Rhodos in Weert

De kleine Griek, daar weet je wat je eet.

Parkeergelegeheden in de nabije omgeving.

Emmasingel – Walburgpassage ( 1 – 2 minuten lopen )

ma 16:00 - 22:00
di 16:00 - 22:00

Omschrijving

Kalosorisate ! - Welkom !

Sinds 22 augustus 1991 is restaurant Rhodos een begrip en vertrouwd adres in Weert voor een gezellig, knus en lekker avondje tafelen. Hier kan men genieten van de echte Griekse specialiteiten die met trots en passie door onze chef-kok Stelios worden bereid.

Onze uitgebreide menukaart bestaat uit allerlei heerlijke mezedes (kleine hapjes) van vlees, vis, grill, oven en vegetarische gerechten en verder uit authentieke gerechten uit heel Griekenland.

Stelios staat borg voor een heerlijke keuken met verse producten, hoge kwaliteit, aandacht voor eerlijke ingrediënten en subtiele gerechten en combinaties. Zeer smaakvol, geen haast en met een vriendelijke sfeer.

In dit Griekse restaurant krijg je het gevoel alsof je gezellig bij iemand thuis bent met heerlijk eten. Grieks eten kun je op meerdere plaatsen, maar Grieks eten op kwaliteitsniveau is alleen mogelijk bij restaurant Rhodos. Er is een aparte rook en wachtruimte.

U kunt bij ons ook op het ruime terras dineren en genieten van de zon. Verder kunt u de producten ook afhalen en bedrijfs- of familiefeesten organiseren. Voor live muziek kunnen wij zorgen.

Wij hopen u in ons gastvriendelijk restaurant te mogen verwelkomen en voor u een heerlijke en gezellige avond te verzorgen.

Immers: ” een goede maaltijd brengt goede mensen samen”.

Prijzen

1532320325 95
1673205334 95

1. Jolanda

We komen er al jaren.
    Gisteren was werkelijk uitmuntend.
    De voor- en hoofdgerechten waren speciaal door hun uitgezocht. Verse vis en vlees. Verrukkelijk👌
    De gastvrouw is super aardig en attent.

2. Kom al jaren bij deze Griek in Weert. Veruit de beste!
    Met een constante goede kwaliteit komen we hier graag regelmatig genieten.

3. Johan Popma

Dit is de beste griek die ik ken, ik kom hier al 15 jaar en de kwaliteit is consistent.
    De eigenaren doen dit echt met passie. Kom hier heel graag.

4. De eigenaresse is vriendelijk. De sfeer is goed. Het eten is lekker. Er werd zelfs rekening gehouden met het zoutarm dieet van mijn vrouw. Er werd extra groente voor mijn vrouw gereserveerd.

5. De eigenaren zijn heel gastvrij en het eten is heerlijk. De eigenaresse zingt vrolijk mee met de Griekse muziek die door haar wordt afgespeeld.

6. Maikel Nendels

We waren weekje op vakantie en zouden mijn ouders meenemen uit eten. Mijn ouders houden van lekker eten met veel vlees. Wat kun je hier lekker eten en niets is vet. De gastvrouw is een harde werker met veel humor en respect. Ik zou hier zeker nog een keer vaker gaan eten. Complimenten

7. Hans De Kegel

Ik eet op heel veel plaatsen. Binnenland (België) en buitenland. Ik reis veel voor zaken en zoek telkens een Grieks restaurant. Maar wat ik nu heb gevonden is de authentieke Griekse keuken in een restaurant in Nederland. Restaurant Rhodes in Weert. Gewoon heel lekker, goed super lekker. En ik zeg dit niet zomaar. Meeste restaurants passen zich aan aan de omgeving. Maar restaurant Rhodos is echt authentieke Griekse keuken. Aanrader voor iedeeen die lekker wilt eten.

8. Vandaag hier voor het eerst gegeten.
    Was niet alleen heerlijk maar ook heel gastvrij. Over 2 weken komen we weer, we willen graag de hele kaart ontdekken!

9. Gisteravond hebben mijn vriendin en ik genoten van een heerlijk diner bij Rhodos.
    Het restaurant heeft een warme en gastvrije sfeer en een authentieke Griekse inrichting

De calamari die ik bestelde was ongelooflijk vers, knapperig van buiten en mals van binnen. Mijn vriendin genoot van een sappige kip die perfect was bereid.

Kortom, deze avond bij het Griekse restaurant was een leuke ervaring, en we keren hier zeker terug.

De uitstekende service van de gastvrouw en de verrukkelijke gerechten hebben een blijvende indruk op ons achtergelaten. Een absolute aanrader voor iedereen die op zoek is naar een stukje Grieks paradijs op hun bord.

10. Heerlijk gegeten!
    Alles is zo goed van smaak.
    Altijd lachen met de gastvrouw, net even wat anders.

11. Marcd en Karin
  12. Wij hebben vanavond gegeten bij Rhodos in weert.
    Het was zo geweldig lekker.
    Alles vers en vlees en vis mals en goed van smaak.
    Je voelt je even in Griekenland in een gezellige sfeer en een intens lieve gastvrouw.
    Dankje wel.
    Wij hebben genoten en komen zeker terug.
    Gr saskia.

13. Heerlijk gegeten. Alles vers geserveerd. De sfeer was weer super gezellig. Hier hebt je het gevoel of je in Griekenland bent. Lieve gastvrouw.
    Gewoon… Top restaurant!

14. Hele lieve mensen heerlijk eten en goede service.

15. Erg lekker eten zeer vriendelijke service we blijven zeer regelmatig terug komen.

16. Lonneke, Phil en Tijmen

Het eten is ontzettend lekker, vooral de kalamari en de giros! Traditionele Griekse keuken, precies zoals het moet zijn!
    Gezellige sfeer en hele lieve gastvrouw. We zijn inmiddels vaste gasten!

17. Ik was voor werk in Weert en kwam toevallig langs dit tentje. Het oogde heel stil en verlaten, dus ik twijfelde in het begin, maar wat ben ik blij dat ik gegaan ben. Het restaurant is leuk ingericht in Griekse sfeer, de restauranthouders zijn authentieke Grieken en het eten is om te smullen. Ik mag graag Grieks eten, dit was het lekkerste dat ik tot dusverre heb gehad. Ik voelde mij ook meteen welkom en de gastvrouw kwam geregeld even een praatje maken. Erg fijne plek en een absolute aanrader!

18. Lekker Grieks restaurant waar authentieke Griekse sfeer hangt. Alles vernieuwd binnen. Fijne intieme nisjes waar je kunt zitten en genieten van het heerlijke eten!
    Eten was uit de kunst! Heerlijk mals met smaak bereid. Ik was weer even terug op vakantie in Griekenland!

19. Anouk Reinders

Leuke kleine gezellige zaak met echte griekse eigenaren. Die al meer dan 30 jaar de zaak hebben. We hebben dit restaurant op basis van de recensies uitgekozen en we kunnen zeker zeggen dat de recensies waar zijn. Zeer lekker en mals vlees. Heerlijke bifteki en giros. Alles was heel vers en lekker gekruid. Aardige gastvrouw die tijd maakt voor een praatje.
    Totaal plaatje was prima. Ook de chocolade taart is een aanrader. We komen hier zeker nog terug en proberen volgende keer iets anders op de kaart. De vis en calamari bij de tafel naast ons zag er ook zeer smakelijk uit.

20. Michael

Geweldig lekker Grieks eten dat men serveert. Je waant je een beetje in Griekenland zelfs, de mensen zijn zeer begaan met hun restaurant en hun gasten. Af en toe zingt de dame een Grieks lied mee. Persoonlijk vonden wij de vis, met name de Calamaris heerlijk.

21. Weer eens gegeten bij Grieks restaurant Rhodos in Weert.
    Heerlijk gegeten en gedronken sfeer was ook weer gezellig.
    Dank je wel voor de gezellige avond en het lekkere eten.

Groetjes Peter en Trudy

22. We hebben een heerlijke avond gehad! Het eten was erg lekker en werd mooi geserveerd, het advies voor mij (vegetariër) was uitstekend, de gastvrouw was heel aardig en de muziek was mooi. Alles klopte. Als we weer eens naar het zuiden komen, gaan we hier zeker weer eten!

23. Annemie

We hebben super lekker gegeten hier, fijne madam die ons eten serveerde, met mooie zang en heerlijke wijn. Verrassingsmenu was heel goed, ook voor de vegetariër onder ons.

24. Zaterdag heerlijk gegeten bij dit restaurant en genoten van de Griekse sfeer. Super mals vlees, lekker en divers gekruid en mooi geserveerd. Als afzakkertje nog een bijzonder zachte (speciale) Ouzo van het huis. We hadden een geweldige avond!

25. Chris

26. Marga klaessen

Super lekker gegeten, complimenten aan de kok. Gezellige gastvrouw!

27. Echt super eten, complimenten aan de kok en de gezellige bediening. Top

28. De service was persoonlijk en heel gezellig.
    Het eten was heel goed, zo veel verschillende smaken en ik mocht zelfs in de keuken kijken!
    Heel erg aan te raden.

29. Tamara van den Nieuwenhoff

Heerlijk gegeten en een aangename huiselijke sfeer om te zitten. Leuke gastvrouw.
    We gaan zeker nog vaker terug komen

30. Bernd & Sylvia Göhler

Het Grieks restaurant Rhodos in Weert is een fantastische restaurant. Niet alleen dat alles super lekker smaakt - nee, de atmosfeer is zo mooi en de gastheer en -vrouw zijn zo lieve mensen. En als he geluk hebt hoor je ook een van de beste zangeressen ooit :-)
    Een echte aanrader!

31. Rens Verkoelen

Het is een geweldige atmosfeer.
    Hele vriendelijke eigenaresse die de hele dag klaarstaat. Komt ook gezellig een praatje maken en ze heeft oog voor haar gasten.
    Sfeervolle zaak met een prima prijs/kwaliteitsverhouding.

Een aanrader als je van Grieks eten houdt.

32. Bart Bongers

Het eten bij Rhodos is erg lekker. Het vlees is mals en goed gekruid, veruit de beste Griek in de regio. De bediening is altijd goed en de sfeer altijd gezellig. Zeker een aanrader!

33. Onze eerste keer bij Rhodos Grieks restaurant in Weert, maar zeker niet de laatste! Op een doordeweekse avond heerlijk gegeten, porties zijn ruim voldoende en het vlees was zeer goed bereid. Na afloop een koffie met huisgemaakte limoncello; een echte aanrader! De eigenaresse was zeer gastvrij en vriendelijk, zorgt voor een erg fijne sfeer! Wij komen zeker een keer terug.

34. Truus Bongers-Keijers

Lekker gegeten bij Grieks restaurant Rhodos. De giros en kipfilet waren lekker mals en goed gekruid. Ook het voorgerecht feta met spinazie in filodeeg smaakte lekker. De chocolade taart maakte de avond af.

35. Altijd heerlijk eten en fijne service! Leuke gastvrouw en authentiek Grieks eten. Super!

36. Marc Bongers

Altijd gezellige sfeer! Eten is lekker en vers. Er is nooit iets te veel als je iets vraagt.

37. Merel Van Geneijgen

Altijd super lekker eten bij Rhodos! Het vlees is van hele goede kwaliteit en heerlijk mals en de porties zijn zeer royaal! Wij komen er al jaren heel graag met de familie. Het beste griekse restaurant van Weert en omstreken!

38. Rachel Fransen.

Mijn vriend en ik zijn in het begin van onze relatie een keer gaan eten bij Rhodos in Weert. Na lekker te hebben gegeten en een leuken avond te hebben gehad zijn we steeds vaker geweest. Dat is inmiddels al ruim 17 jaar geleden. Ja we zijn nog steeds bij elkaar. En we gaan graag bij Rhodos eten. De Griekse kok kookt met passie, en maakt de lekkerste gerechten. De gastvrouw is een vriendelijke warme Griekse mama. Vraagt altijd hoe het gaat en brengt sfeer in het restaurant. Na deze lange tijd kennen we het echtpaar ook goed.
    En komen we graag terug om lekker verrast te worden. En te genieten van goed Grieks eten in eigen land.

Groetjes Rachèl en Johan.😉😘

39. Frans Keijzer

Top ervaring, na warm onthaal heerlijk gegeten, vier verschillende voorgerechten met de tafel gedeeld en het was allemaal net zo lekker (Calamari was de persoonlijke favoriet), en de vleesmix en de zalm bij het hoofdgerecht waren evenals verrukkelijk.

Advies van de gastvrouw vooral opvolgen, echt een lieverd ;)

40. Yoeri Riemeijer

Perfecte sfeer, vriendelijke mensen en het eten is er heerlijk, echt Grieks! De beste Gyros die ik ooit heb gegeten!

41. Milou Van Binsbergen

Hier laatst gegeten. Het waren heerlijke gerechten en een hele leuke eigenaresse. Komen graag weer eens terug! 😊

42. Heerlijk Grieks Gegeten! 6 A 7 jaar geleden zijn we in de buurt van Weert op vakantie gegaan en hebben we uiteindelijk hier iets gegeten, dit was zo lekker dat we tegen elkaar zeiden dat als we hier nog een keer in de buurt op vakantie zouden gaan we hier nog een keer heen zouden gaan!
    Nu 6/7 jaar later wederom dit gezellige sfeervolle restaurant bezocht, met nog steeds dezelfde liefdevolle meegaande goedverzorgende gastvrouw die nog steeds met de zelfde passie en plezier voor de lekkerste ruime gerechten zorgt.
    Dus als we weer in de buurt zijn komen we zeker weer langs! Gr uit Barneveld :)
    ps nr63 op de kaart proberen als je met z’n 2en bent ;)

43. Vriendelijke, zingende gastvrouw. Eten was voortreffelijk!

44. Hartelijk ontvangen door een hele lieve Griekse mama! Authentiek goed Grieks eten. Gezellige muziek; een stukje Griekenland in Nederland.

45. Op zoek naar snelle hap? Vooral doorlopen. De eigenaren nemen de tijd voor je voor een avond vullende culinaire verassing. Van harte aanbevolen.

46. Telkens we in de buurt op vakantie zijn, zakken we steeds af naar dit restaurant! De enthousiaste eigenares neemt je vriendelijk in ontvangst! Als je op zoek bent naar authentiek grieks eten, dan ben je hier aan het juiste adres! Overheerlijke voorgerechten en goed gevulde hoofdschotels, met honger kom je hier niet buiten. Weet je niet wat te kiezen, laat je dan zeker adviseren door de eigenares. Wij komen absoluut terug!

47. Leuk ontvangst van een lieve Griekse vrouw. Ongecompliceerde opnamen van onze wensen was genoeg om heerlijk te eten. Willen jullie vlees? Meer was niet nodig. Eten was heerlijk een echte aanrader voor even wat anders dan een burger.

Als we in de buurt zijn komen wij zeker terug!

48. De meest geslaagde bonte avond in Weert. Heeeeeeel goed eten (beste bifteki ooit), beste service ooit gehad, lief voor de kinderen, limoncello is heerlijk en heerlijk dansen op Thessaloniki👍
    Komen volgend jaar zeker terug
    Een 🔟!!!!!

49. Vandaag 25 oktober 2022 Rhodos bezocht waar we gastvrij werden ontvangen door de eigenaresse. Zij adviseerde de gehaktballetjes en de mousaka welke echt heerlijk waren. De sfeer was goed en het advies van de eigenaresse ook. Zeker een aanrader om te gaan eten.

50. Ruben Bethlehem

Afgelopen zaterdag voor de 2e keer er gegeten met de familie. De eigenaresse is vriendelijk en geeft goede tips omtrent de gerechten. We kregen allerlei voorgerechtjes en vervolgens een schaal friet en salade. Daarnaast grote schalen met verschillende soorten vlees. Het overgebleven vlees konden we meekrijgen in een bakje. Ook is het afhalen van een pita broodje gyros een aanrader. Erg lekker eten en leuke sfeer binnen.

51. Chris Smeets

Zaterdagavond met 4 personen gegeten. Het restaurant zat gezellig vol.
    We bestelden de Griekse tafel (voor 4pers): een zeer uitgebreid aanbod van diverse warme en koude voorgerechten, gevolgd door een grote schaal met heerlijk bereide gyros, moussaka, spiesen en nog veel meer. Alles was lekker vers en perfect gebakken.
    Wij komen hier regelmatig en de eigenaresse zorgt er altijd voor dat je niets tekort komt!

Voor ons een geslaagde avond!

52. Claudia de Klerk

Dit restaurant is en blijft mijn favoriet.
    Ik kom er al zo'n 10 jaar.
    Het eten is van sublieme kwaliteit. Een echte aanrader! De verfijnde griekse smaken zorgen hier voor een geweldige smaakbeleving.
    Een heerlijke griekse sfeer met een goede service waar je je echt in Griekenland waant.
    De lieve gastvrouw komt met plezier en liefde de heerlijke gerechten en wijnen aan de tafel toelichten. Ook zingt zij af en toe vrolijk mee met de griekse muziek op de achtergrond. Dit restaurant is een parel in Weert. Nogmaals een echte aanrader voor wie van kwaliteit en finesse houdt.

53. Richard Geilen

Een echt grieks restaurant dat wordt gerund door 2 kanjers die hun ziel en zaligheid in hun zaak stoppen en dat ervaar je als klant. Een authentieke Griekse keuken waar ieder gerecht zn eigen smaak heeft en alles terplekke vers wordt gemaakt. Je wordt hartelijk ontvangen, goed geadviseerd en nooit teleurgesteld. Een echte aanrader voor iedereen die van ECHT grieks eten houdt.

54. Iedere keer als we zin in Griek hebben gaan we naar Rhodos en we worden nooit teleurgesteld! Het eten is heel lekker en de gastvrouw is altijd vriendelijk! Een aanrader!

55. Lieve mensen die met hun hart het restaurant runnen. Ik kom er al vele jaren met veel plezier samen met collega's en mijn familie.
    Hier smaakt elk stuk vlees anders en heerlijk gekruid. De presentatie is aantrekkelijk en onderscheidend.
    Met authenticiteit is helemaal niets mis! Geef je gewoon over aan de oprechtheid van de eigenaren.

56. Gisteren weer eens heerlijk gegeten bij Rhodos, de chef kan toveren met kruiden, heel bijzonder! En de gastvrouw zorgde als altijd voor de sfeer, je waant je in Griekenland!
    Een aanrader!

57. Jeroen en Anique

Op 9/9/2022 waren we 2 jaar getrouwd. Dit gevierd bij restaurant Rhodos! Goed verwend geworden door de eigenaren! Uitmuntend!

58. Zoals zoveel recensies hier er valt niets aan te merken op het eten. Prima porties. Vond zelf de kalfslever erg lekker. Maar dan de recensies over de gastvrouw,die begrijp ik niet helemaal. Bij binnenkomst keek ze ons aan maar zei niets. Er werd ons een tafel toegewezen en haar eerste woorden waren: nemen jullie ook een voorgerecht? Toen wij melden eerst de menukaart in te zien vouwde ze er één open en begon te ratelen over een paar nummers op de kaart. Al met al een vreemde manier om met je gasten om te gaan.

59. Gegeten op zaterdag 27 augustus 2022. Geweldig!! Wat een authentieke service en lekker eten. Het restaurant ademt echt Grieks uit. Geen "aangepast aan Nederland" menu, maar echte Griekse smaken. Je voelt je echt gezien, en je hoeft niet lang te wachten op het eten. Dit restaurant is een echte parel die ontdekt mag worden! Op het einde nog een verassende attentie. Deze mevrouw meent het echt goed!

60. Naar aanleiding van de geweldige recensies hier gaan eten. Wat een ervaring! De geweldige gastvrouw doet je in Griekenland wanen, ze stelt gerechten aan je voor en alles smaakte voortreffelijk.
    Werkelijk niets ontsnapt haar aandacht. Zelfs mijn ietwat vieze bril werd vakkundig aan een schoonmaakbeurt onderworpen. Als de service overal nou eens zo aandachtig en vriendelijk was, werkelijk top.

Bovendien nog nooit zo lekker Grieks gegeten, chapeau! Volgende vakantie komen we zeker terug!

61. Wat een geweldige sfeer. Super ervaring het was erg gezellig. Met het Dessert hadden wij heerlijke chocolade en oreotaart. Heerlijk genoten. Zeker voor herhaling vatbaar.

62. Sarie

63. Geweldige ervaring en ontzettend lekker eten! Wij hebben nog nooit bij zo'n lekker Grieks restaurant gegeten. De eigenaresse is een super vrouw die de hele sfeer in het restaurant compleet maakt. Dus met andere woorden een echte aanrader voor iedereen die van Grieks eten houdt. Wij zullen in ieder geval heel snel en geregeld terug komen.

64. Familie van der Heiden

Nog nooit zo lekker Grieks gegeten! En goede service van een ontzettend lieve dame.

65. Thijmen

Wat een ervaring! Geweldige muziek, heerlijk eten en een top host. Bedankt voor de super avond!

66. Mirella

Wij zijn op een maandag avond gaan eten bij Rhodos. We waren hier nog niet eerder geweest en hebben al verschillende Griekse restaurants uitgeprobeerd in de afgelopen jaren, in verschillende steden.
    Ik kan niet anders zeggen dat we fantastisch lekker eten hebben geproefd en dat dit restaurant tot nu toe het beste restaurant is, in onze beleving.
    Het voorgerecht was wel heel veel en zo lekker dat het eigenlijk jammer was dat het op was. Ik had de gehaktballetjes in tomatensaus. Het is ook mogelijk om het voorgerecht te delen.
    Het hoofdgerecht was ook super lekker.
    De sfeer is fijn. De eigenaresse bediende ons, een lieve vrouw die mij uitnodigde om de wijn te komen proeven voordat ik zou kiezen welke wijn het zou worden.
    Af en toe werd de muziek goed hard gezet en zong zij hard mee. Dit heeft ook zo zijn charmes :-)

We prijzen dit restaurant van ganser harte aan.

Hartelijk dank voor de gezelligheid, de liefde en het heerlijke eten.
    Tot ziens!!

67. Na enkele jaren in het buitenland te hebben gewoond zijn wij nu voor een korte periode weer terug in ons "Limburgse" land. Om ons zelf weer eens culinair te laten verwennen hadden we een afspraak gemaakt bij Grieks restaurant Rodos in Weert. Wat we hier hebben beleefd is ons nog niet vaak overkomen, onze smaak papillen werden optimaal geprikkeld door verse en heerlijk gekruide producten. We hadden gekozen voor de scampi als warm voorgerecht, wat is dit een mooi gebalanceerd gerecht, je hebt de neiging om het restant aan begeleidende saus uit het kommetje te likken. Als hoofdgerecht had mijn echtgenote lamskoteletjes en ik koos voor de grilschotel. Ook deze gerechten waren weer super gekruid, wat een beleving! Chef, bedankt voor deze mooie ervaring en willen zijn vrouwtje veel sterkte toewensen met de herstelperiode nadat zij jammer genoeg te maken kreeg met een Corona besmetting. Jullie hebben zoals vele collega's de negatieve ervaring ondervonden dat ondernemerschap niet altijd gemakkelijk is, maar hebben wel getoond dat hard werken in combinatie met een "Goede prijs Kwaliteitsverhouding" het overleven meer dan waard is! Wij wensen jullie een goede gezondheid en veel succes. Als we weer terug zijn in Limburg dan komen we weer graag genieten van jullie culinaire hoogstandjes. Bedankt, Paul en Noi

68. Heerlijk eten. Echt een super aardige gastvrouw die heerlijk meezingt met de muziek, we hebben genoten van de ervaring

69. Geweldig eten, geweldige bediening. Tak Tak

70. We hebben heerlijk gegeten. De service was prima. De gastvrouw is erg gezellig.
    Als je wilt laten verrassen door authentiek Grieks eten: Rhodos Weert

71. Caroline

We hebben weer heerlijk gegeten in dit gezellige restaurant. Op advies van de lieve gastvrouw dorade genomen. Dat was een topkeuze, grote vis, perfect gebakken en gekruid en met een fijne citroenmayo. De omlijsting met zelfgemaakte friet, rijst en salade maakte het af. Aanrader! We komen gauw weer terug.

72. Maarten

Heerlijk eten met zorg bereid en super gastvrouw! Echt een aanrader voor een gezellig etentje in Griekse stijl!

73. Wat hebben wij genoten. Met 2 jongens van 4 en 9 voor het eerst Grieks gaan eten.
    De gastvrouw dacht goed mee en bovendien een heel leuk persoon. Onze jongste die heel erg gek is van koken e.d mocht haar helpen. Té leuk gewoon.
    Buiten dat was het eten ook heerlijk. Goed eten voor een eerlijke prijs.

74. Een super leuke restaurant! Sfeer zit er goed in met een leuke en gezellige gastvrouw.

De bediening is snel en nauwkeurig, hierbij krijg je tussendoor wat aangereikt. Iets wat prettig is om te ervaren.

Op naar de volgende keer!!

75. Heerlijk eten, fijne sfeer echt een aanrader voor een avondje lekker grieks eten

76. Erg fijne sfeer, super eten en super eigenaresse.

77. Michael

Heerlijk gegeten en uitstekende service.

78. Patrick Goodburn
    Vertaal van English naar Nederlands

Lovely dinner great fun service with a smile. Would return.

79. Het is hier helemaal top alles prima dit is echt een Griekse traditionele keuken 👍

80. Raymond

Avondje echt Grieks genieten; lekker eten en uitstekende service, tot de volgende keer!

81. Rudo en Majda

Heerlijk eten en drinken. Lieve en gezellige gastvrouw. Sfeervol Grieks interieur. Aanrader.

82. J. Vermeer

Onverwachts hier terechtgekomen na een dagje Weert. We werden gastvrij ontvangen, kregen een “verrassingsmenu” geserveerd, en wat waren we aangenaam verrast.
    De sfeer was geweldig, het contact erg gezellig. Het was een aangenaam avondje uit!

83. Skinnie

Supper gast vrije mensen altijd vrolijk en vriendelijk, het eten is altijd vers ziet er altijd goed uit, vind de kwaliteit altijd supper goed, altijd wat extra's bij je eten, de sfeer is altijd gezzelig, ik zou dit restaurant aan raden om te eten, kom er al meer als tien jaar en kom er graag terug gr skinnie.

84. Eindelijk weer kunnen gaan eten bij Rhodos na jaar lockdown en na vervelende Covid. Het was weer uitstekend kwaliteit en sfeer en service. Dankjewel voor de fijne avond.

85. Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening die ter plekke kon omschakelen in advies vanwege allergie. Alles echt lekker vers bereid en dàt proef je! Zelfs de cognac bij de koffie werd verwarmd geserveerd. Waar krijg je dat tegenwoordig nog? Komen zeker terug.

86. Bryan Munnik

De service was geweldig, er werd heel veel aandacht gegeven om de avond een super vriendelijk gevoel te geven. Het eten is heerlijk, de vis is vers en smaakvol, het vlees is heerlijk gegrild. Een van de fijnste plekken om zo vriendelijk onthaald te worden!

87. Eten was heerlijk! De beste Griek van Weert. Service was door Covid minder dan normaal gesproken. Het was vrij druk en ze hadden te weinig personeel naar mijn idee. Ondanks drukte heerlijk gegeten en niet het idee gehad dat we te lang moesten wachten op het eten.

88. Super lekker gegeten in een huiselijke sfeer. Lieve bediening. We komen zeker nog terug!

89. Peter en Eline de Bruijn

Weekendje weert en gegeten bij dit Griekse restaurant. We hebben heerlijk gegeten.
    En zijn hartelijk ontvangen door de lieve eigenaresse.
    Wat een lieve vrouw, we zijn verwend met alle lekkers en hebben genoten van haar Griekse zang!! Top!! Een aanrader!!

90. Voor 3 pers vis besteld: kregen 1 stuk middelmaat zalm, 15 taaie inktvis ringen, paar stukjes look a like kibbeling en drie garnalen.

Teleurstellend.

91. Peter en Tiny

Met vrienden weer heerlijk gegeten gisteravond bij de gastvrouw en topkok. Het is een gezellig restaurant, met vriendelijke bediening zoals je die ook zal vinden in Griekenland. We komen al jaren in dit restaurant, het is en blijft gewoon lekker.
    Als je geluk hebt laat de gastvrouw haar zangtalent nog horen, wat gewaardeerd wordt door de klanten.
    Ga zo door, en tot de volgende keer.
    Peter en Tiny

92. Prima. Moesten wel wat lang wachten voordat er opgediend werd.

93. Opnieuw heerlijk gegeten en vertoefd met onze kids. We komen er geregeld, de eigenaren weten er altijd een mooie avond van te maken samen met het toegewijde personeel.

94. Vorig jaar hier gegeten was geweldig.
    Vandaag weer hier gegeten en ook mijn ouders meegenomen.
    Helaas was het dit keer teleurstellend 😞

Voorgerecht was inprincipe goed, daarna moesten we heel lang wachten op het hoofd gerecht. Een klein schaaltje patat werd gebracht, en wat salade. Het eten, vlees schotel was verbrand (kregen gelukkig wel een nieuw portie) maar de visschotel was droog.

De visschotel kwam ook weer veel later dan de vlees 😞
    Bij het zien van de rekening, kreeg ik tranen in m’n ogen en ben maar snel naar buiten gegaan heb de rest maar aan m’n man overgelaten.

We hadden ons er zoooo op verheugd. Helaas deze keer dus niet. Echt jammer.

1,4
  95. Raymund Koch

Wederom super gegeten bij onze favoriete Griek. Chapeau voor de eigenaren Rhodos.

96. Gisteravond bij Rhodos weer heerlijk geeten en een lekker glas wijn gedronken, wat was het weer lekker eten, wat kan de kok toch heerlijk koken was als of een engel op mijn tong aan het pissen was zo lekker. En gewoon een op en top gastvrouw, ondanks dat het goed druk was in de zaak toch even tijd vrij maken voor een gesprekje.
    Dank jullie wel en tot snel weer xxx

97. Sakina, Ronald, Sarah en Robbin

We hebben in onze midweek vakantie hier 2x gegeten.
    Was gewoon heerlijk!!!
    Service is goed. Gezellige gastvrouw.
    Voor ons gewoon een echte aanrader.

98. Esmeralda Bos

Geweldige restaurant! Super netjes en schoon echt in een Griekse stijl. Super personeel met een hard van goud ❤️ Eten was ook erg lekker, de zalm is echt een aanrader! Je gaat er weer met een gezonde bolle buik weg❤️ Ik
    Hou van deze tent! We komen zeker nog een keer langs! Ondanks dat we ver weg wonen.

Echt super mensen, bedankt voor de gezelligheid

Liefs, Esmeralda en Joery

99. Heerlijk eten, sfeervolle omgeving en een super vriendelijke bediening. Top… zeker een aanrader.

100. Heerlijk gegeten, echt een aanrader, geweldig griekse sfeer, lieve gastvrouw en topkok!

Volgende pagina