1. Elisa 93 punten

Met een groep van 9 personen was het reuze gezellig. Maar er waren continue wat foutjes bij ons aan tafel. Als het bij 1 tafel fout gaat dan gaat dat vaak de hele avond zo. Dat gaat onbewust en daar kan je niets aan doen. (I.v.m met mijn ervaring in de horeca.)

Wel hebben 3 kwartier gewacht op het voorgerecht dat vond ik wat minder, maar voor de rest was het goed te doen.

In de kaart stond voor iedereen wat wils, daarom had ik ook voor dit restaurant gekozen & vanwege een goede bereikbaarheid.

In de kaart stond slakken. Ik had dat nog nooit gehad en aangezien ik een alles proever ben wou ik dat wel eens proberen. Ik ben voor 1 slak gegaan voor de zekerheid. Het duurde wel even voor die klaar was. Ik had het niet verwacht, maar het was heerlijk toen ik het stukje voor stukje opat en iedereen me raar aankeek. Dat was komisch haha. Ik raadde hun het ook aan, maar men zei volop nee!