• Lid sinds 22 oktober 2023

Eetcafé De Witte

De Lier
  2. Eetcafé De Witte

De Lier

Marcel Boelhouwer heeft nog geen foto toegevoegd

1. Ik woon sinds kort in De Lier en om de werkweek af te sluiten ga ik regelmatig op de vrijdagavond naar Eetcafé De Witte.
    De kipsaté van kippe-dijtjes is mijn favoriet, goed gebakken en alles warm geserveerd. Aangevuld met patat, mayonaise en een cola.
    In deze periode van het jaar zit iedereen binnen en dat maakt het gezellig druk.
    De bediening 🙂 ('t merendeel zijn jonge meiden, maar er zijn ook een aantal jonge mannen) doen professioneel hun best om het de klant naar zin te hebben en lekker te laten eten.
    Voor de gepaste prijs van €18,95 heb ik dan lekker gegeten en gedronken, gecombineerd
    met gratis gezelligheid.
    Laat het weekend maar beginnen.
    Voor mij een echte aanrader 👍

Groeten uit de Europaweg,
    Marcel Boelhouwer

2. Marcel Boelhouwer 's profielfoto
    Marcel Boelhouwer heeft een recensie geschreven voor Eetcafé De Witte

met gratis gezelligheid.
    Laat het weekend maar beginnen.
    Voor mij een echte aanrader 👍

Groeten uit de Europaweg,