• Lid sinds 8 februari 2014
Van restaurant:

R.van Silfhout & J.Zuuring heeft nog geen foto toegevoegd

1. Een paar weken geleden op een zondag lekker gegeten. Mijn kinderen hebben heerlijk gegeten van hun kindermenu en mijn man en ik hebben genoten van de pizza. Er hangt een ontspannen sfeer en het personeel werkt hard om het iedereen naar hun zin te maken. Zaterdag komen we weer lekker eten!

2. Heel gastvrij ontvangen, kinderen hebben zich heel goed vermaakt en het eten smaakte prima. Wij komen graag terug.

3. Uniek in de regio; betaalbaar en op eenzaam niveau qua service en overheerlijke gerechten (niet alleen heerlijke Italiaanse specialiteiten). In Gelderland is een restaurant als dit niet te vinden. Overheerlijke grill gerechten op echte houtskool barbecue. Echte Italiaanse pizza's voor de kinderen. Smaakvolle salades (met name tonijnsalade). Ook de wildspecialiteiten zijn hier uitzonderlijk goed.

4. Na in 2010 voor het laatst het toen geheten Pinoccio bezocht te hebben, hebben we Vrijdag 13 december weer eens een bezoek gebracht aan het nu geheten restaurant de Leerendoedel.

Bij binnenkomst zijn we vriendelijk ontvangen. We herkenden Pinoccio niet meer terug. Door de verbouwing ziet het er nu strak uit. De ambiance is geweldig.
    Eenmaal toen we zaten hebben we wat drankjes besteld die eigenlijk gelijk nadat de ober wegliep op tafel kwamen. Topservice als je het mij vraagt.

Maar dan het belangrijkste. De gerechten. De reden dat we niet meer terug kwamen. De laatste keer ( in 2010 ) was het koud, klef en alles behalve lekker.
    Eenmaal toen de gerechten op tafel kwamen, zagen we een wereld van verschil. Gelukkig smaakte het ook zo.

Ik kan er lang en kort over zijn maar de service is top(snel), vrolijk personeel, mooie ambiance en de verbouwing heeft voor een totaal andere ervaring gezorgd.
    Het is niet zo dat er alleen verbouwd is en de rest het zelfde gebleven, integendeel zelfs. Alle punten zijn verbeterd en we komen zeker terug

5. Ons vaste pizza adres.. we komen er al jaren. De huidige eigenaren zijn echt gastheer: je voelt je er welkom. Zij hebben al een behoorlijke slag gemaakt: Interieur gemoderniseerd, goede huiswijnen (met gratis kraanwater), pizza's verbeterd en vooral: positieve ambiance en de wil om er samen met het team een fijne plek van te maken. Inderdaad kun je er ook wild of andere seizoensgerechten eten maar daar heb ik weinig ervaring mee. Kortom: prijs/kwal dik in orde, speelplek boven voor de kinderen, ruime parkeergelegenheid en vooral: pos vibes!
    Ga zo door team!!

6. Ellen Iwema

Het eten was fantastisch, dit geldt voor alle gangen, de wijn uitstekend geadviseerd en het gastheerschap van Robert van Silfhout op zeer hoog niveau. De ambiance ademt sfeer en professionaliteit: Chapeau!

7. John O.

11/05/2014 Na ziekenhuis bezoek Ede binnen komen vallen met z'n zessen en zoals altijd goed ontvangen. Drinken was vlot en het eten was weer goed. Altijd een vertrouwd adres om terug te komen!

8. We hebben al diverse keren bij de Leeren Doedel gegeten, omdat we steeds uitstekend worden ontvangen en we iedere keer weer culinair worden verrast vinden we het tijd worden voor een mooie verdiende recensie! De kaart is prima, daarvan hebben we bijna alles geprobeerd, dit smaakt uitstekend en nog belangrijker is zeer betaalbaar! Tevens hebben ze geregeld speciale menu's zoals nu met wild, waardoor het spannend blijft om weer terug te gaan en de ondernemers en onze kids blijven motiveren om terug te komen. Kortom een echte aanrader!

9. Wat een geweldig restaurant! Het eten is erg goed, prijs/kwaliteit verhouding ook super. Bediening prima opgeleid. Het interieur is hartstikke gezellig. En bovenaan staat voor mij de gastheer/gastvrouw. Je wordt hier erg warm ontvangen. Mooie wijnen, en glazen gevuld zoals dat behoord te zijn. Hier kan menig restaurant nog iets van leren. Mocht er iets niet naar wens gaan, meld dit dan direct. De gastheer lost het probleem meteen op. Kortom: wij hebben genoten van onze avond.

10. Hans en Jacquelien de Geest

Wij komen sinds 1,5 jaar geregeld een hapje eten. Het is elke keer weer een feest. De ontvangst is super, de menu kaart steeds aangevuld met seizoensgerechten, men weet hier wat gastheerschap is en de keukenbrigade weet hoe ze de gerechten smakelijk moeten bereiden en tevens als een plaatje eruit laten zien. Ook complimenten voor de bediening, zeer attent en vriendelijk! Ga zo door.

11. Ik en mijn vriend hebben daar echt lekker gegeten. De bediening was snel. Het eten wat we kregen was gewoon warm en de sfeer was goed. Ook werden we heel hartelijk ontvangen bij de ingang van het restaurant. Ik heb er niets op aan te merken en we komen er zeker terug! Ik geef als cijfer een dikke 8.

12. Dit is een toprestaurant! Het eten was echt verrukkelijk! We hadden wel eerst: Goh da's niet veel, maar het was precies genoeg! Ik had varkenshaas met champignonsaus, varkenshaas was lekker mals en de saus gewoon heerlijk! Mijn man had mixed grill die ook volgens manlief super was! Er zat een stuk sparerib bij en die viel gewoon van het bot! Mijn nagerecht tiramisu, daar at ik mijn vingers bijna bij op! Wij hebben dan ook de borden helemaal leeg gegeten! De bediening is zeer beleefd en vriendelijk! Lang wachten op je eten hoefden wij ook niet terwijl het er druk was! En wil je je kinderen ook eens meenemen met eten kunnen zij zich daar prima vermaken! Voor ons was het een hele tijd geleden dat wij uit eten zijn geweest, maar De leeren doedel heeft onze verwachtingen zeker overtroffen!! Echt een top restaurant!

13. Tweemaal geweest en beide keren naar volle tevredenheid gegeten. wij zijn niet zo van de pizza dus van de 'gewone' kaart besteld. erg smakelijk en voldoende te eten. Alleen de groente, een mix van gestoofde groentes onder het vlees zou wel aangevuld mogen worden met iets vers en fris als een salade. Onderstaand staat ergens in een reactie dat de pepersaus overduidelijk uit een zakje komt. Nou welke dan? want hij was heerlijk. De sfeer in het restaurant is ook prima, op een krijsende baby na, maar daar kan het restaurant weinig aan doen. De bediening was redelijk snel, zeker gezien de tent bomvol zat. wij hadden al op een langere wachttijd gerekend maar dat viel best mee

14. Afgelopen zaterdag hier gegeten. Zaten dichtbij open haard. Poepoe wat warm. Voorgerecht de champignons was erg lekker. Als hoofdgerecht had ik de gegrilde varkenshaas. Vlees had iets groter gemogen. De groente en de puree waren niet zo lekker, vooral de puree smaakte eau de cologneachtig. Nagerecht dame blanche was weer erg lekker. Toch schrokken we nog wel van de rekening, want die viel best hoog uit. Even goed nagekeken of het klopte, maar het klopte toch.

Wel een bon ingevuld voor een kortingsbon voor verjaardag. Willen nog een keer de pizza proberen.

15. Jurgen de Zwart

Eindelijk na jaren is het de huidige ondernemer gelukt iets bijzonders te maken van De Leeren Doedel. Het eten is werkelijk perfect en met veel zorg en smaak bereid. Wat opvalt is een zeer professioneel wijnadvies en dito service op sterren niveau. De grill gerechten worden zelfs bereid op een Green egg houtskool BBQ. De Italiaanse gerechten zijn zeer goed maar ook de andere specialiteiten zijn op uitzonderlijk niveau voor een familierestaurant (met ambities). Dit soort restaurants zijn in Arnhem en omgeving niet te vinden. alle lof en hulde voor de huidige ondernemers; ga zo door!

16. Willem Jan Roosenboom

Bij binnenkomst een top service. Goede kaartservice, een leuke en lekkere kaart en daarbij een goede bediening.

Ze gaan niet te snel en laten je nadenken over je keuze. De gerechten zijn overheerlijk!

Een goede keuze als u hierheen gaat!

17. Grappig, wil net een recensie schrijven omdat we het toetje (de tiramisu) sensationeel lekker vonden. Lees ik hieronder net dat iemand daar dikke onvoldoendes voor geeft. Ongelooflijk. Wederom super goed gegeten (met de tiramisu als hoogtepunt) voor een schappelijke prijs. We komen terug.

18. Hugo Haak Yesna rijkhoff

Komen hier regelmatig eten en is iedere keer weer heerlijk! Vooral zeer vriendelijke eigenaar die zijn vak goed verstaat. Van pizza tot grill gerechten allemaal prima en zeer smakelijk! Wij blijven komen!

19. 16-03, ff wezen eten met onze dochter die jarig was vandaag. Prima en nette ontvangst, keurig en personeel zeer vriendelijk. Eten en keuze is zeer goed, ook voor de kids, een gezellig en sfeervol restaurant. Een aanrader om weer terug te komen.

20. A. de Waart

Positief, maar de kinderen, kleinkinderen en ik kennen dit restaurant al wat langer.

De huidige eigenaar en zijn team doen het erg goed, en vooral de kindvriendelijkheid is heel positief als je ook als volwassenen lekker en rustig wilt genieten van je maaltijd.

Wat ons betreft echt een aanrader voor iedereen!

21. Lekker weer, gezellig op het terras gezeten.

Eten was snel geserveerd. Super lekkere spareribs gegeten, vlees viel bijna van het bot. Lekker zoete bbq smaak, geserveerd met lekker zoete aardappel puree en frietjes er naast.

Gezellige bediening, goede sfeer.

Aanrader!!

22. We kennen zo een beetje alle restaurants in de omgeving en dit restaurant kiezen wij altijd als we even snel een happie willen eten; een pizza, schnitzel, spare-rib. En daar dient dit restaurant uitstekend toe: altijd plek (ondanks druk), als je gaat zitten wordt je altijd vrij snel aangesproken, en uiteraard moet je bij drukte zelf iets actiever reageren als er obers druk voorbij lopen, maar dan staan ze altijd vriendelijk te woord. Heerlijke dikke frieten (inderdaad een schaaltje, misschien wat weinig voor 2) en prima bereid vlees (nu na > 10 keer geweest te zijn) voor een prima prijs, mag misschien een 3 euro voordeliger gezien de locatie. Sfeer in het restaurant is prima, ook de eigenaren proberen contact te hebben met de gasten wat ik als zeer prettig ervaar. En heb je wat te klagen (wat voor kan komen) dat ze naar je luisteren.

23. Super eten! Ik vond de pizza erg lekker,en ik kan het weten als Italië fan! Paddestoelen vooraf waren voortreffelijk evenals het kaasplankje. Prima prijs, kwaliteit verhouding. Wel van te voren reserveren want zit bijna altijd vol.👍

24. Bob & Alice Dingeman

Sinds Robert de scepter zwaait in de Leeren Doedel komen wij hier regelmatig een hapje eten. En nooit heeft het ons teleurgesteld of was er iets dat ons tegen viel. Sowieso wordt je hier buitengewoon gastvrij ontvangen. Dit is al een goed begin van een fijne avond. De ambiance en het interieur van het restaurant klopt helemaal met de gastvrije sfeer. Als je dan ook nog genoeg keus hebt aan lekker eten met vaak ook een aantal speciale seizoen gebonden gerechten/menu's, dan wordt het echt weer een feest om bij de Leeren Doedel te dineren.
    Laatst zaten wij te twijfelen of we Grieks, Spaans of Italiaans zouden gaan eten, maar het werd toch weer gewoon lekker bij De Leeren Doedel bij Robert en Jeroen. Nogmaals, hier eten is altijd een feestje. En het maakt niet uit of je alleen een pizza of pasta of een 3 gangen diner doet, je bent altijd een graag geziene gast, en altijd welkom. Bovendien, parkeren is ook geen probleem, genoeg ruimte.
    Alice & Bob

25. Gisteren weer heerlijk bij de Leeren Doedel gegeten. Ik las met verbazing de eerdere recensies. Wij hebben de ervaring dat het er altijd erg gezellig en gastvrij aan toegaat en dat hen niets te veel is de gasten een fijne avond te bezorgen. Er staat zout op tafel dus kun je het zo zout maken als wenselijk is. Wij vinden het juist prima dat men niet te veel zout gebruikt, dit omdat tegenwoordig heel veel mensen juist op het zoutgebruik (moeten) letten en thuis weinig zout gebruiken. Wanneer je dan in een restaurant eet, is het vaak te zout. En trouwens teveel zout, haalt de smaakt van het product weg. Als laatste willen we graag opmerken dat, wanneer er iets niet naar wens is, je dat dan ook gelijk kunt melden en niet anoniem via deze site. Bob en Alice Dingeman.

26. M. Ruiter

Gezellige huiselijke sfeer, echt familie restaurant. Eten goed, personeel heel aardig. Fijn dat er speelgelegenheid is voor kinderen. Zeer veel parkeer mogelijkheid. Echt een fijne avond uit. Overigens ook leuk om zonder kinderen te doen. Restaurant heeft veel intieme hoekjes. Pas met een blinde vriendin met geleide hond geweest. Werden echt super geholpen. Bij reservering gevraagd of de hond mee kon. Maar natuurlijk was het antwoord. Kleurtjes voor onze kleine stonden al klaar evenals de bak water voor de hond. Komen we snel nog een keer.

27. Een goed restaurant waar ik al enkele jaren kom. Het eten is goed en niet te duur. Het is ook nog een sfeervol restaurant op een mooie locatie.

28. Komen hier met enige regelmaat. Lekker eten voor een goede prijs. De gastheer is echt een gastheer. Sfeer prima. Komen er graag.

Meer updates