• Lid sinds 26 februari 2012

Bij Jaap

Assen

De Molenmeester

Staphorst

Ernst heeft nog geen foto toegevoegd

1. Ernst's profielfoto
    Ernst heeft een recensie geschreven voor Fong Sho
    Chinees-Indisch Assen

Onbeschoft behandeld. Ik heb telefonisch een maaltijd besteld om af te halen. Bij aankomst betaalt en gewacht op de bestelling. Het duurde lang en op een gegeven moment kregen klanten die na mij aan de balie hadden besteld hun bestellingen al. Bij navraag bleek dat bij de balie mijn bestelling al 10 minuten gereed stond. Men wilde mij deze koud geworden bestelling meegeven met als genoegdoening een zakje kroepoek. Ik zei heel vriendelijk (foutje moet kunnen) dat ik liever een nieuwe warme bestelling wilde. De medewerkster vroeg hierom bij de keuken. De keukenbrigade gooide de bestelling kwaad terug door het doorgeefluik en met haar blote vingers voelde de medewerkster aan de loempia of deze nog warm was en gaf dezelfde bestelling opnieuw aan mij. Meenemen of geld terug was de mededeling. Ik heb voor het laatste gekozen en kom hier nooit weer.

2. Ernst's profielfoto
    Ernst heeft een recensie geschreven voor Humphrey's
    Internationaal Zwolle

Altijd prima prijs/kwaliteit verhouding, heerlijk gegeten. Prima bediening en leuke sfeer.

3. Ernst's profielfoto
    Ernst heeft een recensie geschreven voor Monte Giove

Van twee jonge onervaren tieners die erg hun best doen wordt geeist het hele restaurant te bedienen. Dit is teveel van het goede en geeft helaas een enorm rommelige sfeer, lange wachttijd waar je je niet gezellig gast voelt maar blij en tevreden moet zijn als en dat je iets te eten en drinken krijgt. Jammer. Kwaliteit is niet hoogstaand maar prima ok , jammer dat men het verschil niet begrijpt tussen een cafetaria en een pizzeria.

4. Ernst's profielfoto
    Ernst heeft een recensie geschreven voor Bij Jaap
    Nederlands Assen

Vol verwachting na de goede verhalen hebben we ons laten verrassen. Rauwe vis makreel als voorgerecht vonden wij geen succes (maar dat is persoonlijk 3 van de 4 vonden het geen succes). Overige gerechten prima. De keuken krijgt hiervoor dan ook een 7+, de bediening en het gastheerschap scoren daarentegen slecht en de entourage vind ik een krappe 7. Waarom gastheerschap slecht? Restaurant 1/4 bezet met 3 man bediening. Eén van mijn genodigde gasten moet gluten vrij eten. Dit is uitdrukkelijk ruim vooraf aangegeven. Heerlijke broodjes vooraf voor een ieder maar niet voor gluten vrije persoon. "De avond ervoor waren er veel gluten vrije personen geweest". Bij 3 van de 4 de gangen kwam men aan tafel met 4 en bedacht zich dat gluten vrij was vergeten, dus weer terug naar de keuken. Onvoorstelbaar slecht, onverzorgd en onprofessioneel. Jammer.

5. Ernst's profielfoto
    Ernst heeft een recensie geschreven voor De Molenmeester

Je verwacht dit wellicht niet zo snel in Staphorst en het was enige tijd geleden dat ik er was, maar wat was het top. Uitstekend gastheerschap, met 2 personen het gehele restaurant bedienen en geen enkel foutje,....... geweldig. En dan de keuken met echt heerlijke verrassingen.
    Een hele grote aanrader, echt waar in tijden heb ik niet zo goed gegeten en dergelijk GASTHEERSCHAP (inderdaad met hoofdletters) genoten. En wat hebben de eigenaren er een plezier in!!! Gegarandeerde topavond!!!
    Overige restaurants, scholen, en alle bedrijven in Nederland ga hier eens inspiratie opdoen en de kunst afkijken!!