• Lid sinds 30 juli 2014

1. De Lindenhof

Giethoorn

Kees Schothorst heeft nog geen foto toegevoegd

1. Kees Schothorst's profielfoto
    Kees Schothorst vindt De Lindenhof niet leuk

Kees Schothorst

2. Kees Schothorst's profielfoto
    Kees Schothorst vindt de recensie door Smit voor Ristorante Fratelli leuk

Gisteren zijn we in dit restaurant geweest. De vorige ervaringen waren goed. Pizza eten is lekker en prima, laat ik dat allereerst zeggen,.
    We hadden deze keer ook ossenhaas met champignons, uien en paprika. Alles droop in het vet. Helemaal doordrenkt. De paprika moest je echt zoeken. 3 kleine stukjes heb ik gevonden.
    De smaak van het vlees was goed, maar de presentatie en het vet, echt smerig. En de smaak van vet en olie overheerste, echt zonde. De prijs kwaliteit is echt niet goed. 20,50 voor het bovenstaande gerecht en er werden helaas alleen frites en een paar sla blaadjes, met 3 olijven, 2 tomaten en 2 plakken komkommer bij geserveerd.

Bij het afrekenen vroeg de eigenaar helaas niet of alles naar wens was, dus ik heb het zo gelaten. Maar wij vinden het echt jammer dat het eten zo achteruit gaat.
    Ik hoop dat de eigenaar hier iets mee gaat doen, anders was het voor niets dat ik deze recensie heb geschreven.

3. Kees Schothorst's profielfoto
    Kees Schothorst heeft gereageerd op een recensie van ONS...

Nog even wat informatie over onze bestelling. Twee tosti's, broodje kroket, carpaccio brood en een hamburger.

4. Kees Schothorst's profielfoto
    Kees Schothorst heeft gereageerd op een recensie van ONS...

We waren 8 minuten te laat en het terras was matig bezet. Onze klacht werd uitgebreid besproken met de bediening. De serveerster had duidelijk een probleem met de situatie en zij was niet de schuld van de slechte service, vandaar een fooi.
    Het probleem is natuurlijk perceptie, van het beste terras van Friesland hadden we meer verwacht. Matige lunch, matige ambiance, duurde allemaal veel te lang en een excuus kon er niet vanaf.