• Lid sinds 22 april 2013

Nummer 7

Middelburg

Edwin Kersten heeft nog geen foto toegevoegd

1. Edwin Kersten's profielfoto
    Edwin Kersten heeft een bericht geschreven voor elements
  2. Edwin Kersten's profielfoto
    Edwin Kersten vindt de recensie door Coby voor Nummer 7 leuk

Wij gaan een paar keer op een jaar dineren in restaurantje nummer 7 en elke keer is het weer fantastisch!

De menu kaart wordt zeer geregeld vernieuwd en elke keer staan er weer nieuwe heerlijke gerechten op! Ook de wijnkaart is subliem, het wijnarrangement is dan ook een echte aanrader, bij elke gang een passende wijn, echt heerlijk!

De sfeer van het gebouw, en de manier waarop het is aangekleed is echt goed gedaan, wij hebben daarom ook op onze bruiloft hier gegeten. Een heerlijke tomatensoep als voorgerecht, als hoofdgerecht varkenshaas in rode wijnsaus met daarbij gekarameliseerde witlof, echt zo lekker! en als dessert werd er een drieluik geserveerd: stracciatella mousse, hangop met verse aardbeiensaus en dan nog huisgemaakt sinaasappelijs, in een woord: smullen! De porties zijn goed, niet teveel maar ook zeker niet te weinig! De gastvrouw had als extraatje zelfs een boeket in dezelfde stijl van mijn bruidsboeket neer gezet, zo mooi!

De bediening is goed, de gastheer is fantastisch, lekker eten en drinken en een heerlijke sfeer, ik zou zeggen, tot de volgende keer!

3. Edwin Kersten's profielfoto
    Edwin Kersten vindt de recensie door Edwin Kersten voor Nummer 7 leuk

Dit is veruit het beste restaurant van Middelburg en omstreken.
    Fantastische bediening, erg goed eten en heerlijke wijnen. Dit alles voor een hele goed prijs/kwaliteit verhouding. Het enige restaurant dat elke keer opnieuw een verrassend menu weet neer te zetten, al kom je meerdere keren per maand.

4. Edwin Kersten's profielfoto
    Edwin Kersten vindt de recensie door Koffie leut voor Nummer 7 leuk

Pas geleden hier nog geweest. De smaken zijn hier gewoon top, de combinaties van gerechten zijn gewoon lekker.
    Ze koken hier met passie en de service ook natuurlijk..

5. Edwin Kersten's profielfoto
    Edwin Kersten heeft een recensie geschreven voor Nummer 7

Dit is veruit het beste restaurant van Middelburg en omstreken.