in Haaksbergen

Ervaar de gastvrijheid!

1. Gisteren bij Bistro "de Postkoets" in Haaksbergen een via Groupon Bic Green Egg keuze menu genoten. Zelden heb ik me zo verwend gevoeld.
    En vriendelijke ontvangst, de borden waren gelijk schilderijtjes opgemaakt en mooi op smaak
    Heel vaak ervaar ik te zout opgediend eten, dit was hier helemaal niet het geval.

Zo'n Big Green Egg wil ik nu ook, maar dan in een kleine uitvoering (dit vanwege dan mijn toenemend overgewicht)
    Onder de indruk van de openheid van de Chef Sjoerd Franke, die mij zijn hele toko liet zien, werkwijze, ambitie maar ook zijn hele voorraad. Hoe diep kun je gaan. Ook zijn zelf ontwikkelde saus mocht ik proeven, die wordt doorverkocht aan de plaatselijke slager.

Nu ik vandaag mijn piepers weer zelf jas besef ik maar al te goed, wat er een enorm werk, organisatie en vak/ kennis er aan te pas komt om voor gasten zo'n maaltijd voor te zetten

Heel erg bedankt team van de Postkoets

Eric Bulens