• Lid sinds 6 maart 2013

De Slak

Wiro Wok

Wiro Wok

Eindhoven

Frank de Bruin heeft nog geen foto toegevoegd

1. Frank de Bruin's profielfoto
    Frank de Bruin heeft een recensie geschreven voor Wiro Wok

Heb het helemaal gehad met de Wirowok. Vanmiddag 2 norse koks gehad die zo het bord uit je handen rukte en geen fatsoenlijk woord Nederlands spraken. Gasten afsnauwde. Kortom ben klaar met deze tent.

4,1
  2. Frank de Bruin's profielfoto
    Frank de Bruin heeft een recensie geschreven voor Wiro Wok

Persoonlijk vind ik de sfeer bij de concurrent gemoedelijker en sfeervoller. Maar ik moet zeggen dat de Wirowok zo slecht nog niet is. De reden dat men vooraf moet betalen is dat in het verleden mensen de Wirowok verlieten zonder te betalen. Ze gingen buiten roken en vertrokken zonder te betalen. Dus ik kan dat wel begrijpen.

De koks bij de grillplaat zijn wat norsjes, vind ze niet echt vriendelijk maar als je zegt nummer 4 bijv. Sous Chef begrijpen ze het.

De koks bij de concurrent zijn juist vriendelijker en spreken beter Nederlands dan hun Wirowok collega's.

3. Frank de Bruin's profielfoto
    Frank de Bruin heeft een recensie geschreven voor Wok Dragon City

Kom hier elk jaar met de kerst en persoonlijk vind ik de sfeer gemoedelijker dan bij de concurrent. Het is een echte gezellige huiskamersfeer en het personeel is hier erg aardig en gemoedelijk. Bij Dragon ben je nog echt een klant. En de klant is koning.

4. Frank de Bruin's profielfoto
    Frank de Bruin heeft een recensie geschreven voor De Slak

In een woord geweldig!!! Lekker eten en veel variatie in het eten. Bediening is vriendelijk en ik ga zeker nog een keer terug. Was er met 3 personen (mijn vader en moeder en ikzelf).