Wiro Wok in Eindhoven

Eigen parkeerplaats. Tevens ruime parkeergelegenheid langs Tivolilaan, heezerweg en school de Koriander.

• OV

1460720071 72
1582063542 70
1619399995 74

1. Joey ernest

Heerlijk gegeten, super vriendelijk personeel. Hele lieve vrouw aan de balie supervriendelijk. Helemaal een top avond bij de wiro wok.
    Zeker terug te gaan naar deze goede all you can eat gr joey, Mary en ryan.

2. Het eten is goed, daar valt niets over te zeggen. Het speelparadijs is verre van speelparadijs! Grote zaal met verschillende apparaten waarvan er niet één werkt, met alleen een glijbaan die nog intact is. Je kinderen kunnen zich er helaas nog geen 10 minuten vermaken.

3. Niet gaan eten als je kleine kindjes hebt!!! Mijn dochtertje van 2 jaar werd bij het speelkamertje (trap na boven) weg gestuurd omdat ze te jong was! Wij als ouders hadden toezicht op haar maar wij werden ook weggestuurd.
    Schandalig mijn kind was hier erg verdrietig om!
    Het personeel spreekt geen Nederlands !! En ze verstaan niet wat je aangeeft of wilt!

4. lekkerbek 2829 punten

We komen hier heel vaak, daarom nu maar eens een recensie schrijven. We hadden nu vrienden mee. Voor hen de eerste keer hier. En dan merk je weer hoe uitgebreid de keuze is, hoe goed verzorgd het drinken is en hoe snel en vriendelijk de koks achter grill, tepanyaki en wok zijn. Vlees doorbakken of juist rood? Geen probleem, wordt naar wens voor je gemaakt. En de heerlijke keuzes in desserts. IJs, softijs, warme kersen, de appelgyoza's. Fantastisch.
    Jongens, ga zo door, we hopen hier nog heel vaak terug te komen. En de complimenten aan de servicegerichte eigenaresse en de vriendelijke medewerkers.

5. Fam. Kolen

We zijn hartelijk en attent ontvangen. Het personeel is heel vriendenlijk en het eten heeft ons goed gesmaakt. Er is voor elk wat wils en dat is ook handig met kinderen. Verder zijn de producten lekker vers en van goede kwaliteit.
    Ook was er een leuk cadeautje voor de jarige!

6. Robertjan de vaan

Hebben lekker gegeten alles was heerlijk en goed geregeld.
    En een super leuke gastvrouw.

7. Gisteren 1e Kerstdag daar gegeten. Het was er enorm druk, veel te druk.
    Rijen voor de buffetten, wok en bakgedeelte. Half uur wachten om wat warms te krijgen en als je dan eindelijk bij je tafel kwam was het alweer koud. Bakken bij de buffetten vaak leeg, slecht bijgevuld.
    Nauwelijks kerstversiering.
    En dat voor bijna € 45 pp.

2,6
  8. Wij komen al jaren hier bij Wirowok, altijd goed eten, vriendelijke bediening en top ontvangst door de gast vrouw👍

9. Anita Lasaroms

Vrijdag gegeten op 11 november, mijn eten laten wokken en ik had een stukje ijzerdraad van de borstel in mijn eten. Daar van heeft mijn man wat gezegd maar ze reageerde ik zal zeggen dat ze een nieuwe borstel moeten pakken. Verder reageerde ze heel boos omdat we er iets van zeiden. Wij zijn er heel veel en graag gekomen maar na deze ervaring is het voor ons klaar, het was de eigenaresse die zo raar reageerde of wij iets fout hadden gedaan. Dus voor ons geen wiro wok meer.

10. Frans Vogels

Nou het was weer super, voor elk wat wils en de gastvrouw lief en super mens.
    Met als extra foto van de jarige.
    We komen zeker weer spoedig terug.
    Groetjes van Willie Ineke Joke en ikke

11. Marianne Elissen

Het eten was zeer goed. Vriendelijk en gezellig personeel. Een aanrader. Wij gaan zeker nog vaker terug.

12. Super leuk.
    Super lekker gegeten en fijne verjaardag gevierd!

13. Er lekker gegeten.
    Warm ontvangen.
    Werd nog een leuke verassing gedaan voor mijn verjaardag.
    Zeer attent

14. Kom er elke 14 dagen. Nog nooit iets mee gemaakt wat niet goed was.
    Thuis is het ook wel eens iets.
    Goed personeel en koks.
    Ook het afhalen in corona tijd is perfect goed.
    Een zeer tevreden klant.
    Nico

15. Zaterdagmiddag vertrokken vanuit de provincie Zeeland om in Eindhoven een 60 jarig feestje te vieren. Kinderen, kleinkinderen, (overgroot) opa en oma hebben die middag erg genoten van de gezelligheid, elkaar en het heerlijke eten en drinken.

Het was alweer 4 jaar geleden dat wij bij de Wiro Wok hebben gegeten, wij waren blij verrast, zoveel meer keuze toetjes voor de kids, poffertjes, wafels e.t.c kortom teveel om op te noemen.
    Volgend jaar komen wij zeker weer terug!
    Nog bedankt voor de foto van de jarige job!

16. Kom er al jaren maar de keuze is minder, vooral de nagerechten, terwijl de prijs een stuk hoger ligt na de Corona. En in de koude voorgerecht was ook minder keus dan voorheen.

17. Concept all-you-can-eat is niet aan de orde hier, leek wel een kroeg op stratumseind 3 jaar geleden. Op zondag geweest (16:30), mega druk, chaotisch en heel het pand door van de ene naar de andere ruimte toe met je bordje rijst en schraal stukje saté. Veel was op en dan kon je gaan staan wachten tussen de horde in (corona is hier niet aan de orde), eten smaakte nergens naar, zelfs niet met een bult saus, zoals eerder gezegd diepvries meuk, totaal geen kwaliteit. 100 euro kwijt voor 2 volwassenen met 2 kinderen, het woordje wok in hun naam verdienen ze niet, wel tokkietent Wiro. Slechtste tent waar we ooit zijn weeste eten, nooit meer!

18. Ria Janssen

Eten en drinken van goede kwaliteit. Bediening heel goed en vriendelijk. Mijn gasten waren zeer tevreden. Is voor herhaling vatbaar.

19. Wesly van Oorsouw

Ik kom er al jaren en ga altijd blij naar huis, super vriendelijk personeel en super lekker eten. Heb vandaag fijn mijn verjaardag gevierd.

20. Niet doen! Zeker niet met een groupon of social deal. Kinderen zijn gratis, maar met een waardebon moet je dus wel voor de kids betalen en ben je dus veel duurder uit. Na veel stennis gemaakt te hebben mochten wij voor de normale prijs (33.50 pp en kids gratis) 2,5 uur eten ipv 3 uur. Eten was wel goed. Speelgebeuren kids matig, spelcomputers zijn defect. Voor ons niet meer.

21. Jarige job

Lekker gegeten op de verjaardag van onze dochter.
    Voor ieder wat wils met volle buik weer naar huis gegaan.
    Prijs kwaliteit is OK.

22. Nog nooit zo ontzettend slecht gegeten bij een wokrestaurant. Zalm niet gaar en "zompig". De koffie is ronduit smerig te noemen. Absoluut geen aanrader. Bediening deed ook niets met onze klachten.

23. Joanna
    Vertaal van English naar Nederlands

The worst experience I ever had!
    The service is awful. I had an issue with my Groupon voucher so I was taking with arrogant and inpolite work wok menager.

They don't care for quest!

Not recommend!

24. Myrthe

Je krijgt wat je kunt krijgen voor die prijs: een gewoon en standaard wokrestaurant (lees vreetschuur, maar hier kies je zelf bewust voor) in de ruimte staan zo veel mogelijk goedkope tafels gepropt om er vervolgens zo veel mogelijk mensen in te proppen. Verwacht geen gezellig romantisch avondje uit. Het is druk met veel gezinnen, schreeuwende kinderen en dronken mensen. Verder is het eten opzich prima voor dat geld. Lekker wokken en dingen van het buffet. De churros daarentegen zijn om te janken. Aardige gastvrouw die je je plekje aanwijst. Al met al… verwacht er gewoon niet te veel van… niet helemaal mijn ding, dus helaas niet nog een x. Eten was prima.

25. De wok en de bakplaat is op zich redelijk in orde.
    De Sushi is redelijk te eten, maar ook niet echt goed.
    Er staan daar twee counters met eten zoals Satehstokjes, Kipstukjes, Spareribs, Pizza etc. Alles wat wij uit die 2 counters pakte was koud. Toen we daar iemand over aanspraken schoot ddiegene inde verdediging, ik moest niet zoveel opscheppen, dan bleef het warm. Toen ik aangaf dat ik als eerste het satehstokje at en die koud was gaf hij aan dat dit niet kon, het apparaat kost namelijk €7500. Bij een ander persoon vervolgens mijn beklag gedaan, die gaf aan dat het geen alla carte eten is. We hebben meerdere malen aangegeven dat het op zijn minst warm mag zijn. Na talloze keren herhalen was ze het hier mee eens.
    Er lijkt vervolgens niets veranderd te zijn, men stond niet open voor onze kritiek.
    Ik vind dat het soms kan dat iets koud is, als iemand dat aangeft ben je service gericht als je er meteen iets aan doet. Hier schort het dan ook aan bij Wiro Wok.

De sfeer is er ongezellig, ziet eruit als een kantine.

26. Cees akse

We zijn er gisteren geweest op mijn verjaardag.
    We hadden een tafel gekregen precies naast bakplaat, het was erg warm.
    Het was erg druk en het personeel liet veel uit de handen vallen.
    Op de bar hele avond vaatdoeken schoon spoelen in zicht van de mensen.
    Je was nog niet klaar met eten en haalde het personeel de bestek weg.
    Niet voor herhaling vatbaar.

1,5
  27. 1E kerst hier wezen eten met mijn familie, op deze dagen willen ze echt cashen!
    Overvol gepropt en met onze benen in de koelkast van het dranken barretje!
    Echt ongelofelijk slecht! Zeker niet voor herhaling vatbaar!
    Snap niet waar de goede recensies vandaan komen, eten is louw en taai.

28. Ad Teuwens

Voor de vierde keer dit jaar nu met mijn 2 schoonzoons hier gaan eten.
    Het blijft de nummer 1 op wereldkeuken restaurants. Het eten en drinken is voortreffelijk.
    Zelfs speciaal bier zit bij de prijs inbegrepen.

29. 2 maal met kerst in dit restaurant gegeten, de eerste keer waren we enorm tevreden maar de 2e keer toen we dus met familie kwamen werden we recht voor de bar geplaatst, gelijk aangegeven dat we hier niet op ons gemak zaten maar daar werd geen gehoor aan gegeven. Uiteindelijk na het nogmaals te hebben aangekaart werden we buiten beide ruimtes geplaatst tussen HUN familieleden. Nadat ik nogmaals aankaartte dat we hier geen geld voor gingen betalen werd ik op een brutale manier te woord gestaan. Uiteindelijk dus ergens anders maar gaan eten.

30. Leuk restaurant met speelplek voor kinderen. Echt veel verschillende gerechten. Van chocolade fontijn tot sushi en van poffertjes tot zalm.

31. Inge Verstegen

32. Hebben mij 2 x laten betalen. 1 Keer toen ik daar heb gegeten en de 2de keer via social deal. Van social deal waren ze op de hoogte dat zij achteraf incasseert. Na dit telefonisch hebben aangegeven hebben ze nog de brutaliteit om je een waardebon aan te smeren. Eten was vies en personeel onderling waren onbeschoft en brutaal. Nooit meer voor ons.

33. Gerrits

Heerlijke avond gehad lekker gegeten
    Voor de verjaardag van onze dochter werd gezongen en kreeg een leuke foto als kadoo

34. Melanie Verhoeven

We hebben heerlijk gegeten en buffet is zeer uitgebreid, nette bediening en alles word snel opgeruimd!!

Super avond !

35. Voor de prijs "oké", maar eigenlijk was het ontzettend slecht. Hele ongezellige sfeer, onaardig personeel ("breng je drankje zelf maar naar je tafel"), helft van het eten was gewoon echt niet lekker. Wel ontzettend veel keus, en het drinken is ook meer dan prima!

36. Vanavond heerlijk gaan eten bij euro wok om de verjaardag van mijn vader te vieren. Ze hebben ontzettend veel keus hier kom je echt niks te kort. De jarige heeft nog een mooi toetje gekregen met een kaarsje en er werd een foto gemaakt als aandenken aan een gezellige avond.

Wiro wok het was heerlijk en gezellig. Bedankt!

37. Eten is echt heel goed. Personeel is heel vriendelijk en alles is netjes en schoon.
    Ideaal met kinderen.

38. Het eten is van goede kwaliteit en voor ieder wat wils. Personeel is vriendelijk.
    Omdat ik met bloemen afgelopen maandag binnenkwam in het restaurant werd er mij gevraagd ter ere van wat we gingen eten. In ons gezelschap hadden er vier mensen hun diploma gehaald. Van ons werd er, met een bord slagroom waar 'geslaagd' op stond en met een brandende ster, een foto gemaakt. Deze kregen we ingelijst mee naar huis. Dit vind ik nogal een service!

39. Fred Kruijs

Prima gegeten heel gezellig. Naast ons een jarige.

40. A.Boxum

Lekker eten en drinken tegen een goede prijs, de service is top.

41. Anoniem

De wifi is slecht. Het eten was ook niet al te lekker.

42. Nienske Kea

43. Ben afgelopen week wezen eten bij Wiro Wok. De twee kinderen hadden het heel erg naar hun zin in de grote speelruimte, geweldig! Er was ruime keuze in sushi, zeker mijn favoriet! Het personeel was behulpzaam en heel vriendelijk. Was onze eerste keer, maar komen in toekomst zeker vaker terug!

44. Ik snap echt niet dat mensen hier lekker hebben gegeten. We zijn er vandaag geweest en niets was echt lekker. Oh ja wel, de poffertjes waren heerlijk. Bami was super flauw, in de Foe Yong Hai zat nog eierschaal en de saus was waterig. De wok... veel te veel saus, het zwemt erin, en de smaak...meh, nummer 5 en 6 zouden pittig moeten zijn maar is niet eens een beetje pittig. Indische saté, allemaal aan 1 kant bruin...rubberachtig en leek uit de magnetron te zijn gekomen. Biefstuk van de plaat was te rauw maar dat is persoonlijke smaak.
    Nog wel wat pluspunten, groente was super vers en de service was ook prima maar ik kom er nooit meer.

45. Veel keuze en alles was lekker.

46. Lekker gegeten maar zeer slechte afzuiging/ventilatie. Er hangt een behoorlijke walm en alles stinkt als je thuis komt. Gedurende de avond werd de vloer steeds gladder en vetter, zeer gevaarlijk! Maar keuze genoeg om lekker te eten!

47. Annelies Vervest

Het eten was geweldig goed, wat een uitgebreide keuze, en ook lekker, uitgebreide toetjes, vis en vlees soorten, we komen snel weer terug.

48. Henk Dekkers

Wirowok was het niet eens met de financiële afhandeling. De bon van 20% korting die voor de maand januari gold, kon niet samen met de kinderactie worden ingeleverd. Dat wij geen reactie hadden gekregen op de vraag naar de voorwaarden vooraf, gaf Wirowok de schuld aan Eet.nu. Zij wilden ook het liefst niets meer met hun te maken hebben. Eten en drank was prima, maar iedere keer als wij gaan, zijn er problemen over de tarieven. Vorige keer stonden er andere tarieven op hun site, dan die we ter plekke moesten afrekenen (hoger).

49. rina schmaal

Je kunt 't zo gek niet verzinnen of het is er tot suikerspinnen toe voor de kleintjes, werkelijk geweldig. Vooraf heb ik nog 'n e-mail gestuurd naar Wiro Wok of ik 'n tafel kon krijgen dicht bij het buffet i.v.m. verminderde mobiliteit van een van ons, en zelfs daar is rekening mee gehouden ondanks de drukte Deze familie kersttraditie proberen we zeker in ere te houden.

50. Snap de slechte recensies niet, veel keus, veel voor de Kids: poffertjes, churros, suikerspin enz. Wordt goed aangevuld, zeker voor herhaling vatbaar.

51. Gabriël de Man

We hebben op een gepaste wijze met vrienden ons 50-jarig huwelijk gevierd en genoten in jullie voortreffelijke locatie. Het was in een woord top!! Voor herhaling vatbaar. Nogmaals bedankt.

52. Bob de bouwer

Een wok restaurant volgens het bekende all-you-can-eat concept.

Bakken met groente om te wokken..check!
    Keuze uit verschillende soorten vlees en vis...check!
    Slecht nederlands sprekende en booskijkende boze man achter een grillplaat en wokpan... check
    Tafel met stokbrood, kruidenboter en verschillende andere dingen die niets met Aziatisch eten te maken hebben...check!
    Tafel met sushi...check!

Dus een restaurant als zovelen...
    ...
    Behalve dan met een inrichting die er enorm gedateerd en sfeerloos uitziet, geen speelhoekje voor kinderen aanwezig is, de sushi erg matig en muf smaakt, en de wok verdrinkt in de saus.

Zou hier niet heengaan gezien alle alternatieven die in Nederland aanwezig zijn die met hetzelfde concept wel de latijd hoog willen leggen

53. Het was goed, maar helaas was er geen halal voeding te krijgen. Was echt een domper omdat ik daarom het restaurant gekozen heb.

54. Jammer dat de kok weg is,hij sprak gewoon Nederlands,verstaanbaar.Maakte altijd een praatje met hem,was wel vriendelijk.Als. je zei hoe jje het wilde hebben deed hij dat ook.Verder altijd vriendelijk personeel en de gastvrouw ook.

55. Toen we binnenkwamen werden we hartelijk begroet door de medewerkers van Wok Wiro. Veel medewerkers stonden daar klaar waardoor we dus ook snel plaats konden nemen bij onze tafel. Het opvallende is dat bij Wiro Wok de mevrouw achter de balie ook een praatje maakte met je ondanks de drukte. Hetgeen, persoonlijk contact dus, niet vaak meer voorkomt tegenwoordig, vooral niet in restaurants met zo'n dergelijke opzet.

Eenmaal binnen, genoten we erg van de grillplaat, maar ook de scala aan sushi's. Persoonlijk is de carpaccio daar erg aan te raden. Ook allerlei gerechten in het wokbuffet zagen er netjes en vers uit. Ik heb in ieder geval geen zalm gezien die er zo uitzag als de persoon hieronder mij heeft geplaatst.

Al met al, geweldig restaurant. Helaas, dat ik uit Drente kom. De wokrestaurants daar kunnen een voorbeeld nemen aan Wiro Wok.

56. De zalm om te wokken is gewoon slachtafval, heb daar verschillende medewerkers over aangesproken maar die deden er alle 8 niets aan. Dan weet je meteen hoe de rest is. Hier, moet je nooit komen de keuringsdienst hoort zoiets te sluiten. Bah bah.

57. Ik had gereserveerd voor 5 personen, daar aangekomen hadden ze een groep van 25 personen voorrang gegeven, dus ik was voor niets daar heen gereden. In gebrekkig Nederlands werd uitgelegd dat ik pech had, er werd ook niet naar oplossingen gezocht, ze zaten voor de rest van die dag vol.

Een week later daar toch gaan eten met 5 personen. Zeer lange wachtrijen bij de koks en het had wat weg van de kantine van een legerbasis. Iedereen zit te dicht bij elkaar.

Het eten staat te laag waardoor er over het eten gehoest en gekucht wordt. Er komen veel asociale mensen daar die nogal luidruchtig aanwezig zijn. Qua sfeer, eten en bereiding doet het zijn bijnaam eer aan, een vreetschuur.

Dan zit je bij andere wok restaurants toch een stuk beter.

2,4
  58. De delicatessen waren in een woord, geweldig! Bij Wiro Wok heeft men gevoel voor detail. Alles smaakte daarom ook perfect. Ook de diversiteit van gerechten was mijns inziens in grote mate aanwezig.

De medewerkers waren ieder erg behulpzaam en hadden oog voor de klant. Ze ondersteunden ons met van alles. En de gastheer gaf een duidelijke uitleg over het concept.

De sfeer was echter door de overige gasten een beetje verpest, zo waren er sommige andere gasten die luidruchtig waren. Nadat ik dat had doorgegeven aan het personeel, werd het personeel daarna beschimpt door de onruststokers. Derhalve dit incident was de sfeer ruim voldoende.

Ik ben dankbaar dat Wiro Wok voor mij een onvergetelijke verjaardag heeft georganiseerd.

59. Heb het helemaal gehad met de Wirowok. Vanmiddag 2 norse koks gehad die zo het bord uit je handen rukte en geen fatsoenlijk woord Nederlands spraken. Gasten afsnauwde. Kortom ben klaar met deze tent.

4,1
  60. Gisteren (dinsdag) heerlijk gegeten. Ruime keuze, goede kwaliteit en vriendelijk personeel.

61. Wat een tent. Wok gerecht drijft op je bord weg, veel teveel saus. Achter de bakplaat staat een persoon die niemand aankijkt en met zijn hand staat te gebaren dat je het bord aan hem mag geven. Omdat vlees en vis op dezelfde plaat wordt gebakken, ligt dit tegen elkaar aan en smaakt je vlees niet naar vlees. Als je dit allemaal niet erg vond oke, maar als je wel een beetje lekker wil eten, geen aanrader.

62. We komen hier een keer of 2 per jaar, echter nu ben ik er volledig klaar mee. Het restaurant ligt een beetje in een volkswijk in Eindhoven, dit volkse publiek komt hier dan ook graag eten. Niets mis mee. Ik had wat eten opgeschept voor mijn schoonpa (die loopt slecht) en bracht dit vervolgens naar de kok, die aangaf dat dit teveel was waarom ik aangaf dat het voor 2 personen was en vervolgens heeft de norse kok het eten slecht bereid waardoor het rubberig smaakte.. Op zich kan ik erin komen, de kok zal dit hoogstwaarschijnlijk van zijn baas opgedragen krijgen, afijn, maar, vlak na mij komt een kale hooligan achtige vent met tatooages die het drievoudige aanbied, en daar wordt niets van gezegd. De leidingsgevende zegt hier vervolgens ook niets van.. Ik ben er dus klaar mee. Voor mij nooit meer Wiro-Wok.

3,6
  63. This was my first time being in this restaurant! I have to admit it is a pretty fancy buffet restaurant! They litterally just had everything that I needed. The food was overall presented nicely & clean. Also the price/food ratio was very reasonable. I'll definitely come back when I'm in Eindhoven again.

64. Josephine

Een geweldige wok! Eten was super en heel veel keuze. Enige min puntje was dat de kok hoogstwaarschijnlijk niet zijn beste dag had qua humeur!! Maar dat kan een ieder gebeuren. Hoop dat dat de eerste mei beter is! Tot dan!!😉

66. Ik vond het personeel heel onaardig en sprak ook slecht/ geen Nederlands. Het eten van de plaat en wok was lekker. Het koude buffet en warme buffet wat klaar stond was niet lekker, zag er allemaal wel redelijk goed uit. Het toetjes buffet was goed! De dranken waren ook goed, veel keuze en inclusief alcoholische drankjes was top. In ieder geval geen aanrader en niet voor herhaling vatbaar.

3,1
  67. Super goed eten met heel veel keuze voor een eerlijke prijs. Zeker een aanrader. De sfeer laat te wensen over, beetje een droge strakke tent, das jammer. Al met al zeker een tent om naar toe terug te gaan..

68. Tamara

69. Zeer goed wok restaurant vergeleken met andere hier in de buurt. Alle drankjes van topmerken, je kunt niet opnoemen wat ze niet hebben, zeer uitgebreide keuze uit eten. Dat je van sommige dingen maar 2 stuks tegelijk mag nemen op de bakplaat is niet erg, bij andere kun je vaak niet opscheppen wat je wil. Ook voor de wok gerechten veel meer keus dan bij andere woks.

In elk geval aan te bevelen.

70. Als je eten opschept, bijvoorbeeld 3 vissen, en je geeft het aan de kok, legt de kok 1 vis weg "je mag maar 2 pakken". Erg vervelend. Ik heb meerdere malen de gastheer aangesproken, maar helaas, niemand luistert. Jammer.

71. Van den berg

Ik kom al zeker 4 jaar bij wirowok, en ik vindt het de laatste tijd helemaal niks. Het assortiment is vergeleken andere all you can eat restaurants klein en daar baal ik van. Koks spreken geen NL dus met je vragen kan je bij 1 iemand terecht... En de gerechten zijn niet lekker en koud. Voor mij de laatste keer.

3,5
  72. Vaker geweest, en toen erg tevreden.

Wij komen net terug van het eten daar. Een vriendelijk meisje (met een lach!!) die ons naar onze tafel bracht. Vervolgens begon het met zoete sushi, en een rietje in de cola.

Daarna naar de bakplaat, 2 zalmpjes en wat champignons, die door een kok met een nors gezicht zowat uit je handen werd getrokken en bij de hoop werd gegooid. Die alles weer op borden gooide, en dan zocht je het maar uit. Met als gevolg dat mijn bord door iemand anders werd meegenomen, voor ik de kans kreeg te zeggen dat het bord van mij was, was het al weg...

Chagrijnige koks, rietjes in drinken, zoete sushi, nee... Geen volgende keer meer voor ons..

5,5
  73. Meri Boroje

74. 15 juni 2014 - We zijn met Vaderdag met ons hele gezin gezellig wezen eten. Het eten was perfect en volop keuze, alleen de frietjes werden niet zo snel bijgevuld, en de glazen van de frisdrank waren telkens op, dit zijn verbeterpuntjes.
    Bij binnenkomst was de incheck erg vriendelijk, alleen een meisje van bediening keek niet erg vrolijk, een lachje kon er amper af, dat is jammer. Wij hebben zelf wel gelachen en een gezellig etentje gehad, dus voor herhaling vatbaar!

75. Frank Prins

76. stephan

De laatste keer dat ik er was, was het eten niet lekker. Aanspreekbaar personeel bij de gerechten is ook niet te vinden, en de koks spreken geen NL.

77. Een heel prettige ervaring! :) Ik heb vele wokrestaurants bezocht maar dit restaurant viel me echt op. Vooral het grote assortiment overviel me. Je had echt alles. De werknemers werken volgens mij ook met passie en staan klaar om je vragen te beantwoorden en ze staan altijd open voor feedback en controleren constant het buffet terwijl ze de borden/glazen ophalen. Top! In de grote zaal is het wat luidruchtig maar gelukkig zat ik in de kleinere zaal.

78. Alles was perfect. Er is een chocoladefontein en geweldig personeel. Alles is op en top klaar gezet en alles is super lekker!

79. Huub.van.Erp

Heb korte tijd geleden mijn 40 jarig jubileum gevierd van postnl. We waren met 32 personen en een ieder heeft het ontzettend naar zijn/haar zin gehad. Reactie van collega's, zeker voor herhaling vatbaar, TOP.

80. Was er laats met collega's voor een afscheid van een collega .
    Het personeel dat de borden deed afhalen ging iedere keer rakelings langs de hoofden af.

81. Hier Reguleerder weer. Heb weer heerlijk gegeten bij wirowok, het plafond was echter wel een beetje aan de lage kant. Ook zag de ruimte er wat kleiner uit. De ijsautomaat laat ook te wensen over, nadat we om uitleg vroegen werd er verwezen naar een rode knop, maar die konden we niet vinden. De fristi is ook zeker een aanrader, de pizza niet zo.

82. g van bommel

Veel keuze, zijn altijd vriendelijk, we gaan er graag naar toe. Kan het iedereen aanraden.

83. Vandaag geweest, zeer uitgebreid en je krijgt echt waar voor je geld! Echt van biefstuk t/m coquilles en een heerlijke chocoladefontein ;). En zeer aardige werknemers daar. Wel is de sfeer wat minder door het hoge plafond maar daarom zit ik altijd in de andere zaal. Volgende keer weer lekker naar de wiro wok!

84. Was zeer verzorgd en variatie in keus . Maar helaas wordt het grillen vlees en alles door elkaar gehaald met zelfde pastel. Ik kreeg meteen geen honger want ik eet geen vlees. En je kiest voor iets en wordt vervolgens met alle andere dingen gemengd.

85. Hans Klaassen

86. marian vos

2 maal geweest, eten super lekker, ongelofelijk voor de prijs. Hele vriendelijke bediening, voor ons zeker een dikke 10.

87. Super, wij komen hier regelmatig en verheugen ons er elke keer weer op.
    Ontzettend veel keus, alles supervers. Supergastvrije bediening, vooral de eigenaresse. Wat een topper!
    Sinds kort ook een vernieuwde speelruimte boven. Dat was ook wel nodig eerlijk gezegd.
    Je kan het zo gek niet bedenken of ze hebben het.
    De zaal zelf is niet zo mooi, maar ach, ik kom voor het eten en niet voor het interieur. Alles is overgens wel brandschoon! Ook de buffetten zelf worden doorlopend gecontroleerd, er loopt de hele tijd iemand van het personeel rondom het buffet.

88. Anne Verbeek

89. Wij zijn zondag 9 Juni met 40 pers van de Jeu de boulleclub [Ons Vermaak] naar de Wiro-wok geweest.Hele gezellige ontvangst .Speciale aandacht voor rolstoelgebruikers .Alles top in orde !!

90. mieke denekamp

Het eten was goed en ook genoeg, veel zelfs, maar er is een nadeel. Ik ben vegetarier en eet geen vlees, ik had vis met groente en een meneer naast mij had vlees, het wordt allemaal bij elkaar gebakken, en met een spatel wordt het vlees en de vis omgedraaid. Heel jammer. Ik ben nu 1 keer geweest, maar ik kom nooit meer terug.

91. G. van Dortmont

We waren hier vanmiddag voor de eerste keer. Het eten was geweldig en heel gevarieerd. Ook een leuke speelhoek voor de kleintjes. Ik vond het heel aardig dat ik nog een extra bordje slagroom kreeg met 75 erop vanwege mijn 75 ste verjaardag. Er werd een foto van gemaakt die ik enkele minuten later kreeg aangeboden in een lijstje. Geweldig. Ik kom hier vast nog eens terug.

92. Fam. Bruijnaers

We waren hier voor de 1e keer. Met een groep van 5 personen. Het eten smaakte heerlijk en een zeer uitgebreid aanbod. Voor elk wat wils.
    Zeer vriendelijk personeel. We komen zeker nog eens terug

93. Kom hier regelmatig. Vanavond met de familie Van Elderen.
    Eten is heerlijk. Alles vers. Zelfs coquilles st. Jacques en oesters.
    Binnenkort weer!

94. Een top restaurant!
    Het eten is er altijd lekker, veel keuze.
    Dat je vooraf moet gaan betalen, hebben de klanten zelf in de hand gewerkt.. even een sigaretje roken buiten en vervolgens vertrekken zonder te betalen. Daar zal een restaurant maatregelen voor moeten treffen. Ik heb er geen probleem mee.
    De eigenaresse is altijd vol belangstelling.. of we komen gewoon te veel.. haha.
    Sinds kort is er een complete kinderhoek gemaakt op de bovenverdieping. Een mooie apekooi! Vanaf beneden in de gaten te houden d.m.v. een televisiescherm.
    Mijn dochtertje is een zeer slechte eter, maar hier lust ze vanalles.
    Brunchen op zondagmiddag is een prima alternatief voor als je niet zo in de drukte wilt eten.
    Het zelfde eten, maar dan een stuk rustiger.
    Het blijft mijn restaurant!

95. Ik ben al vele malen bij de Wirowok geweest en altijd vind ik het weer geweldig. Veel keuze en alles even lekker en wordt constant bijgevuld. En voor alle mensen die schrijven dat het er druk is en dat ze er niet rustig kunnen eten, zijn op het verkeerde adres. (dat het er druk is wil natuurlijk wel iets zeggen)

96. Mijn eerste bezoek aan Wiro Wok, maar waarschijnlijk ook het laatste.
    Men kan kiezen uit zeer veel gerechten, maar dat is eigenlijk ook het enige pluspunt aan dit restaurant.
    Zeer onpersoonlijk (vooraf betalen en daaarna zie of hoor je niemand meer), klungelige bediening aan de bar (Chinese barman kan nog geen biertje tappen en bij het tappen van witte wijn spoot hij zichzelf helemaal vol), de tafels staan te dicht op elkaar en de loopruimte rond de buffetten is veel te krap. De kok aan de bakplaat heeft elke keer bij mensen van onze groep niet hetgeen opgeschept wat we voor bereiding afgaven: bij mijn vader ontbraken de gamba's, maar zat er zalm bij, mijn vrouw's portie was in 1x verdwenen, ik kreeg 2 ipv 3 lamskoteletjes en ook de chamgignons waren verdwenen. Kortom prutswerk. En alles op de bakplaat wordt smakeloos bereidt.

4,7
  97. Wij waren gisteravond bij Wiro Wok met 7 personen. De keus is groot en het niveau van de soorten is uitzonderlijk hoog. Ik noem enkele soorten: kikkerbilletjes, kreeft, paling, zalm, haring, ossehaas, varkenshaas, eend en kip. Bij de meeste buffets vind je veel worst en gehakt. De drank was heel goed gekoeld. De bediening was snel, niets was leeg terwijl wij tot 22.30 uur mochten eten. Ik begrijp wel dat het tijdens drukke tijden heel massaal is en 2 uur erg kort.

98. Heel goed eten, perfecte service en hele goede sfeer

99. Slechtste restaurantervaring ooit.
    Het personeel was ronduit bot tegen mij. Ik ben vegetariër en wilde vragen wat ik wel en niet kon nemen van het buffet. Er liep geen bediening rond dus het duurde lang voordat ik het kon vragen. De kok riep gewoon "allemaal geen vlees!" terwijl er duidelijk allemaal gerechten met vlees lag in de bakken. Heb hem twee keer nog eens gevraagd, maar kreeg twee keer snauwend hetzelfde antwoord. Probeerde antwoord te krijgen van andere personeelsleden, maar ook niet echt succesvol. Uiteindelijk legde iemand mij uit wat zonder vlees was en ik wilde vragen of er ook geen vis in zat werd ik bruut onderbroken in de trant van kop dicht ik ben het je aan het vertellen. Nog nooit zo een grof personeel meegemaakt. Verder was het veel te druk en lawaaierig. Ik kon mijn tafelgenote gewoon niet goed verstaan. Je wordt verder onder de voeten gelopen door andere gasten als je probeert wat eten op je bord te scheppen. Het eten vond ik zozo. Het aanbod vond ik slecht in vergelijking met vergelijkbare wokrestaurants. Slechtste ervaring ooit, met name qua service. Kom hier nooit meer terug.

Volgende pagina