Grote plaatsen met restaurants in Groningen

Alle plaatsen in Groningen

Nieuwste recensies in Groningen

1. Samen met mij man gegeten bij Gepetto in Winschoten.
    Wat een grote keus in pizza's hebben ze daar (meer dan 100) en als je toch een andere variant wil, dan maken ze dat voor je.
    Sfeer was gezellig. Een echte aanrader

2. Wij hebben heerlijk gegeten en gedronken afgelopen week! De bijpassende wijnen werden rustig en correct uitgelegd in combinatie met de gerechten, de bediening is vakkundig en persoonlijk, de gastheer liep in zijn eentje en het was best druk. En ondanks dat, wat een gezelligheid brengt het personeel met zich mee. Het vijf gangen verrassingsmenu is uit de kunst!!

3. Via social deal hier gegeten er wordt van alles aan gesmeerd en einde van de avond moet je 25 euro erbij betalen. Ze maken hun eigen prijzen voorgerecht van 10 euro echt belachelijk nooit meer. Je doet geen prijzenkaart .

4. Ernie kartowidjojo

Het eten was lauw en de 0.0 bier was niet koud 2020 viel mij vies tegen hebt de afgelopen jaren in het verleden beter gehad gewoon dom pech denk ik

5. 2 keer spareribs bestelt. Je kan beter beetje zout en peper op je schoenzool gooien smaakt vast beter. Zulk taai spul je kan het niet eens van het bot afkrijgen. 1 keer broodje doner bestelt vlees komt in een los bakje broodje los erbij weet die wat hun met het vlees hebben gedaan maar smaakte naar vis. Nooit meer lascala dus te zonde voor je geld

Meer recensies in Groningen