Nieuwste foto's in De Lier

Laatste updates in De Lier

1. Jousef's profielfoto
    Jousef heeft een recensie geschreven voor Cafetaria 't Puntje

Eten was goed, leuke mensen

2. Marcel Boelhouwer 's profielfoto
    Marcel Boelhouwer heeft een recensie geschreven voor Eetcafé De Witte

Ik woon sinds kort in De Lier en om de werkweek af te sluiten ga ik regelmatig op de vrijdagavond naar Eetcafé De Witte.
    De kipsaté van kippe-dijtjes is mijn favoriet, goed gebakken en alles warm geserveerd. Aangevuld met patat, mayonaise en een cola.
    In deze periode van het jaar zit iedereen binnen en dat maakt het gezellig druk.
    De bediening 🙂 ('t merendeel zijn jonge meiden, maar er zijn ook een aantal jonge mannen) doen professioneel hun best om het de klant naar zin te hebben en lekker te laten eten.
    Voor de gepaste prijs van €18,95 heb ik dan lekker gegeten en gedronken, gecombineerd
    met gratis gezelligheid.
    Laat het weekend maar beginnen.
    Voor mij een echte aanrader 👍

Groeten uit de Europaweg,
    Marcel Boelhouwer

3. Rachel's profielfoto
    Rachel heeft een recensie geschreven voor De Bongaard

Had al snel door nieuwe eigenaar, heel jammer. Bij binnenkomst heeft u gereserveerd, na uur was tent nog half leeg. Heel jammer vd heerlijke sfeer van oude bongaard nee voor ons geen volgende keer eten

3,6
  4. Leen van geemert's profielfoto
    Leen van geemert heeft een recensie geschreven voor Cafetaria 't Puntje

Leen van geemert

Goed eten en niet duur goedkoopste.

5. Leen's profielfoto
    Leen heeft een recensie geschreven voor Cafetaria 't Puntje

Eten goed en niet duur goede bediening gewoon een goede zaak en vriendelijk.

6. Miss Jane D'Amour's profielfoto
    Miss Jane D'Amour heeft gereageerd op een recensie van Eetcafé De Witte

Prijs kwaliteit is nu een 9 heerlijk

7. Arjen's profielfoto
    Arjen heeft een recensie geschreven voor Cafetaria 't Puntje

Heerlijke snacks, prettig team!

8. Miss Jane D'Amour's profielfoto
    Miss Jane D'Amour heeft een recensie geschreven voor Cafetaria De Eethoek

Heerlijk gegeten en wat een fantastische hamburgers, heerlijk. Leuke vriendelijke mensen.

9. Miss Jane D'Amour's profielfoto
    Miss Jane D'Amour heeft een recensie geschreven voor Eetcafé De Witte

Heerlijk en goed vriendelijk personeel echte westlandse gastvrijheid.

10. jason kool's profielfoto
    jason kool heeft een recensie geschreven voor Cafetaria 't Puntje

jason kool

Beste sate saus en beste patat.

11. Kitty te Pas's profielfoto
    Kitty te Pas heeft een recensie geschreven voor De Bongaard

Dinsdagmiddag was ik samen met mijn schoonzus en haar vriendin voor de eerste maal bij de theetuin om een lunch te nuttigen. We zochten een tafel uit in de tuin. Ik vond het een erg leuke lokatie. Omdat ik binnenkort 35 jaar getrouwd ben leek het mij een leuke lokatie om met familie op zaterdag 17 augustus 2019 een lunch of high tea te nuttigen. De mevrouw die ons bediende vroeg ik om de mogelijkheden. Wij vertelde haar dat wij voor het eerst hier waren en dat het mij leuk leek om hier een lunch of iets dergelijks te reserveren. De mevrouw vroeg waar wij vandaan kwamen en wij antwoordde Den Haag. Ze was druk en riep om welke datum gaat het? Ik antwoordde 17 augustus. Oh nee zei ze dat is de feestweek volgens mij dat kun je wel vergeten. Ze liep weer naar binnen. Toen zeiden wij dat wij voor de volgende dag een tafel wilden reserveren omdat ik dan mijn man mee zal nemen zodat hij de lokatie kon zien voor ons 35 jarig huwelijkslunch. Wij zeiden dat de feestweek een week later viel. Ze kwam met de agenda en riep al gelijk dat het helemaal vol zat. Ze kwam ook niet met een alternatief helemaal niets. Ik vond het een vreemde situatie en mijn intuïtie zei mij dat er iets niet klopte. Wij rekende af en gingen nog even naar het toilet. Ze kwam achter mij vriendin aan en zei: als jullie morgen komen en het regent kunnen jullie niet binnen zitten. Oké zei mijn vriendin; skip maar.
    Thuis gekomen liet het mij niet los. Ik dacht zaterdag over 5 weken en dan geen tafel meer te krijgen. Het zou kunnen maar ik ga toch even bellen. Ik kreeg ene Marjan aan de telefoon en vroeg haar naar de mogelijkheden voor 17 augustus 2019. Zij zei dat alles nog open stond en dat ik op kon geven met hoeveel personen wij komen. Ik zei tussen de 15 en 20. Zij antwoordde geen enkel probleem desnoods neem ik minder high tea s aan. Wat ik vermoedde werd bevestigd. Hier is sprake van discriminatie van het ergste soort. Voor ons geen theetuin meer. Hoe leuk de lokatie er ook uit ziet. De sfeer is al bepaald.

12. Henk Lukassen's profielfoto
    Henk Lukassen heeft een recensie geschreven voor China Garden
    Chinees-Indisch De Lier

Gisteravond met mijn maat voor het eerst een hapje wezen eten. Gezellige ambiance, prima eten en vriendelijke bediening. Het was top! Aanrader dus.

13. Van Ruyven's profielfoto
    Van Ruyven heeft een recensie geschreven voor Snackers

Van Ruyven

Wat een top tent. Alles klopt en het eten is uitstekend.

14. Cleebeek's profielfoto
    Cleebeek heeft een recensie geschreven voor De Bongaard

Cleebeek

Na ons trouwen deluch bij hun ge had, super, goed verzorgd, ook aankleding was super.

15. M.husmann's profielfoto
    M.husmann heeft een recensie geschreven voor De Bongaard

M.husmann

We waren er eind mei met 30 duitse gasten. Ze waren verrukt van de lokatie, de aankleding van de tafel en wat er op tafel kwam. Kortom wij hebben dankzij de Bongaard goed gescoord bij onze gasten.

16. Milena Rokita's profielfoto
    Milena Rokita heeft een recensie geschreven voor China Garden

Milena Rokita

Echt super !!! Alles hebben gesmaakt 👍

17. Willem's profielfoto
    Willem heeft een recensie geschreven voor Eetcafé De Witte

Geweldig restaurant. Moderne ingericht, maar gezellig, met een moderne kaart. Jong en professionele bediening. Het is er altijd gezellig druk en heerlijk gegeten.

18. Michiel Stevens's profielfoto
    Michiel Stevens heeft een recensie geschreven voor China Garden

Michiel Stevens

Was top en lekker. Erg vriendelijk personeel! Een echte aanrader! Ik was vergeten om aan te geven dat er iemand met een rolstoel mee kwam en er werd een andere tafel geregeld zodat hij er beter aan tafel kon zitten

19. Henk Koornneef's profielfoto
    Henk Koornneef heeft een recensie geschreven voor China Garden
    Chinees-Indisch De Lier

Lekker gegeten. Heel goede en vriendelijke bediening. Zelfs mijn geleidehond werd niet vergeten. We gaan snel weer eens terug!

20. Jetty Prins's profielfoto
    Jetty Prins heeft een recensie geschreven voor China Garden
    Chinees-Indisch De Lier

Geweldige service! We hadden een verzoek gedaan om een drankje voor mijn familie en ouders te regelen, omdat het hun trouwdag was. De hele familie was aanwezig om dit bij China Garden De Lier te vieren, maar helaas wonen wij te ver om dit bij te wonen. Met alle medewerking is dit geregeld en daarbij zelfs een persoonlijk filmpje van ons gezin getoond tijdens het diner om er zo toch een beetje bij te kunnen zijn. Dit heeft veel voor ons betekend en is enorm gewaardeerd! Met nogmaals onze hartelijke dank deze dag extra bijzonder te maken!