• Lid sinds 24 november 2009

Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  2. uitje050's profielfoto
    uitje050 heeft een recensie geschreven voor De Markies

Nadat vrienden ons hadden gewezen op de 'nieuwe' Markies, besloten we dit toch eens uit te gaan proberen. Dit was zeker een goed besluit, het eten was in een woord heerlijk!

Het is duidelijk dat er veel aandacht wordt besteed aan de kwaliteit van het eten en de vriendelijke bediening zorgt voor een bijpassend wijntje.

De menukaart is ook erg leuk geschreven, met hier en daar persoonlijke tintjes.

Het restaurant bruist in postieve zin en we hebben erg genoten van ons avondje uit. Bedankt daarvoor, we komen zeker een keertje terug!

3. uitje050's profielfoto
    uitje050 heeft een recensie geschreven voor Meerwold

Onlangs heerlijk gegeten met twee collega's in het Hampshire hotel, wat een positieve verrassing.
    Bij ons apperetief (cocktail van het huis) hadden we zeer smakkelijke amuses. (ansjovis tapenade, creme van venkel met gebakken gamba, en vers brood) Het voorgerecht bestond uit een tartaar van ossenhaas met truffel en gepocheerd ei. Vervolgens zacht gegaarde heilbot met coquilles (erg lekker) en als hoofdschotel hadden we zeebaarsfilet met auberginecompote (hoe verzinnen ze het ;-) ) met een schuimige saus.
    Het dessert bestond uit een voortreffelijke creme brulee, chocolade mousse en groninger koek ijs.
    De bediening was zeer vriendelijk en beleefd. Al met al een ervaring om niet te vergeten.