Op dit adres zit nu: Roadhouse

1. Bob & Alice Dingeman

Sinds Robert de scepter zwaait in de Leeren Doedel komen wij hier regelmatig een hapje eten. En nooit heeft het ons teleurgesteld of was er iets dat ons tegen viel. Sowieso wordt je hier buitengewoon gastvrij ontvangen. Dit is al een goed begin van een fijne avond. De ambiance en het interieur van het restaurant klopt helemaal met de gastvrije sfeer. Als je dan ook nog genoeg keus hebt aan lekker eten met vaak ook een aantal speciale seizoen gebonden gerechten/menu's, dan wordt het echt weer een feest om bij de Leeren Doedel te dineren.
    Laatst zaten wij te twijfelen of we Grieks, Spaans of Italiaans zouden gaan eten, maar het werd toch weer gewoon lekker bij De Leeren Doedel bij Robert en Jeroen. Nogmaals, hier eten is altijd een feestje. En het maakt niet uit of je alleen een pizza of pasta of een 3 gangen diner doet, je bent altijd een graag geziene gast, en altijd welkom. Bovendien, parkeren is ook geen probleem, genoeg ruimte.
    Alice & Bob