1. Ik ben hier geweest om met 3 vrienden iets te drinken en te eten. We hadden gereserveerd om 17.00 uur en hadden eerst wat gedronken. Toen we om 18.30 uur eten wilden bestellen kon dat alleen als we op het terras gingen zitten omdat onze plek maar tot 19.00 uur beschikbaar was. Gelukkig was het mooi weer en hebben we buiten gegeten. Toen we ieders voor zich wilden afrekenen kon dat niet met de pinpas. Dit was onmogelijk en één van ons moest dan maar alles betalen en het vervolgens onderling verrekenen. Ik vraag me af wat hier van oudbollig kassasysteem wordt gebruikt, want dit is niet meer van deze tijd. Voor ons is de maat vol en dit was de laatste keer dat we bij Maxime waren. Gelukkig hebben nog veel andere restaurants in Deventer waar we langer dan twee uren op dezelfde plek kunnen zitten en waar we wel apart kunnen betalen.