in Weert

De kleine Griek, daar weet je wat je eet.

1. Vorig jaar hier gegeten was geweldig.
    Vandaag weer hier gegeten en ook mijn ouders meegenomen.
    Helaas was het dit keer teleurstellend 😞

Voorgerecht was inprincipe goed, daarna moesten we heel lang wachten op het hoofd gerecht. Een klein schaaltje patat werd gebracht, en wat salade. Het eten, vlees schotel was verbrand (kregen gelukkig wel een nieuw portie) maar de visschotel was droog.

De visschotel kwam ook weer veel later dan de vlees 😞
    Bij het zien van de rekening, kreeg ik tranen in m’n ogen en ben maar snel naar buiten gegaan heb de rest maar aan m’n man overgelaten.

We hadden ons er zoooo op verheugd. Helaas deze keer dus niet. Echt jammer.

1,4

1. Beste klant
    Bedankt dat je ons weer de voorkeur geeft, maar zonder het aangename, felbegeerde resultaat. Ik heb misschien 35 jaar ervaring gehad maar als de hersenen niet werkt.....dan sterft alles.
    31 juli om 16:45, tijdens de voorbereidingstijd, viel ik 15 minuten in de keuken ... mijn vrouw maakte me wakker, die in paniek was .. na 20 minuten ik beslissen wij gaan door met werken allen de bestanden tafels.In begin was goed... dan begint warm worden,en ik miss de controle. ALS DE HERSENEN DRIJ NIET GOED, ALLES GAAT FOUT..ZO GEBEUREN MET JULLIE OOK EN ANDERE TAFELS. IK WIL GRAAG JULLIE TAFEL TRAKTEREN.DIT IS DE WAARHEID
    EN VAN ZONDAG 1-8-2021 DE REST. BLIJFT DICHT....

2. Beste Stelios,

Bedankt voor uw reactie. We zijn er van geschrokken dat u gevallen bent en we hopen echt van harte dat u zich weer beter voelt.

Hadden we het maar die avond gehoord dat u zich zo voelde, dan hadden we natuurlijk alle begrip en hadden nooit deze reactie geplaatst .

Gezondheid is het allerbelangrijkste.
    Wij kijken er naar uit om u hopelijk in goede gezondheid te mogen zien. Bedankt voor uw aanbod om ons te trakteren wij komen graag.
    Wij zijn nu weer in Flevoland , wanneer het u past komen wij graag

Vriendelijke groetjes van fam vd poel

Vorige recensies van Poel

• Van der poel

Wat een fantastische ervaring.
    Vanuit Flevoland hartelijke groeten en wij gaan zeker terug komen.
    Een fantastische gastvrouw met heerlijk eten, we waanden ons in Griekenland.
    Gelukkig wonen onze ouders hier in de buurt, dus wij komen terug.