Op dit adres zit nu: Roadhouse

1. We kennen zo een beetje alle restaurants in de omgeving en dit restaurant kiezen wij altijd als we even snel een happie willen eten; een pizza, schnitzel, spare-rib. En daar dient dit restaurant uitstekend toe: altijd plek (ondanks druk), als je gaat zitten wordt je altijd vrij snel aangesproken, en uiteraard moet je bij drukte zelf iets actiever reageren als er obers druk voorbij lopen, maar dan staan ze altijd vriendelijk te woord. Heerlijke dikke frieten (inderdaad een schaaltje, misschien wat weinig voor 2) en prima bereid vlees (nu na > 10 keer geweest te zijn) voor een prima prijs, mag misschien een 3 euro voordeliger gezien de locatie. Sfeer in het restaurant is prima, ook de eigenaren proberen contact te hebben met de gasten wat ik als zeer prettig ervaar. En heb je wat te klagen (wat voor kan komen) dat ze naar je luisteren.