Gratis voor de deur.

1502196506 51
1613119609 61
1623203527 60

1. Berna Jans

Het keuze menu besteld wat heerlijk was!!!
    Bediening was ook erg vriendelijk

2. Onbeschoft behandeld. Ik heb telefonisch een maaltijd besteld om af te halen. Bij aankomst betaalt en gewacht op de bestelling. Het duurde lang en op een gegeven moment kregen klanten die na mij aan de balie hadden besteld hun bestellingen al. Bij navraag bleek dat bij de balie mijn bestelling al 10 minuten gereed stond. Men wilde mij deze koud geworden bestelling meegeven met als genoegdoening een zakje kroepoek. Ik zei heel vriendelijk (foutje moet kunnen) dat ik liever een nieuwe warme bestelling wilde. De medewerkster vroeg hierom bij de keuken. De keukenbrigade gooide de bestelling kwaad terug door het doorgeefluik en met haar blote vingers voelde de medewerkster aan de loempia of deze nog warm was en gaf dezelfde bestelling opnieuw aan mij. Meenemen of geld terug was de mededeling. Ik heb voor het laatste gekozen en kom hier nooit weer.

3. Babipangang gehaald niet te eten alles in de afvalcontainer

4. Vandaag:
    Voordeel menu B voor twee personen (€ 22,50)
    - Babi Pangang
    - Kip Kerrie
    - Tjap Tjoy
    - Koe Loe Yuk
    - Twee stokjes saté
    Keuze uit grote bak bami, nasi of witte rijst

review:
    De bak rijst/nasi inderdaad groot
    Verder was de Babi Pangang en de Koe Loe Yuk verdeeld over één bakje
    Verder nog één bak Tjap Tjoy
    De Kip Kerrie was er niet bij.....

Heel slecht en nooit weer!!
    :-(

1,5
  5. Na lange tijd eten afgehaald. Door en door gegaard eten! Bar slecht!
    Babi pangang vieze dikke saus net als de foeyonghai. Vroeger 2 bakken nu alles in 1 bak(je). Saté door gekookt met een drab van zogenaamde pindasaus!

Wij komen dus NIET meer!

6. Gisteren gegeten bij Fong Sho waar het anders altijd goed is was het nu bijzonder slecht!
    De nasi rames was niet om te eten, alles op 1 bult gegooid, de kip was taai en meer botten dan vlees. Ook het vlees van het stokje saté was goor en van onbekende herkomst!
    De bami van de Babi Pangan was vet en glibberig met over het vlees een hele bult pindasaus.
    Dit was tevens de laatste keer dat wij hier waren!

1,1
  7. De bediening was goed, het keuze menu ook, alleen wed de voordeel teniet gedaan door de prijzige drankjes.

8. Mevr kieskeur

Prima afhaalrestaurant met vriendelijke dames achter de balie.

9. Soep en vier verschillende gerechten opgehaald.
    Zag er deels smakeloos uit, veel te vet en te zout.
    Groot deel is in de container terecht gekomen.

2,8
  10. P. Wegman

Gisteren met gezelschap (6) gegeten bij Fong So. Topkwaliteit eten en drinken, zeer vriendelijk personeel, echt een aanrader om heerlijk uit eten te gaan.

11. Ga er nooit meer naar toe. Zeker 15 dode vliegen aan de muur en toen ik er wat van zei werd het afgedaan met: ja, we hebben een vliegenplaag. (Hoe zou het in de keuken zijn geweest?)
    eten in de bakken bij het buffet was uitgedroogd, het zag er niet smakelijk uit. Bakken steeds bijna leeg en er werd dan wat bijgevuld uit een niet-fris bakje. Het zag er "uitgelubberd" uit. De lepels in de bakken warmen te heet om fatsoenlijk vast te pakken We houden van chinees eten, maar waren hier binnen een half uur weg. Wat een gore tent!

12. Gisteren gegeten, rond uit smerig, het eten, de vliegen die we ondekten aan de muur bij het buffet, plakrijst, sommige gerechten niet warm, weinig keus en wat er is smaakt allemaal totaal niet, bah wat vies, een keer maar nooit weer! Fong sho ga je schamen op alle fronten!

13. Rob 24 punten

Nasi goreng zou ik hier tegenwoordig eerder plakkerige rijst noemen en mist smaak (te weinig vetsin/zout?) Eten heeft kwaliteit van magnetronvoer.

2,8
  14. Wij komen hier altijd afhalen, eten zeer goed. Ook een keer hier geweest voor het buffet, ze gaven aan dat we de enige waren dus of we t erg vonden om een rijsttafel te krijgen (voor hetzelfde geld). Rijsttafel was erg lekker en uitgebreid, service prima!

15. Eten wat je meeneemt is van voldoende kwaliteit, probleem is de service... beter gezegd het struikel blok van dit bedrijf. Mensen van de bediening hebben een zeer arrogante houding, zij maken geen fouten... de klant liegt, zij spreken de waarheid.

16. Eten zonder geur of smaak, dat is schijnbaar de norm tegenwoordig, zo ook bij deze Chinees. Smakeloze nasi wat ik eerder gekookte plakrijst zou willen noemen. Is wel eens anders geweest...

2,4
  17. Moest ik vanavond 3 mini menu's van de chinees halen Fong Sho, bijgerechten waren goed. Alleen was de 3x bami, duidelijk aangegeven, gewoon 3x vieze plakkerige witte rijst. Ja, deze hebben we over. Morgen geld terug of anders wordt het schoonmaken. Hier ben ik absoluut niet van gediend!!

3,3
  18. Op 26 februari telefonisch contact of het buffet ook door ging, dit gedaan omdat dit in tegenstelling wat men op de site aangeeft vaak niet het geval is. Aan de andere kant van de lijn werd aangegeven dat het buffet vanaf half 6 gereed stond.

Bij binnenkomst (17.45 uur) gaf de serveerster aan dat het nog ongeveer 5 minuten duurde voor het buffet klaar stond. Dat is natuurlijk geen probleem. Eerst een drankje en soep en dan zijn die 5 minuten wel voorbij. Komt de serveerster aanlopen met de mededeling dat het buffet niet kan doorgaan. Reden: het is erg druk met afhalers. De kok heeft geen tijd om het buffet klaar te maken. Had dat dan direct aan de telefoon gezegd!! Dan had ik mij de reis kunnen besparen. Ze haalde met veel gebaar de menukaart te voorschijn die zij alwetende niet te kunnen voldoen aan het klaar zetten van het buffet alvast had meegenomen.

Een Indische reistafel werd als alternatief aangeboden. Duidelijk aangegeven dat wij daar niet voor kwamen en
    de hele gang van zaken niet waardeerden. Het was niet haar schuld gaf zij aan. Dat zal wel zo zijn maar wat koop ik daar voor. Enige jaren geleden precies hetzelfde meegemaakt. Dan gaat het vrijdagbuffet weer een tijdje goed en nu vervallen ze weer in de zelfde onverteerbare handelswijze. Resultaat: ons zien ze niet meer terug! Onbetrouwbaar!!

19. Lekker chinees eten, veel zin in. Het was druk, dus blijkbaar een goede chinees. Ik bestelde een voordeelmenu, niet goedkoop dus, voor 2 personen. De tomatensoep was lekker warm, je kon het zo eten, weinig kip erin en erg verdunt. De nasi was lauw en de bami plakte erg aan elkaar, er zat vrijwel niets doorheen. De kip/champignons waren meer van de laatste en er zat geen smaak aan, geen kruiden, niks. De kip met ketjap bestond uit grote brokken kip, wel gaar, maar geen kruiden. De kip ballen waren erg groot, en waren hard van het frituren, ze smaakten ook zo, de saus was lauw. De sate was taai, beide stokjes. De kroepoek dun, zo dun.. sterker nog het zat er niet bijgeleverd. En je moest betalen voor het plastiek tasje, hoe wil je dit allemaal in je handen meenemen? Jammer, voor een Chinees die lekker bij me in de buurt zit... ik ga er niet meer heen, sorry.

2,4
  20. Weer een poging gewaagd, maar hier kom ik niet weer. We hadden babi pangan gehaald, maar was vreselijk hard, je kon je tanden wel breken. Het is erg jammer, maar het is hard achteruit gegaan.

2,4
  21. Wij waren bij het lopend buffet, bediening slecht. Twee keer naar eten gevraagd, de bakken werden niet bijgevuld. Ze vroegen steeds of we al klaar waren, en wij waren er net. Hebben niet gevraagd of wij nog iets na wilden.

22. Met een kennis gebruik gemaakt van het lopend buffet. De gerechten in de bakken zagen er glazig uit. Toch maar wat opgeschept en gaan eten. Zowel ik als mijn kennis vonden het eten al bij de eerste hap vies en bedorven smaken. Hierop de bediening aangesproken. Volgens de bediening was het buffet rond 17:00 uur opgediend terwijl wij om 19:00 begonnen met eten. Zij boden aan om gratis iets van de menukaart te bestellen. Gezien wij al geen trek meer hadden hebben wij dit afgewezen. Voedselveiligheid krijgt bij Fong Sho geen of onvoldoende aandacht. Eens maar nooit weer.

23. Toprestaurant! Prijs is echt heel laag voor het heerlijke buffet wat ze aanbieden.. kan gewoon niet beter! Lieve bediening.. gewoon super.

24. Maaltijd opgehaald. Rijst was afschuwelijk, pap, veel te gaar. Het gerecht was met kip, geen kip kunnen ontdekken en het was smaakloos. Nooit kom ik hier weer!!

1,6
  25. Dachten lekker te eten tijdens buffet....wat een tegenvaller. Wij eten geen varkensvlees, maar werd totaal geen rekening mee gehouden. Nasi en bami zit vlees in. We hebben een paar keer gevraagd of we vegetarische bami konden krijgen, maar dat kon niet wegens drukte (misschien later). Restaurant was nog niet voor 1/4 bezet. Vegetariërs kunnen dus alleen maar rijst eten en 2 soorten bijgerecht. Bakken werden ook niet tijdig bijgevuld. Dit was echt een eenmalige actie.

2,2
  26. Chinees eter

Dit is pas een chinees restaurant te noemen, een goede bediening, sfeer is uitnodigend plezierig. Dit is een restaurant waar ik zeker blijf komen. Zorg dat jullie zo'n kwaliteit blijven bieden, misschien kunnen alle andere Chinese restaurants in Assen bij jullie in de leer. Bedankt!!!

27. Goed restaurant voor een laag bedrag.
    Eten was lekker en de service was ook netjes.

28. Vandaag een gerecht met nasi gehaald. Niet te eten! De nasi smaakte letterlijk naar niks, alsof je gekookte rijst met niks zat te eten. Wat is er toch met dit restaurant aan de hand? Het valt me de laatste tijd vaker op dat het schort aan de kwaliteit van het eten. Het was altijd de beste Chinees van Assen. Ik ga hier na 15 jaar trouwe klant te zijn geweest niet weer heen!

29. Op vrijdagavond van het buffet gegeten. Heerlijk. Veel afwisseling in de gerechten: vlees, vis, groente, ei, pittig en mild, Chinees, Indisch, dingen in saus of juist krokant gebakken, alles heel vers en supergoed bijgevuld. De smaken waren gewoon heel goed en vol, zonder dat er merkbaar veel bindmiddelen of smaakmakers in zaten. Prima kwaliteit. Vriendelijke attente bediening, drankjes niet te duur. Als we nog eens in Assen zijn in het weekend gaan we hier beslist weer eten.

30. Tot voor een half jaar geleden vond ik de gerechten in dit restaurant goed. Was er vaste klant. Het laatste half jaar holt de kwaliteit achteruit. Het eten vind ik niet smakelijk en zout.

31. Het eten is lekker, vooral de foe yong hai. De service is perfect. Ze zijn hartstikke vriendelijk. Als ik kon zou ik daar elke keer komen eten.

32. Laatste jaren erg duur geworden en kwaliteit is achteruit gegaan. Het eten is smakelozer en vroeger kreeg je bij je nasi-speciaal standaard een stukje kroepoek. Dat doen ze er ook niet meer bij.

4,9
  33. Jammer genoeg moesten we bij het lopend buffet de restjes eten. We hadden gevraagd om aan te vullen maar helaas na drie kwartier nog niets, was wel beloofd. Tot we weg gingen nog niet aangevuld, half zes was het begonnen. We kwamen om zes uur volgens reservering. Lagen alleen restjes groente in de hoeken van de bak en veel bakken waren leeg, zelfs het blikfruit was op ! Echt jammer ! Helaas voor de volgende keer gaan we niet weer! Toen we weg gingen werd er gezegd dat ze er mee bezig waren. Nou als je zo lang wacht hoeft het niet en als excuus het was druk. Daar koop ik helaas niks voor ! Echt jammer hoor !!!!

34. Komen er al minimaal 20 jaar en altijd naar alle tevredenheid.

Ook voor de kinderen.

35. Eten was lauw, duurde lang voordat we onze gerechten kregen. Zal er niet voor de 2de keer komen.

4,9
  36. Heb alle Chinesen restaurants in Assen geprobeerd, maar Fong sho steekt er met kop en schouders boven uit.

Een echte aanrader.

37. Jan 10 punten

Prima eten, vriendelijk personeel, een aanrader.

38. Erg lekker eten.

Goed verzorgd en netjes.

Vriendelijk personeel, ook voor de kinderen.

Ook voor afhaal prima, niet vet en goed verpakt zodat het lekker warm blijft.

39. Heerlijk van het buffet gegeten. Uiteraard al het bekende van de chinees maar toch nog een aantal aangename verrassingen, daar hou ik wel van.

40. We hebben Fong-sho een keer geprobeerd (afhalen) op aanraden van kennissen. Dat wordt hem geen tweede keer. Eten zonder kraak of smaak, vet droop uit de verpakking en het was koud voordat we (toch snel) thuis waren. Bediening was redelijk voor een afhaalchinees. Weinig plaats om te zitten, beetje wachtkamergevoel.

3,5
  41. goed prijs-kwaliteit verhouding.
    Veel nederlandse meisjes in de bediening,leuk en aardig om te zien.
    zeker aanrader!