in Haaksbergen

Ervaar de gastvrijheid!

1. Fedor & Laura

Naast dat we een paar keer heerlijk hebben gegeten bij de Postkoets hebben we Sjoerd en team ook ingeschakeld voor verzorging van onze bruiloft.

Wat. Een. Dag.

Helemaal geweldig hoe er vanuit de Postkoets is meegedacht om alles rond te krijgen voor onze grote dag. Vooraf aan de bruiloft is er veel met elkaar gesproken om alles af te stemmen. Tijdens de bruiloft namen ze niet alleen de verantwoordelijkheid voor de catering, er werd ook meegedacht over de regie. Zodat wij als bruidspaar er niets van merkten tijdens de dag zelf. Heel fijn!

Van onze gasten kregen we veel complimenten over het eten, en vooral de ribbetjes waren in trek. Tevens werd de bediening als heel professioneel ervaren (de dames wisten wat men dronk en niemand stond lang met een leeg glas).

Alle complimenten en lof voor Sjoerd, de dames van de bediening, de chefkok en personeel. Echt fantastisch werk! Het is wat dat betreft jammer dat je maar 1x trouwt, anders zouden we het precies zo over doen.

De Postkoets heeft ons een fantastische dag bezorgd. Binnenkort gaan we er weer langs om erop te proosten tijdens een etentje ;-)