Parkeergarage Maagjesbolwerk is op 2 minuten loopafstand.

Bezorgrestaurants in de buurt van Humphrey's

Online eten bestellen

1490919818 73
1501956662 73
1623361940 73
1700619844 74

1. Wij gingen hier naar toe voor de sfeer met de gedachte dat het eten niet echt top zou zijn naar meerdere ervaringen bij andere Humphrey zaken. Dit was echter absoluut niet het geval! Eten was echt goed en drinken ook met bijna leeg de vraag of er nog nieuw gewenst was, top. 1 advies? Als gasten diep in gesprek zijn, wacht even voordat je aan de tafel gaat staan met vragen van smaakt het oid, dat stoort soms net.. verder top en komen wij daar Zeker terug!

2. We hadden een arrangement incl drinken gereserveerd. Nou we hebben elke keer om drinken moeten vragen. Ze kwamen niet uit zich zelf bij ons, dus nog maar een keer gevraagd of we drinken konden bestellen. Als reactie kregen we: “ we komen straks bij u”! Nou dit sloeg echt alles. Bij de andere tafels stonden ze (bediening) vaker, maar omdat wij het drinken erbij in hadden waren wij geen prioriteit denk ik. Kwaliteit eten was prima! Maar bediening niet kan echt beter!

3. Hebben gisteren (voor het eerst) heerlijk gegeten bij Humphrey’s in Zwolle!
    Ongedwongen sfeer en zeer vriendelijk personeel!
    Ontvangst met zalig vers brood met twee lekkere sausjes.
    Wij komen er zeker terug!
    Bedankt voor de gezellige avond.

4. Vlotte bediening, heerlijk eten.

5. Het is een goed waar je lekker kunt eten, gezellige sfeer.
    Ondanks dat we het er best vroeg waren (17:15 uur) was het gezellig druk.
    We hadden de zuurkoolschotel besteld en dan verwacht je er ook puree bij.
    We hadden alleen zuurkool, lekker vlees, appelcompote en rauwkost en patat! Er bij.
    Patat bij zuurkool vind ik geen combinatie, past er niet bij.

6. zwollenaar

Vlot en alert personeel.
    Voor het drie gangen menu gekozen, jammer dat wanneer je voor een cappucino of koffie kiest als derde gang, hier nog geen extra chocolaatje oid. Bij zit.
    Verder heerlijk gegeten en goed bediend.

7. Prima sfeer, heerlijk eten voor een hele goede prijs. Humphrey's is een echte aanrader!

8. Met de Pinksteren gegeten met een speciale bon. Mijn partner had coq au vin, nogal oppervlakkig van smaak niet zoals het moet zijn… er zaten geen zilveruitjes in. Er is een nieuwe menukaart maar helaas allemaal weer dezelfde recepten… Humphreys gooi het roer eens echt om met jullie kaart dit is al jaren zo…

9. Alhoewel het enorm druk was op zaterdagavond, smaakte het eten prima en was het personeel zeer actief, oplettend en bijzonder vriendelijk. Super!

10. Heerlijke avond gehad. Prettige sfeer en zeer goede attente bediening. Het is een groot restaurant maar dankzij de vele separate ruimtes en de warme inrichting is er een knusse sfeer. Ging even mis een besteld drankje dat niet kwam en dat viel de gastvrouw op voordat ik er zelf aandacht voor hoefde te vragen. Perfect. Op het eten was niets aan te merken en de tijd tussen de gangen gewoon goed. Prijs/kwaliteit is prima in orde. Ik zou het voorgerechtje zalm in krokante korst maar wel gewoon zalmkroketje noemen. Niks mis mee. We zitten hier niet bij een sterren restaurant. Goed eten, goede sfeer voor een mooie prijs. Leuke avond uit!

11. Het voorgerecht (carpaccio) was prima. Hoofdgerecht was lekker maar de portie was aan de kleine kant. Nagerecht was heerlijk. De bediening was snel en netjes. Al met al lekker gegeten voor een betaalbare prijs!

12. zwollenaar

Gezellige avond gehad. Prima gegeten. Bediening was erg vriendelijk. Leuke tent en korting met een bon via ING rentepunten.

13. Dirk 87 punten

Bediening is ronduit slecht. Het eten voldoet, maar is eigenlijk ondermaats voor de prijs die je er voor betaald.

14. Christiaan Vos

15. ik eet regelmatig bij Humphrey's met mijn kinderen en vrouwen.
    Is gewoon goed en niet te duur. Bediening uitstekend, vriendelijk en goed opgeleid.
    Ben ook weleens ontevreden geweest door onkundig personeel, maar werd direkt tegemoet gekomen door vaste mensen. Echt aanrader voor iedereen die goed tegen redelijke prijs uit eten wil gaan.

Frederik Yntema.

16. Het was erg gezellig. De bediening was goed en het eten was heel erg lekker. Voor herhaling vatbaar.

17. Al vaker geweest, altijd tevreden. Voordelig eten in een gezellige losse Rouge ambiance, zonder al teveel gedoe.
    Ook met Kerst, op een later tijdstip. Gezellige drukte, met dit keer gillende rondrennende kids, die zich ophielden in de buurt van ons gedeelte. (Irritatiepunt in vele restaurants: "huisregels" op een leuke manier gebracht - dmv. hip schilderij, aparte hoekjes bv. - zou netjes en fijn zijn). De zachte kuipstoelen zaten altijd fijn. Kregen houten stoelen, maar ja Kerst en megadruk, ook doordat we in het knusse smalle gedeelte zaten. Bediening: wisselend, vriendelijk, vlot, ook wat humor; kerstbal als oorbel. Kerstmenu: simpel en goed. Geen grote porties, wel chique kleine. Vijf euro voor glas wijn wat aan de hoge kant.
    Om even gezellig te gaan eten een fijn restaurant.

18. i.Scheper

Iedereen die werkt bij Humphreys Zwolle doet erg zijn/haar best om het gezellig te maken; ze zijn allemaal erg voorkomend. Alleen het reserveren via eet.nu werkt niet.

19. Heerlijk gegeten, gezellig restaurant. De bediening is vlot en goed. Er hangt helaas halverwege de eerste en tweede verdieping een onsmakelijke foto van Jezus (de Zoon van God!) omringd door een serie sensuele dames.

20. 1. Met een dieet kunnen ze niets. De kok heeft de creativiteit van een aangespoelde kreeft.
    2. De wijn (witte chardonay) was ver over de datum.
    3. Het enige dat er vers uitziet is het bord. Dat was goed gebakken.

4,3
  21. Ondanks eerder positieve ervaringen was het afgelopen vrijdag diep teleurstellend gesteld met het hoofdgerecht en de service. Hoofdgerecht biefstuk van ossenhaas had medium opgediend moeten worden, was echter eerder "raw" en in de kern van het stuk gewoon koud en rauw. Na dit hebben aangegeven is het biefstuk retour gegaan naar de keuken. Na de nodige tijd is een ander op nieuw bord geserveerd. Bijgerechten waren niet warm! Tot overmaat van ramp werd een glas rode wijn door de bediening bij afruimen van de hoofgerecht bij de buren om gestoten, die over onze schoenen viel. Normaliter kijk je als bediening of alles verder goed is gegaan, nou bij Humphrey's niet, gelukkig deden onze servetten hun absorberende werking goed!
    Voor ons geen Humphrey's meer!!

5,5
  22. Gezellige en vriendelijke sfeer, het eten was heerlijk.

23. Tineke Houttuin

Het was weer allemaal heel lekker, de bediening heel goed,
    de mensen zijn heel vriendelijk.

24. F van den Elst

Lekker met z'n vijven wezen eten
    Gezellige sfeer lekker eten

25. Rieky Koetsier

Prijs kwaliteit goed. We waren met 5 personen waarvan 3 voor de eerste keer bij Humphrey's aten. Goede sfeer, vriendelijk personeel.
    Voor herhaling vatbaar.

26. Mijn ervaring bij Humphrey's was uitermate teleurstellend. Het personeel was buitengewoon ongemotiveerd en het eten was niet te kanen om het even op een nare manier te zeggen, het eten was niet goed doorbakken. Ik had namelijk de mixed grill als hoofdgerecht en heb nog nooit zo'n slecht gerecht gehad, buitenaarding slecht gebraden en nog taai en half rauw ook. Dit was zeer teleurstellend kijkend naar de prijs en zal dan ook niemand op deze aardbol adviseren om een gerecht te nemen bij Humphrey's. Dan aankomend op het decor, de zaak heeft een uiterst "bordeel"-achtige sfeer aan zich hangen en voor mij voelde het alsof ik een hoofdgerecht aan het nuttigen was op de wallen. Ik denk alleen dat de vergelijking tussen de wallen en Humphrey's niet correct is omdat ze op de wallen een betere service hebben. Uiterst teleurstellend en niet aan te raden!

1,8
  27. Heerlijk gegeten tijdens Valentijnsdag. De bediening was ontzettend vriendelijk en het eten was top.

28. Altijd prima prijs/kwaliteit verhouding, heerlijk gegeten. Prima bediening en leuke sfeer.

29. Van Emous

Onze ervaring met dit restaurant was de eerste en heeft meteen een meer dan uitstekende indruk bij ons achter gelaten. Vriendelijke bediening en lekkere wijn bij het eten hebben het geheel helemaal afgemaakt. Wij komen graag nog eens terug.

30. Afgelopen vrijdag hier heerlijk uit eten geweest samen met m'n broers en zus. We hadden een prachtig plekje in dit sfeervolle restaurant, met uitzicht op de Peperbus van Zwolle. Het eten was lekker. Wel moesten we een paar keer lang op ons drinken wachten, maar dat werd later goed door het personeel opgelost. Al met al een een hele fijne avond gehad en heerlijk gegeten.

31. We hebben hier 11 april '15 heerlijk gegeten met z'n 2en. Een erg lekker en gevarieerd 3-gangendiner voor een zeer degelijke prijs. Verder is het een heel erg gezellig en knus restaurant. Ook het hoogteverschil is erg leuk mee om gegaan (het is 3 etages hoog). Echt een zeer leuke en knusse eetgelegenheid voor een hele goede prijs. Zeker een aanrader voor wie betaalbaar lekker uit eten wil. Wij komen zeker terug.

32. Heerlijk gisteren gegeten, top personeel. We komen nog eens weer, maar hopelijk volgende keer beetje meer hoofdgerechten op de kaart. Echt heen gaan.

33. Heerlijk gegeten, prachtig ingericht. Bediening erg vriendelijk, ook voor de kinderen. We komen zeker terug.

34. Maandagavond in Zwolle. En lekker druk in de Humphrey's. Alle tafels bezet. Gezellig en goed eten in de Humphrey's. Lekker eten. Goede bediening. Balans in prijs en kwaliteit. Aanrader!

35. Prima avond gehad. Complimenten voor het personeel. Erg leuk.

36. dany en geertje

Gisteren avond heel lekker en genoeg gegeten. Vriendelijke en attente bediening. We zaten aan een 2-persoonstafel, kaarsje aan, fijne muziek, niet te hard, niet te zacht. Franse oude film op het scherm. Geen geluid, maar ik, als Française voelde ik me bijna thuis!!

We komen zeker terug.

37. Zaterdag 30 augustus 2014 gegeten. Ondanks de drukte om ons heen, goed kunnen eten. De bediening was snel en goed. Na een mindere ervaring in Amsterdam, nu wel een goed gevoel.
    Dit soort restaurants zijn geen tenten om ruim tijd te nemen voor het eten. Daarvoor zijn ze gewoon te onrustig. Maar prijs en kwaliteit staan in een goede verhouding.

38. Vanavond gegeten met collega's. Was helaas geen goede keus. Eten wordt in een moordend tempo geserveerd. Toen we daar melding van maakten en iets meer tijd vroegen voor het nagerecht werden we vervolgens een half uur genegeerd. Glazen werden van tafel gehaald zonder te vragen of we nog wat wilden drinken. Gemiste kans dus...

39. Viel erg tegen, gezien de recensies. Een glas wijn kost bijna € 5,-. Een flesje water idem. Het eten was goed, maar niet bijzonder. Zo was de bodem van de cheese-cake erg waterig. En de groene asperges waren taai. Uiteindelijk vond ik erg duur voor wat je krijgt.

40. Ik ben vanavond met mijn zus uit eten geweest. En ik vond het super. Het restaurant ziet er sfeervol uit
    Ik vind het concept leuk dat er voor een vaste prijs een 3 gangen menu aangeboden word. En er is genoeg keuze, dus voor ieder wat wils. Verder vond ik het eten super lekker smaken, het vlees was precies goed gegaard, alleen het voorgerecht had wel iets warmer gemogen. En het nagerecht was ook super lekker, en de porties waren goed, de stokbrood vooraf vond ik ook netjes. Ik vind dat mensen moeten kijken naar de prijs kwaliteit verhouding en die was echt goed. Als je verwacht dat mensen je jas aannemen bij de deur en je stoel voor je aanschuiven en je extra aandacht geven, moet je toch echt naar een luxer en dus ook duurder restaurant gaan. Ik vond het personeel heel vriendelijk, iedere keer werd er gevraagd of het gesmaakt had en iedereen had een vriendelijke uitstraling. De gangen volgden elkaar alleen wel snel op maar dat vind ik ook wel bij het concept passen, ik denk dat het heus wel mogelijk is om er een langere pauze tussen te krijgen maar dan moet je dat wel even aangeven denk ik. Verder zal ik het aan iedereen aanraden en zeker weer terug komen!

41. Henk vd Beek

Hier gegeten met vrienden. Heel erg genoten van heerlijk eten en vriendelijk personeel met verstand van zaken! Ze kwamen regelmatig langs om te vragen of alles naar wens was en of er genoeg was. Fijn! De sfeer is prettig. Een mooie ambiance in moulin-rouge stijl, gedempte lichtend en personeel netjes gekleed. De prijs viel ook nog eens mee door een driegangen menu voor een vaste prijs. Hier kom ik zeker terug! Een aanrader voor elke liefhebber van een gezellig avondje dineren.

42. Ben hier al vaker uiteten geweest, alle ervaringen zijn hier goed. Het is hier gezellig,een leuke sfeer. De bediening is inderdaad wat jong maar dat is niet erg. Ze hebben allemaal plezier in hun werk, en dat geeft ook een positief gevoel. Het eten is goed. In februari heb ik op mijn verjaardag hier gegeten en ik vond toen de cappacio lekkerder dan die van tegenwoordig. En om me heen ving ik ook op dat andere klanten dat inderdaad ook hebben gemeld aan de bediening. Verder prijs ik humpreys altijd aan familie en vrienden en krijg er enthousiaste reacties op. Veel zijn al niet meer weg te slaan!

43. Gisterenavond gegeten met z'n vieren en het was heerlijk. Bij binnenkomst konden we zelf een tafel uitzoeken. Vlotte en heel aardige bediening. Eerst lekker brood op tafel en heerlijke wijn.
    Voorgerecht prima, daarna hoofdgerecht ook heel lekker. Wat ons wel opviel dat wanneer je met 2 personen komt eten of met 4 personen je dezelfde portie friet,salade en compote krijgt. Hier wat van gezegd, de dame van de bediening zei dat dit zo is omdat over het algemeen er teveel weggegooid moet worden. Het is beter dat er van te voren gevraagd wordt of je 1 schaaltje friet of meer wilt, dit ook zo met de salade en compote. We konden zo bij bestellen maar toen was het eten al op! Dit is het enige minpuntje! De toetjes waren ook uitstekend.
    Het is de tweede keer dat we hier gegeten hebben en voor herhaling vatbaar!

44. Veel overeenkomsten met alle negatieve ervaringen die ik hier lees... Zeer slecht eten (dan weer rauw, dan weer taai), onvriendelijk personeel, gehaast, dingen vergeten. Duidelijk grotendeels door slecht management.
    Nooit meer dus.

3,3
  45. leeuwtje 1144 punten

Deze ervaring was echt een culinaire verwennerij.
    Wat hebben we hier heerlijk gegeten zeg!
    Moest bijna naar de auto "gerold" worden. hahaha
    3 gangen voor 24,95.
    Maar wat een keus. En wat lekker.
    En ruim voldoende ook.
    En die sfeer daar. Prachtig.
    Had er al vaak over gehoord.
    En nu hebben we het beleefd.

46. Sanne 50 punten

Wij hebben hier onlangs gegeten en het was werkelijk waar een top ervaring!
    Het was lekker weer en we konden buiten op het overdekte en met heaters verwarmde terras zitten.

Vooraf bestelden wij de Gerookte zalm met Zweeds tünnbrod en toverkaas, de zalm was van goede kwalitiet en het was een zeer smakelijk gerechtje. Als hoofdgerecht bestelde mijn parnter de snoekbaarsfilet welke perfect was bereid. Ik had de biefstukpuntjes en gambas uit de wok, het enige minpuntje van de avond was dat de gambas niet erg warm waren. Het hoofdgerecht wordt geserveerd met een groene salade frites (met een lekkere mayonaise) en een appel rabarber/compote. De desserts waren ook erg lekker en niet te grote porties.

Het personeel kwam op mij niet gehaast over er zat voldoende tijd tussen de verschillende gangen en omdat we op het terras zaten konden we tussen de gangen door ook een sigaretje roken.

Al met al hebben wij hier heel lekker gegeten!

47. Jorien 31 punten

Bij binnenkomst werd we niet bepaald hartelijk ontvangen. Ik vond de gastheer zelfs vrij arrogant. Er werd niet eens even verteld waar we onze jassen op konden hangen. Het eten vind ik erg basic. Garnalenkroketjes met eiersalade en kropsla betekent granalenkroketjes met een eetlepel eiersalade en één klein vierkantje kropsla. Ik had er wel wat meer sla bij verwacht in plaats van dat je zo'n beetje een lepel pure eiersalade op zit te eten. Ook vind ik het vlees nu niet echt veel en zijn de toetjes vrij klein. De mannen in ons gezelschap hadden hier niet genoeg aan. Verder moesten we een schaaltje friet met vier personen delen en kon er met moeite een schaaltje bij. De aankleding vind ik wel erg leuk. Toegegeven, de prijzen zijn ook niet al te hoog.

48. Op 12 januari 2013 hier gegeten. Niet gereserveerd, hetgeen resulteerde in een kwartiertje wachten (eigen schuld) maar aan de bar even een biertje gedronken, hetgeen het wachten vergemakkelijkt. Bij binnenkomst viel de inrichting meteen op. Heerlijk "over the top" Moulin Rouge-achtige bombarie, ik hou er wel van! Het eten was prima. Vooraf salade met geitenkaas, als hoofd heerlijke kabeljauw gegeten. Bediening was snel en vriendelijk. Ik verbaas mij dan ook over de slechte cijfers die hier gegeven worden, wij waren er op een drukke avond maar alles was prima in orde. Ik zou niet twijfelen nogmaals hier te eten als ik weer in Zwolle ben.

49. Wij zijn hier onlangs wezen eten we werden vriendelijk begroet en kregen vrij snel
    een tafel.
    Het was wel erg druk, het voorgerecht kregen we vrij snel en ook het hoofdgerecht
    volgde vrij snel, maar toen het nagerecht maar niet kwam hebben we na een ruim een half uur maar gevraagd of we het konden krijgen omdat we anders te laat kwamen voor de film. Dit zou zo gebracht worden, nou niet dus. We hebben toen maar afgereken zonder nagerecht er werd alleen gezegd "sorry hoor" en toen kon je vertrekken. Jammer.
    Het eten was overigens wel oké.

6,7
  50. Gisteren voor het eerst en het laatst bij Humphrey's in Zwolle wezen eten. Een aantal opmerkingen:
    *Bij binnenkomst werd de jas niet aangenomen of werd de kapstok niet aangewezen.
    * Reserveren heeft geen zin, want we moesten zeker 20 minuten op ons tafeltje wachten, overigens zonder dat er een drankje aangeboden werd. Toen we uiteindelijk naar onze tafel werden gedirigeerd, nadat de mensen na ons eerder een tafel kregen, moesten we het door onszelf bestelde drinken ook nog eens zelf meenemen.
    * Het was erg druk en we zaten aan een tafeltje voor 2, waar het personeel continue langs 'rende'.
    * Het tafeltje was te klein voor alle gerechten en dus werd het bord met stokbrood, wat nog niet op was, weggehaald, zodat er ruimte was.
    * Het was, zoals eerder gezegd, smoordruk en dat gaf enorm veel lawaai.
    * Door mijn zitplek kon ik recht in de keuken kijken. Het is niets meer dan een ordinaire vreetschuur!
    * De serveerster deed haar best, maar ze kwam erg gehaast over. Geen gastvrouw-gevoel aanwezig.
    * Het leek alsof het de bedoeling was om ons zo snel mogelijk weer weg te krijgen. Gerechten volgden elkaar in een moordend tempo op en even een sigaretje tussendoor voor mijn tafelgast zat er niet eens in!
    * Verhouding prijs/kwaliteit slecht
    * Verhouding prijs/hoeveelheid slecht.
    * Toen het wat later op de avond werd, en er dus meer gasten naar huis gingen, kwam er een betere sfeer en werd het rustiger om ons heen.
    * Het voorgerecht was niet onaardig, maar het hoofdgerecht (Hazenpeper) kon ik bijna in een keer doorslikken zonder te kauwen. Echt week en overgaar! De patatjes waren niet gaar. De groentes waren wel lekker bij het hoofdgerecht. Nagerecht, warme kersen met een bolltje ijs en twee wafeltjes, was het geld niet waard. De kersen waren lauw en de hoeveelheid was echt kwalijk weinig!

Voor mij geen Humphrey's weer! Als ik naar een goed restaurant wil, ga ik hun deur voorbij! Er zijn gelukkig zat goede restaurants in Zwolle, waar het geen fastfood is!

3,2
  51. Samen met een vriend op zondag avond wezen eten. Bij binnenkomst geen begroeting. Uiteindelijk een van de rondgaande bediende maar gevraagd waar we mochten gaan zitten. Jas werd niet aangenomen en tafel werd aangewezen en er werd niet meegelopen.

- Broodplankje met goede olijf-olie. Etc
    - Flesje wijn besteld, welke "knullig" geopend werd, echter geen slechte wijn voor de prijs.
    - Voorgerechten fish and chips, salade eromheen was oud! en de kibbeling leek te vaak opgewarmt, er zat totaal geen structuur meer in de vis.
    -Hoofdgerechten haas peper en mijn maat mix van de grill. Ik heb nog nooit wat terug naar de keuken gestuurd, maar voor alles een eerste keer. haas peper was droog... niet eetbaar droog, echter de groenten (zou uit een pan moeten komen) waren nog veel te knapperig. restje van gister weer vers gemaakt? de mixed gril daarintegen was goed. Voor het teruggezonden bord kwam de zalm, welke beter was echter iets aan de droge kant.
    -Nagerecht was ijs, welke goed was.

De combinatie van het tegenvallende eten en onatente bediening maakt dat ik liever iets meer uit geef dan daar weer te gaan eten. Jammer want aankleding van restaurant is enorm leuk gedaan.

52. Nu 3x gegeten en nu een recensie geven.
    3x gegeten in de verbouwde Humphrey's, van het nieuwe uiterlijk moet je houden, persoonlijk zelf ga ik liever voor het vorige concept.

Mij is opgevallen dat alle keren dat we er waren, ze te veel hooi op de vork nemen.
    Dat valt op in koud eten, lang wachten op drinken, etc, het is ook dat we 5 verschillende mensen aan tafel hebben gehad, wat resulteert in 2x dezelfde drankjes na lang wachten, of helemaal niks.

Ook werden we een keer schofterig naar de bar gestuurd nadat we met 9 man een gereserveerde tafel hadden toegewezen gekregen en deze niet voor ons bleek te zijn..toen een andere tafel...ook niet, een wat oudere man zegt dan heel geïrriteerd dat we dan maar naar de bar moeten gaan. 4 plekjes vrij in de al krappe ruimte...half uur wachten...drankje van het huis en excuus voor het wachten?? nee stel je voor!
    Nee voor mij is dit de laatste keer, tenzei ik met derder mee moet.

4,1
  53. Afgelopen zaterdag met mijn vrouw hier gegeten.
    we hadden niet gereserveerd. was geen probleem. heerlijk gegeten.
    Zeer vriendelijke en attente bediening. Mooie ambiance in combinatie met een goede bediending.
    wij komen hier zeker terug.

54. In jaren niet zo slecht gegeten en behandeld in een restaurant.

We stonden met 4 man binnen iets meer dan een uur al weer buiten na het eten van een voorgerecht, hoofd en nagerecht.

1 maaltijd was totaal niet gaar, leek wel vergeten en op het laatste moment snel klaargemaakt. Na het melden hiervan kreeg hij een grote mond dat het wel degelijk gaar was. het eten werd terug genomen en i.p.v. een nieuw gerecht kreeg hij hetzelfde bord opnieuw opgewarmd geserveerd.

Diverse drank bestellingen werden helemaal niet uitgeleverd.

Al met al een zeer slecht georganiseerd restaurant waarbij de service heel erg slecht is. Naar mijn idee werken hier alleen maar tieners en dat komt uiteraard niet ten goede van de service..

Ik raad een ieder af hier te gaan eten en ik kom hier zelf ook nooit weer..

In 1 woord waardeloos.

1,2
  55. Het eten beviel prima op 1 stuk vlees van de mixed grill na. Het was een iets taaier stukje steak. Verder waren de Thaise of Japanse voorgerecht of het nagerecht met amaretto aan te bevelen.
    Op de service hebben wij geen op en aanmerkingen.
    Alhoewel er buiten mooie lampen hangen staan het meubilair daar in schril contrast met de stijlvolle inrichting binnen. Al met al een positieve ervaring bij het restaurant dat mijn naam draagt. Een aanbeveling waard.

56. Frank 657 punten

We waren een dag in Zwolle en hadden onlangs een dinerbon gewonnen, te besteden bij een Humphrey's vestiging. Dus leek ons deze vestiging een goede keus daar we toch in Zwolle waren.
    Helaas wat een teleurstelling. Wellicht zal dat voor alle zaken zo zijn gezien de formule die ze hanteren. Ik wil er eigenlijk niet teveel woorden aan besteden, maar aan het tweepersoonstafeltje waar wij aan zaten moest je zeer voorzichtig zijn om je drinken te pakken, als je er bij kon. Schijnbaar is ruimte wel zeer kostbaar. Nagenoeg geen plaats aan de kleine ronde tafeltjes. Vind ik wel zeer klant onvriendelijk.
    De USA-biefstuk, waar nog eens 5,95 voor moest worden bijbetaald kwam wellicht van een zeer oude koe. Taai. Je mag dan wel meer verwachten.
    Het lijkt goedkoop, maar ik heb voor hetzelfde geld, soms iets meer maar ook voor iets minder, beter gegeten dan hier.
    Alles wil men snel doen, ergo tafels meer dan 1x per avond vullen. Gevolg dat er nogal eens iets verkeerd gaat.
    Formule schijnt wel aan te slaan gezien de drukte in deze zaak.
    Voor mij loopt de prijs/kwaliteitsverhouding uit de pas.

4,7
  57. Humphrey's is weer open, en hoe!
    Wat is dit een geweldig mooie zaak geworden.. je waant je in Parijs!
    Het minpuntje van de oude Humphrey's was altijd de akoestiek, maar deze is nu ook geweldig opgelost door de prachtige aankleding van overdadige gordijnen en tapijten.
    Heerlijke stoffen stoelen maken het zitcomfort ook nog perfect.
    Het eten is nog steeds prima, en ondanks de nieuwigheid liep de bediening ook gesmeerd en vriendelijk.
    Weer een aanwinst voor Zwolle !

58. Mich 129 punten

Eten is goed, goed eten voor een goede prijs. Service is ook okay. Enige nadeel vind ik het tempo waar alles wordt opgediend, we hadden het voorgerecht nauwelijks op en toen kwam al het hoofdgerecht. En toen het nagerecht weg werd gehaald, lag meteen de rekening op onze tafel.

59. Vorig weekend erg goed gegeten bij dit restaurant.

We waren met z'n tweeën. Een klein nadeel is dat de tafels dicht bij elkaar staan, zodat je wanneer het druk is (wat het bij ons was) wat harder moet praten om elkaar te blijven verstaan.

Dit went echter snel. Het eten en de service was voor 23,50 formidabel. Toen we binnenkwamen werd er gelijk stokbrood met smeersels geplaatst. Zo hoort het. Zonder meerprijs.

Het voorgerecht was uitstekend (zalm), de smaak was goed.

't Hoofdgerecht, de Mixed Grill, viel tegen in eerste instantie. Het waren maar drie stukjes vlees. Wel smaakte het prima. Door de overdaad aan salade, aardappeltjes en groenten was het niet te weinig, integendeel. Als dessert de koffie met chocolade, wat een aanrader is.

Al met al een aanrader voor wanneer je het niet erg vind wanneer vlak naast je meerdere mensen zitten te eten. De prijs/kwaliteit is namelijk uitstekend.

60. Heerlijk gegeten. Erg mooi restaurant. 3 gangen menu voor maar 23.50, het was boven verwachting. Personeel erg vriendelijk.

61. De dame waar ik mee was en ikzelf vonden het eten heerlijk en de bediening goed en verzorgd. De tafels staan wel wat dicht bij elkaar, dat is het enige minpuntje, verder wel top.

62. Emma 21 punten

Heb hier laatst in Zwolle gegeten, ziet er mooi uit en het was ook gezellig, maar het eten wat minder, er zaten champignons tussen die helemaal zwart waren, dat kan echt niet. Bediening vriendelijk maar redelijk onervaren.

63. Elders bij Humphrey's gegeten, wat een goede ervaring was! In Zwolle was het helaas een mindere ervaring. Kleine porties eten, en een aantal dingen waren niet smakelijk.

Tafels staan dicht bij elkaar. Bediening liet te wensen over, wisten meerdere keren niet wie wat besteld had en kwamen een paar maal met de verkeerde bestellen. Gangen volgden ook erg snel op elkaar!

De locatie en inrichting zijn echter top, erg sfeervol!

5,7
  64. Redelijk goed gegeten hier.

Maar bediening en eten mag wel iets beter.
    Telkens weer een ander persoon aan tafel om een bestelling op te nemen, en de tafels staan wel erg dicht bij elkaar.
    Moet op een paar punten wel verbetert worden.

Qua prijs kwaliteits verhouding wel oke.

65. Gisteren in dit restaurant gegeten en helaas vond ik dit een erg slechte ervaring. Bediening laat duidelijk te wensen over, maar ze doen hun best. Maar het belangrijkste, het eten, was gewoon prut, drie gangen en helaas drie gangen slecht.
    Hoofdgerecht angusbiefstuk met een sucadelapje (je kan beter zeggen een leren lapje, er was niet doorheen te komen).
    Nee, voor mij geen aanwinst voor Zwolle, dit restaurant.

3,3
  66. 3 gangenmenu voor 22,50.

Vriendelijke bediening en het eten smaakte prima!

Voldoende keuze uit voor-, hoofd- en nagerecht.

Nadeel : Tafels staan vrij dicht op elkaar en bij volle bezetting geeft dit een enorm geroezemoes. De akoestiek laat te wensen over.

67. Lekker gegeten, leuke afwisselende kaart

68. een afwisselende en vaak verrassende kaart.
    Als we in Zwolle zijn gaan we hier altijd heen. Prachtig pand. Heerlijk eten en goede bediening

69. Geweldig restaurant! De sfeer was ambitieus. Heerlijke wijnen. Het eten was heerlijk! Erg chique restaurant, zeker een aanrader!

70. Marie-Loise

Overheerlijk gegeten. Van amuse tot nagerecht geweldig. Er was veel aandacht aan besteed en dat proefde je. Ook de wijnen waren prachtig. Ik ga hier zeker regelmatig terug.

71. Geweldig. Goede ontvangst. En zelfs op rustige avond door de week in Januari behoorlijk druk.
    Nieuwe menukaart met originele gerechten. Een verressingsmenu van 4 gangen. We waren oprecht verrast. Een voorgerecht wat weer bestond uit 3 kleine gerechtjes. Dit gold ook voor het dessert. Super en ruim voldoende. Wijnen; beperkte keus, wel goede en goede prijs. Water 3euro per liter; koopje.

72. Bijbetaal prijzen zijn te hoog. Wil je geen nagerecht dan krijg je maar liefst 0,50 cent korting!!!! In één woord geweldig dus!
    Wij gaan hier niet weer naar toe. De laatste tijd hoor ik veel negatiefs over de 4Azen en deel deze ervaring sinds gisteravond....
    Jammer.....

73. Kwam regelmatig bij dit restaurant. 1 keer bedorven vlees gehad! Hebben een gevarieerde kaart en een drie-gangenmenu voor 24,50. Hier klopt niets van want voor bijna alles moet je bijbetalen. Ben je nog 40 a 50 euro pp kwijt. Stokbrood vooraf = + 2,50, friet erbij = + 2,50, zelfs voor groenten moet je bijbetalen. Het toetje moet je zien als extraatje, wil je een irish koffie in plaats daarvan, bijbetalen maar. + 3,75. Kwaliteit van het eten is redelijk. Mentaliteitsprobleem onder medewerkers. Ga er niet meer heen, er zijn betere zaken! Klantenbinding kan ze niets intereseren. Eigenaar wil denk ik snel rijk worden. Porties zijn echt te klein. Stukje vlees, tournedos, moet je euro 7,50 voor bijbetalen; grootte een halve gehaktbal. Echt schandalig!!!!

3,1
  74. Het eten is er prima,maar de akoestiek verschrikkelijk, als het er druk is kun je niet met je tafelgenoten praten

75. R.E 25 punten

top ga zo door tot snel

76. erg gezellig restaurant,met lekker eten en veel afwisseling.Ook het personeel was erg leuk.zeker een aanrader.

77. Heerlijk gegeten.We een hebben een erg gezellig avondje uit gehad! De bediening staat voor je klaar heel de avond. Je bestelling word vlot gebracht maar niet te snel!Ons zie je zeker weten nog terug!echt een aanrader!

78. Helaas dat de bediening het jammerlijk liet afweten. Je kreeg het gevoel dat je als klant alleen in het begin van de avond aandacht krijgt bij de bestelling. Zo hebben wij deze avond bijvoorbeeld 6 keer een flesje water moeten bestellen maar deze nooit gekregen vervolgens kregen wij wel 3 flessen op de rekening gepresenteerd en werden wij min of meer tot leugenaar verklaard toen wij die niet wilden betalen.
    Het eten was trouwens prima ook al waren de nagerechten wat aan de zoete kant maar ieder zijn smaak.
    Het soesje van wildpate in het voorgerecht zou ik trouwens wel verbannen van de kaart.
    De akoestiek was erg vervelend waardoor een gesprek aan tafel moeilijk te voeren is. Jammer want de plek is leuk en heeft zeker potentie.
    Voor ons dus niet echt een avondje uit. Ons zie je er in iedergeval niet meer terug

79. Op 14 februari hebben we hier goed kunnen genieten van ons 5-gangen diner. Sfeervolle ambiance, goede bediening en service en de gerechten waren heerlijk. Echte aanrader!

80. Erg lekker gegeten, sommige gerechten kunnen iets meer flair gebruiken maar de smoked chicken salad is geweldig. Restaurant is nog niet af, beetje kaal. Bediening kan af en toe iets alerter zijn op de tafels die niet direct in hun zicht liggen.

81. geweldig; sfeer eten wordt steeds beter. we blijven komen en kijken weer uit naar de nieuwe menukaart.

82. Jacques Karst

verrassend al was ik een beetje sceptisch na het lezen van een slechte recentie.
    Het eten was ronduit uitstekend, een perfecte sfeer en vriendelijk en correct personeel kortom een absolute aanrader.

83. Hier gedineerd op 01 nov 2007, met collega's. Herkenbaarheid vanaf buiten slecht. Te weinig ruimte aan de bar voor aperatief. Akoestiek was zeer slecht. Groente bij gekozen maaltijd minimaal.

3,4
  84. gerald

We hebben hier nu 3x gegeten en elke keer verbaas ik me over het lekkere eten.
    Ook de flexibele instelling van het personeel viel me op. We hebben hier nl. op onze bruiloft gegeten. De 3e keer was met onze dochter om de trouwdag te vieren en ook voor haar was het een feest!

85. A. van Enk

Het eten was ronduit belachelijk. Het vlees was te doorbakken, de vis was gewoon weg taai en de desserts waren een lachertje. Tevens reageerde de bediening erg onbeschoft op onze vraag "of dat alles was" toen we het dessert kregen.
    De akoestiek was erg slecht. Misschien een idee om wat meer aan de muur te hangen.
    Absoluut geen aanrader. Je kunt beter naar een snackbar gaan daar loop je tenminste met een volle maag het pand uit.

86. H. Timmerman

Uitstekend eten met zeer goede prijs/kwaliteitverhouding. Zeer vriendelijk en attent personeel. Een van de hoofdgerechten viel iets tegen (vlees iets te veel doorbakken), maar verder prima. Ook erg mooi geserveerd, en de ambiance in dit prachtige pand is natuurlijk 100%.