• Lid sinds 16 februari 2014

1. La Cubanita

Spareribs Specialist

Spice 2.0

Arnhem

tom Pruis heeft nog geen foto toegevoegd

1. tom Pruis's profielfoto
    tom Pruis heeft een recensie geschreven voor Spice 2.0
    Mediterraans Arnhem

Had om 19.30 gereserveerd, werd om 19 uur gebeld of het iets later kon. Perfect! Beter zo dan dat je binnenkomt en er (nog) geen plek is! Het 3 gangen menu á 19,50 is gewoon prima! Lekkere combinaties met passie door de brigade bereidt. Dat zie je en proef je gewoon. De, bij de reservering aangegeven, glaasjes bubbels werden netjes gepresenteerd. Kleine wijn proeverij was spontaan en lekker en toen ik aangaf dat de rode wijn iets te warm was naar mijn smaak, werd er een andere fles gepresenteerd die goed was. Op de kaart valt weinig aan te merken. Op doordeweekse dagen zijn er fantastische acties!!

Ik vond de bediening vriendelijk en gastvrij, maar ze stonden soms met z'n vieren bij de uitgifte van de keuken terwijl er, mijns inziens, altijd iemand in het restaurant/op het terras hoort te staan. Ook leek het er op dat er over de gasten "geroddeld" werd, maar dat kan ik ook verkeerd gezien hebben. De taakverdeling van het bedienend personeel kan beter worden uitgewerkt, zeker als het op een dinsdag(!) bomvol zit.

Ik heb in ieder geval genoten en raad dan ook Spice bij iedereen aan!! Jullie zien mij in ieder geval snel terug! Max, bedankt voor de gastvrijheid... gaat helemaal goed komen!

2. tom Pruis's profielfoto
    tom Pruis heeft gereageerd op een recensie van La Cubanita

Iedereen liegt bij la cubanita .... Behalve jij... Mhmmmm tuurlijk;)

3. tom Pruis's profielfoto
    tom Pruis heeft een recensie geschreven voor Spareribs Specialist

Jullie zullen nog veel vaker langs komen op de Sonsbeeksingel!! Deze mensen hebben het grillen van deze spare ribs tot kunst verheven. Ik heb jaren lang een steak house gerund in Spanje, dus ik weet waar ik over praat. Bestel hier en u krijgt geen spijt!!

4. tom Pruis's profielfoto
    tom Pruis heeft gereageerd op een recensie van La Cubanita

Beste Sophie,

Bedankt voor uw recensie.

Mijn naam is Tom en ik geef leiding aan la cubanita in Arnhem.
    Wij zijn als team verantwoordelijk om continue onszelf te verbeteren om de gast een leuke avond te bezorgen.
    Nu gaf u aan dat u door de vriendelijke bediening alles rustig werd uitgelegd. Toch geeft u slechts een 5 als waardering.
    Mag ik u vragen waarom? Zodat wij daar in de toekomst aan kunnen werken.

Graag hoop ik u snel weer te mogen begroeten!

Met gastvrije groet,
    Tom
    Manager La Cubanita Arnhem

5. tom Pruis's profielfoto
    tom Pruis vindt de recensie door Sophie voor La Cubanita leuk

Voor het eerst gegeten bij la cubanita met 2 vriendinnen. Bij binnenkomst zat de hele zaak vol en hing er een gezellige sfeer. De aardige bedieding heeft ons netjes en rustig uitgelegd hoe alles in zijn werk ging en hoe we tapas konden bestellen, al snel daarna stonden onze drankjes en niet veel later onze eerste tapas op tafel. Vooral de eendenborst met frambozendressing is een aanrader! Heerlijk. Dat niet alle bestelde gerechtjes van 1 ronde tegelijk op tafel komen klopt, maar ze lijken hier een soort systeem voor te hebben waarbij ze van 1 soort tapas alle tafels brengen die dit besteld hebben en daarna de andere. Dit heeft mij persoonlijk niet zo gestoord want uiteindelijk krijg je alles nog best vlot achter elkaar. Het enige wat ik een minpunt vond is dat de tafels wel heel erg dicht op elkaar staan, ik snap dat je zoveel mogelijk tafeltjes vol wilt krijgen maar dit gaat echt ten koste van je privacy. En daarbij brengt dit een hoop rumoer met zich mee als de hele zaak vol zit. Maar desondanks zou ik er zeker weer gaan eten. Zeker voor de prijs van 17.50 onbeperkt.

6. tom Pruis's profielfoto
    tom Pruis heeft La Cubanita toegevoegd als favoriet restaurant