Wilhelminabrug, Centrumparkeergarage of Grote Kerkhof

Bezorgrestaurants in de buurt van Jackies

Online eten bestellen

Toegankelijkheid

Informatie van restaurant:
Informatie van :
  • Gehandicaptenparkeerplaats
  • Let op: drempel op de route naar de entree
  • Glazen deur of wand met markering
  • Helling bij entree

1494195936 83
1541972012 84
1580192873 82

1. Antoinet

Wat een absurde prijzen voor 3 garnalen aan een spies, die te lang gebakken zijn, gort droog, dan een gentleman steak, medium gevraagd zo goed als rauw, terug naar de keuken zelfde stuk veel te hard gebakken en alles behalve medium, een handje vol friet, nog minder rauwkost en een vies zwart niet aantrekkelijk bakje mayonaise. Personeel, een groot toneel stukje opvoeren veel te vaak vragen of je nog wat wilt, geen moment alleen aan tafel, en als je dan iets vraagt vergeten ze het, ze vegen met een vaatdoek terwijl je nog aan het nuttigen bent je tafel schoon, personeel kijkt je weg, de volgende reservering wacht al. Wij ergerden ons rot. Komen ook nooit meer terug,

2. Eunice Willemstein

Vanavond samen met vrienden heerlijk gegeten bij Jackies. Behalve lekker eten, weten deze mensen wat gastvrijheid betekent. We zijn super verzorgd. Wat het extra leuk maakte was dat op het mapje rondom onze bon een persoonlijke groet geschreven was.
    Het restaurant was een leuke afsluiter op een rondje Deventer.
    Tip: loop de podwalk: Kennis is macht! Stadswandeling van vijf km door Deventer. Halverwege loop je langs Jackies…..kun je vast reserveren.

3. Jackies heeft een geweldige kaart en we waren in de buurt. Wij hadden in verband met de weersverwachting een specifiek tafeltje buiten geadviseerd gekregen van een van de medewerkers en dit tafeltje gereserveerd. Bij aankomst bleek dat er andere gasten aan ons tafeltje zaten. Toen we aangaven dat we een reservering hadden werd ons verteld door de eigenaar dat hij niet aan reserveringen deed, dat het niet ons tafeltje maar zijn tafeltje was, en hij vervolgde dat hij verder geen zin meer in ons had vanavond. Het was een hele nare ervaring. Ik ben nog nooit in mijn leven verzocht om te vertrekken.
    Een slechte recensie zal weinig zoden aan de dijk zetten voor een restaurant met een goede keuken en dito recensies. Maar ik lees ook in diverse recensies dat het vaker misgaat tussen de eigenaar en klanten waarbij het telkens gaat over iets wat niet loopt met een reservering. U bent gewaarschuwd. Wij komen niet meer terug bij Jackies.

4. Martin

5. Paar jaar geleden was dit wel een chic restaurant in Deventer om te eten. Vanavond vond ik het mwah. Voorgerechten waren erg lekker. Hoofdgerechten weinig en vieze bruine kleine doorbakken friet. Parmezaanse mousse bij dorade kwam op bord als klein prutje waarop serveerster zegt ohjee hij is op kom zo een nieuwe brengen, helaas nooit meer gezien. Rekening van €200 voor 4 personen maar hadden allemaal niet zo iets van dit was het waard. Jammer!

4,5
  6. Echt heerlijk gegeten. Gezellige sfeer, top bediening! We komen hier zeker nog een keer terug.

7. Vanavond uiteten geweest bij JackiesNYC te Deventer.

Kwart over vijf ons eerste drankje besteld, 70 min later stonden wij alweer met de jas in onze handen om te vertrekken.

In dit tijdsbestek hebben wij een drankje besteld bij binnenkomst, een stokbroodje van het huis ontvangen, een voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht genuttigd.

Ons tafeltje was gereserveerd tot half acht, hiervan waren wij op de hoogte. Maar kwart over vijf aanschuiven en tien over half zeven alweer buiten staan vonden wij wel heel snel.

Het eten werd zo snel opeenvolgend geserveerd, het voelde bijna als voorschotelen, naar binnenschuiven en plaats maken voor de volgende.

Dit is nu de tweede en tevens laatste keer dat wij hier dineren (1 keer zakelijk en 1 keer privé). Beide keren was dit het geval.

Kwalitatief is het eten goed, niets op aan te merken. Wel is de verhouding (proportie) van het eten niet in balans met de prijs.

Zo hebben wij de boeuf bourguignon besteld, in het hele pannetje zaten misschien drie stukjes rundvlees, met een doorsnee van 1 bij 1 cm. Naast dit kleine pannetje zaten er drie kleine aarsdappelkroketjes bij als garnering. Wij adviseren Jackies om extra variatie toe te voegen, los op de tafel.

Tevens hebben wij bij de online reservering een allergie gemeld. In vergelijking met andere restaurants word dit zeker serieus opgepakt. Wel vonden wij dat de keuken zich iets beter had moeten verdiepen in deze allergie.

Het is goed het zekere voor het onzekere te nemen en ingrediënten/ producten weg te laten. Maar ipv, bij twijfel, ingredienten zomaar weg te laten kan Het personeel prima informatie inwinnen bij de persoon in kwestie, deze weten vaak wel waar het product in is verwerkt.

De keuzes om bijvoorbeeld pijnboompitjes weg te laten bij de carpaccio (bij een boekweitallergie) was dat in dit geval niet nodig geweest. En als we dan naar prijs kwaliteit verhouding kijken vond ik mijn carpaccio niet af en te duur aangezien je voor alleen pijnboompitjes 2 euro betaald. Het even navragen of overleggen was voldoende geweest.

Deze vooraf gemaakte afwegingen zullen wel te maken hebben gehad met de tijdsdruk om onze tafel zo snel mogelijk weer vrij te maken voor de volgende reservering, denken wij.

De Ambiance in het restaurant is prima, hier hebben wij niets op aan te merken, dit is normaliter de sfeer die ons juist aantrekt.
    Het personeel is zeer beleefd en behulpzaam.

De tijdsdruk heeft voor ons de sfeer benadrukt. Echt rustig dineren en borrelen is bij dit restaurant geen optie volgens ons.

4,5
  8. Ik had te hoge verwachtingen van dit restaurant. Iedereen doet z’n best maar ik vind het allemaal net niet. De smaak is goed maar niet meer dan dat. En dan moet je bijna 130€ afrekenen. 3,75€ voor verse munt thee. Natte jas moesten we zelf meenemen naar beneden. Geen herhaling voor mij.

6,7
  9. Stef An S

10. Arie en Teuny Kooij

Zondag 1 sept gegeten in jullie prima, gezellige restaurant. We hebben genoten van de bijzonder vriendelijke gastvrouw Roos. Het eten was uitstekend. Goeie timing tussen de gangen.
    Helaas zijn we het persoonlijke ”bedankkaartje” vergeten. Jammer!!!
    Komen graag terug!!

11. Gert Zwaan

12. Wim Slingerland

Bijzonder lekker gegeten in een prettige omgeving met een bediening op maat.

13. Overrated place. The food is not consistently good, some dishes are ok but some experimental ones are terrible. The staff, especially the co-owner guy sounds so artificial and even ignorant.
    This is a hip place for young people without much experience with real good food. Connaisseurs do not come back here the second time.

14. Heerlijk eten en het personeel is meer dan vriendelijk. Een feestje om bij Jackies een avond door te brengen!

15. Aafke Feenstra

De bedoening was top en de sfeer ook. Helaas was het vlees droog en taai. De overige gerechten waren heerlijk

16. Op goed geluk via de site hier een tafel gereserveerd om met de kerst met familie uit eten te gaan. We waren blij verrast😀 Een prima ontvangst, attent personeel. Een vlotte bediening, zonder dat het vervelend was. Een duidelijke uitleg bij alles wat er geschonken en geserveerd werd. Zonder haast, en met persoonlijke aandacht voor de gast.
    Toen wij de reservering maakten bleek dat we, en dat begrijpen we, binnen een bepaalde tijdslimiet van de maaltijd konden genieten. We waren bang dat het een gehaaste situatie zou worden maar die gedachte was onterecht. Zie bovenstaand.
    We hebben genoten van elke hap en slok. Het was meer dan heerlijk!

17. Echt fantastisch gegeten hier voor de 3 e keer. Gastvrijheid van de bediening met heerlijk eten en geweldige sfeer.

18. Uitstekend gegeten, fantastische wijn, goede sfeer en wat een geweldige service. Daar gaan we zeker meer eten.

19. De ladysteak was rare i.p.v. medium. Terug naar de keuken, opnieuw hetzelfde stukje vlees op de grill. Daarna nog steeds niet medium. Het was daarna extra droog en erg rokerig qua smaak. Geen aanrader.

20. Geke 222 punten

Het personeel is zeer vriendelijk, behulpzaam en er was een snelle bediening. Wij hebben in de kelder gedineerd. Mooie plek, maar de erg krappe tafel voor 6 personen was enigszins ongemakkelijk.

Het eten was verder goed, alleen te prijzig voor wat je kreeg. Cheeseburger was van een goed formaat, maar de ladysteak was erg karig.

Hoewel we lekker gegeten hebben, vonden wij de prijs kwaliteit verhouding erg tegenvallen. Wel positief is dat ze standaard een karaf water aanbieden en een schaal met broodjes en boter.

21. We zijn met een vriendengroep geweest en hadden een eigen nis. Er hing een zeer gemoedelijke en ontspannen sfeer in het restaurant. Zeer behulpzaam personeel en heerlijk gegeten.

22. reitsma.e

Een echte aanrader, goede sfeer, perfecte bediening, mooie keuze uit eten en drinken.

23. Enthousiaste ontvangst, lekker eten, mooie wijnen en fijne bediening!

24. Echt lekker gegeten, maar de volgende keer fileer ik toch liever zelf mijn vis, zat toch nog wel heel veel graat in en zag dat er best nog veel eetbare stukjes vis mee terug naar de keuken ging (beetje jammer). Maar de smaak van de vis was heerlijk👍

Zeker een aanrader om nog eens terug te komen😊

25. Anneke Steenhuis

Omdat ik secretaresse van het jaar (2015) ben geworden en daarom een dinerbon had gekregen van Jackies, ben ik vrijdag met mijn vriend, kinderen en kleinkinderen gaan eten bij Jackies. We werden erg gastvrij ontvangen en heerlijk in de watten gelegd. Het eten was heerlijk en erg goed verzorgd.

In de toekomst zal ik zeker vaker komen eten en jullie restaurant zeker aanbevelen aan anderen.

26. Gezellig, vriendelijk, eten was mua. Prijs best prijzig voor wat je krijgt.

4,3
  27. Met vrienden hier gegeten. De bediening was vriendelijk en behulpzaam. We vonden alleen dat ze een beetje teveel hun best deden, dit kwam daardoor niet echt spontaan over. Het eten was goed. Alleen vonden we de voorgerechten aan de kleine kant. Ik had een mixje van voorgerechten besteld maar dit waren 5 gerechtjes ter grootte van een duim en je betaalde er ruim 13 euro voor. Een beetje rijst, mini kroketje, stukje zalm, klein garnaaltje en nog een snack. Prijs kwaliteit verhouding vonden we tegenvallen. Wel positief is dat ze standaard een karaf water aanbieden.

28. We hebben het 21 diner van onze dochter door hun bij ons thuis laten verzorgen. Het was echt super. Al het eten was werkelijk heerlijk en paste in het thema. Elk gerecht had speciale details die met het thema te maken hadden. Alles verliep vloeiend en de samenwerking was top. Aan het eind van het diner was alles weer schoon en opgeruimd. Het was een speciale ervaring die ik iedereen kan aanraden.

29. Charlotte

Wat een top tent! Ontzettend lekker eten, heerlijke wijnen en een ontspannen sfeer. Het goed samenwerkende team zorgt ervoor dat het je aan niks ontbreekt door een goede organisatie met een duideljike visie, persoonlijke aandacht en oog voor detail. Dit maakt het een speciale ervaring die ik iedereen kan aanraden.

30. Anneke Wiebenga

Wij hadden gekozen voor seafood platter voor 2 personen. Uit de recensies had ik gelezen dat dit erg lekker moest zijn. Maar wij vonden dit beiden tegenvallen. De roodbaarsfilet en de zalm waren lekker, de tonijn en de gamba's vielen wat smaak betrof tegen. De kreeft was niet gaar. De prijs die we betaalden vond ik het echt niet waard. Overigens wel een vriendelijke en snelle bediening.

31. Wij hebben genoten van de gastvrijheid en heerlijke eten; ook voor 't mooie rustige hoekje (ivm slecht horende). Super organisatie, onze complimenten. Hartelijk dank... en graag tot weerzien!

32. Marieke

Wat een aanrader! Lekker eten en super gastvrije bediening!

33. Heerlijk gegeten, verrassend lekkere gerechten en combinaties. Itt veel restaurants heeft Jackies een zeer goede en hartelijke bediening met een goede timing (bij ons was dat Marieke). Echt een aanrader!

35. fam.de Lange

Gisteravond geweest, eten was perfect en het personeel super. Hele gezellige avond gehad.

36. Claartje en Arnold

We zijn hier al een keer eerder geweest en hebben wederom genoten en heerlijk gegeten. Vanaf het begin tot het eind voelden we ons zeer welkom. Goede, vriendelijke bediening. Erg leuk dat het personeel mee denkt. Porties van het eten waren goed. Niet te veel maar zeker niet te weinig. Wij gingen met een heel fijn en voldaan gevoel weer terug naar huis. Ondanks dat een avondje Jackies best prijzig is, komen wij hier met heel veel liefde terug. Zeker de moeite waard!!

37. Afgelopen week met een aantal collega's weer gezellig bij Jackies gegeten. Altijd gezellig, goede sfeer, zeer vriendelijk personeel en heerlijk eten! Zeker de moeite waard!

38. Met een zakenrelatie en zijn vrouw uit eten geweest bij restaurant Jackies in Deventer. Bij het reserveren was er eigenlijk geen plek voor ons, maar ze waren zo vriendelijk om ons op de reservelijst te zetten en 1 dag van te voren werden wij opgebeld dat er net een annulering was, dus dat wij een tafeltje kregen! Goede service! Aan de telefoon vroeg ik of het mogelijk was om allemaal kleine gerechtjes te serveren, helemaal naar het idee van het restaurant. Dus toen wij binnenkwamen, kregen wij zoals afgesproken geen menukaart en al vrij snel werd het eerste gerecht geserveerde. Wij hebben in 7 gangen echt de allerlekkerste gerechten geproefd in originele combinaties. De bediening was erg vriendelijk, persoonlijk en toegewijd en de geserveerde wijnen pasten er perfect bij. Onvergetelijke avond. Het is al weer een paar weken geleden, maar we hebben het er nog steeds over!

39. e. beekhuizen

Met groep fingerfoodmenu gegeten in loungekelder. Super!!! Gezellige entourage en heerlijk eten. Super vriendelijk personeel!

40. Vanavond heerlijk genoten! Originele kaart, gezellige ongedwongen sfeer en bediening van Claudia en Jurre van hoge kwaliteit. Goed wijnadvies, water wordt constant aangevuld, vriendelijk praatje. Helaas is dit tegenwoordig meer uitzondering dan regel. Gelukkig hadden we gereserveerd want ook op een dinsdagavond is het er vol. En niet zonder reden. Wij komen zeker terug!

41. Gisteravond geweldig gegeten bij Jackies in Deventer!! Wat een geweldige ervaring om daar te mogen eten. Als bedankje gekregen van onze buren, maar geen beter bedankje kunnen bedenken als dit!! In 1 woord geweldig.

Mensen bij Jackies bedankt!

42. Cora Geleedst - Donkersloot

Afgelopen woensdagavond heerlijk gegeten met man en dochter. Onze dochter was jarig en dit had ik bij de reservering doorgegeven. Wat een leuk ontvangst. Onze dochter werd bij binnenkomst door het personeel gefeliciteerd. Het eten was niet alleen heerlijk, maar werd op een prettige manier geserveerd. Personeel was de hele avond zeer vriendelijk. Als verrassing kreeg onze dochter bij het dessert een mooi opgemaakt bord met allerlei lekkere kleine gerechtjes en haar leeftijd was er met chocola opgezet. Een leuke verrassing. Bedankt allemaal voor de super smakelijke en gezellig avond.

43. Gisteravond heerlijk gegeten met man en kind. Onze zoon is 10 en heeft genoten van zijn 'kindermenu'. Zo hoort een kindermenu te zijn; kiezen wat de grote mensen eten maar dan in kleinere porties! Zo leren kinderen eten kennen! En ook wij waren weer heel blij met het eten.

44. Gisteravond bij Jackies gevierd dat ik bijna 60 jaar ben. Dat hebben we in de loungekelder gedaan met het 'Fingerfoodmenu Wall Street'. Zoals altijd was de service weer uitstekend. Super attente gastheren en -vrouwen die vanaf de eerste fingerfood wisten wie wel/geen vlees/vis at zodat iedereen het juiste gerechtje kreeg. Niet Jackies-kenners roemden het personeel! De gerechtjes smaakten uitstekend en werden mooi verzorgd aangeboden. De twee geen vis/vlees eters waren blij verrast door de lekkere hapjes die ze kregen!
    Eén puntje van kritiek: het was warm in de loungekelder. Voor wie iets met een groep te vieren heeft is het fingerfoodmenu een mooi concept!

45. rob korterik

Veel geld voor kleine porties, die qua kwaliteit ook veel beter zou kunnen. Groente nauwelijks gezien. Eten ook niet superwarm. Tijdens eten zelden bediening aan tafel gezien om te vragen of alles naar wens was, wat overigens helemaal niet gevraagd is. Voor-en hoofdgerecht wel snel op tafel, maar daarna lang moeten wachten op dessert kaart, de desserts en nog een rondje drinken ter afsluiting. Onhygiënische verpakking van de rekening in verband met snoepjes, waar iedereen aan kan zitten. Wel positief was dat ze exact wisten wie wat besteld had.

46. Heerlijk lekker eten hier. De kaart is erg uitgebreid, heerlijke verrassende voorgerechten goed op smaak en leuk gepresenteerd! Als hoofdgerecht is de cheeseburger echt een aanrader, ook hebben ze een heerlijke kreeft. De bediening is snel, jong en erg attend, echt voor een avond een echte aanrader!

47. Ontvangst, personeel, drinken en eten waren super. Kwaliteit vs prijs goed.

48. Marianne Ketting

Eten prima, personeel heel aardig en gastvriendelijk.
    Kwaliteit eten prima, alleen vonden we dat er erg weinig groente bij werd geserveerd.

49. Erg gezellig vooral boven! De sfeer is leuk en de service is geweldig, ook naar kinderen toe! Het eten was heerlijk maar had wat pittiger gekund. Opvallend was de goede afstemming en samenwerking tussen het personeel onderling. We komen er zeker weer!

50. Marjanne Verburg

Voor ons de eerste keer, maar zeker niet teleurstellend. Heerlijk gegeten, prima kwaliteit en goede service en sfeer.
    Een aanrader!

51. Het eten was voortreffelijk. Sushi platter altijd een hit, neem hem iedere keer. Mijn partner had een voorafje besteld dat groter was dan de andere voorafjes. Hij kreeg daarom ook keurig advies om of het door twee te delen of om iets anders uit te kiezen omdat ze anders bang was dat er veel goede vis weg gegooid zou gaan worden. Ook was het mogelijk om dan de hoofdmaaltijd iets uit te verschuiven.

Het personeel heeft de tijd voor je, voor advies of hulp. Ze dringen je geen drankjes aan zoals in de meeste restaurants. Het is geen restaurant waar je maar een uurtje of anderhalf uur zit. Je zit er al snel minimaal 2,5 uur en dat is wel iets waar je rekening mee moet houden. Dus geen bioscoopje er na plannen tenzij het echt een late film is.

Wij waren met twee personen inclusief 4 drankjes, voorgerecht, hoofdgerecht en een toetje zon 110 euro kwijt.

52. Sfeer en ontvangst waren gewoon echt goed! Eten viel ons echter erg tegen. Weinig smaak aan de oesters, sushi en brownie (miste smaak van chocola). Voor die prijs hadden we echt meer verwacht.
    Jammer, we hadden goede verhalen gehoord. Wij zouden niet snel terug komen voor het eten, wel voor sfeer en het personeel.

53. Vanavond 11-2-2014 t.g.v. onze trouwdag gegeten bij Jackies. Heerlijk gegeten en ontzettend gastvrij en attent ontvangen. Het personeel verdient een grote pluim en de keuken eveneens. Ze tonen echt trots tte zijn op de maaltijden die ze serveren. Een dikke tien of het is een tien-min omdat ons tafeltje zo gezellig licht wiebelde. Maar eigenlijk werd dit alweer goedgemaakt omdat onze jassen er in 1x uitgepikt werden terwijl het restaurant goed bezet was. Wij komen zeer zeker terug.

54. Heerlijk gegeten met heerlijke wijn en een lekkere cocktail vooraf. Ik vond het wel jammer dat er 'simpele' patat bij geserveerd werd. De bediening was persoonlijk en uitstekend. Ik vond de belichting op de tafel erg mooi. De tafel was goed belicht (zodat je de menukaart goed kon lezen) en wij zaten buiten het licht.

55. Op de eerste dag van het jaar heerlijk gegeten. Een uitgebreide kaart met verrassende gerechten. Een extra pluim voor het personeel die op deze dag stralend hun werk deden.

56. Misschien zijn wij niet veel gewend maar wat hebben we heerlijk gegeten gisteravond. Door Sjors gezellig en vriendelijk geholpen. De sushi is buitensporig heerlijk! Voor 95 euro ex tip hebben we een heerlijk drie gangen menu gegeten. Lekkere huiswijn en gezellige ambiance. Volgend jaar doen wij opnieuw een nachtje Deventer (dat is in december sowieso een aanrader) en reserveren dan weer een tafeltje hier!

57. Annemarie Paalvast

Heerlijk gegeten, zeer attente en vriendelijke bediening. Kortom: helemaal top en zeker voor herhaling vatbaar!!

58. Jules Bernaerts

59. Fatih Zungur

Het was onze eerste keer dat bij Jackies hebben gegeten. Dit aan de hand van de goede recensies van eet.nu. Conclusie: Onze verwachtingen zijn meer dan waargemaakt. Service: Complimenten aan Micháel en Roos. Wij werden zeer vriendelijk en goed geholpen. Eten&Drinken: Een echte aanrader, voor de vleeseters is de biefstuk rib eye i.c.m. een halve kreeft. Sfeer: Leuk en gezellig. Prijs/kwaliteit: Het eten was zeer goed tegen een prima prijs.

60. Afgaande op de goede recencies voor dit restaurant ook gekozen voor Jackies tijdens ons verblijf in Deventer. Onze verwachtingen zijn meer dan waargemaakt. De bediening is erg servicegericht en heeft veel aandacht voor detail en de verzorging. Eten was uitstekend. Voldoende keuze, ook in vegatarische gerechten. Water en stokbrood is gratis. Sfeervolle ambiance. Prima prijs voor wat we er allemaal voor kregen. Zeker een aanrader! Geen minpunten.

61. Heerlijk gegeten tijdens het Deventer op stelten festival , ondanks de grote drukte was werkelijk alles zeer goed verzorgd, een vriendelijke vlotte en attente bediening die werkelijk alles goed in de gaten hielden en verzorgde.

62. Wat doe je als je in een stad die je niet kent! Je kijkt op internet en al gelijk komt Jackies naar boven! Daardoor hier vorige week terecht gekomen met ons gezin! We zaten heerlijk buiten op het terras, mooi aangekleed en ondanks de verre afstanden ging alles erg snel! De bediening is correct, gezellig en vooral service gericht! Het eten was een feestje! Zelf had ik niet goed op de kart gekeken en bleek dat ik een hele vis had besteld ipv filet! Onze gastheer Sjors fileerde hem voor mij! De smaak was heerlijk! Zelfs voor onze dochter van 5 was er eens wat anders! ze nam een kleine curry! Het verrassings dessert was lekker, die cheescake! Mmmm we komen snel terug

63. Annemarie

We hebben hier met een groep van tien personen een fantastische avond gehad!!Heerlijk gegeten, goede wijnen, super attente bediening, die ook weet wat ze serveren.
    Echt een aanrader.Ondanks dat het hele restaurant vol zat geen lange wachttijd voor de volgende gang.
    Zeer afwisselende menukaart, voor ieder wat wils!

64. P. van den Maagdenberg

Lekker gegeten, goede bediening. Het was een geslaagde avond!
    Voor herhaling vatbaar

65. Heerlijk gegeten bij jackies. De sfeer en bediening waren top! Weinig wachtijd, stonds steeds iemand klaar. Goede porties, en overheerlijke desserts! Prijs wat aan de hoge kant, maar gezien de kwaliteit was dit niet heel erg.

66. Komen hier regelmatig. Dat zegt op zich al genoeg.
    Heerlijke drankjes vooraf en een ruime keus uit heerlijke wijnen (ook per glas) Het eten is altijd met zorg en smaak bereidt. Bediening is zó attent en vriendelijk! Zomers ook dat heerlijke terras op dat gezellige pleintje.
    Dit is echt een echte aanrader. Doen!

67. De gooi

68. Sfeer is goed, eten is lekker! Anders kan ik het niet maken

69. Gisteravond met z'n achten gegeten. Het was erg lekker, ik kan van niemand iets bedenken wat hij/zij niet zo lekker vond. Wat mij betreft had er wel wat meer groente bij gemogen. De wijn en cocktails waren lekker en de bediening was uitstekend! Sjors was steeds in de buurt zonder opdringerig te zijn en schonk steeds het (gratis) water en de wijn bij.
    Het was ontzettend druk in de zaak en toch rende Max naar boven om een foto van ons van bovenaf te maken.
    De tijd tussen de gerechten was precies goed.

70. Het eten was lekker, maar wel erg weinig voor veel geld. Geen groente, geen salade allemaal extra erbij bestellen, kleine desserts. Vriendelijke bediening, maar ook bij drukte veel voor 1 iemand een hele bovenverdieping bedienen. Dus ook wel lang wachten of bestellingen komen niet goed door. Met een gezin met 2 kinderen niet snel weer naar toe.

71. Heerlijk gegeten en gedronken met z'n vieren. Wat een heerlijk avondje uit was dit. Lekker eten, gezellige sfeer en super leuke bediening. We zaten boven en willen nog even het personeel bedanken voor deze fijne avond.

72. Een aantal weken terug met een gezelschap gegeten! Het was echt geweldig. Heerlijk 3 gangen menu , erg leuk die menu kaartjes met ons eigen logo, de service was echt top , gezellig en rekening houdend met ons budget! Een echte aanrader als je een keer in Deventer bent!

73. Yvonne Vermeer

Heerlijk gegeten, mooie gerechten en een hele prettige bediening, zeer gastvrij!
    Ietsje gehorig op de plek waar wij zaten, maar absoluut een gezellige hartelijke sfeer.

74. Heerlijk gegeten, unieke sfeer, beleefde bediening die gastheerschap uitstraalt, creatieve kaart met ook leuke keuzes voor vegetariërs, we komen graag nog eens terug!

75. Erg lekker gegeten, super bediening, perfecte ambiance! Aanrader!

76. Ruscha Verhoef

Heerlijk gegeten. Fantastische mensen. Aangename ambiance. Zeker een aanrader.

77. Genoten van een heerlijk 3 gangen keuze menu met wijn arrangement. Bediening was top. De wijnen bij het arr. waren goed uitgezocht. Niemand had haast, tijden tussen de gerechten waren ook goed.
    Dit was genieten! Hier gaan we nog eens terug.

78. Gisteravond na een bezoek aan het Dickensfestijn uit eten bij Jackies. Dit maal in de kelder waar we goed ontvangen werden in een gezellige sfeer. Bediening weer prima voor elkaar en het eten was top. Ook de kinderen eten hier graag.

Top, bedankt voor een leuke avond

79. Zeer gevarieerde kaart en vriendelijke en behulpzame bediening.
    De gold medal steak is uitmuntend, maar de andere gerechten waren ook prima in orde.

Als je veel verschillende stijlen eten wil is dit een absolute aanrader.

80. johan & paula

Vandaag gegeten bij NYC. Wij eten regelmatig uit en mn voor mijn werk eet ik minstens 5 dagen per maand in restaurants. We ziin dus wel wat "gewend" maar vandaag waren wij zeer aangenaam verrast door de kwaliteit van NYC. Wij schrijven zelden een recensie maar vonden het in dit geval meer dan waard en zouden dit restaurant graag willen adviseren voor iedereen die net iets anders zoekt maar voor een redelijke prijs wil dineren. De kaart is anders dan standaard, gevarieerd en de gerechten zijn werkelijk heerlijk bereid. Daarnaast was de service op z'n Amerikaans en van zeer hoog niveau, niet opdringerig niet afwezig maar precies goed. Al met al een echte aanrader.

81. Heerlijk pakketje zalm gehad. Hoop dat deze op de kaart blijft. Heerlijk genoten weer. Altijd goed bij jackies.

82. Aantal keren hier gegeten. Altijd gezellig. Smaak wel een beetje wisselend, de ene keer super de andere keer, mwoah. Maar al met al wel heel positief!

83. Wij hebben hier gisteren gegeten.
    Bediening: TOP
    Eten en keuze: TOP
    Sfeer: TOP (misschien dat de muziek iets zachter mag)
    Je merkt hier dat er aandacht aan de gasten wordt gegeven. Het eten was uitstekend, de groente vers klaar gemaakt en de frieten waren zelfs halverwege het hoofdgerecht nog heerlijk warm en knapperig.
    Absoluut een aanrader als je in Deventer een goed restaurant zoekt.

84. Dit is ons toppertje in Deventer! Echt goede smaken, snelle maar vriendelijke, persoonlijke bediening, goede sfeer. Kortom een echt avondje uit!

85. Afgelopen vrijdag 12 oktober hier gegeten. Zeer gastvrije ontvangst, we kregen een mooi plekje in de hoek. Mooie inrichting. Beiden 2 gangen gehad (voor- en hoofdgerecht). Beiden echt overheerlijk en qua hoeveelheid ruim voldoende met ook voldoende heerlijke aardappeltjes, wij zijn beiden grote eters maar hebben het niet op gekregen. Ook mooi geserveerd, zeer goede bediening. Al met al niets dan lof: je waant je in een chique sterrenrestaurant voor een redelijke prijs. Aanrader!

86. Ilse Wanninkhof

Afgelopen vrijdag 5 oktober hier gegeten enorm met de gastheer hierom gelachen daar zij de 3e keuze waren maar wat een top restaurant, en wat een service! Heerlijk eten erg aardige mensen een mooie open keuken en ja dan mijn drankje The 47 str.. geweldig. Ben je in Deventer echt ga er heen en wordt blij van het gevoel wat ze je geven alles draait om jouw als gast en daar gaat het bij een avondje uit om. Lieve allemaal bedankt voor een leuke avond met nogmaals fantastisch eten!

87. Max korbeels

Echt onwijs lekker gegeten in dit restaurant. De borden zagen er prachtig uit. En frisse, jonge, snelle bediening. Leuke afwisselende wijnkaart en goede muziek. Echt een aanrader in Deventer!!

88. prima bediening,eten was smaakvol,de opmaak van het eten was onvoldoende,bijna geen groente bij het eten en voor vier personen veel te weinig aardappeltjes.Over het toetje kan ik heel kort zijn nl.veel te weinig voor de prijs en dan drie balletjes waterig ijs in een wijnglas zonder opmaak vond ik ronduit slecht.Eindoordeel:te duur voor wat je ervoor krijgt.

89. Als ik in Deventer woonde dan wist ik het wel!
    Wij uit Utrecht belanden bij toeval bij Jackies.
    Wat een bijzondere verrassing in meerdere opzichten; spannende menukaart, goede kookkunst, bediening met de juiste mix van vriendelijkheid en professionaliteit.
    Bovendien eet je in een prachtige accommodatie met een leuke sfeer. Een aanrader!
    Wij komen terug!

90. Wij hebben genoten van een heerlijke maaltijd in een gezellig en sfeervol restaurant!

91. Wat een heerlijke avond! Zowel de taxichauffeur als het personeel van het hotel waarin we verbleven reageerden enthousiast toen zij hoorden dat wij bij Jackies gingen eten, en terecht! Personeel was erg aardig en netjes. Het eten was heerlijk. (Vooraf tonijn en specialiteiten van Jackie's, hoofdgerecht gamba's en kreeft.) Ook de drankjes waren prima met name het geadviseerde biertje uit San Fransisco was een topper!

92. Wij wonen sinds kort aan Welle in Deventer en wandelen naar het centrum om restaurants te ontdekken. isteren voor het eerst bij Jackies. Aangenaam verrast. Eten erg goed met een leuke, gastvrije bediening. Leuke sfeer. Kortom, Jackies staat tot nu toe bij ons in prijs-kwaliteit verhoudig aan de top.

93. Wouter Nijkerk

Al jaren mijn vaste plek om nieuwe klanten te imponeren. De service is perfect, attent heid van het personeel meer dan voldoende. Je "denkt" aan iets wat je mist, en het is er. Het eten is eerste klas. Niet voor niets, als je hier wilt eten, reserveer tijdig. De hele week goed vol. Perfecte kelder en 2 geweldige VIP ruimtes op de eerste verdieping. Ik ben zelf iemand die casual gekleed gaat, maakt niet uit. They impress! Het hele team werkt perfect samen. Ze maken van je etentje een avond uit!

94. Zelden zo'n betrokken en vriendelijke bediening ervaren. Kwamen hier bij toeval terecht (via eet.nu). Mooie kaart met heel diverse keus. Lekkere cocktails en wijnen En het belangrijkste; uitstekend gegeten.
    Ze gaan ons hier vaker zien. Aanrader!

95. Hele proffessionele bediening: vriendelijk, attent, correct, kortom alles klopte. de sfeer was ook goed, dit is een mooi restaurant. De borden waren prachtig opgemaakt, een plaatje om te zien, maar daar blijft het helaas ook bij want het smaakte matig en dat is ontzettend jammer want verder klopt hier alles.

96. Absolute aanrader! Heerlijke gerechten voor prima prijsje, van voorgerecht tot en met dessert fantastisch. Oprechte bediening met aandacht voor de gast.

97. Heerlijk gegeten! Een geweldig leuk restaurant met goede gastheren( en dames) voor herhaling vatbaar.

98. Heerlijk buiten op het terras gegeten. Eten was prima. Wijn was prima. Voor herhaling vatbaar.

99. Met twee personen er gaan eten. Qua uitstraling een prima restaurant, de service was ook prima. Het eten was matig. Maar de prijs was schrikbarend hoog! Voor de porties die je krijgt mag je niet zo'n hoge prijs vragen. Ik ga er niet nog een keer heen.

100. Alles wat perfect, samen met 3 vriendinnen heerlijk gegeten. Mijn keuze van het hoofd gerecht was niet de juiste, dit natuurlijk mijn eigen risico. Maar door mijn eerste reactie die onze serveerster hoorde, heeft ze mij direct een nieuwe keuze laten maken. Daarna een heerlijke maaltijd gehad en een super avond. Wij komen zeker weer!

Volgende pagina