• Lid sinds 2 februari 2010

Cucina Italiana

Deventer

't Arsenaal

Deventer

l&c heeft nog geen foto toegevoegd

1. l&c's profielfoto
    l&c heeft gereageerd op een recensie van Cucina Italiana

Ik ben heel benieuwd naar het echte verhaal :-). Er klinkt iets anders in door en echt, totaal niet herkenbaar

2. l&c's profielfoto
    l&c heeft een recensie geschreven voor Cucina Italiana

Ik heb de recensies nog niet gelezen maar als ik het lage cijfer zie, daar snap ik helemaal niets van! De keuken is geweldig, heerlijke smaken en eerlijk eten. En prima prijs/kwaliteit. Alles mag/kan en de service is uitmuntend. Kortom, een fan! En ja, we komen hier heel graag terug. O.a. voor de allerlekkerste tiramisu ter wereld!

3. l&c's profielfoto
    l&c heeft een recensie geschreven voor Jackies
    Internationaal Deventer

Aantal keren hier gegeten. Altijd gezellig. Smaak wel een beetje wisselend, de ene keer super de andere keer, mwoah. Maar al met al wel heel positief!

4. l&c's profielfoto
    l&c heeft een recensie geschreven voor 't Arsenaal

Ontvangst is vriendelijk. Bediening gewoon super (wij letten eerlijk gezegd niet op kleding, in de zin van of iemand een tshirt met een bepaalde afbeelding heeft..., maar letten wel op klantvriendelijkheid en alertheid), en het eten: super! Kleine amuses, verrassende smaken, heerlijke gerechten en prachtige ambiance. Absolute aanrader, voor ieder wat wils en echt een gevoel van een avondje uit-eten zoals wij dat wensen. En heeeeeerlijke seizoensgerechten, we verheugen ons nu al weer op het herfstmenu.

5. l&c's profielfoto
    l&c heeft een recensie geschreven voor Fabel's

Op zich prima. Paar x gegeten. Altijd 'wel' lekker. Echt nadeel dat je niet kunt reserveren. Reden om ergens anders naar toe te gaan, waar je zeker bent van een plekje. En ook lekker eet!

6,5
  6. l&c's profielfoto
    l&c heeft een recensie geschreven voor 't Arsenaal

Heerlijke menuutjes, prima betaalbaar en zeer goede bediening. Gastvrij en gezellig.