1. Wij gaan een paar keer op een jaar dineren in restaurantje nummer 7 en elke keer is het weer fantastisch!

De menu kaart wordt zeer geregeld vernieuwd en elke keer staan er weer nieuwe heerlijke gerechten op! Ook de wijnkaart is subliem, het wijnarrangement is dan ook een echte aanrader, bij elke gang een passende wijn, echt heerlijk!

De sfeer van het gebouw, en de manier waarop het is aangekleed is echt goed gedaan, wij hebben daarom ook op onze bruiloft hier gegeten. Een heerlijke tomatensoep als voorgerecht, als hoofdgerecht varkenshaas in rode wijnsaus met daarbij gekarameliseerde witlof, echt zo lekker! en als dessert werd er een drieluik geserveerd: stracciatella mousse, hangop met verse aardbeiensaus en dan nog huisgemaakt sinaasappelijs, in een woord: smullen! De porties zijn goed, niet teveel maar ook zeker niet te weinig! De gastvrouw had als extraatje zelfs een boeket in dezelfde stijl van mijn bruidsboeket neer gezet, zo mooi!

De bediening is goed, de gastheer is fantastisch, lekker eten en drinken en een heerlijke sfeer, ik zou zeggen, tot de volgende keer!