• Lid sinds 19 augustus 2016

2. Stelios Vafiadis's profielfoto
    Stelios Vafiadis heeft een foto toegevoegd van Rhodos
  3. Stelios Vafiadis's profielfoto

Beste klant
    Bedankt dat je ons weer de voorkeur geeft, maar zonder het aangename, felbegeerde resultaat. Ik heb misschien 35 jaar ervaring gehad maar als de hersenen niet werkt.....dan sterft alles.
    31 juli om 16:45, tijdens de voorbereidingstijd, viel ik 15 minuten in de keuken ... mijn vrouw maakte me wakker, die in paniek was .. na 20 minuten ik beslissen wij gaan door met werken allen de bestanden tafels.In begin was goed... dan begint warm worden,en ik miss de controle. ALS DE HERSENEN DRIJ NIET GOED, ALLES GAAT FOUT..ZO GEBEUREN MET JULLIE OOK EN ANDERE TAFELS. IK WIL GRAAG JULLIE TAFEL TRAKTEREN.DIT IS DE WAARHEID
    EN VAN ZONDAG 1-8-2021 DE REST. BLIJFT DICHT....

4. Stelios Vafiadis's profielfoto
    Stelios Vafiadis heeft gereageerd op een recensie van Rhodos

Bedankt, tot volgende keer.
    MVG
    Stelios

5. Stelios Vafiadis's profielfoto

Geachte klant

Het restaurant Rhodos bestaat ondertussen al 25 jaar, waarvan ik al 16 jaar de kok ben en al 10 jaar de eigenaar.
    Als mens maak je altijd wel fouten, dat de carpaccio wat later op tafel kwam en niet samen met de andere voorgerechten ( pikilia voor 2 personen) samen worden gemaakt.
    De carpaccio komt namelijk uit de vriezer en dan snijden we die in dunne plakjes e marineren we het vlees nadat het een beetje ontdooid is.

Jullie hadden de trio vis besteld , dat zijn 3 verschillende soorten vis.
    We serveerden u de zeebaars en rogvleugel uit de pan en gegrilde makreel filet,
    Als extra hebben we daar bij een gegrilde spies van 2 stukjes zwaardvis en tonijn met stukjes rode ui en paprika ertussen gratis er bij het vis gerecht.
    Wij serveren geen bedorven vis en werken niet met tilapia.
    En als de vis bedorven is wordt die beter weggegooid dan dat we het aan de klanten geven.
    Bij verse producten heb je altijd meer risico dan met diepvries producten.
    De rog vleugel was niet goed doorbakken en dat was de oorzaak van de smaak en geur va de ammoniak. De dag ervoor had ik die vis zelf gegeten, ik ben namelijk gek op deze vis.
    Want toen u aan de bediening door heeft gegeven dat u niet tevreden was met de rog vleugel hebben we in plaats daarvan 2 stukjes makreel gegeven van de grill. Het is veel makkelijker om slecht kritiek te geven en mensen pijn te doen met de reactie. Maar de pijn die u ons heeft gedaan zou u waarschijnlijk zelf ook niet fijn vinden om te horen dat de producten waar u mee werkt niet goed zijn, of zelfs bedorven. Waarom heeft u niet benoemd dat er ook extra dingen voor u geregeld zijn omdat u niet tevreden bent met de gerechten.
    Wij zijn blij met onze vaste gasten, wij willen zo min mogelijk problemen in ons restaurant en daarom willen wij u vragen om een andere Griek te zoeken waar u voortaan Grieks gaat eten.
    Daarbij wil ik wel even benoemen dat alles op is gegaan behalve een stukje vis.
    Met vriendelijke groet de kok van het restaurant.
    Stelios