Lunch Diner

1419944709 80
1493319532 77
1619104945 82
1681997651 78

1. Bediening, kennis, kunde, gastvrijheid, alles netjes en top. 1 Ding begrijp ik niet: hoofdgerecht 'zuurkool' besteld, van hele gerecht maar 2 eetlepels 'zuurkool'. Meer aardappel dan 'zuurkool' en (te) veel vlees. Volgende keer vraag ik zuurkool x 4 en vlees halveren.

2. Hilda Rosman

3. De Opschepper

4. Jack Custers

5. Theo

6. Frank Zuidberg

Uitmuntend eten met een geweldige gastheer.
    Wij hadden een vijf gangen menu.
    Ruim voldoende tijd tussen de gangen met uitstekende wijn.
    Hier kan heel horeca Nederland nog wat van leren.
    Passie en beleving spatten er van af.
    Ga zo door.
    Een hele dikke 10.
    Hartelijke groet,
    Frank Zuidberg
    Haarlem

7. Catharina

Waardeloos. Slechte kwaliteit brood, vlees en bestek was bot. Groente en aardappelen smaakten naar niks en zagen er niet uit. Vlees taai. Buiten groente en aardappelen om, veel te grote porties. Alleen schaaltje olijven was lekker. Tafel kon niet gereserveerd worden. We moesten er dan maar als 1e zijn.
    Zonde van het geld.
    We verwachtten er veel van, maar raden het iedereen af om hier te gaan eten. Erg jammer, leer hier iets van, want dit is erg zonde van jullie zaak.

8. Martin

9. Pim Naafs

10. Lazy_dog

We hebben met een grote groep op de eerste verdieping aan de voorzijde van dit restaurant gegeten. Het eten was lekker, maar qua hoeveelheid beperk, waardoor ik na 3 gangen nog trek had. Het meest teleurstellend was de enorm tochtige ruimte waar we zaten. De aan de voorzijde ramen stonden deels open vanwege de temperatuur en de deur waar de bediening door kwam stond telkens weer open waardoor de tocht ontstond. Jammer. Ik ga hier niet meer uit eten.

11. Martine Keur

12. C de Goede

Het is de ,1e keer dat we met elkaar uit eten zijn geweest sinds 20 jaar. En dan gelijk goed! Bedankt voor de gastvrijheid.

13. P. de Ridder

Poppe is een restaurant waar ik eerder voortreffelijk heb gegeten. Echter, de heilbot die ik er vanavond heb besteld was een smakeloze gelei-achtige hap. De vormgeving van de maaltijd was weliswaar bijzonder aantrekkelijk, maar ook de rest van het eten stelde niets voor. Desgevraagd heb ik na afloop van de maaltijd mijn ontevredenheid geuit: er werd niet eens op gereageerd!! Ik zal zeker niet weer bij Poppe gaan eten.

14. Ricardo Lubbes

Heel erg leuk en knus restaurant. Bediening is zeer vriendelijk en attent.

Ik heb genoten van het 4- gangenmenu en mijn vrouw van een proeverij en gamba's.

De prijs/kwaliteit verhouding is prima en wij hebben genoten van een heerlijke Bordeaux.

Bij het dessert vonden wij een zelfde fles wijn iets teveel van het goede, er werd ons echter nog een glas aangeboden van dezelfde fles, grote klasse👍👍

Als wij weer in Zwolle zijn komen wij zeker terug. Dit restaurant is een aanrader!

15. Uitstekend gegeten in sfeervol restaurant waar met plezier en vol overgave gewerkt wordt. Bediening is vlot, attent en niet té formeel; je voelt je als gast snel thuis. Borden worden vol overgave heel mooi opgemaakt (zie foto's) en daar kun je getuige van zijn (je kijkt op het werkblad). Er komt voldoende op tafel maar hadden we wat tekort gekomen, dan was bijbestellen zonder problemen mogelijk geweest. Zeker een aanrader dit restaurant!

16. Wij zijn met een groep van zes volwassenen uit eten geweest in Zwolle. Mooi restaurant met een leuke ambiance, al staan de tafels de dicht op elkaar zodat de gezelschappen aan de diverse tafels kunnen meegenieten van elkaars conversatie.

Wij kozen allen voor een drie-gangenmenu. Na een mooi voorgerecht waren de verwachtingen hoog gespannen en toen ging het helemaal mis. Op ons bord lag een portie vlees dat de 100 gram misschien met moeite heeft gehaald. In het midden van de tafel werd een bakje met een aardappelbereiding en een bakje met groenten neergezet dat hooguit voor twee volwassenen voldoende zou zijn geweest. Aanvankelijk denk je dan nog dat dit attent en op tijd bijgevuid zal worden. Mijn tafelgenoten ontfermden zich (terecht natuurlijk) over de groenten, zodat ik het zonder moest stellen. Er werd wel gevraagd of het smaakte, maar er werd niets aangevuld en er werd ook niet gevraagd of aanvulling gewenst was. Karigheid troef dus.

Na het nagerecht hebben drie mensen afgerekend, ieder steeds voor een echtpaar. Bij mij werd het bedrag ongevraagd afgerond naar boven, een zeer merkwaardige gang van zaken. Thuis gekomen heb ik een boterham met kaas gegeten om niet met een hongerig gevoel naar bed te hoeven. En dat na een drie-hangendiner. Poppe, ga eten verkopen in plaats van gebakken lucht...

3,3
  17. Irene rouwendal

Prima kwaliteit prijs verhouding! Lekker gegeten, goede producten en huiswijnen. Met een grote groep 16 boven gezeten. Van te voren doorgegeven wie wat wilde, dus het liep als een trein. Wij gaan zeker weer!

18. H.j. Van Loo

Vanavond 3 gangen menu van de smid uitgekozen. Heerlijk gegeten, mooie gerechten, prachtig opgediend en een zeer kundige bediening.
    Prijs/kwaliteitsverhouding meer dan prima!

19. We zijn weer erg gastvrij ontvangen. Bediening was prettig en het eten smakelijk. We hadden gekozen voor het menu van de chef, was heerlijk! Goed van smaak, gaarte en voldoende bijlagen. Heerlijk glaasje wijn erbij! Wij kunnen weer terugkijken op een zeer geslaagde avond en komen ook zeker terug!!

20. Bij dit restaurant heb ik samen met mijn vriendin gegeten.

We mochten zelf een plekje uitzoeken. We hebben gekozen voor een plekje naast de open keuken. Als aperitiefje kregen wij een cocktail die erg goed was bevallen. Toen wij de kaart kregen werd ons niks verteld over het 'menu van de smid'. Daar moesten we helaas later naar vragen. Het werd een 3 gangen menu van de smid voor ons. Daarbij een flesje rode huiswijn die tot onze teleurstelling al open aan tafel werd geserveerd. Voor de rest was het eten goed en bediening attent en correct.

Uiteindelijk heerlijk genoten met ze 2en maar wij komen hier niet nog een keer terug.

21. De service van de bediening was opvallend vriendelijk en flexibel. Ook lekker gegeten, fijne smaken! Zo maar hier terecht gekomen, verrassend uitgepakt! Nadeel: prijzig.

22. Ende vd

Wat slecht eten. Bedorven kalfsvlees. Hele groep heeft het laten staan. Niet bespreekbaar of wij wel wisten hoe kalfsvlees smaakt. Slechte bediening. Vies vlees, taai, vet zéér slecht.

23. Poppe is echt ons "stamrestaurant". Het eten is altijd voortreffelijk en je kunt alles bespreken als je een gerecht wilt omwisselen. De bediening is erg vriendelijk en vakkundig en er is altijd ruimte voor een praatje. Ze hebben mooie wijnen en geven een goed advies, een bob-wijn-arrangement is ook geen probleem. De huiswijn is overigens ook uitstekend (visitekaartje). Het is deze week restaurantweek dus we hebben alweer een plaatsje gereserveerd. Ik heb er echt weer zin in!

24. A.Hartkamp

25. H.Menger

Bediening en ontvangst erg goed,eten zeer matig,vissoep was veel te zout,de zeewolf zou vers zijn,volgens mij uit de vriezer,te weinig bijlagen voor 10 mensen,2 schaaltjes rabarber voor 10 mensen,ik kom hier niet meer.

4,5
  26. Zaterdag 30 Maart hier gegeten, vanwege het feit dat wij 35 jaar getrouwd waren. De ontvangst was hartelijk en onze gastvrouw was kundig en gaf goede uitleg over menukeuze, wijn, etc.
    Wij hebben gekozen voor het menu van de smid, een goede keuze, want alle gerechten waren lekker van smaak en ruim bemeten.
    Het nagerecht was heerlijk en werd leuk gepresenteerd, " bord was versierd met gefeliciteerd 35 jaar", kortom een zeer geslaagde avond.

Komen hier graag weer terug.

27. Erg leuke accommodatie met warme sfeer. De bediening was ook netjes en aardig. Het eten had een aantal verrassende elementen die erg lekker waren, maar ook een aantal dingen die tegenvielen. Zo was het tussengerecht bij het 4-gangendiner niet lekker. De eendeborst was niet goed op de huid gebakken en (daardoor?) érg taai. Ook het hoofdgerecht was redelijk. Al met al hadden we er hogere verwachtingen van, maar toch fijne avond gehad.

28. aureliazwolle

Wij hebben op 10 november 2012 met 12 buurgenoten gegeten bij Poppe.
    Vooraf is met de eigenaar een gevarieerd menu afgesproken, waarbij eigenlijk alles mogelijk was.
    We hebben gebruik gemaakt van de gelagkamer met een vaste kelner. Groot voordeel was dat er bij de gelagkamer een eigen barretje ter beschikking is, waarin bijvoorbeeld het aperitief kan worden gebruikt.
    Het eten was van uitstekende kwaliteit en de porties waren ruim bemeten.
    Al met al een zeer geslaagde avond!

29. Niet gereserveerd, maar toch nog een tafel voor twee klaargemaakt. We zaten met uitzicht op de open keuken, zodat we konden zien dat daar zeer geroutineerd gewerkt werd. Erg vriendelijke bediening, prima eten, keurig geserveerd. Hier willen we graag terug komen!

30. Sakina

31. R.vanBloemendaal

Vanavond (19 juni 2011) Bij restaurant Poppe gegeten (mijn man, dochter, schoonzoon en ik). Het was een gezellige avond, een voortreffelijke en vlotte bediening. Het eten was goed, vooral het vlees en de vis. Mijn eten was niet echt warm, en het garnituur (een klein schaaltje met nieuwe aardappeltjes in de schil en een even klein schaaltje met tomaten in sausje vonden we aan de magere kant. Te weinig qua variatie en qua hoeveelheid. Aan dat laatste werd wat gedaan, we kregen zonder er om te hoeven vragen nog 2 schaaltjes. Het dessert was heerlijk en de sfeer was goed.

Aan het eind van de avond kregen mijn man en schoonzoon een vaderdagkadootje van de zaak mee naar huis, dat bleek een flesje bier en...een afwasborstel te zijn. Op de parkeerplaats werd de borstel uitgepakt waarop we smakelijk hebben gelachen.

32. Vriendelijke bediening, eten goed, mag wat verrassender, miste eigen handtekening. Goede avond gehad.

33. Gabri & Linde

Enkele weken geleden op de zaterdag zijn wij bij restaurant Poppe in Zwolle wezen eten.

Op aanraden van kennissen. ( Doe ik ook nooit meer) : )

Dit is ons slecht bevallen!

Ze zijn ons vergeten bij het hoofdgerecht.

Ik vroeg aan de gastvrouw of ze ons zijn vergeten. Ze gaf ook aan dat ze het lang vond duren. (Circa een 1 uur en 15 minuten). Ze kwam terug met de mededeling dat het bonnetje die uitgeprint wordt in de keuken zoek is geraakt. En dat ze nu gelijk met ons hoofdgerecht bezig gaan. (Ik corrigeerde haar door te zeggen, dus jullie zijn ons vergeten). Ik kreeg geen ja of nee te horen.

Ik gaf aan bij de gastvrouw dat het kan voorkomen dat je door omstandigheden wat kan vergeten maar zorg dan wel dat jullie het hoofdgerecht niet rauw op gaan dienen om de tijd te willen inhalen.

Mijn partner had een stoofgerecht had besteld en ik zelf een lamsrack.

En ja hoor, binnen 15 minuten hadden wij ons hoofdgerecht. Te snel! Want wat bleek, mijn lamsrack was rauw en koud. Ik zei meteen tegen de gastvrouw dat mijn hoofdgerecht rauw en koud is.

Ze probeerde nog tactisch te zeggen dat zij dit altijd zo opdienen. Goed geprobeerd! Maar de lamsrack bloedde letterlijk op mijn bord. Ik zei tegen de gastvrouw dat ik er wel eigenlijk klaar mee ben. Ik corrigeerde me snel en zei, ik ben er klaar mee.

Toch zei mijn partner terecht van, na het voorgerecht en circa een 1 uur en nu 30 minuten wachten dat ze toch trek heeft gekregen. Wat gaan we doen? Ik zei eet jij lekker je eten. Ik eet wel ergens anders na dat jij klaar bent. Ze zei, schat laat het maar terug brengen en dat ze het opnieuw gaan klaarmaken. De gastvrouw knikte en stemde wel overtuigend mee en gaf nogmaals dat het zo klaar zou zijn.

15 minuten later circa een 1 uur en 45 minuten kreeg ik mijn lamsrack (Flauw)! En de bijgerechten waren lauw nou zeg maar koud geworden.

Mijn partners gerecht was wel goed, nou goed laten we zeggen dat het gaar was. En wachtte uit beleefdheid op mijn hoofdgerecht. Want de gastvrouw, zei nadrukkelijk dat het is zo klaar zou zijn. (Schat nooit meer doen) wat je raad het al haar hoofdgerecht was koud geworden.

Ik dacht bij me zelf dit kan toch niet zo zijn. Ik heb de gastvrouw hier op aangesproken dat ik wel meer had verwacht van Poppe en dat wij teleurgesteld waren. Ze zei van dat het behoorlijk druk was geweest. Ik vroeg aan haar of wij dan hier van de dupe van moesten zijn. (Hoe hebben zij ooit hun 35 jarige jubileum kunnen hebben vieren),

Ze zei meneer u heeft helemaal gelijk u krijgt een kopje koffie van het huis! Ik dacht bij mij zelf 1 seconde want een lief gebaar maar gelijk naar die ene seconde dacht ik, stop de koffie maar ergens waar het geen daglicht kan verdragen. Ik was pissig!

Maar ik ben beleefd gebleven. Mijn partner heeft nog een nagerecht genomen en ik zat naar mijn koffie te kijken die ik van het huis had gekregen. Letterlijk te kijken! Ik heb maar 1 slok genomen. Ik was kwaad!

Maandag vertelde ik het aan mijn collega’s en die wisten niet wat ze hoorde. En vroegen heb je wel betaald. Ja natuurlijk zei ik! Ze zeiden van jij bent gek! (van je collega’s moet je het hebben)

Later op de dag, dacht ik ook ik van. Ik ben gek (figuurlijk niet letterlijk). Ik belde met Poppe en vroeg of ik de eigenaar of manager kon spreken. Dat kon en ik kreeg de manager aan de lijn. Ik vertelde mijn verhaal en hij gaf aan dat hij dit zou navragen en mij terug zou bellen.

Ik kreeg dezelfde dag nog een belletje van de manager. Hij zei dat hij het had nagevraagd en dat er inderdaad wat dingen zijn misgegaan maar hij zei ook dat de gastvrouw vond dat ik blij ben weggegaan.( Ja ja, lekker makkelijk. De gastvrouw dacht wel meer. Lamsrack dat gaar was en dat het bonnetje zoek is geraakt in de keuken)

Hij zei, meneer ik kan u natuurlijk niet u uw geld teruggeven dat begrijpt u ook wel ( ik dacht bij mezelf nou dat begrijp ik niet maar ik wachtte even af wat hij nog meer te melden had) De volgende keer als u weer bij ons komt eten, laten we het zien dat het wel beter kan en u krijgt een fles wijn van het huis.

Ik vertelde aan de manager dat ik meer had verwacht van restaurant Poppe en dat ik nu ook twijfels heb of zij waarde hechten aan de tevredenheid van hun klanten. Ik gaf aan dat ik niet meer bij Poppe zou komen eten. Volgens mij hoorde hij mij niet, want hij reageerde door te zeggen. Prima dan zie ik u de volgende keer. Ik zeer meneer, volgens mij heeft u mij niet goed verstaan. Wij komen niet meer bij jullie eten.

Hij zei meneer, denkt u er nog een paar weken over na. U denkt er dan heel anders over.

Paar weken later. Ik dacht er inderdaad heel anders over ik was nog negatiever over restaurant Poppe dan daarvoor.

Ik belde naar Poppe en ik werd doorverbonden met de eigenaar, omdat de manager niet aanwezig was. Ik kreeg de eigenaar aan de telefoon en vertelde in het kort het verhaal. De eigenaar, zei van laat ik nou niet alvast dingen beloven anders passeer ik de manager. Meneer het gaat goed komen. Ik ga het doorgeven aan de manager en hij gaat u vandaag nog terugbellen.

En de manager belde nog dezelfde dag. Hij zei, meneer heeft u er nog over nagedacht en kijkt u er al anders tegen aan. Ik zei volmondig, ja ik kijk er nog negatiever tegen aan en mijn collega’s, vrienden en kennissen vinden het ook schandalig en verklaren mij ook voor gek dat ik betaald heb.

De manager zei, dat is jammer om te horen en wat nu? Nou dat wij niet meer bij jullie komen eten en daarnaast zei ik ook. Zo ben ik dan ook wel weer. Dat ik wel een negatieve recensie zal schrijven op het internet.

Mijn recensie over restaurant Poppe.

Kwaliteit en kwantiteit zeer slecht.

Klanttevredenheid ; concludeer het zelf maar.

Prijs en kwaliteit verhouden; slecht.

2,7
  34. We hebben een erg gezellige avond bij Poppe gehad. We waren er met z'n tweeën ter gelegenheid van de verjaardag van mijn vrouw.

Het eten was prima en dat is natuurlijk heel belangrijk. Extra aandacht voor mijn vrouw haar verjaardag! (vuurwerkje en met op haar bord geschreven: Van harte gefeliciteerd!) Wat wij ook erg belangrijk vinden is een vriendelijke bediening en ook dat was heel goed. Een mooie entourage. Conclusie: Het was voor ons een zeer geslaagde avond. Bedankt ober (bed.01) van tafel 6 op 8 april 2011.

35. Aan de recensie van Aart, 3-3, heb ik niets toe te voegen!

Zelfde ervaring. Top!

36. Aart 15 punten

Ik zal als oud-docent niet gauw een 10 uitdelen, maar voor mij verdient restaurant Poppe zelfs een 10+. Niet alleen waren het eten en de wijnen meer dan voortreffelijk, ook de bediening was heel professioneel: attent, aangenaam en stijlvol. Ons gezelschap had enkele specifieke wensen en daaraan werd soepel en meer dan beroepsmatig voldaan. De ambiance was sfeervol en harmonisch, nergens pretentieus (er zijn immers nogal wat gelegenheden waar de eigenaars deftiger zijn dan de clientèle). Het was, gezien ieders commentaar, voor ons allemaal een harmonieuze, zelfs wat euforische ervaring. Om dat gevoel -en ook de mensen van Poppe- recht te doen alles dus maximaal gehonoreerd!

37. Jaap 1205 punten

Erg sfeervolle entourage, heerlijk om een avondje gezellig te eten.

Gekozen voor het marktmenu, kan er kort over zijn, het was erg lekker, leuke en goed bereide gerechten.

Bediening was prettig, als je zelf een beetje open bent en niet te afzijdig ontstaat er een leuke wisselwerking.

Prima wijnadvies bij de verschillende gerechten.

We komen hier zeker nog eens terug.

38. Het eten bij Poppe was zaterdag 20 november voortreffelijk. De bediening was echter een ramp en heeft ons avondje behoorlijk bedorven. De bediening was aardig, maar niet competent. We moesten aan het begin lang wachten met alleen een schaaltje waterige olijfjes. Als we bijgeschonken wilde worden, moesten we er zelf (soms twee keer) om vragen. Een serveerster morste saus op het overhemd, meldde dit niet en de ober deed het af met de opmerking: 'ik ben het niet geweest'! De rekening vertoonde meer menu's dan er mensen waren en de drankjes waren extra berekend. Kortom een gemiste kans!

39. Omdat wij met een groep kwamen eten hadden we de vide gereserveerd. Een ruime en sfeervolle kamer, ideaal voor een groep die soms wat luidruchtig kan zijn. Wij hebben genoten van het 4 gangen Smidmenu met wijnarrangement. Compliment voor Kim die het wijnarrangement heeft aangepast naar onze wensen. Ik heb eerst nog getwijfeld of we niet 5 gangen moesten kiezen, maar de porties zijn ruim voldoende! Het eten was smaakvol en een lust voor het oog. Een perfecte avond!

40. Gisteren met een dienstmaat gegeten.

Vriendelijk, leuke kaart, lekker, goede opvolging en ook nog feest in Zwolle.

Wij vonden het prima.

41. Vriendelijke ontvangst.

Goede bediening.

Mooi eten met uitstekende presentatie.

42. Wat een avond. Een heerlijk rustig terrasje, perfecte wijnen, delicieuze gerechten, in een mooi tempo en met alle gastvrijheid en vrolijkheid die we kennen van Poppe, geserveerd.

KLasse, beste mensen, met plezier een buiging gemaakt voor de kok!

Jammer dat ik de door de chef van ons gemaakte foto hier niet kan plaatsen, dan had u kunnen zien hoe de ambiance was...

43. Ons was Poppe aangeraden als stijlvol, uitstekend eten en meer van die kreten maar ik ben zwaar teleurgesteld. Het eten is goed klaargemaakt maar saai en zonder veel smaak. Onze gastheer probeerde de hele avond de clown te spelen wat wij als knap irritant hebben ervaren.

44. Frank 657 punten

Het niveau is redelijk, maar ook weer niet geweldig. Met goed bedoelde opmerkingen wordt te weinig gedaan. In dit geval een tomatenbouillon waarin m.i. te veel maggi-blokjes waren opgelost en derhalve veel en veel te zout was. Komt men ff later met het antwoord dat de keuken vindt dat dit zo hoort.

Daarnaast als men koffie vraagt en deze uit eigen beweging wordt geserveerd met koekjes en bonbons, rekent men hiervoor 3,50 euro en voor het tweede kopje 2,00 euro. Voor mij een misser.

45. Gezellig, intiem, sfeervol, uitstekende zwarte brigade, goede bedrijfsleider, chefkok inmiddels ook eigenaar van het restaurant. Prima eten en wijnen.

46. Gisteravond met z'n vieren bij Poppe gegeten. Ge-wel-dig! Leuk ingericht en gezellige aankleding.

Het eten was vers en heeeeel lekker. Goed geproportioneerd.

Hele leuke, gezellige bediening. Dat het eten goed is, is fijn, maar de bediening is ook zoooo belangrijk. Dat hebben ze daar goed op de rit.

Een dikke tien en ik ga daar zeker naar terug!

47. Hier twee maal gegeten. Ongedwongen, maar met medewerkers die zeer professioneel te werk gaan. De gastheer hielp zelfs bij de keuze van de tafel. (afhankelijk van gasten, doel van de avond wilt u rustig zitten of gezellig tussen de andere tafels). Ze verstaan hun vak als gastheer allemaal. De sommelier vertelde rustig en graag over zijn wijnkeuzes. Leuk idee (in een groepje) was zijn voorstel om bij ieder gerecht twee wijnen te laten proeven en daarna ieder zijn keus te laten maken. Ondertussen vertelde hij iets over beide wijnen. Leuk, leerzaam en heel lekker.

Gerechten prima verzorgd, Heerlijk gegeten. Goede kwaliteit.

48. Met een aantal buitenlandse bezoekers hier gegeten vorige week. Wat een ieder betreft een zeer lekkere en goede ervaring. Leuke keuze qua wijnen eveneens. Geslaagde avond.

49. Heerlijk gegeten! Mooie kaart. Persoonlijke en attente bediening.

Helemaal TOP!

50. Vrijdagavond 28 augustus hier gegeten en we hebben genoten.

Bediening was gastvrij en vriendelijk, het eten was in één woord, geweldig.

Vooral een aanrader, het Grand Dessert!

51. Na 'De Librije' en 'Het Wolhuis' het beste wat Zwolle te bieden heeft.

In de loop van 35 jaar heeft het zich ontwikkeld van 'charcoal'-stijl (1975) tot een zeer eigentijds restaurant op hoog niveau.

Sommige negatieve beoordelingen zijn wellicht het gevolg van een geringe ervaring met eten in restaurants: als er iets niet klopt, moet je dat onmiddellijk zeggen, want dan wordt het - met excuses - direct hersteld! Niet later thuis gaan zitten mokken!

52. Frank ter Beek

Restaurant Poppe in Zwolle is te karakteriseren als een
    buitengewoon gezellig restaurant, waar je uitstekend kunt eten en waar de eigenaar en zijn vrouw de kunst verstaan om het
    juiste, gastvrije personeel aan te trekken.

De kwaliteit van het eten doet zeker niet onder voor menig restaurant met een michelin ster. Als regelmatige bezoeker van
    de betere restaurants in Nederland plaats ik restaurant Poppe
    toch zeker bij de beste 10.

53. Op 19 febr. 2009 hier gegeten met 8 personen. Kreeftensoep was maggisoep voorzien van 1 drijvende kreeft was absoluut niet lekker, en smaakte helemaal niet naar kreeft. Vervolgens werd er tournedos opgediend; deze werd rood en niet volgens onze vraag geserveerd. Wij vonden het eten zeer matig (zacht uitgedrukt) en de prijs/kwaliteit absoluut niet in verhouding staan. In een eetcafe of eenvoudiger gelegenheid eet je veel smakelijker voor veel minder geld.

Wij vonden deze avond gewoon minder geslaagd door het eten, erg jammer.

4,5
  54. Tsja, ze doen hun best en het lijkt net een echt culinair restaurant maar in sommige eetcafé's eet je beter. Het eten is niet slecht hoor maar je zou er meer van verwachten als je op de uitstraling uit gaat.

5,9
  55. hnk meuleman

Een prima restaurant met een goede sfeer en een excellente bediening

56. de Poppe Zwolle

Eten erg matig en bediening ook.
    Hadden glas in het eten en bedienig kwam daar niet op terug. Erg slordig.

3,7
  57. In 1 woord fantastisch! Bediening zeer vriendelijk. Prijs 3 gangenmenu 32 euro zeker de moeite waard. Hier wordt er aandacht geschonken aan het eten. Echt een aanrader