Op dit adres zit nu: Booming

1. Restaurant Ons was uitgeroepen tot het beste terras van Harlingen en dus boekten wij een lunch voor 5 personen. Bij mooi weer is het een leuke locatie aan de waterkant midden in Harlingen, verder is dit terras als ambiance niets bijzonder. De lunch kaart is eenvoudig en niet erg inspirerend. De ambachtelijke kroketten bleken industriële kroketten te zijn, de carpaccio was prima en de hamburger bevredigend.
    De service was zeer traag doordat een vergader tafel voorrang kreeg. We moesten erg lang wachten op onze lunch en het was ook nog eens moeilijk om een drankje te krijgen. Bij Ons moesten we dus wachten tot we een ons wogen, voor een weinig verrassende lunch. Voor ons verdient deze lokatie niet het predikaat "beste terras". Maakte de bediening dit allemaal goed?? Helemaal niet.

5,5

1. Meneer verteld er niet bij dat ze later dan de afgesproken tijd gearriveerd waren.
    We hadden inderdaad nog een reservering/vergadering met lunch die daardoor voor ging. Zij waren daar wel op de afgesproken tijd.
    Meneer had allemaal warme gerechten uitgekozen, prima natuurlijk, alleen kwamen we daardoor pitten te kort in de keuken.
    Dit is door de bediening,die zich de poten uit het lijf liep, medegedeeld aan meneer.
    Jammer dat u zo'n verschrikkelijke ervaring bij Ons... heeft gehad. Volgende keer maar mooi ergens anders naartoe.

2. Grappig alles was in orde en hij gaf 5 euro fooi!!!! Top gast....

3. We waren 8 minuten te laat en het terras was matig bezet. Onze klacht werd uitgebreid besproken met de bediening. De serveerster had duidelijk een probleem met de situatie en zij was niet de schuld van de slechte service, vandaar een fooi.
    Het probleem is natuurlijk perceptie, van het beste terras van Friesland hadden we meer verwacht. Matige lunch, matige ambiance, duurde allemaal veel te lang en een excuus kon er niet vanaf.

4. Nog even wat informatie over onze bestelling. Twee tosti's, broodje kroket, carpaccio brood en een hamburger.