediende werkte nog maar 1 dag in dit restaurant.
    Niets van gemerkt; gewoon heel professioneel; complimenten aan haar!
    De toiletgroep was schoon en fris. Prima!
    Het interieur van het restaurant ziet er gelikt uit; hier ga je voor je plezier een paar uur zitten.
    De openhaard was aan; de tafels netjes gedekt en de stoelen waren aangenaam om op te zitten. Laat het feest maar beginnen!
    Ik wil het team van restaurant de Postkoets feliciteren; jullie zijn toppers.
    Ga vooral zo door!

Paul Fortuijn.
    Oldenzaal.

30. Ik heb gebruik gemaakt van de aanbieding van Eet.nu. Dat had wel wat voeten in de aarde. Nadat ik na 4 dagen geen bevestiging had gekregen adviseerde Eet.nu mij om met het restaurant contact op te nemen. Ik heb gebeld en vroeg wat de status was. De reactie: "U heeft besteld via Eet.nu? Ja, wij zijn niet dol op internet reserveringen. Want Eet.nu, eet ook mee. Dat kan ik mij voorstellen maar dat zeg je toch niet tegen een klant. Gelukkig was ik wel welkom.

Het eten was echt bijzonder goed en de tijdsverdeling tussen het opdienen van de verschillende gerechten was perfect. Het komt nog wel eens voor dat je moet wachten. Maar de timing was echt goed!

We werden prima bediend door een medewerkster die nog wat werkervaring op moest doen. Dat geeft niet, voor alles is een eerste keer. Ik moet zeggen dat ze het prima deed. Maar binnen onze gehoorafstand werd ze openlijk gecorrigeerd en kreeg ze feedback. Persoonlijk vond ik dat meer storend dan het feit dat het opdienen misschien niet helemaal volgens de regels van de etiquette ging.

31. Wij hebben hier gisteren gegeten met 4 personen via het laatste tafeltje, je krijgt wel een andere menukaart met genoeg keuze om wat uit te zoeken. Wat hebben wij super gegeten met smaak, helemaal top. Complimenten, wij komen zeker terug.

32. Heb zondag heerlijk gegeten met mijn vrouw. Hadden coupon menu. Ales was super!

33. Prima gegeten het was druk waardoor we lang moesten wachten op ons eten.
    We hadden lezersmenu voor 25 euro.
    Vriendelijk personeel.

34. 4 Gangen voor 35 euro voor 2 personen is vrij goedkoop mogen we zeggen. Als het dan ook nog lekker smaakt zijn we weer dik tevreden. Zeker ook omdat de ambiance ook gezellig aandoet met daarnaast een paar "fruitige" dames in de bediening.

35. Heerlijk Lezersmenu gegeten.
    Vriendelijke ontvangst en bediening.
    Prima prijs kwaliteit.
    We hebben een heerlijke avond gehad.

36. A van Drumpt

Gisteravond samen met mijn dochter heerlijk gegeten bij de postkoets!
    Gekozen voor het Groupon menu.
    Super voorgerecht van vis, daarna soep, gevolgd door een heerlijk stukje vlees van de green egg. En als afsluiting een coupe met ijs. Al met al zeer de moeite waard!

37. Gekozen voor dit restaurant omdat ze mee zouden doen aan het lezersmenu (voor mij bekend van de Tubantia). Achteraf bleek dit een lokkertje. Een menu van 4 gangen voor 25 euro met een gratis drankje van de krant. Bij de reservering zeiden ze een kopje koffie.
    Het is vrij donker in de zaak aan aangezien het zomer is wilden we met zijn vijven graag bij het enige raam in de zaak zitten. Dat mocht na wat bedenkelijke blikken van de serveerster. Het raam zat vol vliegenpoepjes en op de muur zaten vet- en andere vlekken. Niet echt fris. Je wilt de sfeer niet bederven, dus houd je je mond er maar over. Toen wij de eerste drankjes op tafel hadden staan hoorden wij de kok en de serveerster met elkaar ongezellig, goed hoorbaar, debatteren over het feit dat wij bij het raam zaten. Ik denk dat er maar plek was voor 4 personen, en wij waren met vijf. Gelukkig werd er tegen ons niets van gezegd. Dan het eten en drinken: Mijn rivella was prikloos, dus moest ik een nieuwe vragen.
    Het voorgerecht vitello tonato was taai en droog, de carpaccio was erg pezig. Van het hoofdgerecht trio vlees waren het varkensvlees en de biefstuk droog en taai. Bijgerecht van witlof met kerriekool was smakeloos en zag er verlopen uit. De paprikasaus van het trio was merkwaardig van smaak. Bij het nagerecht "crème brulee en verse aardbeien" zat een halve aardbei en het ijs was hartstikke bevroren. Toen ik opmerkte dat er geen aardbeien bij het betreffende nagerecht zaten kreeg ik een bakje aardbeien apart geserveerd. Ik wel, maar mijn tafelgenoot met hetzelfde nagerecht niet. De bediening was aardig, maar niet doortastend genoeg dus. Wat was eigenlijk wel goed die avond? Ons gezelschap! Oh ja. En de rekening die was ook goed, voor de Postkoets. We hebben eigenlijk ook nog teveel betaald. De koffie zou van de krant zijn, maar die hebben we ook moeten betalen. Hadden we maar beter moeten opletten! Wees gewaarschuwd.

1,6
  38. Met een groot gezelschap heerlijk gegeten, zeer vlotte bediening en voor een heel goede prijs. Top.

39. Afgelopen zaterdag weer heerlijk gegeten. Wij komen regelmatig in deze bistro en genieten elke keer weer van het lekkere eten, de sfeer en de vriendelijke bediening. Een echte aanrader!!

40. Het eten was heel matig, op zondag middag om 16.00 Geen ratler meer😡
    En als 1 van de eerste gasten deze middag geen aardbeien meer. Hoezo Jumbo en de AH zitten op 5 minuten loop afstand. Maar meld dit dan voor de bestelling maar maak het dan niet af met 6 ieniemieni rode bessen, in de hoop dat de klant de aardbeien zijn vergeten die op de menu kaart stonden Kerry kool was niet lekker en zo was ook de witlof.
    De rauwkos was ook niet lekker. Dus wij komen niet weer!

1,3
    1 positieve stem1 negatieve stem
  41. Ben

Met mijn gezinnetje wezen eten bij de Postkoets in Haaksbergen. Zelf heerlijk á la carte een overheerlijke tournedos als hoofdgerecht gehad met natuurlijk de capacio. De kinderen hadden samen een lezersmenu want ze zaten nog vol van ijsjes. Al met al meer dan genoeg en om de vingers af te likken.

Bijzondere moment was het welkomstdrankje. Chapo 👌🏻

42. Barry en Anouk

Afgelopen weekend met z'n achten wezen eten bij de Postkoets Haaksbergen.
    Zelf komen we uit Hengelo Gelderland, maar doordat we heel erg veel positieve verhalen hoorden over deze zaak, zijn we er gaan eten.

1 Ding is zeker! Wat er over gezegd wordt is echt waar, SUPER ETEN! Erg leuke bediening en heerlijke verse gerechten.
    Voor Kerst al geboekt!

Barry en Anouk!

43. Chantal

Niets wat wij op ons bord hadden liggen was vers. Het was veel te zout en de producten die gebruikt waren, waren van slechte kwaliteit. De bediening was prima.

1,7
  44. Fedor & Laura

Naast dat we een paar keer heerlijk hebben gegeten bij de Postkoets hebben we Sjoerd en team ook ingeschakeld voor verzorging van onze bruiloft.

Wat. Een. Dag.

Helemaal geweldig hoe er vanuit de Postkoets is meegedacht om alles rond te krijgen voor onze grote dag. Vooraf aan de bruiloft is er veel met elkaar gesproken om alles af te stemmen. Tijdens de bruiloft namen ze niet alleen de verantwoordelijkheid voor de catering, er werd ook meegedacht over de regie. Zodat wij als bruidspaar er niets van merkten tijdens de dag zelf. Heel fijn!

Van onze gasten kregen we veel complimenten over het eten, en vooral de ribbetjes waren in trek. Tevens werd de bediening als heel professioneel ervaren (de dames wisten wat men dronk en niemand stond lang met een leeg glas).

Alle complimenten en lof voor Sjoerd, de dames van de bediening, de chefkok en personeel. Echt fantastisch werk! Het is wat dat betreft jammer dat je maar 1x trouwt, anders zouden we het precies zo over doen.

De Postkoets heeft ons een fantastische dag bezorgd. Binnenkort gaan we er weer langs om erop te proosten tijdens een etentje ;-)

45. Met 4 personen hier heerlijk gegeten. Bediening was erg vlot en vriendelijk. Een prettige en gezellige sfeer, en het eten was uitstekend en heerlijk bereid.
    Was de eerste, maar zeker niet de laatste keer, dat wij hier gegeten hebben.

46. Gerlinde Helthuis

Zoals altijd, is het eten vd Postkoets prima in orde.
    Super goed eten voor een prima prijs!

47. J. Knols

Fijne zaak, net iets sjieker dan gemiddeld maar niet overdreven. Mooie ruime zaak, erg vriendelijke bediening. Eten was verrukkelijk, vooral een heerlijk stuk vlees gehad maar de bijlagen waren ook apart en zeer de moeite waard. Lekker glaasje wijn erbij. Prijs/kwaliteit was prima in orde. Een aanrader voor een gezellige avond!

48. Heerlijk gegeten, voor die prijs een 4-gangen diner.. top.
    Serveerster was helemaal geweldig, liep letterlijk het vuur uit haar schoenen, een super compliment voor haar.
    Ook de koks een chapeau, om onder deze omstandigheden (zeer warm) een geweldige maaltijd te kunnen bereiden.
    Om zeker terug te keren.

49. Zojuist gegeten bij Postkoets o.b.v. Groupon 6 personen. Twee personen vegetarisch. Bij het afrekenen was het bedrag erg hoog dus onze vraag hoe dat kan. Wanneer je vegetariër bent en dus het vegetarische menu hebt valt dat niet onder de Groupon. Echter werd dat niet bij het bestellen gezegd. Wij hebben dus €80 betaald voor Groupon 6 personen en daarnaast €70 extra (vegetarische gerechten en drankjes). Erg jammer dat ze voor vegetarische gerechten andere bedragen en regels hanteren. Vooral omdat vegetarische gerechten normaliter goedkoper zijn dan bv een vlees of visgerecht. Daarnaast was het vegetarische hoofdgerecht niet te eten. Wanneer u dus obv Groupon hier wilt gaan eten en u bent vegetarisch, houdt u dan rekening met extra kosten.

50. Gisteren echt heerlijk gegeten bij Bistro de Postkoets in Haaksbergen. De sfeer was goed en het hele restaurant zat vol. De bedienden waren zeer vriendelijk en attent. Zeker een aanrader !

51. Vandaag heerlijk wezen eten bij De Postkoets! Ze hadden een speciaal paasmenu! Echt heerlijk, wij hebben er van genoten!! Onze complimenten! Wat wij ook zagen is dat er 2 dames in de keuken stonden! Dat zie je tegenwoordig nergens! Dit konden wij ook terug zien in het opmaak van de borden! Wij hebben eigelijk maar 1 woord voor de gehele avond: Geweldig!! En wij komen zeker terug!

52. We gaan graag naar de Postkoets uit eten. Altijd gezellig druk, goede kaart en dito eten.

53. Sander 1 2 3

Prima restaurant met een uitgebreide kaart en een snelle en vriendelijke bediening. Het eten is ook uitstekend, op temperatuur en erg smaakvol! Een echte aanrader!!!

54. Elsemieke

Gisteren (23-3) wezen eten bij de Postkoets. Van kennissen hebben we gehoord dat je er heerlijk kunt eten voor een betaalbare prijs. Er is niks gelogen, en wil dit daarom graag kenbaar maken. De sfeer in het restaurant voelt warm aan, het personeel van die avond was vlot en vriendelijk. Wij zagen dat ze er plezier in hadden, en dit straalde ze ook uit. We hebben ons laten verrassen met een 4-gangen verrassing menu, waarbij je kunt kiezen uit vis,vlees of een combinatie van die twee. Het menu ging onze verwachting te boven. Complimenten aan de twee dames in de keuken!!

Wij komen zeker nog eens terug, en zullen waar we komen een goed woordje voor jullie doen.
    Bedankt voor de leuke, gezellige en voor de verrassende heerlijke avond.

55. We hebben heerlijk gegeten.
    Een leuke sfeervolle en vooral animale bistro waar het gewoon gezellig is. Echt een super menu en dat voor die prijs.
    Toppers zijn het.

56. Zeer slecht, vergane glorie! Champignons Dordogne met een dikke laag oliebollenbeslag, smaakloos, dezelfde saus als bij het brood en oude champignons.

Enige pluspunt was het vlees. Dat was goed, maar het garnituur van een paar plakjes wortel en iets van een quiche kan je beter niet eten. Daarnaast zou mijn tafelgenoot gecarmeliseerde appeltjes krijgen in de saus bij haar kalf. Die waren ze 'vergeten', vervolgens krijg je rauwe appelbolletjes in een bakje. De prijs werd met een euro verlaagd...

Dan het water, na een aantal regulieren consumpties wilden we een glaasje water. We kregen kraanwater. Er was namelijk geen fles Spa te bekennen en de zuurstof van de kraan zag je in het water zitten (lijkt het grijs). Worden voor 2,20 euro per glas water aangeslagen!!!! Dit hebben we teruggevraagd.

Bediening was ongeïnteresseerd en inspiratieloos. Ze kwam de borden ophalen en kwakte letterlijk alle restjes eten op één bord. En het bakje van de appelbolletjes vergaten ze mee te nemen.

Geen koekje bij de koffie en een apfelstrudel uit de vriezer. En de kletskop! Oud, slof, en de smaak van plastic!!!

Al met al, een hele slechte zondagavond! Waar is de ambacht???

Tips:
    - Kleinere kaart met minder gerechten.
    - Waardeer je klant en probeer hem niet naaien.
    - Doe iets aan je interieur en de wc's.

Als er niks verandert dan is het snel gedaan met de zaak.

1,2
  57. Joke Peralta

Op 25 februari 2017 met 4 personen gedineerd bij De Postkoets in Haaksbergen. Zoals altijd was ALLES daar weer dik in orde. Dus: een tien!

58. Zeer goed eten, wachttijden tussen de gangen heel goed, personeel vriendelijk, lekker relaxt en ervaren.

59. Familie de wilde

Vandaag heerlijk gegeten bij bistro de postkoets. In 1 woord geweldig! En raad het jullie zekker aan!

60. Michel ter Brake

Lekker gegeten en een zeer goede en vriendelijke bediening!

61. Wij hebben erg genoten van ons gekozen menu, heerlijke carpaccio en mals biefstuk!
    Gezellige sfeer en aardige/vlotte bediening, met een eigenaar die hart heeft voor de zaak.
    Een aanrader, en zeker voor herhaling vatbaar.

62. Vlotte en attente bediening en vooral smakelijk eten

63. Wij hebben gisteren weer genoten. Van voor tot dessert. Ook het wild viel ons in de smaak,samen met de gekozen wijn.
    Het is hier altijd een gezellig uitje en komen dan ook regel matig.

64. Jasmijn & Tom

Uitermate gastvrije ontvangst en bediening zoals je mag verwachten bij een professioneel horeca-bedrijf. Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding met welgemeende interesse van de chef voor onze mening tav onze smaakbeleving. Absoluut voor herhaling vatbaar en derhalve uitermate aanbevelenswaardig.

65. O. van Hout

Als ingeving weer eens een afhaalmenu bestellen bij De Postkoets. Onze favoriet Champignons Dordogne was weer heerlijk, lekker sappig. De spareribs waren lekker mals, en de saté varkenshaas was ook heerlijk gaar. Alles was uitgebreid verpakt en groente, gebakken aardappeltjes, stokbrood, diverse sauzen en appelcompote completeerde de bestelling. Gezellig samen thuis gegeten dus de sfeerbeoordeling heb ik op het gemiddelde van de rest gezet. De service kan alleen nog maar beter door de bestelling naar de auto te dragen.

66. Diane Voogd

Wij komen vaker bij De Postkoets in Haaksbergen en zijn eigenlijk altijd tevreden. Gisteravond was het wat minder. De warme groente moet een bakje met groentes door elkaar met kaas erover zijn, maar het was 1 bak aan elkaar geplakte groente. Uiensoep vooraf was niet warm genoeg. Nagerecht crème brulee was warme vanille vla, niet lekker.
    Volgende keer op herhaling.

67. fam. stulen

Het was erg koud in het restaurant. Erg ongezellig. Het duurde erg lang bij het uitserveren van de gerechten. Voorgerecht prima. Hoofdgerecht vlees koud en rauw! Erg jammer en bovendien erg duur!!
    Zeker geen aanrader voor volgende keer.
    Gemiste kans, heel jammer, we hadden positieve verwachtingen vanwege de vele goede recensies.

3,1
  68. Dinie Wijlens

Wij hebben met z'n vieren bijzonder genoten in restaurant De Postkoets. Wij hadden het vier gangen verrassingsmenu voor euro 35,00 voor twee personen. Wij hadden een goede, mooi aangeklede plek. De gerechten waren lekker en leuk opgediend. Er werd goede uitleg gegeven.

69. Was erg lekker en goede service. Ondanks dat een nieuwe medewerker wat foutjes maakte. Ze gingen er goed mee om en loste het op. We kregen zelfs een drankje van het huis!

70. Wim Schoolderman

De bistro is qua aankleding veel meer een restaurant, nette lakens op de tafels, mooie aankleding van het interieur met open haard centraal. Zeer schappelijke prijzen en goede kwaliteit. Prima bediening. Eigenaar zeer betrokken bij de zaak.

71. Ontvangst was prima en personeel is aardig en behulpzaam. We hebben met z'n achten lekker gegeten, was prima.
    Ze moeten wel wat doen aan die wc deur, dat geklapper en tocht is niet echt sfeer bepalend. Wij zaten dus eigenlijk op de verkeerde plek.

72. Zaten op een plek tegenover de toiletten en de garderobe. De deur bleef om de haverklap open staan hetgeen veel tocht en een onaangenaam kijkgat gaf. Bediening traag en onhandig. Vooraf een mousserende wijn die volledig plat was en waarschijnlijk al een week. Achter ons een deur naar de keuken die regelmatig open ging maar men kon er niet door omdat wij er voor zaten. In de rest van de oorspronkelijke achterzaal zat behalve ons gezelschap niemand. Dit draagt niet bij aan een goede sfeer.

73. Na eerst de recensies te hebben gelezen, was ik heel benieuwd naar hoe het ons zou bevallen bij de Postkoets en heb enigszins sceptisch gereserveerd.

De ontvangst keurig en vriendelijk. Sfeer gewoon goed en gezellig. Service netjes en vlot. De prijs kwaliteit verhouding klopt hier gewoon compleet.

Al met al een ontzettende meevaller en ik snap ook niet goed waar de negatieve recensies vandaan komen, wel valt mij hierbij op dat het vooral Groupon gebruikers zijn die "klagen" maar dit zullen dan ook wel de echte fijnproevers onder ons zijn.

Bistro de Postkoets in Haaksbergen, een echte aanrader!

74. Super gegeten en gedronken, gaan we vaker doen. Leuke mensen met een hart voor de horeca.

75. Zeer slecht.

76. Gezellige sfeer, lekker gegeten. Om half 6 aanwezig. Gevraagd of we om half 8 klaar zouden kunnen zijn in verband met schouwburgbezoek. We hadden een 4-gangen menu besteld, maar qua tijd is het niet gelukt. Om 19.45 uur zijn we vertrokken, helaas zonder dessert. Verder was het heel plezierig.

77. Weer uitstekend gegeten bij Bistro Postkoets. Het was een heerlijk 4 gangen diner, super mooi opgemaakte borden met de lekkerste gerechten. Mooie accommodatie en heel vriendelijk en gastvrij personeel.
    Een echte aanrader!

78. J.nieuwenhuis

Zaterdagavond 19 november Groupon verrassingsmenu gegeten met 4 personen, uitstekende service en heerlijk gegeten. Gaan binnenkort zeker weer.

79. j.soepenberg

Nu voor de 3e keer bij De Postkoets gegeten. Eerder altijd prima gegeten. Deze keer vanwege verjaardag gebruik gemaakt van een bon voor 4 gangen menu (zogenaamd verrassingsmenu). Deze keer viel het tegen. Gebakken aardappeltjes te donker en te klein en te kruimelig. Leek wel het laatste uit de pan! Zelf heb ik een glutenallergie en ondanks dat, toch een schaaltje met macaroni bij het vlees gekregen! De kalfsbouillon vooraf met daarin wat toegevoegde harde stukjes groente en zonder een enkel stukje kalfsvlees viel ook tegen. Ik als coeliakie patiënt had een lekker sausje over het vlees, doch mijn vrouw had een sausje dat totaal niet lekker was. Dit laatste is wel erg persoonlijk! De sfeer en bediening "prima". Al met al niet voor herhaling vatbaar.

80. Wim, Karin, Bert, Mirjam, Rudi en Mariette

Wij hebben afgelopen vrijdagavond met ons zessen van het Groupon menu genoten! Het was, zoals altijd, allemaal heerlijk, het eten werd allemaal prachtig opgemaakt geserveerd en de bediening is altijd even vriendelijk en voorkomend.
    Wij blijven bij jullie terugkomen hoor, super!

81. Ben Weegerink

Het restaurant is supergezellig en het personeel zeer attent en aardig, en het eten heeeeerlijk. Het enige minpuntje was het tafeltje voor 2 dat een beetje in een hoek was gedrukt en dat andere gasten op moesten staan zodat wij er langs konden gaan, misschien een tip om de indeling ietsje te veranderen, verder een aanrader om gezellig te gaan eten, gr Ben en Gees

82. Bennie en Barbara

Sjoerd en personeel, we hebben net zalig bij jullie gegeten. Prima bediening.

83. Frans Verwij

Prima eten. Ruim voldoende voor een redelijke prijs.

84. Heerlijk gegeten met mijn dochter. ik kom er zekers nog weer

85. 4 keer een dikke 10!

In hele goede sfeer heerlijk gegeten.
    Uiterst vriendelijke en snelle bediening, top team!
    Heerlijk menu, zeer smaakvol, ruim voldoende en zeer fraaie presentatie van alle gerechten.
    Een echte aanrader!

86. Robert Bakker

Afgelopen week maar weer eens het 2-persoons 4-gangenverrassingsmenu voor € 35 geprobeerd.
    We werden ontvangen door een vriendelijke serveerster met een minuscuul glaasje drank.
    Je kunt vooraf kiezen of je vlees, vis of een combinatie wilt. We kozen vlees.
    Vooraf wordt stokbrood met kruidenboter aangeboden, dit wordt wel apart berekend. De knoflookboter was lekker, de andere boter smaakte erg "margarine-achtig".
    De start van het menu was met carpaccio. Dit hoort koud te zijn, maar was dit niet, waarschijnlijk omdat het op lauwe borden werd opgediend. Het sausje hoort wat zurig te smaken, in mijn ogen voldeed dit niet aan de verwachting.
    Daarna een perfecte mosterd-room soep.
    Dan de hoofdgang. Drie stukjes vlees: een ronde steak die net iets te gaar was, een medaillon van stoofvlees die uit elkaar viel van gaarheid en een droog stukje varkensvlees. Witlof met kaas, vrij vette gebakken aardappeltjes, salade van rauwe witte kool en rabarber die wel heel fris smaakte omdat er bijna geen suiker in zat.
    Het toetje: een combinatie van bananenijs, een bolletje panna cotta, een minuscuul stukje tiramisu.
    Het feit dat er bij elke gang meerdere gerechten worden opgediend, doet vermoeden dat het restaurant deze maaltijd beschouwt als een demonstratie van haar kunnen. Maar bij een demo moet alles wel perfect zijn. Jammer genoeg waren er te veel zaken die deze perfectie niet haalden.

6,3
  87. We hebben dit restaurant gekozen omdat ze via deze site goede recensies hadden gekregen. Als je er dan aan komt lopen valt de uitstraling van het restaurant aan de buitenkant in negatieve zin op. Ook binnen ziet het er wat verweerd uit, mag wel een kwastje verf over. Andere locatie zou nog beter zijn. Ambiance, wat toch een belangrijk onderdeel is bij uit eten gaan kan een stuk beter.

De bediening is vriendelijk en doet duidelijk haar best. Heb het gevoel dat dit een restaurant is wat wel degelijk culinaire ambities heeft en zich wil onderscheiden van de rest. In dat opzicht viel het ons wat tegen; ik had een vismenu, de gamba's waren eigenlijk nog koud, de kabeljauw droog. Werd geserveerd met rabarber, heerlijk, maar nog wel erg koud en de aardappeltjes erg vet. Rest sprong er ook niet uit in positieve zin. Kortom dit hadden we graag wat anders gezien.

Wellicht was de echte kok met vakantie, was tenslotte bouwvak.

88. Vanavond uit eten geweest bij de Postkoets met familie. We hebben van het verassings-menu gegeten, dit is ons allemaal goed bevallen. Een 4-gangenmenu voor 17,50 per persoon en ontzettende goede kwaliteit. De sfeer was goed in deze bistro, en de bediening erg spontaan.

89. Elke ter Haar

Van de week uiteten geweest in dit restaurant met vrienden. We hadden gekozen voor het lezersmenu, een betaalbaar menu, het zag er allemaal mooi uit en smaakte uitstekend! De bediening was vriendelijk en de sfeer was goed! Het was een topavond.

90. Wij zijn gisteravond uit eten geweest bij deze bistro en dat is ons uitstekend bevallen! Het eten was zeer goed, rib eye van de Big Green Egg smaakte geweldig, bijgerechten prima niks mis mee. Er hing een gezellige sfeer en het personeel was netjes & correct.

Een echte aanrader om eens lekker te gaan eten!

91. Bon gekocht van Groupon maar zelfs € 35 voor 2 personen voor een 4-gangenmenu te duur! Voorgerecht werd niet geserveerd zoals omschreven, het vlees was droog en de bijgerechten echt heel slecht! Vies gewoon!
    Toppunt was het toetje, 3 van de 4 personen hebben het toetje laten staan. We bemerkten zelfs dat de bediening ons ontliep, vroegen ook niet of het smaakte we hebben gewoon moeten vragen of ze het af wilden ruimen.
    Serveerster concludeerde ook dat het toetje er een beetje vreemd uit zag... Maar tot onze teleurstelling kwamen ze niet met excuses of iets dergelijks, er werd niks mee gedaan "ja zal het de kok doorgeven".

Erg teleurstellend!! Jammer van je geld.

92. Het eten was uitstekend. We hadden het menu van 25 euro en alles was even goed. Het vlees, de vis en toebehoren, er was niets op aan te merken. Verder was het personeel ook heel attent. Echt een aanrader om er eens te gaan eten. Wij zijn er al vaker geweest, maar komen er zeker nog terug.

93. P.G. van der Stigchel

In de wetenschap, dat elk mens, dus ook mensen die nog hard werken, wel eens een fout kunnen maken of een mindere dag hebben wil ik gaarne het volgende opmerken over Bistro De Postkoets : goed kwalitatief eten en drinken in een gezellige ambiance met een vriendelijke service tegen een goede prijs/kwaliteitsverhouding.
    Ik hoop er nog lang te kunnen komen.

94. Als je lekker en sfeervol wil eten is bistro De Postkoets echt een aanrader. Personeel loopt er netjes en verzorgt bij en erg vriendelijk. Vanavond zijn we weer van de partij want ik vind het het geld dubbel en dwars waard. Voor goed eten hoef je niet duur te betalen. Heerlijk, kan me er weer op verheugen om daarheen te gaan. Jongens jullie zijn een top team.

95. Annie Planting

Bij binnenkomst viel al op hoe prettig de sfeer is. Vriendelijk en attent werden we naar de tafel geleid. Ondanks dat het restaurant vol zat, duurde het niet lang voordat we konden eten. Het 4 gangen menu was genieten! Uitstekende bediening, echt een aanrader.

96. Gisteren wederom heerklijk gegeten. Wat een genot is het toch om te zeggen: Laat de chef maar wat lekkers maken! De gastvrouw vraagt of we van vlees of vis houden en de rest komt goed.

Botermalse entrecote een heerlijke runderbouillon en een dessert om je vingers bij af te likken! Wederom een genot om zo een avondje uit te zijn!

97. Mijn moeder was overleden en daarom waren we in Haaksbergen. Om toch maar wel goed te eten gingen we naar dit restaurant. Wat een afknapper! De zalm was niet goed gaar en ook de tongrolletjes waren niet echt gaar. Ook de smaak viel ons danig tegen. Toen ik dat tegen het personeel zei, kwam uit de keuken het bericht dat we gerookte zalm hadden. Dus niet.Als je echt vies wilt eten probeer dan eens dit menu de chef! Aanfluiting. En personeel kan niet tegen kritiek want we werden niet meer in onze jas geholpen. En nee het was niet druk. Zonde van het geld. Maar vooral een kater, omdat ik via uw site dacht een goed restaurant gevonden te hebben. We wonen bij Utrecht, eten vaak buiten de deur. Dit restaurant zou hier allang failliet zijn. Zijn de overge goeie recensies door het personeel gedaan?

98. Van een smaakvol en afwisselend 4 gangen-diner genoten op 4 april 2016. Goede kwaliteit, fijn opgemaakt met lekkere en ruim voldoende bijlagen. Sfeervol restaurant en een vriendelijke top-bediening (door de bedrijfsleidster). We komen niet uit de omgeving van Twente maar als we in de buurt zijn, komen we zeker terug.

99. Kloppenburg

Ontvangst was prima, begonnen met stokbrood/kruidenboter: opgewarmd, droog, niet goed dus. Voorgerecht carpaccio te zuur en te weinig oude kaas, het leek wel rauwe ham. Hoofdgerechten; Ossehaaspuntjes en spies, veel zout en peper welke overheersten in de smaak.

4,5
  100. Gisteren gegeten met 4 personen. De gerechten waren allemaal lekker! Borden waren goed op gemaakt en de gerechten gingen met een normaal tempo mee. We hoefden niet al te lang te wachten wat zeker een pluspuntje is. De bediening was vriendelijk en gastvrij. Een top restaurant waar we zeker weer gaan eten.

Vorige pagina

Volgende pagina