• Lid sinds 18 oktober 2021

2. Napoli

Haarlem

1. Giovanni's profielfoto
    Giovanni heeft een recensie geschreven voor Grand Café Hooghoudt

Kwam hier altijd graag en heb het zo ook nog niet mee gemaakt. De bediening is nog altijd even vriendelijk, maar de kwaliteit van het eten laat te wensen over om over de presentatie maar helemaal te zwijgen. 2 kroketten op wit brood bestel je voor 9 euro maar dat is ook precies wat je krijgt hahahahaha ziet er toch wel heel sneu uit zo, zat nog niet eens een likje boter bij. De bediening kwam deze met liefde na brengen, wat door de drukte even tijd koste natuurlijk. Gevolg kroketten lauw warm wat al niet leuk is maar minder erg dan het toefje boter van -14•C, wat van mijn broodje een soort suikerspin om mijn mes maakte. Al met al geen goede ervaring.

2,8
  2. Giovanni's profielfoto
    Giovanni vindt Napoli niet leuk
    Italiaans Haarlem

Giovanni

3. Giovanni's profielfoto
    Giovanni vindt de recensie door WeichEi voor Napoli leuk

We waren met een grote groep, wel gereserveerd, maar we moesten toch nog ong. 20 minuten wachten voordat we uiteindelijk konden zitten. Wegens allergie, konden enkelen geen pizza eten en moesten dus uitwijken naar een pasta. Dat was ronduit slecht.

Bediening was ook uitermate onvriendelijk. We werden er uitgezet terwijl we nog een volle karaf wijn op tafel hadden staan.

Voor de prijs mag je niet veel verwachten maar alles bij elkaar gezien wil ik hier geen cent meer uitgeven.

4. Giovanni's profielfoto
    Giovanni vindt de recensie door Tim voor Napoli leuk

Erg onvriendelijke bediening. Erg luidruchtig. Heb er niet zoals dat in een restaurant hoort te zijn, rustig kunnen eten. Mensen liepen van alle kanten langs me tegen mijn elleboog aan, erg frustrerend. Daar komt bij dat de pizza's niet sterk van smaak zijn en dat het deeg niet lekker is.

1,8
  5. Giovanni's profielfoto
    Giovanni vindt de recensie door kim voor Napoli leuk

Nou ik heb er vandaag gegeten met een grote groep.

Het was allemaal heel slecht geregeld.

Ondanks dat we tijdig gereserveerd hadden, moesten we apart aan tafels zitten.

Dus ook niet even gezellig bij elkaar.

Later werd er een oplossing gezocht, met veel moeite.

Erg chagarijnige bediening, tijdens het uitzoeken van een toetje werd de menukaart weggehaald want we moesten vertrekken want de tijd was om.
    Terwijl we nog makkelijk de tijd hadden.

Toen we daar wat van zeiden werd de rekening er neer gegooid, en dat was het.

Al met al niet zo gezellig en zeker niet voor herhaling vatbaar en ook geen aanrader!

6. Giovanni's profielfoto
    Giovanni vindt de recensie door L.insebroek voor Napoli leuk

L.insebroek

Geen restaurant waar ik nog eens terug wil komen. Ik heb hier vanavond met mijn gezin gegeten. Het personeel was erg gehaast en kwam toen wij de kaart nog net in handen hadden al twee keer langs voor een keuze. Klonk flink geirriteerd toen wij aangaven onze keuze nog niet hadden gemaakt. Er werd niet even kraanwater geschonken voor mijn medicatie en de meisjes uit de bediening hadden een arrogante houding. Geen tweede keer waard dus!

7. Giovanni's profielfoto
    Giovanni vindt de recensie door Van Dijk voor Napoli leuk

Van Dijk

Gisteren met 6 personen gegeten bij Napoli voor ruim 126 euro. Toen we een glas kraanwater bij de koffie aan het eind vroegen voor 1 persoon, om medicijnen in te nemen, kregen we dat niet. We konden alleen een flesje Spa Blauw bestellen. Regels van de directie werd gezegd. Wij vinden dit echt niet kunnen.
    De bediening was daarna niet meer om te genieten.
    Een grote schande vinden wij!

4,9
  8. Giovanni's profielfoto
    Giovanni vindt de recensie door Maddie voor Napoli leuk

Vandaag met drie vriendinnen uiteten geweest bij Napoli. Toen we binnenkwamen moesten we lang wachten tot iemand naar ons toe kwam om een tafel te wijzen. Toen we eenmaal zaten, weer lang wachten tot we de pizza's mochten bestellen. De serveerster was toen al erg onvriendelijk. Na lng wachten de pizza's gekregen, terwijl het niet druk was. De pizza's waren wel oke, maar niet heel erg lekker. Ik had bij veel ingrediënten het idee dat ze niet vers waren. Toen we de pizza's op hadden, duurde het lang voordat de borden werden afgeruimd. Daarna weer lang wachten tot we het toetje konden bestellen.

En dan het TOPPUNT:
    Wij waren met z'n vieren, het was niet druk in het restaurant. Wij vroegen of we apart mochten afrekenen. We werden afgesnauwd door het meisje achter de bar. Kon niet en we moesten niet zeuren. Toen we de bon kregen en uit wilden rekenen hoeveel we dan allemaal moesten inleggen, werd tegen ons gesnauwd: 'doe dat maar aan tafel!' terwijl we nota bene bijna wilden betalen en daarom aan de bar stonden.

Na veel boze blikken van de serveersters hebben we betaald. Ik heb tegen het meisje achter de bar gezegd dat ik dit geen service vind, geen manier van omgaan met mensen. En al helemaal niet van omgaan met klanten! Kreeg boze, korte antwoorden. Heb gezegd hier nooit weer te komen.

Zeker geen aanrader!!!

9. Giovanni's profielfoto
    Giovanni vindt de recensie door c-cortes voor Napoli leuk

Het personeel is verschrikkelijk! Totaal niet klantvriendelijk. Glazen drinken zijn piepklein en relatief prijzig. Pizza's zijn vet en zout, zodat men meer drinken bestelt. Pasta's die duurder zijn, zijn zout. Goedkope pasta's zijn smakeloos. De pastasaus smaakte naar een blikje tomatenpuree die bij de supermarkt 0,07 cent kost. Weinig parmezaanse kaas, droog en hard brood. Prijzen staan niet correct aangegeven op de menukaart en vervolgens word je afgebekt als je er naar informeert!! Niet netjes! De goedkoopste gerechten smaken nergens naar en de duurdere gerechten zijn ook echt niet goedkoper dan in andere pizzeria's! Puur bedrog, een pizza van 24 euro nu voor 12 euro. Zo kan ik het ook. Blijkbaar trappen veel mensen er in, vooral studenten, wat erg jammer is, want het stelt niks voor en je wordt zo onvriendelijk behandeld. Nog een groot minpunt: Je kan zogenaamd niet apart pinnen of contant betalen. Dit is natuurlijk onzin, want natuurlijk kunnen zij een bedrag invoeren wat jij graag wilt pinnen! Zij willen gewoon geen gedoe. Vervolgens raken zij weer geïrriteerd en snauwen ze je af. Afrader.

1,3
  10. Giovanni's profielfoto
    Giovanni vindt de recensie door Jonna voor Napoli leuk

Ik kom er vaak. Heerlijke pizza's maar de bediening... Tjonge jonge.. Je zit hutje mutje op elkaar, het is een zweet hok. En dan wordt je ook iedere keer afgesnauwd. Bij een pizza afhalen krijg je duidelijk minder dan daar opeten. Drinkglazen zijn klein dus duur. Ik at er eens en ik wilde een halve pizza mee nemen. Ik vroeg aan de serveerster of ik het mee naar huis kon nemen. Ze zei dat dat kon en vroeg daarop of ze de pizza's mee mocht nemen. We dachten prima, ze pakt het in voor ons.. Niet dus. Weg gegooid. Geen excuus van het meisje en ook niet van de eigenaresse, het was onze fout want we vonden het goed dat ze de pizza's meenam. Geen tegemoetkoming of iets dergelijks. Kom hier alleen voor het eten want de rest is bagger!!!

5,7
  11. Giovanni's profielfoto
    Giovanni vindt de recensie door Melanie voor Napoli leuk

Een aantal weken geleden met een vriendin besloten wat te gaan eten in de stad. We kozen voor Napoli, omdat we er al een keer eerder hebben gegeten en het ons toen goed beviel. Dit keer viel het heel zwaar tegen. We hadden niet gereserveerd maar ze hadden nog een plekje vrij, waar we konden zitten tot half 8, omdat dan de volgende gasten kwamen. We hadden op dat moment voldoende tijd om te eten. Het eten was verder goed, maar het drinken kreeg je alleen in kleine glazen. Omdat het al kwart over 7 was, toen we het toetje kregen, zei een serveerster dat we ergens anders konden gaan zitten, zodat we rustig onze toetje op konden gaan eten.

Toen we moesten afrekenen vonden we het eind bedrag al raar, maar dachten dat het wel goed zat. Eenmaal op de terugweg hebben we het nagerekend en kwamen we erachter dat we 20 euro teveel betaald hebben. We hebben meteen heengebeld en daar werd gezegd dat we helemaal niet betaald hadden. Waarop wij zeiden dat we voor het toetje naar een andere tafel moesten, waar ook andere mensen aan zaten. De vrouw aan de telefoon zei dat we de rekening van die andere mensen betaald hebben en als we zo nog langskwamen om de bon te laten zien, dat we dan het geld terug konden krijgen.

Wij waren al bijna thuis en wonen zelf niet in Groningen dus we vroegen of we de volgende dag terug konden komen, kon dat niet. Toen we vervolgens zeiden dat we 20 euro wel heel veel geld vonden werd de vrouw aan de telefoon chagrijnig en werd er opgehangen. Wij gaan hier niet meer zo snel heen. Geen vriendelijke service en de serveersters overleggen niet goed met elkaar als gasten ergens anders gaan zitten.

2,6
  12. Giovanni's profielfoto
    Giovanni vindt de recensie door Robby voor Napoli leuk

Het motto veel voor weinig? Dat is ook aan de service te zien! Ben maar weggelopen na 30 minuten te moeten wachten voor het opnemen van drinken. Laat staan eten!

13. Giovanni's profielfoto
    Giovanni vindt de recensie door Pietje Puk voor Napoli leuk

Pietje Puk

Deskundig personeel, ahum. Lieve serveersters die helaas worden overruled door een iets te zelfingenomen bazin. Feedback geven is niet aan de orde en bedenk zeker niet om te vragen of je pizza of pasta iets anders bereid kan worden. Dan krijg je immers niets! Tot zover.

14. Giovanni's profielfoto
    Giovanni vindt de recensie door Wendy voor Napoli leuk

Met ons 4en even gezellig een pizza eten dachten wel. Allen de bestelling door gegeven, ik de pizza nummer 46 zonder champignons maar met olijven. Alle pizza's komen en ik zie al dat die van mij behoorlijk sompig is. Vol goede moed snijd ik toch een punt en til de punt op, je raadt het al, alles glijdt van de punt af. Nog maar een puntje proberen, wederom glijdt alles van de pizza. Ik laat een serveerster weten dat ik niet blij ben met mijn pizza, ze neemt hem mee. Niet veel later komt er een oudere dame (de bazin) aan de tafel met de vraag wat er mis is met de pizza. Ik vertel haar dat alles van de pizza valt en dat deze dus veel te sompig is. Als antwoord krijg ik dat mevrouw deze pizza al 21 jaar maakt en nog nooit deze klacht heeft gekregen (het vreemde is dat een andere tafelgenoot dezelfde pizza had alleen niet sompig, maar hij had ook de orginele van de kaart, misschien bedoelt de bazin ook dat ze die pizza al 21 jaar bakt en dat het daarom ook niet in 1 keer goed was gegaan met mijn afwijkende pizza) #cursusprofessioneelpizzabakken

Daarna werd mij op moederlijke toon verteld dat ik dan geen pizza uit moet zoeken waar zoveel op zit. Vervolgens stormt ze weg en roept in het bijzijn van allemaal klanten dat er niks mis is met de pizza. Dan verwacht je, ik althans, dat er wel een oplossing komt, maar nee. Het was druk dus ik had verwacht dat ik even moest wachten, maar toen iedereen aan mijn tafel zijn eten op had, heb ik de mogelijkheid gekregen om te vragen waar mijn pizza bleef. Door de serveerster werd verteld dat er een streep door mijn pizza was gezet door de bazin, daarbij vroeg ze of dat was overlegd. Nou uhmm nee, enige communicatie met de bazin was niet mogelijk.

Ik ben bij het weggaan nog op zoek gegaan naar de bazin, zij stond bij de afhaalbalie. Hier hoorde ik dat er ook al het een en ander mis ging. Ik kan de bazin dan ook een aantal cursussen adviseren:
    - Hoe om te gaan met ontevreden klanten/ assertiviteitstraining
    - Training communicatie
    - Cursus professioneel pizza bakken
    En misschien moeten de andere recensies eens goed gelezen worden, want de negatieve recensies overheersen de positieve dusdanig. Jammer dat er uiteindelijk nog teveel op de rekening stond. Mijn glaasje port heeft me wel goed gesmaakt, waarvoor dank. #arregatmienpizzawastenatenwerdvervolgensvanhetbonnetjegeschrapt #lekkerbezig

1,9
  15. Giovanni's profielfoto
    Giovanni vindt de recensie door Bart voor Napoli leuk

Heel erg smerig, het is net een magnetron maaltijd. Vork kon niet door de pasta en de lasagne is bevroren en ziet er ranzig uit. Kortom totaal geen aanrader

1,4
  16. Giovanni's profielfoto
    Giovanni vindt de recensie door Nienke Fleur voor Napoli leuk

Nienke Fleur

They seem to not grasp the concept of al dente as my pasta was mushy; the pesto sauce was rather salty and missed complexity of flavours that a good pasta al pesto should have. The pasta came with a piece of old bread and an unfitting garnish. I also had to eat rather quickly in order to not miss my train home at the end of the evening because the order took unnecessarily long. I could make a better pasta al pesto myself for a lower price, which is not what I look for when I go to a restaurant.

1,6
  17. Giovanni's profielfoto
    Giovanni vindt de recensie door Lara voor Napoli leuk

Ik heb al een aantal keer bij Napoli gegeten. Ondanks dat is er 'altijd wel wat' negatiefs. Ze hebben zo'n star concept en zijn totaal niet flexibel. Een paar voorbeelden:
    - Stokbroodjes met tappenade; het is niet mogelijk om alleen kruidenboter te krijgen ipv de andere tappenades (ivm allergie).
    - We hadden eens gevraagd of het mogelijk was om een ijsje te nemen zonder chocolade. Vervolgens wordt er een ijsje geserveerd met aardbeiensaus maar chocolade bolletjes. Vervolgens doen ze enorm moeilijk, als je aangeeft gevraagd te hebben zonder chocolade. In eerste instantie kon ik geen andere ijsco krijgen.
    - Onlangs wilde ik mijn overgebleven pizza mee naar huis nemen, moest ik extra betalen om de pizza in een doosje mee te mogen nemen!! Wat een service denk ik dan..
    - Tevens doen ze altijd moeilijk als je een glas kraanwater wilt serveren bij de wijn.
    Al met al, vaak negatieve ervaringen wat de sfeer zeker niet ten goede komt. Ondanks dat is het eten altijd wel redelijk oke.

18. Giovanni's profielfoto
    Giovanni vindt de recensie door Sarah-Jane voor Napoli leuk

Sarah-Jane

Lippenstift op glas, vlieg in pizza; oplossing: halve pizza betalen! Serieus?? Vervolgens erg geïrriteerde houding door ober.. zeer onprofessioneel opgelost! Ronduit: onhygiënisch!!