Op dit adres zit nu: TapAsia

1. Jeroen 42 punten

We hebben hier vorige week gegeten, wat ontzettend lekker! Het restuarant is verbouwd en heet tegenwoordig TapAsia. Kwaliteit van het eten en drinken is alleen maar verbeterd. Tegenwoordig hebben ze een uitgebreide wijnkaart, en voor de mannen: er zijn meer als 10 verschillende soorten bieren! Het eten is hetzelfde als eerst, echter zijn er nu 40 soorten sushi gerechten bijgekomen, is er een uitgebreide grill afdeling bijgekomen en je wordt nu prima bediend aan tafel! Ze hebben eigen software laten ontwikkelen, waar je onbeperkt eten kan bestellen dmv een tablet (Samsung Galaxy Tab) wat nog niet helemaal perfect werkt, maar daaraan merk je wel heel duidelijk dat het speciaal voor dit restaurant is ontwikkelt! Als het werkt, is het een super moderne, maar vooral leuke manier om uit eten te gaan!