in Haaksbergen

Ervaar de gastvrijheid!

1. Wim, Karin, Bert, Mirjam, Rudi en Mariette

Wij hebben afgelopen vrijdagavond met ons zessen van het Groupon menu genoten! Het was, zoals altijd, allemaal heerlijk, het eten werd allemaal prachtig opgemaakt geserveerd en de bediening is altijd even vriendelijk en voorkomend.
    Wij blijven bij jullie terugkomen hoor, super!

Vorige recensies van Wim, Karin, Bert, Mirjam, Rudi en Mariette

• Mariëtte Korf

Wij hebben vanavond met 4 personen heerlijk gegeten via Groupon. Wij zijn hier al diverse keren geweest en hebben altijd heerlijk gegeten. Alle gerechten waren heerlijk, ruim voldoende, de borden waren mooi opgemaakt, de bediening vriendelijk en attent. Kortom super. Wij komen graag nog eens terug. Complimenten!

• Wij hebben al meerdere keren via groupon hier gegeten, zo ook afgelopen vrijdag 14 februari. We waren met 7 personen en hebben heerlijk gegeten, evenals de keren ervoor. Alles heeft voortreffelijk gesmaakt en er was ruim voldoende, er werd keurig gevraagd of alles naar wens was en of alles voldoende was. De bediening is er uiterst vriendelijk en voorkomend, bij binnenkomst worden de jassen aangenomen en opgehangen.
    We waren hier voor de 5e keer en telkens met andere personen en iedereen was het erover eens dat het allemaal super was. Dus dikke pluim!

• Rudi, Mariëtte, Johan en Josta

Hebben vanavond via groupon het 5 gangen keuzemenu gehad, echt super! We hebben ontzettend lekker gegeten en de bediening was prima. Evenals vorig jaar met het wildmenu , was het ook dit keer weer genieten. Een echte aanrader!

• Rudi, Mariëtte, Wim en Karin

Hebben vanavond genoten van een overheerlijk 4 gangen wild menu! Een absolute aanrader. Het is gezellig zitten en het personeel is uitermate vriendelijk en attent. Kregen ter afsluiting nog een kopje koffie aangeboden van Sjoerd. We zullen jullie zeker aanbevelen. Bedankt voor een heerlijk diner en jullie gastvrijheid!