• Lid sinds 8 juli 2011

Aangezien ik in (luxe) restaurants & hotels gewerkt heb, let ik vaak op het op gehele plaatje van het restaurant. Wat soms een voor en een nadeel is.
Ik wil graag mijn mening kwijt over de horecagelegenheden, omdat ik in veel restaurants gegeten heb. Door mijn mening te geven word het ook wat overzichtelijker voor mezelf, maar ook voor u. Want wie wil er nou niet waar voor zijn geld

de Stern

Epe

Herberg Molecaten

Hattem
  3. Herberg Molecaten

Hattem

Elisa heeft nog geen foto toegevoegd

1. Elisa's profielfoto
    Elisa heeft een recensie geschreven voor De Buik van Parijs

Elisa

Met een groep van 9 personen was het reuze gezellig. Maar er waren continue wat foutjes bij ons aan tafel. Als het bij 1 tafel fout gaat dan gaat dat vaak de hele avond zo. Dat gaat onbewust en daar kan je niets aan doen. (I.v.m met mijn ervaring in de horeca.)

Wel hebben 3 kwartier gewacht op het voorgerecht dat vond ik wat minder, maar voor de rest was het goed te doen.

In de kaart stond voor iedereen wat wils, daarom had ik ook voor dit restaurant gekozen & vanwege een goede bereikbaarheid.

In de kaart stond slakken. Ik had dat nog nooit gehad en aangezien ik een alles proever ben wou ik dat wel eens proberen. Ik ben voor 1 slak gegaan voor de zekerheid. Het duurde wel even voor die klaar was. Ik had het niet verwacht, maar het was heerlijk toen ik het stukje voor stukje opat en iedereen me raar aankeek. Dat was komisch haha. Ik raadde hun het ook aan, maar men zei volop nee!

2. Elisa's profielfoto
    Elisa heeft een recensie geschreven voor Kiewiet

Elisa

Ik ben eigenlijk van de buitenlandse keukens, maar dit was ook bijzonder ook al is het een Nederlandse keuken. Ik was hier jaren geleden met het gezin. Dit restaurant blijft in mijn geheugen zitten en wil er graag iets over kwijt.

*Eten was heerlijk.

*Vriendelijk personeel en bereid om al je vragen te beantwoorden.

*Waar voor je geld.

*Sfeer was goed.

*En je kan lekker naar mensen kijken als je bij het raam zit.

3. Elisa's profielfoto
    Bewaren in lijst Sluiten
  4. Elisa's profielfoto
    Elisa heeft een recensie geschreven voor Herberg Molecaten

Elisa

Hele goede prijs en kwaliteitsverhouding.

Personeel is vriendelijk en gastvrij.

Gratis parkeren, niet onbelangrijk.

Prachtige omgeving.

De sfeer is rustgevend, ook door middel van de omgeving.

Uitstekend, kort samengevat!

5. Elisa's profielfoto
    Elisa heeft een recensie geschreven voor de Stern

Elisa

Ideaal als je gratis kan parkeren en goedkoop onbeperkt kan eten. Maar zo geweldig vond ik het echt niet. Ik was voor een verjaardag van een vriendin van mij met een groep wezen eten.

Ik natuurlijk kijken wat er allemaal is. Voluit keuze natuurlijk!

Maar wat ik proefde en zag was niet te doen.

Als je zo'n groot restaurant bent en 500 man er in kwijt kan dan is het eten en drinken allemaal massa productie. Diepvrieseten en goedkope waterige wijn. Dit heb ik mee kunnen krijgen, ook van mijn vrienden die er ook niet tevreden over zijn.

* Kip die droog was.

* Vlees niet goed doorbakken, was taai en waterig!

* Salades uitgedroogd.

* De ananas had bruine randjes (uitgedroogd)

* De wijn zat bijna geen smaak aan.

* De aardappelkroketjes waren goed te eten en de frisdrank & het bier goed te drinken.

* Service was er niet, omdat je zelf alles doet. Maar het personeel stond vreselijk in de weg met kratten glazen en borden. Door de massaproductie moet er telkens bijgevuld worden. Maar doe dat dan niet op deze manier.

Maar we hebben het met elkaar gezellig gemaakt ook al was het restaurant niet waar we op gehoopt hadden.

Ik zal dit restaurant niemand aanraden. Zonde van het geld en de energie.

1,7
  6. Elisa's profielfoto
    Elisa heeft een recensie geschreven voor Jackies
    Internationaal Deventer

Elisa

De eerste keer bij NYC was al fantastisch. De service was goed en vriendelijk. Aangezien ik in restaurants & hotels gewerkt heb, let ik vaak op het op gehele plaatje van het restaurant wat soms een voor en een nadeel is.

Dit is echt mijn keuken. Ik had daar ook mijn adres opgegeven en wat bleek, op mijn verjaardag kreeg ik een kaart van NYC. Een fles Prosecco gratis bij het diner voor de volgende keer als ik daar zou komen. Dus hebben we een geschikte datum gevonden om daar naar toe te gaan. Ik gaf mijn (verjaardag)kaart en kreeg daarvoor in de plaats een fles Prosecco en niet zomaar eentje, een D.O.C uit Italië. Ongelofelijk, we hebben er de hele avond van genoten en ik nam daarna een heerlijke Cosmopolitan.

Het is me goed bevallen, want door al dat positieve dat ik eruit kon halen zag ik het negatieve niet.

7. Elisa's profielfoto
    Elisa heeft Jackies toegevoegd als favoriet restaurant
    €€ -
    • Internationaal