• Lid sinds 9 juli 2014

Elburg

1. Hugo 's profielfoto
    Hugo heeft een recensie geschreven voor Gelagkamer Hoogh

Hugo

Samen met met mijn vriendin bevrijdingsfestival gevierd in Zwolle en in dit restaurant een hapje gegeten. Het eten was goed voor de prijs die je betaalde. Amuse was aspergesoep die goed op smaak is. Daarna lamsham en eendenborst waar we allebei niet weg van waren. Hoofdgerecht voor mij een lekkere entrecote en voor de vrouw asperges met erg veel beenham. (3asperges en 8 plakken beenham). Het mocht de pret niet drukken want de bediening is goed en de wijn heerlijk! (Sauvignon uit ZA) nagerecht (kaasplank) was mooi uitgebreid en heerlijke kazen zoals het hoort. Voor de vrouw was de sabayon niet helemaal in verhouding met het rode fruit. Kortom goed gegeten, dit restaurant is aan te raden voor een prima hapje eten.

2. Hugo 's profielfoto

• Nederlands
    • Internationaal
    Vischpoortstraat 15 Elburg
  5. Hugo 's profielfoto
    Hugo heeft een recensie geschreven voor Poppe

Bij dit restaurant heb ik samen met mijn vriendin gegeten.

We mochten zelf een plekje uitzoeken. We hebben gekozen voor een plekje naast de open keuken. Als aperitiefje kregen wij een cocktail die erg goed was bevallen. Toen wij de kaart kregen werd ons niks verteld over het 'menu van de smid'. Daar moesten we helaas later naar vragen. Het werd een 3 gangen menu van de smid voor ons. Daarbij een flesje rode huiswijn die tot onze teleurstelling al open aan tafel werd geserveerd. Voor de rest was het eten goed en bediening attent en correct.

Uiteindelijk heerlijk genoten met ze 2en maar wij komen hier niet nog een keer terug.

6. Hugo 's profielfoto
    Hugo vindt de recensie door Puck voor 't Olde Regthuys leuk

Ik kom erg graag bij dit uitstekende restaurant. De bediening is altijd vriendelijk. Het eten is heerlijk en de prijs kwaliteit verhouding is naar mijn mening erg goed. De lunch, tapas en het diner is hier erg smakelijk en zowel de bediening als de eigenaars maken het tot een sfeervol en gezellig geheel!