• Lid sinds 9 mei 2012

TapAsia

Ede

De Chinese Muur

Ede

Jeroen heeft nog geen foto toegevoegd

1. Jeroen's profielfoto
    Jeroen heeft een recensie geschreven voor TapAsia
    Aziatisch Ede

Wat een ervaring! Ik dacht dat ik verslaafd was geraakt aan de Japanner tegenover dit restaurant, maar TapAsia doet hun met gemak verslaan! Ik ben erg geïnteresseerd in nieuwe media, en bestellen door middel van een Diner Tablet is een unieke ervaring. Bij binnenkomst krijg je op je eigen tablet een filmpje te zien, waarin ze precies uitleggen hoe alles werkt, ook voor oudere mensen is dit enorm prettig! Buiten de tablets om is het personeel nog altijd heel persoonlijk; een eigenaar en een eigenaresse die samen een praatje komen maken, dat doet het hem! Ook drinken uit flesjes (wat je meestal niet in dit soort restaurants hebt) en een ruime keuze van ruim 100 producten uit de Aziatische keuken, perfect! De sfeer is enorm, vroeger zat hier een wok restaurant en als er iemand jarig is, mag nog altijd het hele restaurant meegenieten. Top! Dat zijn kleine details die nog wel zijn gebleven. Het is enorm modern ingericht, een stukje traditioneel Aziatisch had van mij wel mogen blijven, maar dat verpest nog geen enkele procent van mijn resultaat beoordeling! Enorm onder de indruk!

2. Jeroen's profielfoto
    Jeroen heeft een recensie geschreven voor De Chinese Muur
    Chinees-Indisch Ede

Jeroen

We hebben hier vorige week gegeten, wat ontzettend lekker! Het restuarant is verbouwd en heet tegenwoordig TapAsia. Kwaliteit van het eten en drinken is alleen maar verbeterd. Tegenwoordig hebben ze een uitgebreide wijnkaart, en voor de mannen: er zijn meer als 10 verschillende soorten bieren! Het eten is hetzelfde als eerst, echter zijn er nu 40 soorten sushi gerechten bijgekomen, is er een uitgebreide grill afdeling bijgekomen en je wordt nu prima bediend aan tafel! Ze hebben eigen software laten ontwikkelen, waar je onbeperkt eten kan bestellen dmv een tablet (Samsung Galaxy Tab) wat nog niet helemaal perfect werkt, maar daaraan merk je wel heel duidelijk dat het speciaal voor dit restaurant is ontwikkelt! Als het werkt, is het een super moderne, maar vooral leuke manier om uit eten te gaan!