• Lid sinds 24 oktober 2010

Speyk

2. Speyk

De Dighter

Vlissingen

inge heeft nog geen foto toegevoegd

1. inge's profielfoto
    inge heeft een recensie geschreven voor Speyk

Mijn zoon en ik hebben hier heerlijk gegeten, we hadden de ribeye steak.
    Ze weten daar goed hoe ze een medium biefstuk moeten bakken. De bijgerechten waren meer dan voldoende.
    Daarna hadden we koffie de luxe, dat was inderdaad luxe.
    Enig punt van kritiek: de wc's stonken erg. (Maar daar is wat aan te doen).

2. inge's profielfoto
    inge vindt Speyk leuk

3. inge's profielfoto
    inge heeft een recensie geschreven voor De Dighter
    Internationaal Vlissingen

De bediening was vlot en attent en de porties ruim voldoende. Bij het hoofdgerecht was de pastinaak-crème en de witlof erg lekker, maar de varkensrack was een gewone karbonade.
    Het eten was goed, maar niet bijzonder.
    We zaten boven, daar was het niet erg sfeervol.

6,7
  4. inge's profielfoto
    inge heeft een recensie geschreven voor De Leugenaar

inge

We hebben hier in maart met 5 personen van het maand (lezers) menu gebruik gemaakt. Bij zowel voor- als hoofdgerecht konden we kiezen uit vlees of vis. Zelf had ik als voorgerecht Zeeuws lam met Zeeuwse appelgelei, bijzonder lekker en een prima combinatie. Als hoofdgerecht nam ik zeebaars met gegrilde coquille en een langoustine, hierbij wat zeekraal. Ook dit gerecht was heerlijk, ik vond vooral de zeebaars erg lekker bereid. Bij het hoofdgerecht werd voldoende frites en sla geserveerd, als we meer wilden hebben werd dit gewoon verzorgd. Als nagerecht kregen we een champagne sabayon met vers fruit en een bolletje ijs, een waardige afsluiter.

We zaten in de serre van het restaurant, vanwaar we een geweldig uitzicht op de boulevard en de vlak langsvarende schepen hadden, dit prachtige uitzicht kregen we er gratis bij. Het restaurant ziet er voor de rest heel sfeervol en netjes uit, met langs de wanden foto's van oud Vlissingen.

5. inge's profielfoto
    inge heeft een recensie geschreven voor Brasserie 1600

inge

Gisteren heb ik hier, samen met mijn zus, gegeten. We hebben beiden het 3 gangen keuze menu genomen, de gerechten waren goed bereid en de service was uitstekend. Toen het nogal lang duurde voordat het hoofdgerecht werd geserveerd, kregen we een drankje van de zaak. De inrichting van de zaak is modern en het gebouw staat in een winkelstraat met veel historische gebouwen eromheen. Dit restaurant is een aanrader en beslist voor herhaling vatbaar.

6. inge's profielfoto
    inge heeft een recensie geschreven voor Mrs Jones
    Internationaal Middelburg

inge

Mijn man en ik hebben gisteren gebruik gemaakt van een verrassingsmenu in het kader van de restaurantweek. We hebben heerlijk gegeten, maar om de verrassing niet te verklappen zal ik niet vertellen wat het menu was. Wel kan ik een hint geven: één van de twee voorgerechten was vlees waar Herman den Blijker vaak over sprak op de tv. Het hele menu was heerlijk, goed bereid en vers. Hoewel het zeer druk was, bleef de kwaliteit en klantvriendelijkheid overeind.
    We komen hier zeker nog eens terug.

7. inge's profielfoto
    inge heeft een recensie geschreven voor Mrs Jones
    Internationaal Middelburg

Vanavond hebben mijn man en ik hier gegeten. Het eten was een aangename verrassing, alles vers en veel eigengemaakt( zelfs de pepermuntjes na afloop!) We voelden ons hier echt welkom in een ongedwongen sfeer. Heerlijk eten, dat voor herhaling vatbaar is.

8. inge's profielfoto
    inge heeft een recensie geschreven voor Restaurant Koperen Ketel

Door de goede recensies aangetrokken zijn we hier met zijn tweeën afgelopen zaterdag gaan eten.

Het voorgerecht van de trolley was inderdaad erg lekker, evenals het hoofdgerecht.

Ook het bijpassende garnituur was bijzonder goed bereid, jammer dat het wat weinig was.

Daarom ook nog een dessert besteld.

De frambozenbavarois was geweldig lekker, maar mijn man had de "kazen" gekozen. Dat was een zielig bordje, het leek wel of de kaas op was. Drie mini-stukjes met 3 mini stukjes stokbrood.

Dit hadden we niet verwacht in een "bourgondisch"restaurant.

Wat een teleurstelling.

We hebben toch nog een fooi gegeven, het meisje dat ons bediende deed dit zeer vlot en voorkomend.

6,7