• Lid sinds 12 augustus 2011

De Beleving

Asten
  3. 't Lijssels Vertier

Liessel

Irene heeft nog geen foto toegevoegd

1. Irene's profielfoto
    Irene heeft een recensie geschreven voor Sasalounge

Gezellige setting, prettige bediening. Middelste menu gekozen voor 30 euro.

Koude voorgerechtjes vielen wat tegen: zalige tapenade, carpaccio te dik gesneden en te pittig, veel dezelfde rauwkost, heerlijk brood. Direct gemeld en dat heeft goed uitgepakt. Daarna drie heerlijke visgerechtjes: vis met zoete aardappel tajine, stukje zalm op spies en gamba's in knoflookolie. Prima! Tot slot vlees: kip in kokos, stukjes lamshaas in sojasaus en gehaktballetjes (simpel), gefrituurde aardappelschijfjes. Wijnen uitstekend.

Bediening kon opbouwende kritiek waarderen, omdat we deze onderbouwden. Leuke gesprekjes gevoerd. Lekkere koffie na. Al met al dik tevreden en voldaan de deur uitgegaan.

2. Irene's profielfoto
    Irene heeft een recensie geschreven voor Asteria
    Nederlands Venray

Nieuw concept: kies 3 voorgerechtjes, 1 hoofdgerecht en 3 nagerechtjes voor 29,50. Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding. Gerechtjes zeer smakelijk en erg leuk gepresenteerd. Mooie fles wijn erbij en bij de koffie kwamen lekkere bonbons erbij. Entourage blijft een zakenhotel, maar zeker niet ongezellig. Bediening keurig.

3. Irene's profielfoto
    Irene heeft een recensie geschreven voor De Beleving
    Internationaal Asten

Helaas geen mail gevonden op hun site, daarom toch hier mijn mening. Entourage erg smaakvol. Ontvangst en bediening gemoedelijk en gastvrij. Helaas sportschoenen bij medewerkster. Geschrokken van prijsstelling en menukeuze voor 29.50, was niet onze keuze. Daarom 4 gangen verrassing voor 39.50 gekozen.

Voorgerecht mooi en lekker, stokbrood erbij niet vers. 2e x wel vers. Soep in orde. Hoofdgerecht weinig! Vlees lekker, groenten moesten we naar zoeken: 1/4 krieltje, 1/4 peultje, 1 plakje winterwortel en 2 sperzieboontjes, paar stukjes paddenstoel. De frietjes kwamen toen ons bord geheel leeg was. Gemeld dat we groenten misten, wilde ze nog aanvullen. Helaas, niet als alles al op is (was in een wip gebeurd, zo weinig was het).

Kaastafel na: jongen wist er amper iets vanaf. 4 soorten gekozen, maar toen het ons werd gepresenteerd, bleken het minieme stukjes te zijn. Minder dan je op een toastje doet. Ik mistte noten, wat druiven, kortom de aankleding. Wijnen waren goed, glazen goed vol, wat dan aardig klopt met de prijs.

Toilet netjes. Gastvrouw niet eenmaal aan tafel gezien. Uiteindelijk 105.00 voor 2 personen afgerekend en niet voldaan naar huis. Afgelopen weken vaker uit eten geweest en steeds voor rond de 70 euro wel smaakvol, genoeg en luxe gegeten.

4. Irene's profielfoto
    Irene heeft Ege toegevoegd als favoriet restaurant

Ege

Bewaren in lijst Sluiten
  6. Irene's profielfoto
    Irene vindt de recensie door Piet Verhaegh voor 't Lijssels Vertier leuk

Piet Verhaegh

We hebben afgelopen zaterdag 2 november 2013 ons feest gevierd in t Lijssels Vertier,het was een feest met verrassingen,we hebben daar ons samenwonen gevierd op een speciale manier waarbij er een plechtige dienst gehouden is.In de gesprekken vooraf en nog kort voor het feest bleek dat Perry een perfecte gastheer is waarbij geen moeite teveel is en er eigenlijk alles kon.De ruimte was perfect en zeer geschikt voor onze groep en de kleinkinderen hadden meer dan voldoende ruimte om te spelen,zodanig dat ze er ook bij waren als dat nodig mocht zijn.De ontvangst,het plechtige gedeelte,de toast en het gezellig samenzijn met hapjes en drankjes was geweldig en het warme en koude buffet overtrof alles.Dank aan Perry,bediening en de kok voor dit geweldige feest.IK zou het eenieder aanbevelen om ,als er iets te vieren is ,daar naar toe te gaan.
    nogmaals onze dank

7. Irene's profielfoto
    Irene heeft een recensie geschreven voor Herberg St. Brigida

Heerlijk sfeertje. Vanaf de camping naar beneden lopen, met het voornemen te gaan wandelen. Verder dan Brigida komen we steeds niet, het is er te gezellig. (in de gang staan alle wandelschoenen gezusterlijk naast elkaar onder de verwarming)
    Lekker kaasplankje vooraf en dan een lekker stuk vlees of vis.
    Kwaliteit is prima, de wijnen goed. Losse gerechten vrij prijzig, de helling daarna weer op richting camping valt nog zwaarder ;-)

8. Irene's profielfoto
    Irene heeft een recensie geschreven voor In de Heerlyckheid

Tweemaal gegeten, tweemaal niet helemaal tevreden.

Eerste maal toen was men net open. Veel beginnersfoutjes. De prijs was toen gewoon te hoog voor het gebodene.

Enige maanden geleden op zich smaakvol gegeten. Maar als ik een tonijn vraag die hooguit medium mag, maar eerder aan de rauwe kant, dan valt het tegen als deze zo gaar is dat hij van varkensvlees niet meer te onderscheiden is. Jammer van zo'n mooi product.

Overige gerechten prima, wijn lekker. De prijslijst van de leverancier in de wijnkaart achterlaten kom wat knullig over.

Mooie opmaak van de gerechten, plezierige bediening.

9. Irene's profielfoto
    Irene heeft een recensie geschreven voor Ege

Met enige regelmaat eten we bij Ege. De geur van het brood vooraf is al zalig, de gebakken champignons zo eenvoudig en smaakvol. En dan moet het eigenlijke eten nog beginnen. Tot nog toe is alles zeer smakelijk geweest, vaak om je vingers bij af te likken. Alleen de tonijn is voor ons te gaar, die mag nagenoeg rauw geserveerd worden.

De ege osel of de lamskarbonaadjes zijn zalig, evenals de gambas vooraf. En dan alle extras die Cemil steeds tevoorschijn tovert. Dan weer een nieuw hapje vooraf (gevulde inktvis), of een Turkse champagne toen we iets te vieren hadden. En als je dan echt niets meer denkt op te kunnen, dan komt er steevast nog een lekker toetje uit de keuken.

Ook de verrassingsmenu's zijn zeker aan te raden!

De aandacht is gemeend en zorgzaam. De eenvoudige bediening is tegelijk charmant in deze setting.

Voor ons een toppertje om uit eten te gaan!