• Lid sinds 16 maart 2009

Restaurant Wolfslaar bevindt zich op 3 kilometer van het centrum van Breda en is gelegen in de natuur van het bosrijke Landgoed Wolfslaar. Ons culinaire team staat onder leiding van chef-kok Maarten Camps. Zijn liefde voor het vak komt tot uiting in elk gerecht dat zijn keuken verlaat. Puur, oogstrelend en smaakvol. Een selectie van verfijnde en elegante wijnen brengen uw culinaire ervaring naar een nog hoger niveau. Sommelier Rick van den Broek weet feilloos de meest uitmuntende smaakcombinaties voor u te maken.

Het sinds 2005 met een Michelinster bekroonde restaurant heeft recent een stijlvol nieuw interieur gekregen. Kom genieten in een elegante ambiance met een moderne flair en een ongedwongen sfeer.

Van restaurant:

2. Restaurant Wolfslaar's profielfoto
    Restaurant Wolfslaar heeft een foto toegevoegd van Wolfslaar Restaurant
  3. Restaurant Wolfslaar's profielfoto
    Restaurant Wolfslaar vindt Wolfslaar Restaurant leuk
  4. Een heerlijke avond uit met heerlijk eten, prima service en een goede sfeer. Een herhaling behoort zeker tot de mogelijkheden. Staat genoteerd in onze TOP 10.

5. Dineren of lunchen in Wolfslaar is van het allerlekkerste, vriendelijkste, verste en meest originele niveau van Breda. Mooie ingrediënten, vriendelijk personeel, gastvrij, lekkere wijnen. Aan alles is aandacht besteed en alles is origineel. Originele ingredienten, heerlijke smaken bij elkaar gebracht, puur verrassend. Het is een fijne avond uit en je laat je echt verwennen hier. Ook complimenten voor alle koks in de keuken want die zien ons niet maar wij waarderen iedereen, de gastvrouw, obers, koks, ga zo door!!

6. Charlene

In een tijdbestek van 6 maanden hier 4x gaan eten en geen een keer een mindere ervaring gehad.
    Zowel binnen als buiten gegeten in een fijne intieme sfeer.
    Elke keer was het eten super, smaakvol, verrassend en vernieuwend, gecombineerd met leuke verfrissende wijnkeuze (en een super sommelier), en uitstekende en vriendelijke service.
    Écht elke keer weer een perfect avondje uit en veruit een restaurant in onze top 5. Aanrader!!

7. van den hoek

Ik werd uitgenodigd om een 3 gangen verjaardagsmenu te komen eten. Wat al heel attentvol was.
    Heel vriendelijk onthaal, geweldige bediening.
    Er werd ook gevraagd naar eventuele allergieën, wat toch belangrijk is.
    Een heel mooie wijnkaart en de 3gangen waren stuk voor stuk super.

Wij komen zeker terug.

8. Heerlijk gelunched. Ons zoontje van 3 maanden meegenomen en in zijn wagentje naast onze tafel laten liggen. Was geen enkel probleem. We werden zeer gastvrij ontvangen en heerlijk verwend met het All-in menu van de chef, diverse amuses en een goed bijpassend wijnarrangement. Na de lunch nog een mooie wandeling gemaakt door de natuurtuin. Wolfslaar is absoluut een aanrader. Wij komen zeker een keer terug!

9. Angelique Rethans

Wederom een heerlijke avond gehad. Heerlijk eten en prachtige wijnen bij de gerechten. Top!