De Slak in Eindhoven

Extra parkeerplaatsen op loopafstand: Wilhelminaplein en LodewijkNapoleonlaan.

• OV

Stadsbus 16, halte Wilhelminaplein.

De Slak laten bezorgen?

1620040041 85
1705111991 84
1713619186 84

1. JPV 140 punten

Eten is op zich prima. Keuze is echter niet heel groot vergeleken met andere formules. Zaak zat bomvol en dan is het (te) lang wachten voor een bestelling wordt oogenomen mede omdat er te weinig bedienend personeel rondloopt.Nadat een bestelling eenmaal is doorgegeven komt het eten binnen een acceptabele tijd op tafel, dus aan de koks ligt het niet. Meerdere keren bediening zelf moeten vragen of we nog iets konden bestellen. Niet iedereen is vriendelijk, een enkeling zelfs tegen het snauwerige af. Naar mate de avond vordert komen ze (nog) minder langs om je bestelling op te nemen en dat hoort niet. Conclusie, eten is goed maar de kaart is beperkt en de bediening behoeft zeker noodzakelijke verbeterpunten.

2. Perfect.
    Vooral de ossehaas was geweldig.
    Ook de runderspies trouwens!

Enig minpuntje voor een echte brabander is Heineken van de tap.
    Verder toch wel 1 van de betere restaurants waar ik ooit ben geweest!

3. Patty Kahlert

Het eten was heerlijk alleen kwam wel snel achter elkaar en de porties mochten wat mij betreft iets kleiner zijn.

4. Eten was heerlijk zoals vanouds.
    Het was heel druk dus moesten wat langer wachten op de volgende ronde.
    Voor ons was het nu de zesde keer
    Het is en blijft heerlijk
    Toppie

5. Van Maatje tot Maat

Woensdagavond 30-03-2022 met 5 personen geweest en net als de vorige keren heel lekker gegeten en gedronken en de gezelligheid dankzij de bediening, vriendelijk en behulpzaam. Tot de volgende keer, groetjes.

6. Na 2 jaar eindelijk met broer, zus en vriendin naar ons favoriete restaurant geweest. Was zoals gewoonlijk super gezellig met heel lekker eten met snelle en vriendelijke bediening.

7. Deze tienen zijn echt verdiend. Ik ga zó graag naar de Slak en laat al mijn vrienden er kennis mee maken. De sfeer, het lieve personeel, het heerlijke eten dat steeds in kleine porties opgediend wordt… de Slak is echt mijn favoriet!

8. Eerst indruk was goed.
    Alles ziet er netjes uit.
    Personeel erg vriendelijk en vlotte bediening.
    Eten was heel goed en alles netjes opgediend.
    Kom zeker weer terug.

9. Gerrie van de ven

Alles was top. Alleen de buiten kant van het restaurant en terras en luifel laat heel veel te wensen over.
    Heel jammer van zo'n geweldig restaurant.

10. Super restaurant! Netjes, schoon, aardige bediening, gaat nooit iets fout en het belangrijkste super lekker eten!

11. Leo Aarts

Wederom lekker gegeten, komen zeker nog een keer.

12. peter wouters

Kom hier al jaren en prijs/kwaliteit is onverslaanbaar favoriet restaurant echte aanrader wel optijd reserveren want het is er druk en 7 dagen per week open.

13. Dennis & Mel

Veel restaurants gehad maar dit is veruit het beste all you can eat Restaurant.
    En een zeer vriendelijke bediening.

14. Heerlijk gegeten met vrienden. Snelle en vriendelijke bediening terwijl het aardig druk was. Borden netjes opgemaakt wat al veel doet. Zeker voor herhaling vatbaar.

15. Goed eten, snelle bediening! Goede sfeer en je kunt zien wat de koks bereiden (open keuken).
    Echt een aanrader.

16. Heerlijk gegeten, goede service!

17. Eerste keer gegeten vandaag op moederdag. Service was geweldig en het eten fantastisch. We komen zeker terug

18. Wederom super leuke bediening er weer zooooo lekker gegeten alles smaakt hier altijdj super lekker en er is genoeg keuze voor iedrreen.

19. Mark Vermeulen

Heerlijk gegeten met een vriendelijke bediening.

20. Renate Vernie

Weer erg lekker, kom zeker nog een keer terug.

21. Heerlijk gegeten verse producten, vriendelijke bediening ondanks drukte.
    Wachttijd gemiddeld tussen de gerechten 15min.

22. Heerlijk gegeten in een zeer ontspannen sfeer mede door de uitstekende bediening! We komen zeker nog eens terug.

23. A v zantvoort

Gezellig restaurant, goede sfeer en vriendelijk personeel. Kwaliteit van het eten goed, veel keuze en smakelijk geserveerd. Het bestelde glas rosé vond ik erg onder de maat van inhoud maar verder waren er voor ons geen minpunten. Gaan zeker weer terug voor een gezellig avondje eten.

24. Lekker eten, goede prijs.

25. Over het algemeen was het allemaal prima! Alleen zou ik de huis gemaakte loempia er toch echt als een loempia laten uitzien. De bediening was gezellig, echter op het moment dat het wat later werd op de avond (rond 9 uur) kwamen ze niet meer zo vaak langs om te vragen of je niets zou willen bestellen. Ze hebben het concept dat je tot half elf gerechten kan bestellen. Vind dat je dan ook je gasten in de gaten moeten houden zodat ze ook daad werkelijk tot half elf kunnen bestellen. Verder hebben we er wel een hele leuke avond gehad!!

26. Gijsje van Hout

Door omstandigheden is ons etentje helaas niet door gegaan!! Maar we gaan dit zeker tot inhalen!!

27. Ik kom erg graag bij de Slak. Gedreven en vriendelijk personeel. Heerlijke gerechtjes met als favoriet de sushi, loempiaatjes en Maleise saté.

28. R. Lestraden

Lekker eten in een leuke sfeer. De bediening is erg vriendelijk.

29. Gewoon lekker en gezellig gegeten, bediening was vriendelijk en attent. Het eten was heerlijk en divers. Komen zeker weer terug!

30. Heerlijk gegeten in een leuke sfeer.

31. H. Gruijters

Zijn al drie keer bij De Slak geweest. Eten is perfect !! Bediening is snel en vlot. Wat meer keuze in biersoorten zou fijn zijn.
    Jammer dat het zo ontzettend rumoerig is als het vol zit.

32. De Slak heeft heerlijk eten! Lekker gevarieerd, in goede porties. Omdat het best druk was, duurde het wat lager dan anders voordat de nieuwe bestelling kwam.

33. Fantastisch gegeten hier en zeker voor herhaling vatbaar! Sfeer is prima en het is een keurige tent. De tafeltjes zouden inderdaad iets verder van elkaar mogen voor wat meer privacy.

Het was redelijk druk maar de gerechtjes kwamen snel door. De service is gewoon goed en verdiende zeker niet de belabberde scores elders op deze pagina.

De naam De Slak is trouwens gekozen om de wilskracht van dit diertje! Omdat het een bijzondere naam is is het wellicht een idee om dit op de kaart of de website te vermelden.

34. Angelique de zeeue

Eten is top, meer dan genoeg. Alleen wij gaan nooit meer op de banken plaatsnemen, iedereen had het in zijn rug.

35. Theo Bosch

Met ons groepje van 8 personen was het goed toeven bij de Slak. Volop heerlijke culinaire Oosterse gerechten en bijzonder geraffineerd van smaak. De uitstraling, de inrichting en het interieur is wat minder smaak- en sfeervol, maar dat kon onze culinaire pret niet drukken. Voor herhaling vatbaar.

36. Eten en drinken redelijk, evenals service. Goede prijs, echter sfeer van een wat verlopen kantine.

37. Saskia van der Sanden

Wij zijn al meerdere malen bij De Slak geweest en kunnen er geen genoeg van krijgen. Terwijl we normaliter niet steeds hetzelfde restaurant zouden bezoeken, blijven we bij De Slak toch zo genieten vinden dat we steeds terugkomen.

De menukaart is uitgebreid en wordt eens in de zoveel tijd weer wat aangepast. Het eten is verfijnt, net even wat anders dan normaal en is van hoge kwaliteit.

De bediening is iets minder; het personeel is wat afstandelijk, en hierdoor loopt alles wat stroever, en de sfeer zou gezelliger kunnen, als er iets meer privacy tussen de tafeltjes gecreëerd zou worden. Maar ondanks dat vinden wij het een enorme aanrader!

38. Gisteren gegeten. Na veel positieve verhalen van anderen erg benieuwd.. Het was niet slecht maar ik zal hier niet meer terugkomen. Het eten was simpel en niet erg bijzonder of lekker. De sfeer is niet geweldig, druk je zit dicht op elkaar en kan elkaar amper verstaan. En de bediening is oke maar niet allemaal even vriendelijk. Jammer had er meer van verwacht.

39. We hebben een leuke avond gehad, heerlijk gegeten met diverse gerechtjes!
    Ik snap dat mensen zeggen dat het personeel niet heel vriendelijk is, maar je komt geen drinken tekort en komen vaak genoeg vragen of je wat wil bestellen dus dat is top! Voor herhaling vatbaar.

40. Heel lekker eten!! Echt een aanrader!

41. marjan Kusters

De verjaardag van mijn zus hebben we gevierd bij de Slak. Mijn waardering voor de creatieve oplossing die de kok had voor het gemalen eten voor een van ons. We waren met 16 personen.
    De bediening was in het begin wat stroef maar naarmate de avond vorderde werd dat wel gastvrijer. Al met al een geslaagde avond waar we met plezier op terug kijken.

42. Wat sommigen een eigen smaak noemen is in werkelijkheid een abominabel slechte kok. De sate smaakt naar niets, zelfs het soort vlees is niet te bepalen, de saus ingedikte soja en de presentatie smakeloos.

De papadum is een halfgaar velletje deeg met al even halfgare groenten overgoten met wat oestersaus. Ook hier is de presentatie weinig smaakvol.

Het stoofpotje is een smakeloos en afzichtelijk ogend bakje met iets dat wat weg heeft van Indonesische rendang en wordt geserveerd met een wel erg karig hoopje rijst.

De zalmfilet is niet meer dan een reepje zalm dat op een te laag vuur is gaar geprutteld. Ook dit wordt geserveerd met drie korrels rijst.

Wat mij betreft een teleurstelling, al helemaal omdat de recensies hier anders doen geloven.

1,2
  43. 3 weken geleden een tafel voor zes personen gereserveerd voor de datum 6 maart 2014, tussen 19.00 en 19.30 uur. We waren er om 19.10 uur, echter er was van een reservering niets bekend en er was geen tafel meer beschikbaar. Er werd geen enkele verontschuldiging uitgesproken. Men plaatste zelfs de opmerking dat we wel bij een ander restaurant zouden hebben gereserveerd, want wij bij de Slak maken geen fouten. Wat betreft het eten kunnen we geen mening geven, ook niet in de toekomst, want ons zien ze nooit meer bij de Slak. Jan

44. Spring Moon

45. Het eten is heerlijk, maar de bediening is slecht. Kan geen glimlach vanaf.

6,1
  46. Afgelopen vrijdag ben ik hier voor de tweede maal met mijn ouders gaan eten.
    Het eten is heerlijk, het vlees is super mals en alles wordt vers bereid. Dat proef je!

De mening van mensen hier onder dat de bediening slecht zou zijn kan ik niet delen!
    Ze nemen de bestelling vlot op, je hoeft niet lang te wachten tot je gerecht er is en als je een ronde wilt wachten is dat geen probleem.

Prijs/kwaliteit verhouding is meer dan ruim voldoende.
    €23 voor een all you can eat concept met z'n lekker eten heb ik niet vaak mee gemaakt!

47. Johan 182 punten

Lekker eten, met een heerlijke eigen, originele smaak. Bediening is prima, sfeer is niks mis mee.

48. Yvonne

49. Els Bosmans

Afgelopen vrijdag met collegas voor de eerste keer bij de Slak gegeten.
    Eten was prima maar heb nog nooit meegemaakt dat in n restaurant echt niemand lacht! De bediening niet, de koks in de open keuken niet..niemand!

Voor het eten zou ik terug gaan, voor de bediening zeker niet.

50. Aria 272 punten

Dit restaurant heb ik sinds de opening wel meer dan 10x bezocht; het was een van mijn favoriete restaurants in Eindhoven, maar na mijn laatste bezoek is dit niet meer zo.

Het begon eigenlijk al bij het reserveren, het is allemaal niet professioneel.
    De service was voorheen prima, maar nu? Dat ze bijna tot geen Nederlands spreken, vergeef ik ze wel, maar de klantvriendelijk is ver, ver, vér te zoeken! Zo ontzettend jammer, want het verpest de hele sfeer. Ze vragen heel geforceerd: "lekker?" na iedere gang, maar er zit geen emotie achter, geen echtheid. Liever gaan de dames met elkaar lopen kleppen bij de bar, begrijp ik wel! Maar doe dat niet te vaak waar klanten bij zijn!

Eten viel ook wat tegen, voorheen was het veel beter!

Mijn advies: doe wat aan de bediening!

51. Sjoeruma

Wij, 10 personen, hebben 2x bij De Slak gegeten.
    1 x perfect, zowel eten als de bediening.
    Helaas de 2x eten perfect, bediening een stuk minder.

Nu heb ik een vraag, is de bediening beter en vriendelijker dan komen wij graag binnenkort met een gezelschap van 14 personen eten.

52. Een week van te voren een tafel voor zterdag 6 april gereserveerd. helaas we waren een kwatier te laat en onze tafel was al vergeven aan een nogal intimiderende klant!! de bazin heeft ons zeer vriendelijk te woord gestaan en bood ons aan om een half uurtje elders te wachten.Na terugkomst bleek dat wij toch nog 10 min moesten wachten en voor dit ongemak bood zij ons aan om de drankjes deze avond voor haar rekening te nemen. Het eten was deze avond weer super lekker en de bediening zeer vriendelijk. Wij komen hier zeker weer terug

53. Wilma 213 punten

Gezellig druk op een vrijdagavond, toch liep de bediening redelijk hoewel drankjes soms lang op zich lieten wachten. Het eten is echt heel lekker en er is veel keuze, helaas konden we niet meer dan 6-7 rondes aan. Toch nog maar een keer gaan dus.

54. In een woord geweldig!!! Lekker eten en veel variatie in het eten. Bediening is vriendelijk en ik ga zeker nog een keer terug. Was er met 3 personen (mijn vader en moeder en ikzelf).

55. Hier hebben we heerlijk en verrassend gegeten! Een echte aanrader. Een vast bedrag dus all you can eat. Heerlijke kleine gerechten.
    En de bediening. tja, bij ons was het niet storend.

Prima avond gehad en we komen zeker nog een keer terug!!

56. We zijn afgelopen zaterdag voor de eerste keer hier geweest.
    We zijn vaak in Azië op vakantie geweest, maar het eten hier doet er zeer zeker niet voor onder.
    Het is in een woord geweldig.
    Ziet er heel netjes uit, en de bediening is super vriendelijk.
    Ik zal er nog vaak terug gaan.

57. Bazelmans

We hebben zaterdag 2 febr gezellig met vrienden gegeten. Zijn hier zelf al vaker geweest maar voor hun de eerste keer.
    Genoten van de variatie op het menu, heerlijk klaargemaakt en mooi opgemaakte bordjes. De porties waren zodanig dat je meerdere gerechtjes kon nuttigen, zonder direct voldaan te zijn. Bediening uitermate vriendelijk Aziatisch personeel. Tijden tussen de gerechtjes waren zodanig dat je tussendoor even kon kletsen met elkaar maar zeker niet te lang. Omgeving was soms rumoerig maar niet storend. Kortom genoten!! En voor herhaling vatbaar.

58. Een gezellige avond. Vriendelijk personeel en goed concept. Met z'n zessen lekker gegeten niks mis mee. Een dikke 8 als algemene score. Ga zeker weer terug.

59. Martijn

60. Service is zeer onprofessioneel, menu kaart is onduidelijk, lijkt alsof ie is geschreven door een kleuter.
    Sfeer doet fantaseren naar mijn toekomstige bejaardentijd.

2,6
  61. de slak

62. Hebben daar gisteravond heerlijk gegeten met een groep van 10 personen.
    Bediening en eten waren uitstekend.

63. Voor de 4e keer hier gegeten, en wederom genoten van alle gerechtjes van hun wisselende menu. Met zes personen hebben we toch wel zo'n 9 keer besteld, en alles is vlot en zonder fouten geserveerd. Het eten wordt heel fris gepresenteerd op mooie borden. Wij gaan snel weer reserveren.

64. Felix en Hanneke Crooijmans

We hebben een fantastische avond gehad. Het was een doorlopend, verrassende avond, vol kleine culinaire hoogtepunten.

65. Gisteren met collega's gaan uiteten hier. Het eten was boven verwachting goed! Zeker voor deze prijs.
    Wel een zeer beperkte keus aan deserts (2)
    Bediening laat wel wat te wensen over, er worden veel fouten gemaakt (verkeerde gerechten aan tafel maar ook aan de verkeerde tafel). Het bedienend personeel mag ook wat vrolijker zijn en meer interesse in de klant tonen.
    Dit eten verdient een betere bediening!

66. Recensies so far verbazen me niets. Eten was top. Bediening inderdaad onaardig en geven geen gastvrij gevoel, terwijl je met het concept wel veel met de bediening te maken hebt! Ik neem aan dat zij ervan op de hoogte zijn ondertussen en er iets aan gedaan hebben. 3 maanden geleden hier voor het eerst gegeten, morgen weer... Kijken of ze beter scoren op sfeer en service. Ben benieuwd!

67. Marsha Simon

68. prima restaurant ! goede gerechten en sausjes over de diverse gerechten zijn qua variatie goed voor een "onbeperkt" formule !

personeel was behulpzaam en reageerde accuraat en vriendelijk op elke vraag, weinig gemerkt van traagheid en chagrijn !

69. Het eten was lekker en zag er goed verzorgd uit. Ook de tijd voor de gerechten was goed. De bediening was echter slecht. Onvriendelijk, niet attent en slordig (ik heb zeker 4x gezien dat ze het eten van andere gasten aan andere gasten gaven). Als deze dat aangaven werden ze bijna voor gek verklaard. Wij gaan er niet meer naartoe terug.

6,3
  70. Qua eten ongelofelijk goed, sfeer is typisch maar niet slecht en bediening moet ik zeggen...wordt hier als zeer slecht omschreven maar heb ik niet als dusdanig ervaren.

71. Eten is prima, maar de bediening en service is zoals de naam al doet vermoeden.. zo traag als een slak!

Jammer, want dat is geen goede reklame en past straks in het rijtje: "eens en nooit meer".

De overige recensies beschrijven hetzelfde beeld.. dus slak, vervang je personeel door mensen uit het vak die weten dat de klant koning is!

72. Heerlijke gerechten. Alleen de bediening is erg onbeschoft! Ze lachen je achter je rug uit! Werkelijk. Het eten is wel erg goed en de uitstraling van het restaurant is goed. Alleen zouden ze eens moeten nadenken over het feit dat er niet veel mensen meer terugkomen na zo'n behandeling door het personeel terwijl het eten geweldig is.....Jammer!

73. Loudnes

heerlijk gegeten, bediening erg slecht, chagerijnig, on interesant, en nog geen glimlach kon er vanaf.
    hierdoor zou ik hier niet meer zo snel terug komen, ondanks dat het eten erg lekker was.

74. Goede koks en heerlijk eten, maar slechte en onbeschofte bediening. Zodra een glas leeg was, werd dat weggehaald en dwingend gevraagd: drinken? Maar als onze borden leeg waren, duurde het een eeuwigheid voor er iemand kwam om de volgende gang op te nemen. Hier gaan wij niet dus meer naar terug.

6,7
  75. Yolanda

Het eten was gewoon/lekker te noemen, elders net zo lekker of beter. Weinig keuze, uit de desserts helemaal ( 2 soorten!). De ambiance is prettig, de bediening (lees: keuken) is traag, je hebt er echt 3 uur voor nodig om de verschillende gerechten besteld te krijgen. De gastvrouw was ronduit onbeschoft: behandelde ons als groep zeer neerbuigend en bepaald onvriendelijk. Ons zien ze hier niet meer terug!

76. Bas 11 punten

Het is er te druk en hierdoor moet je erg lang wachten voordat je het volgende gerechtje krijgt. Ongeveer 15 minuten tussen elk gerecht. Trek minimaal 3 uur uit om voldoende te eten. Ik heb er wel een opmerking overgemaakt maar dit was de manier waarop zij werkten.

Er zijn voldoende alternatieven in Eindhoven die ook een prima prijs/kwaliteits verhouding hebben.

Ze doen in ieder geval wel hun naam eer aan.

77. anna 1009 punten

Heerlijk eten, alles wat we bestelden was lekker!
    De bediening was nou niet echt geweldig, beetje chagrijnig, niet erg snel en ze stonden 3 x met een verkeerd gerecht aan onze tafel. Maar dat weegt echt niet op tegen het leuke concept en het supereten.
    Blijft 1 van mn favorieten!

78. Jochem 155 punten

Restaurant met een zeer goed concept. Goed eten tegen een prima prijs. Het kan zo eenvoudig zijn. Het Eet, Geniet en Beleef menu ( 22,50) is zeer de moeite waard, de gerechtjes zijn allemaal dik in orde en voor ieder wat wils. We dachten dat de winst dan wel te behalen zou zijn bij de drank maar ook dat viel erg mee. We waren minder kwijt dan bij een gemiddeld eetcafe.
    Minpuntjes. De bediening: Je wordt niet ontvangen en er is ook geen oog meer voor de vertrekkende gast. Sfeer: erg grote open zaal, de tafeltjes voor twee bevinden zich niet op de meest gezellige plekjes. De naam: de meest slecht gekozen naam voor een restaurant ooit!! Kortom, voor een intiem diner moet je hier niet zijn. Voor lekker, betaalbaar eten zeker!

79. jos 19 punten

Op de sushi na was het eten prima. Bediening vriendelijk en vlot.
    Of het door de strakke moderne inrichting komt weet ik niet maar als de tent vol zit is de herrie oorverdovend.
    Mensen die rustig en intiem willen eten kunnen beter hun heil elders zoeken.

80. Super !!.. Lekker eten!
    Ik wist niet wat me te wachten stond , een beetje vreemde naam en vooral voor een aziatisch restaurant.
    Het eten was gewoon goed! En keuze genoeg .
    We hebben het erg gezellig gehad! Ook al is het een grote ruimte.
    Voor 22,50 kun je onbeperkt eten, dat valt wel mee vind ik.
    Het personeel is vriendelijk, alleen sommige praten erg gebrekkig nederlands. ( dat is een klein beetje jammer)

Wij gaan zeker vaker en het is echt een aanrader!!

81. LTVB team 2

Gisteren afsluitend etentje gehad van de tenniscompetitie met zijn negenen. We hebben van 19:30 tot een uur of 23:00 genoten! Eigenlijk alles is wel lekker maar vooral de Sushi viel in de smaak.

Sfeer kan iets beter, wegens de grootte van de ruimte oogt het ietwat ongezellig. Maar dat maakten we als groep helemaal goed :-)

Top avond!

82. Wij hebben gisteren met 5 personen gegeten bij De Slak en dat is ons zeer goed bevallen. De gerechtjes waren heerlijk en de bediening zeer vriendelijk. We komen hier zeker terug.

Fam. van Ruth
    Eindhoven

83. Gisteren, dus een normale woensdagavond, gegeten bij De Slak. Het restaurant zat zo goed als vol! Toen we de eerste stap binnen zetten, hadden we meteen een goed gevoel! Het zag er modern, mooi en verzorgd uit!

Van het eten hebben we erg genoten. Het concept was ook heel leuk: voor € 22,50 kon je onbeperkt gerechtjes bestellen die ter plekke voor je bereid werden.

Hier komen we zeker nog eens terug!

84. Super lekker gegeten, echt een aanrader.

85. Heel lekker gegeten met een hele goede service! Zeker een aanrader!!!!

86. Alles goed en erg lekker..

87. Zo super lekker gegeten niks op aan te merken.

Top kwaliteit en helemaal niet duur.

88. Wij hebben eergisteren bij de Slak gegeten. Fantastisch gegeten! Heerlijke gerechten, heel aardige bediening. Omdat wij met een klein kind gingen eten, was het ideaal dat het ook mogelijk was om wat sneller de gerechten te krijgen. We gaan zeker nog een keer terug!

89. Monique

Gisteravond het verrassingsmenu genomen. Smaakte goed, 5 gangen, wat meer groente had wel gemogen. Net 1 gerecht teveel met zoetzure saus. Extra verrassingsdessert genomen, maar dat was niet echt bijzonder. In totaal toch een zeer positieve ervaring: personeel goed en vriendelijk, prettige ruime opstelling, eten prima.

90. Ellen 243 punten

Gisteren met mijn man gegeten bij de Slak (in het pand van de oude dansschool G. Need) Het eten was in 1 woord geweldig!

Keuze uit 25 verschillende gerechtjes, Indisch-Thais-Chinees-Japans, voor elk wat wils en heel mooi opgediend door vriendelijke dames. Wij hebben zowel sushi-eend- garnalen- kip -en groentegerechten geprobeerd en het was allemaal heel erg lekker met steeds weer verrassende en wisselende smaken. Strakke inrichting, open keuken en schone toiletten.

Zeker goede prijs/kwaliteit verhouding en zeker voor herhaling vatbaar!

91. Superleuk concept! Lekker eten, vriendelijke service, flexibel en klantgericht. Elk gerecht even lekker en mooi gepresenteerd. Voor ieder wat wils.... Heerlijke avond gehad!

92. Gisteren, als bedrijfsuitje gaan eten bij restaurant De Slak, echt helemaal geweldig.

Er waren twijfels omdat we de naam, De Slak met Aziatisch niet echt konden rijmen, nou ik zeg ga het proberen, het is echt super!

Heel vriendelijk personeel, heerlijk eten, voor ieder wat wils, genoeg keuze in ieder geval.

Iedereen moet hier gaan eten en ik verzeker u, het blijft niet bij 1 maal.

Wij hebben onze volgende afspraak alweer staan.

Ga, en geniet!

93. Gisteren voor het eerst gegeten bij de Slak. We waren met 5 personen. Ik ben goed bekend met de Aziatische keuken, maar dit was geweldig. Een concept wat we nog niet eerder zijn tegen gekomen. Wat we anderen kunnen en willen aanraden. Een ruim restaurant met zeer vriendelijke en gastvrije bediening.

94. Wat een geweldig concept en zeer verrassend in verhouding prijs / kwaliteit. Een verrijking van culinaire mogelijkheden voor Eindhoven en omgeving! Een aanrader.

95. Op aanraden van zijn wij bij De Slak gaan eten. Ik wist niet wat ons te wachten stond. Het werd een fantastische avond. Bij binnenkomst verrast door de mooie strakke inrichting, vriendelijke bediening. Het eten is allemaal even lekker en wordt op een leuke manier gepresenteerd. Het oog wil ook wat. Prijs kwaliteit is okay. Ook wij kunnen en willen De Slak van harte aanbevelen, eet ze!

96. Wij hebben heerlijk gegeten en komen zeker een keer terug.

Ik wil alleen even zeggen dat we 5.50 euro voor een fles water moesten betalen, en dat vind ik echt niet kunnen aangezien het volgens mij gewoon kraanwater was.

Zet gewoon een kan water op tafel.

97. Vanavond voor de tweede maal genoten van de heerlijke gerechten bij "de Slak"

Net als vorige keer waren we nu op zondag geweest en is het er lekker rustig.

De gerechtjes zijn heerlijk, echte Aziatische specialiteiten.

Bediening vriendelijk en heel attent.

Open, schone keuken waar de koks hun kunsten vertonen.

Een aanwinst voor Eindhoven.

98. Afgelopen zaterdag voor het eerst heerlijk gegeten bij de Slak.

We waren met een gezelschap van 8 personen, wat geen enkel probleem was. Je mag per tafel 4 verschillende gerechten bestellen, dus wij deden per gang 4x2 gerechten. Zo hebben we zo'n beetje de hele kaart geproefd. Alles was lekker!

Klein minpuntje was de muziek, mag best wat hipper en meer aanwezig voor een leuke tent als deze. Ook de verlichting mag iets minder. Verder een hele leuke avond gehad. Bediening is aardig, eten niet duur en vooral erg lekker!

99. In een voormalige danszaal. Heerlijk gegeten. Vriendelijk en attent personeel. Het "geldbuideltje" een aanrader. Vanaf gisteren een favoriet restaurant geworden.

100. Gisteren voor het eerst (en zeker niet voor het laatst!) bij de Slak gegeten. Principe: lopend buffet maar dan aan tafel uitgeserveerd. Keuze uit zo'n 25 gerechten, varierend van soep, salades, sushi, vlees, kip, vlees. Een soort tapas, maar dan met Aziatische invloeden. We konden zoveel bestellen als we wilden, alles was heel goed warm, leuk en met zorg gepresenteerd en de bediening was uitstekend. Alle gerechten hebben hun eigen smaak. Bij elkaar hebben wij zo'n 12/14 verschillende gerechten geprobeerd en allemaal even lekker! Het is een aanwinst voor Eindhoven en wij zullen er nog vaak komen!

Volgende pagina