• Lid sinds 5 juni 2010

Gastrobar de Zaak

Dokkum

ONS...

Harlingen

Kees Schothorst heeft nog geen foto toegevoegd

1. Kees Schothorst's profielfoto
    Kees Schothorst heeft een recensie geschreven voor ONS...
    Internationaal Harlingen

Restaurant Ons was uitgeroepen tot het beste terras van Harlingen en dus boekten wij een lunch voor 5 personen. Bij mooi weer is het een leuke locatie aan de waterkant midden in Harlingen, verder is dit terras als ambiance niets bijzonder. De lunch kaart is eenvoudig en niet erg inspirerend. De ambachtelijke kroketten bleken industriële kroketten te zijn, de carpaccio was prima en de hamburger bevredigend.
    De service was zeer traag doordat een vergader tafel voorrang kreeg. We moesten erg lang wachten op onze lunch en het was ook nog eens moeilijk om een drankje te krijgen. Bij Ons moesten we dus wachten tot we een ons wogen, voor een weinig verrassende lunch. Voor ons verdient deze lokatie niet het predikaat "beste terras". Maakte de bediening dit allemaal goed?? Helemaal niet.

5,5
  2. Kees Schothorst's profielfoto
    Kees Schothorst heeft een recensie geschreven voor Gastrobar de Zaak

Wij hebben tijdens onze watersport vakantie daar een aantal malen gegeten. Het is een grote omweg meer dan waard. Top kwaliteit tegen een verassend lage prijs. Prima wijn en gezellige informele bediening.

In Dokkum zullen we nog vele malen aanleggen omdat dit eetcafe tot de top behoort.