• Lid sinds 14 oktober 2017

De Postkoets

Haaksbergen

Joop Meijer heeft nog geen foto toegevoegd

1. Joop Meijer's profielfoto
    Joop Meijer heeft een recensie geschreven voor De Postkoets

Ik heb gebruik gemaakt van de aanbieding van Eet.nu. Dat had wel wat voeten in de aarde. Nadat ik na 4 dagen geen bevestiging had gekregen adviseerde Eet.nu mij om met het restaurant contact op te nemen. Ik heb gebeld en vroeg wat de status was. De reactie: "U heeft besteld via Eet.nu? Ja, wij zijn niet dol op internet reserveringen. Want Eet.nu, eet ook mee. Dat kan ik mij voorstellen maar dat zeg je toch niet tegen een klant. Gelukkig was ik wel welkom.

Het eten was echt bijzonder goed en de tijdsverdeling tussen het opdienen van de verschillende gerechten was perfect. Het komt nog wel eens voor dat je moet wachten. Maar de timing was echt goed!

We werden prima bediend door een medewerkster die nog wat werkervaring op moest doen. Dat geeft niet, voor alles is een eerste keer. Ik moet zeggen dat ze het prima deed. Maar binnen onze gehoorafstand werd ze openlijk gecorrigeerd en kreeg ze feedback. Persoonlijk vond ik dat meer storend dan het feit dat het opdienen misschien niet helemaal volgens de regels van de etiquette ging.