in Haaksbergen

Ervaar de gastvrijheid!

1. Zeer slecht, vergane glorie! Champignons Dordogne met een dikke laag oliebollenbeslag, smaakloos, dezelfde saus als bij het brood en oude champignons.

Enige pluspunt was het vlees. Dat was goed, maar het garnituur van een paar plakjes wortel en iets van een quiche kan je beter niet eten. Daarnaast zou mijn tafelgenoot gecarmeliseerde appeltjes krijgen in de saus bij haar kalf. Die waren ze 'vergeten', vervolgens krijg je rauwe appelbolletjes in een bakje. De prijs werd met een euro verlaagd...

Dan het water, na een aantal regulieren consumpties wilden we een glaasje water. We kregen kraanwater. Er was namelijk geen fles Spa te bekennen en de zuurstof van de kraan zag je in het water zitten (lijkt het grijs). Worden voor 2,20 euro per glas water aangeslagen!!!! Dit hebben we teruggevraagd.

Bediening was ongeïnteresseerd en inspiratieloos. Ze kwam de borden ophalen en kwakte letterlijk alle restjes eten op één bord. En het bakje van de appelbolletjes vergaten ze mee te nemen.

Geen koekje bij de koffie en een apfelstrudel uit de vriezer. En de kletskop! Oud, slof, en de smaak van plastic!!!

Al met al, een hele slechte zondagavond! Waar is de ambacht???

Tips:
    - Kleinere kaart met minder gerechten.
    - Waardeer je klant en probeer hem niet naaien.
    - Doe iets aan je interieur en de wc's.

Als er niks verandert dan is het snel gedaan met de zaak.

1,2