1. Debby Schipper

Leuk om nu een keer met de Restaurantweek een diner te doen bij Wolfslaar. Met onze familie zijn we er heerlijk gaan dineren en ik blijf zeggen dat dit Het restaurant van Breda is als je echt lekker wilt eten en genieten. De gerechten waren weer verrassend en smaakvol, lekker en smullen. Bediening altijd gastvrij en vriendelijk en een gerechtje kon aangepast worden naar wens, ook weer zo flexibel en gastvrij. Wij reizen vaak in Azie waar we vaak genieten, maar bij Wolfslaar lijkt het of het hele team gastvrijheid en culinaire kennis in het bloed heeft.

Vorige recensies van Debby Schipper

• Dineren of lunchen in Wolfslaar is van het allerlekkerste, vriendelijkste, verste en meest originele niveau van Breda. Mooie ingrediënten, vriendelijk personeel, gastvrij, lekkere wijnen. Aan alles is aandacht besteed en alles is origineel. Originele ingredienten, heerlijke smaken bij elkaar gebracht, puur verrassend. Het is een fijne avond uit en je laat je echt verwennen hier. Ook complimenten voor alle koks in de keuken want die zien ons niet maar wij waarderen iedereen, de gastvrouw, obers, koks, ga zo door!!