• Lid sinds 6 augustus 2011

Elta

Oosterwolde fr

De Piri Piri

Assen

Marco heeft nog geen foto toegevoegd

1. Marco's profielfoto
    Marco heeft een recensie geschreven voor Pannenkoekenhuis 't Hof

Pannekoeken zijn lekker de service en de bediening is super slecht.
    18.00 gereserveerd en na ander half uur eindelijk de pannekoek!!!
    Drank bestelling ging ook fout, sommige bestelde al een 2e ronde en er hadden er 2 nog niks gekregen. Ik geloof niet dat we hier nog is komen.

2. Marco's profielfoto
    Marco heeft een recensie geschreven voor De Piri Piri

Heerlijk gegeten, kon wat sneller opgediend worden maar verder niks te Klagen. Waren er met 2 kinderen en die aten voor niks mee.

3. Marco's profielfoto
    Marco heeft een recensie geschreven voor Schnitzelparadies

Het eten was goed lekkere schnitzel lekker groot maar dat kwam door de upgrade.
    Bediening was zeer slecht, maar 1 x langs geweest voor drankje aan het begin verder waren ze de salade vergeten die alle andere om ons heen zaten wel kregen. Dessert hebben we er maar niet genomen. Bij vertrek werden we ontweken. Al met al lekker eten maar verder mogen ze de bediening vernieuwen of op cursus sturen!

6,5
  4. Marco's profielfoto
    Marco heeft een recensie geschreven voor Elta

Super lekkere shoarma schotel hier gegeten, was ook erg veel en lekker dus voor mij voor herhaling vatbaar als ik weer in de buurt ben.

5. Marco's profielfoto
    Marco heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Poort

Een aparte ervaring hier opgedaan. Bediening deed alsof we onzichtbaar waren.

Het duurde erg lang voordat er een bestelling werd opgenomen eerst alleen voor drinken, toen dit kwam vermeldden wij dat we ook wat wilden eten. Ze moest even het blokje pakken en zou dan terug komen, dit duurde 20 minuten en we hebben maar bij een ander besteld want zij kwam niet meer (we waren onzichtbaar voor haar).

Het eten was goed en lekker maar de bediening was erg echt heel erg slecht. Wij komen hier zeker niet meer terug.