1. Via Groupon waren we hier terechtgekomen. Misschien wat te hoge verwachtingen want we hadden nog nooit een Michelin sterren-restaurant bezocht. Gelukkig was de temperatuur binnen heerlijk: de airco's deden goed hun werk. Ik had uitzicht op de keuken, waar ik de dames de gehele avond druk heen en weer zag rennen. Ook viel mijn oog (telkens) op de gastvrouw die geregeld zelf een slok wijn nam, zou dat erbij horen of was dat niet voor mijn ogen bestemd? Mijn cola werd keurig in een wijnglas geserveerd, maar alleen wel met een grote scheur/barst in het glas. Dat vonden wij persoonlijk niet kunnen. In de lamsnek trof ik een bot aan, dat was ook een tegenvaller. Toen ik hier wat van zei werd er helaas niets mee gedaan. De overige gerechten waren overigens tot in de perfectie bereid. Klein van formaat, maar erg lekker. Hoe anders was het kaasplankje: 6 enorme stukken die totaal niet in verhouding stonden tot de andere formaten van de gangen/porties. Waarom zoveel kaas? Al met al waren de dames die serveerden erg afstandelijk naar onze mening, maar misschien hoort dat zo. Voor ons niet voor herhaling vatbaar, maar misschien zijn wij ook wel niet de doelgroep van dit restaurant.

4,1