Bezorgrestaurants in de buurt van La Scala

• Bezorgen

1419278674 37
1482882094 23
1665741927 35

1. Bestelling komt vaak pas na twee uur. Je krijgt niet alles wat je besteld hebt. Bellen heeft geen zin. Standaard antwoord is dat het erg druk is.

2. Drie uur op een maaltijd wachten gaat alle grenzen over, gelijk sluiten die tent.

3. Wat een drama na bijna 1 1/2 uur.
    Staat de bezorger voor de deur.
    Het vlees en patat waren koud.
    Ik ga hier niet meer bestellen.
    Gaan slecht met hun klanten om.

4,7
  4. Ik dacht voor de verandering een keer weer la scala proberen ipv onze vaste pizzeria, nou daar had ik al snel spijt van na een uur gebeld of de bestelling was doorgekomen en waar mijn pizza bleef, door drukte bestelling onderop gekomen zou proberen zo snel mogelijk tussendoor te gooien als er een bezorger beschikbaar was, uiteindelijk nog een uur moeten wachten geen excuus en de pizza zelf was erg matig, kei harde korsten en matig belegd viel zwaar tegen. Dus dit was 1 keer en nooit weer helaas.

5. Heb twee pizza's besteld. Deze waren zeer, zeer slecht. Heb op onze pizza's als beleg geen fricandeau kunnen ontdekken, een 5 mm ossenhaas puntje, ze waren zeer nat en nog kleiner dan bij de supermarkt die zelfs beter belegd zijn. Heb daar toch een behoorlijke prijs voor moeten betalen. Na enkele jaren toch maar weer eens geprobeerd, moor nooit weer dus. Er zullen mensen zijn die zeggen wat zeur je nou, maar als je voor dat bedrag, en niet op de pizza lijkt die je besteld hebt mag je daar toch wel je mening over geven?

6. Woudstra

Wij bestellen via de eigen site van la Skala, met ideal betaling, vaak 4 stagioni pizza's, 2 stuks, en krijgen gemiddeld na 3/4 uur de pizza's bezorgd door een sympathieke bezorger op de electrische fiets, want het is vlakbij, 700 meter, en eten dan lekker Italiaans. Prima adres.

7. Zeer maar dan ook zeer slecht! Eten kwam bijna een uur te laat. Vervolgens door een medewerker gebeld die aangaf dat de bezorger voor de deur zou staan. Dit was niet het geval. Bezorger stond bij een verkeerd adres maar dit kon niet want hij had het adres in Google Maps ingevoerd. Om maar niet te spreken over de onbeschofte manier waarop we telefonisch te woord zijn gestaan. Klantvriendelijkheid is er absoluut niet bij. Ik wacht nu nog steeds op een belletje voor een rectificatie maar vrees dat deze nooit komt. Wij bestellen hier nooit weer! Hopen dat deze organisatie snel zijn deuren sluit!

8. We hebben om 17.24 uur pizza besteld. Het is nu 19.25 uur en nog geen pizza. Twee maal gebeld en kletspraatjes over drukte en en beschikbaarheid van bezorgers. Mijn advies om geen bestelling aan te nemen als redelijke besteltijd niet gegarandeerd kan worden. Kortom slechte ervaring en dit is de laatste keer dat we besteld hebben.

9. Mensen bedenkt je een tweede keer voordat je hier een bestelling doet
    De pizza's zijn koud taai en bel je er achteraan word er niks mee gedaan en zal je terug gebeld worden maar tot heden nog steeds niet terug gebeld. Dus klachten nemen ze niet serieus

10. Net pizza en pasta bestelt en gekregen… Helaas alles koud en niet wat er bestelt is!
    Pizza ZONDER kaas bestelt + spek maar NIET gekregen! Na telefonisch contact OOK nog afgebekt aan de telefoon! ZEER SLECHT!
    Zou iedereen afraden hier wat te bestellen! ZEER SLECHT!

11. Eerste x besteld heerlijke pizza en kapsalon heerlijk genoten snelle service.

12. 2 keer spareribs bestelt. Je kan beter beetje zout en peper op je schoenzool gooien smaakt vast beter. Zulk taai spul je kan het niet eens van het bot afkrijgen. 1 keer broodje doner bestelt vlees komt in een los bakje broodje los erbij weet die wat hun met het vlees hebben gedaan maar smaakte naar vis. Nooit meer lascala dus te zonde voor je geld

13. Kan niet slechter. Verkeerde bestelling ontvangen. Zonder overleg is er wat anders gemaakt wat ik niet lust. Hier over opgebeld geen mogelijkheid om er wat aan te doen, sterker nog er werd op de achtergrond doodleuk geroepen :hang gewoon op! WTF zou terug gebelt worden vanwege drukte maar niet gebeurd uiteraard. 1x en nooit weer!!!

14. Al jaren naar teverdenheid een vaste klant van La Scala. Het duurt welvaak lang voordat ze bezorgen maar meestal halen we het op. De vorige keer waren er van de 4 pizza's 2 helemaal zwart van onderen. Natuurlijk meteen gebeld en de oplossing was prima. 2 Nieuwe pizza's bij de volgende bestelling. Het stond genoteerd werd mij gezegd. Helaas bleek dat niet het geval. Toen ik eergisteren pizza's ging halen en mijn verhaal deed kon de eigenaar|manager niets anders zeggen dan dat hij de enige was die zulke beslissingen kon nemen en dat hij van niets wist en dat iedereen wel kon zeggen dat de pizza's zwart waren. Indirect werd ik beticht van een leugen. En werd het een heel vervelend gesprek. Jammer dat La Scala klantvriendelijkheid niet hoog in het vaandel heeft staan. En helaas hebben ze nu een vaste klant verloren. Fouten maken mag maar klanten betichten van leugens gaat een aantal stappen te ver. Echt jammer. En dat allemaal om 2 pizza's Margeritha.

15. eltjo huizinga

Pizza is goed maar bezorging drama! Half 5 bellen om om kwart voor 6 iets bezorgd te krijgen moet toch lukken. Helaas bij la scala niet… 10 over 6 bellen en te horen krijgen dat je bestelling bijna klaar is doet mij vermoeden dat er qua volgorde van orders iets niet goed gaat.

16. Ik begrijp de negatieve recenties niet zo goed. Diverse keren heb ik hier eten besteld en het was top! De pizza’s zijn heerlijk, prima bodem!
    Eerlijkheidshalve moet ik wel zeggen dat ik de maaltijden zelf afhaal. Met de bezorging heb ik dus geen ervaringen gehad, maar het eten is goed en niet duur.

17. Pizza online besteld via hun website om 17:45.
    Om 18.30 gebeld waar de pizza blijft, ze gaven aan dat hij in de oven zat en er zo aankomt.
    19:15 nog geen pizza, weer gebeld. Bezorger is al onderweg werd er gezegd.
    Uiteindelijk om 19:35 werd de pizza bezorgd, koud!!!

Bezorgster beloofde mij een nieuwe pizza te bezorgen, ik mocht de koude houden. Na 2 uur nog geen pizza.

De zaak weer gebeld en gevraagd waar de pizza blijft, ze wisten van niets.
    Ik had de pizza terug moeten geven en hun moeten bellen, de bezorger huren ze in via Uber en kon deze belofte niet maken.

Nu geven ze mij de schuld dat ik de pizza niet mocht aannemen en ik hun had moeten bellen. Een oplossing werd niet geboden.

Nooit meer daar wat bestellen, klantvriendelijkheid kennen ze niet.

3,5
  18. Over heerlijke pizza's altijd vers goed belegt top service. Bedankt jongens.

19. Gisteren om 18:15 drie pizza's besteld om, om 19:00 te bezorgen. Om 19:30 gebeld, ze waren er mee bezig, ik hoorde op de achtergrond zeggen, zeg maar over een half uur. Om 20:30 wederom gebeld, ze komen er aan, ze hebben niet gevraagd voor wie het was, dus was een standaard antwoord. Kreeg wel een fles wijn aangeboden, maar de wijn is niet te drinken, wisten we uit eerdere ervaring, dus die hoef ik niet. Om 21:00 stond de bezorger aan de deur. Omdat ik via iDeal had betaald kon ik geen kant uit! Pizzeria La Scala (La Fiasco) bedankt voor het verpesten van onze Italiaanse avond!!! Wij zoeken in het vervolg een ander adres!

2,8
  20. Tot twee keer toe online pizza's besteld. Een mooie actie bij online bestellen, gratis stokbrood met kruidenboter. Helaas een nep actie want tot twee keer toe geen stokbrood met kruidenboter.

5,9
  21. jacky eleveld

Afgelopen zaterdag een pizza opgehaald bij La Scala + een flesje wijn Het zou een quatre stagione zijn, maar was het niet. Alles lag door elkaar. Toen ik aangaf ook een flesje wijn te willen bestellen, bleek ik bij thuiskomst een pakje wijn uit een of ander kerstpakket te hebben gekregen voor vele euro's. Verder werd ik door de jongen, die werkte als alcoholist weg gezet. Ik zal er nooit meer iets bestellen en zal het een ander ook afraden. Moraalridder zijn is niet handig in de horeca. Mijn (ex)man heeft ooit een pizzeria in Heerlen gehad en spreekt er schande van. Zal nooit meer iets bestellen bij La Scala, maar in de stad. Het jochie moet iets anders gaan doen, als hij dat kan, niet geschikt voor de horeca. Volgens hem was ik enorm dronken, maar dan kun je toch geen pizza meer bestellen en meenemen? Een beroerd gevoel, nooit meer La Scala,
    Groet een ontevreden klant.

22. Ik snap niks van de slechte ervaringen die ik hier lees. Ben al jaren zeer tevreden klant. Heerlijke pizza's en het is bij ons altijd warm bezorgd.

23. Alex Jejay

24. Besteld om 16.45 En om 18.00 Uur toch maar eens gebeld waar de pizza's bleven, die waren onderweg en zouden er binnen 10 minuten zijn. Om 18.15 Werden de pizza's bezorgd, nog net niet koud, heel erg jammer want de smaak was wel goed. Ik heb toch liever een warme pizza anders kan ik net zo goed een broodje salami-kaas smeren. Voor ons was dit de laatste keer La Scala, de vorige eigenaar deed het toch echt een stuk beter.

1,9
  25. Verder zeer slecht. Komen afspraken niet na.
    Na ongeveer 2 uur en 10 m. Eindelijk ons eten. En na 3 x bellen. En word gezegt dat ze onderweg zijn.
    Wat ik zelf en 5 minuten kan.
    Laatste keer dus la scala.

3,7
  26. Johan maes

Heb 24 11.2017 5× kapsalon besteld voor 16.30 Kreeg netjes een telefoon dat het wat later werd bezorgd geen probleen om 17.15 Werdt het eten bezorgd. Toen we gingen eten bleek alles koud te zijn sorry maar dit vind ik niet normaal dat het wat later wordt bezorgd neem ik op de koop toe maar dat het eten steen koud is vind ik niet normaal mij zult u als klant niet meer zien even 42.30 Euro weggegooid gr johan maes uit beyum.

3,6
  27. Anderhalf uur gewacht op spaghetti carbonara van La Scala. Tussendoor gebeld en kreeg als antwoord dat het net uit de oven kwam! Pasta uit de oven? Toen ik het uiteindelijk kreeg, was het niet warm meer! Heb het zelf op moeten warmen in de magnetron. Bestel hier niet weer. Wat een aanfluiting.

28. - Spare ribs hadden een zwarte korst, zo enorm aangebrand.
    - Niet klantvriendelijk, wanneer je een klacht meldt, wordt je neergezet als leugenaar.
    - Super lang wachten op eten wat gelijk de prullenbak in kan, geen nieuw eten/geld terug.
    - Houden zich niet aan de actie, gratis stokbrood+ kruidenboter wordt niet bijgeleverd.

29. Vorige week na een lange reis pizza besteld bij La Scala. Na 55 min had ik de bezorger aan de deur met mijn Calzone. Heerlijk genieten dacht ik. Opende de doos en vond een voor de helft aangebrande Calzone. Belde La Scala op dat moment en gaf aan dat dit niet gezond was en ik dit niet accepteerde. Kreeg te horen dat de pizza "aangebakken" was. Ze hadden de pizza immers zelf gezien. Kreeg een nieuwe pizza aangeboden en zelf zouden ze deze weer meenemen. Ik heb daarna 70 minuten moeten wachten op de nieuwe calzone die wel redelijk was. Vrijdag met 1 van de eigenaren gesproken en die blijft zeggen dat hij niet aangebrand was en dat ik niet moest zeuren want ik kreeg een nieuwe zoals ze altijd doen. Flatgenoot besteld ook net bij hun en krijgen na lange tijd aangebrande slechte spare ribs. Bellen op en krijgen korting aangeboden voor de volgende keer. Hebben ook niet de stokbrood gekregen. Mij vertellen dat ze altijd nieuwe product geven en niet doen aan korting. Toch..? Niet dus! En haar nu uitmaken voor leugenaar omdat haar spare ribs ZWART zijn net als mijn calzone. Nooit besteld ik daar weer! Slechte service, brutale toon en aangebrand eten! Bah.

1,6
  30. Jan wieringa

Na lange tijd weer besteld dit zet je een varken nog niet voor. Ga liever ergens anders. Daar heb je tenminste kwaliteit.

31. Vaak erg lang wachten op bestelling. Ronduit slechte pizza,s, slechte ingrediënten, rauwe uien, goedkope salami, slechte aangebrande bodem. Ik ben klaar met deze zaak. Laatste keer dat ik hier bestel.

1,9
  32. Slecht, bestelling was na een uur nog niet geleverd dus gebeld. Pizza in de oven werd er gemeld en wordt binnen 10 minuten bezorgd. Helaas, het duurde nog meer dan een half uur, het excuus van de bezorger was dat er 4 bestellingen van meer dan 150 euro waren. (Waar dit mijn probleem is ontgaat me.) Bestelling geopend blijkt dat er niet bezorgd is wat er is besteld maar wat wel betaald was. Bestelling niet volledig en incorrect dus. Bestellen hier niet weer.

33. Jolanda Heeres

Mijn zoon besteld een calzone del sportivo omdat dat een vegetarische pizza is, krijg ik een pizza met vis en ham.
    Als je belt wordt je te woord gestaan en ze blijven bij hun gelijk dus er wordt geen oplossing geboden.
    Hier bestel ik nooit weer iets.

1,8
  34. De website geeft de bestellingen niet door, waardoor wij na 2 uur nog geen eten hadden.

35. Z. Onde

Toch na twee keer urenlang moeten wachten uit nood nog een keer besteld met hoop op goede afloop. Duurde weer zo lang dus na uur gebeld. Standaard antwoord dat bezorger onderweg is. en na half uur nog eens gebeld. Na twee uur dan eindelijk de bezorger. Daar zit je dan te wachten met jonge kinderen.
    Beloofde stokbrood met kruidenboter niet meegeleverd. Niet eens meer moeite gedaan om erachter aan te bellen. Nooit weer!

4,3
  36. Zit al ruim een uur te wachten op mijn bestelling. Tien minuten geleden gebeld, het zou er met vijf minuten zijn... Zwaar teleurgesteld, bestel hier niet weer!

37. Het eten was op zich prima, maar ze hadden de saus (en de extra saus die ik besteld had) van mijn man vergeten en het gratis stokbroodje. Ik heb er heen gebeld en er werd mij gezegd dat er alleen extra knoflook saus op stond, later stond toch de andere saus er op. Toen ik over het gratis broodje begon, zei de meneer aan de teefoon dat ik niet gekozen had voor de extra optie. Nou die stond toch echt op mijn bon, maar hij bleef eerst volhouden dat het niet zo was (werd behoorlijk pissig ondertussen, ben toch geen leugenaar!). Uiteindelijk zei hij dat de bezorger alsnog de producten zou komen brengen. We wachten er nu nog op, het was helaas niet de eerste keer dat er iets mis was. Geen goede reclame dus, wij gaan wel op zoek naar een andere pizzeria. Hier bestellen wij niet weer... Toch hele andere service dan vroeger toen die nog in Beijum zat

3,7
  38. Loes en erik

Wat een slechte tent, wat een ellende. Dik betalen voor eten wat eerst niet eens bezorgd wordt, wel van de rekening afgeschreven en dan zelf de deur, maar weer uit. En ja hoor, na 1.5 uur m'n bestelling terug gevonden en komt er een scooterboy binnen die me meteen voor racist uitmaakt en of ik denk wat te kunnen doen tegen acht man, haha. Een racist, nog bedreigen ook. Hmm, hier kom ik nooit meer.

39. Frida Janssen

Slecht... Met de bestelling minder eten... Schandalig.

40. Dirk Wijbenga

Slecht. Ik heb anderhalf uur moeten wachten op een pizza die ik moest opwarmen in de magnetron. Mijn bestelling was meer dan 16 euro maar kreeg niet de extra opties boven de 15 euro. Hoewel ik vroeger goede ervaringen had met La Scala ga ik hier NOOIT meer iets bij ze bestellen!

41. Na 45 minuten (!!!) wachten op een pizza en een sparerib schotel met enorme honger huiswaarts gekeerd. Thuis gekomen konden we niet anders concluderen dan dat de pizza (in doos) was gevallen en niemand de "moeite" had genomen om te kijken hoe het er uit zag. Maar dat kan te maken hebben met de drie kwartieren die al verstreken waren. Er was een bodem en alle ingrediënten lagen in een hoekje van de doos. Zo kan je iets niet verkopen als je je eigen vak serieus neemt.

De volgende keer wacht ik liever op een bezorgdienst want dat ze geld rekenen voor een pizza die je zelf nog in elkaar moet zetten (zonder excuses en een behoorlijke korting: "sorry, hij is gevallen, wilt u deze gratis mee of wilt u wachten op een nieuwe" had alles goed gemaakt). Maar kennelijk zijn ze hier arrogant genoeg te denken dat iedereen alles wel pikt omdat het de enige pizzeria in de buurt is.

Je moet gek zijn om je te laten oplichten terwijl je weet dat je opgelicht wordt. Met hun bereidingstijden en troep die ze uiteindelijk mee geven heb ik geen enkele reden mijn pizza voortaan uit de stad te laten komen. Wat mij betreft sluit deze schijnvertoning vandaag zijn deuren nog.

3,6
  42. Een pizza besteld die tot twee keer toe niet goed werd gemaakt. Uiteindelijk afgesproken dat ik nog een pizza te goed zou krijgen voor een volgende keer aangezien het te laat was geworden om nog eens te wachten. Echter, toen ik die pizza gratis zou krijgen en hiervoor belde kreeg ik hem toch niet. Er was volgens de pizzeria namelijk niks mis met de pizza's toen.. Tot zover bestellen bij la scala!

43. Ondanks de wisselende recensies op internet toch maar eens geprobeerd. Dat was eens en niet weer.

Bij het afhalen duurde het lang voordat de pizza's klaar waren (een uur), terwijl het niet druk leek te zijn. De pizza zelf viel tegen, hoewel de topping oke was, waren de bodems nogal slap en hoogstwaarschijnlijk voorgefabriceerd.

Heb je geen zin om te koken? Loop een eindje door voor een patatje of bel een andere pizzeria.

2,4
  44. Verschrikkelijke service. Kreeg de pizza lauw en niet wat ik had besteld.. vervolgens gebeld en kreeg ik te horen dat ik loog! Deze jongeman aan de telefoon vond het niet echt nodig om er iets aan te doen.. want ik loog. Wilde zijn naam ook niet geven en zou de chef zijn, wat mij heel onwaarschijnlijk leek. Was zeer onbeschoft. Wat een zooitje zeg.. ik zou echt wat aan het personeel investeren, want over een tijdje besteld überhaupt niemand meer daar. Woest ben ik!!

45. Alex neken

Naar 2,5 uur wachten eindelijk koude slappe pizza eten. Kortom top!

2,6
  46. Altijd problemen met deze pizzeria! Na een tijdje daar niet meer besteld te hebben, dacht ik toch weer eens een poging te wagen. Maja, toch niets veranderd! Het is altijd super lang wachten en dan bel je en dan is het in de maak (na 2 uur gewacht te hebben).

Ik bestel er nooit weer!! Nu maar wat in de frituurpan gooien.

47. Boze ex-klant

Eerst een uur en 3 kwartier gewacht, verkeerde pizza gekregen. Gebeld voor een nieuwe, de oude wilden ze terug. Nieuwe pizza aangebrand en zat geen extra kaas op wat wel besteld en betaald was. Weer gebeld, zou weer een nieuwe krijgen en pizza's mochten blijven. Na anderhalf uur nog een keer gebeld want nog steeds geen nieuwe pizza, zei pizzabakker dat de oude pizza alsnog terug had gemoeten dus uiteindelijk geen nieuwe pizza gekregen. Kortom: super slechte service, erg onvriendelijk en keiharde pizza's. Zoek een andere pizzeria.

1,8
  48. Jose 11 punten

Meer dan 2 uur en 3 telefoontje later is de pizza dan eindelijk koud aangekomen. Zeer slechte service aan de telefoon. De pizza's hebben een prefab bodem. Parmaham is eigenlijk gewoon achterham. En extra gorgonzola is bijna niet te vinden.

Na 3 keer bellen geen korting. Daarnaast wordt het blikje drinken/flesje wijn niet meegeleverd. Terwijl dit op de site wel staat aangegeven.

Zeer slecht!

1,4
  49. Zojuist twee pizza's bezorgt gekregen. Waarvan drie kwart nu in de prullebak ligt. Ze zijn koud, vlees is aangebrand, kortom niet te eten. Terwijl deze pizzaria in het (verre) verleden goed aangeschreven stond. Maar sinds zij een andere eigenaar hebben is de kwaliteit hard terug gelopen maar heb niet het lef hier over te bellen dan krijg je de wind van voren. Deze tent is een schande en mag het predikaat pizzeria eigenlijk niet voeren.

50. Bestelling via internet kwam niet. Speciaal meer dan 2 uur eerder besteld zodat ik zeker wist dat ik eten zou hebben voor ik aan het werk moest: maar niks.
    Gebeld 5 minuten na gevraagde bezorgtijd: 'als de brommer weer binnen is komt ie meteen naar u toe met de pizza'.
    Geen sorry, alleen de opmerking "ik kan er niks aan doen mevrouw".

Bagger!

3,4
  51. Slechte service. Besteld om 17.30 uur, om 18.30 uur nog niets. Maar eens even bellen "mevrouw, wordt met half uur bezorgd". Inmiddels twee uur later weer bellen "mevrouw het is erg druk, gaat nu de deur uit". Belachelijk, had toch ook wel bij mijn eerste telefoontje gezegd kunnen worden.

Al met al 2,5 uur op pizza levering gewacht, ook ons gratis stokbrood met kruidenboter is er niet bij geleverd.

Dit is nu de derde keer, ik bestel hier nooit weer.

52. Eten is wel oké maar als je een bestelling wil laten bezorgen komen ze hun afspraak nooit na, nu al drie keer veel te laat bezorgd. Besteld om 16.10 gevraagd om bezorgen om 18.30. Om 18.48 nog niet geleverd.

Boos gebeld en wat blijkt? "Zit er net in komt er zo aan, nog 20 minuten en het zal er zijn" (pffff wat denk je zelf..)! Laat maar zitten die pizza!!

53. Manon ten Brinke

Pizza thuis laten bezorgen, zeer ontevreden. De pizza calzone bestond vrijwel alleen uit ham, een klein beetje salami en de tomatensaus was ver te zoeken. Ik betaal geen 8,50 voor een halve kilo ham. Erg jammer!

1,6
  54. La Scala in Beijum was altijd een redelijk goede pizzeria. Aangezien deze er niet meer is, een pizza laten bezorgen uit Lewenborg (La Scala 2). Veel geld voor, ja voor wat eigenlijk. Nog nooit zo'n slechte pizza gegeten. Bodem smaakte en voelde aan als karton en wat er op de pizza lag, was vies en vet. Het goedkoopste van het goedkoopste.
    Einde La Scala voor ons. Zo jammer.

2,9
  55. Het is een goede pizzeria, absoluut, maar de service vindt ik erg ontbreken en dat is erg jammer!

Verder vond ik dat ik niet goed ben behandeld door het personeel omdat het erg op zichzelf was gesteld wat ik dus niet echt waardeer!