1. Wat een ervaring! Ik dacht dat ik verslaafd was geraakt aan de Japanner tegenover dit restaurant, maar TapAsia doet hun met gemak verslaan! Ik ben erg geïnteresseerd in nieuwe media, en bestellen door middel van een Diner Tablet is een unieke ervaring. Bij binnenkomst krijg je op je eigen tablet een filmpje te zien, waarin ze precies uitleggen hoe alles werkt, ook voor oudere mensen is dit enorm prettig! Buiten de tablets om is het personeel nog altijd heel persoonlijk; een eigenaar en een eigenaresse die samen een praatje komen maken, dat doet het hem! Ook drinken uit flesjes (wat je meestal niet in dit soort restaurants hebt) en een ruime keuze van ruim 100 producten uit de Aziatische keuken, perfect! De sfeer is enorm, vroeger zat hier een wok restaurant en als er iemand jarig is, mag nog altijd het hele restaurant meegenieten. Top! Dat zijn kleine details die nog wel zijn gebleven. Het is enorm modern ingericht, een stukje traditioneel Aziatisch had van mij wel mogen blijven, maar dat verpest nog geen enkele procent van mijn resultaat beoordeling! Enorm onder de indruk!