• Lid sinds 31 december 2017

El Txoko

La Cubanita

3. La Cubanita

Groningen

a.l heeft nog geen foto toegevoegd

1. a.l's profielfoto
    a.l heeft een recensie geschreven voor El Txoko

Eten hier is altijd lekker, goed warm. Sfeer is er altijd gezellig met vaak veel tafeltjes al vol.
    De service is drama, je moet heel lang wachten voor je nieuw drinken kan bestellen ook al lopen ze langs en kijken ze op je tafel maar nee. Dan bestel je eindelijk je drankje en dan moet je bijna een kwartier wachten en dat terwijl de bediening maar beetje dom heen en weer loopt. De prijs voor de gerechten vind ik veel te hoog.
    Het dessert was een grand dessert en een brownie. Het grand dessert bestond uit 6 dingen en de brownie uit 8 stukjes. En dan de prijs van 10.50 en 6.50. Dan klopt er ergens iets niet. Het grand dessert noemde ik geen grand dessert meer kant en klare hapjes.

6,1
  2. a.l's profielfoto
    a.l heeft een recensie geschreven voor La Cubanita

Gegeten met ons bedrijven uitje van het werk. We werden boven aan twee lange tafels gepropt omdat er niet genoeg ruimte was. Het duurde erg lang voor dat we onze buiten bestelde drankjes eindelijk kregen. Daarna ging de trage bediening verder. Het eten liet lang op zich wachten, het drinken duurde ook erg lang. Bediening keek niet vaak genoeg of de glazen gevuld waren. Raam wilde niet open waardoor het op gegeven moment te warm werd en t eigenlijk niet meer lekker was.
    Sfeer was wel erg gezellig met alle mensen erbij.
    Voor mij nooit meer.

3,5
  3. a.l's profielfoto
    a.l vindt La Cubanita niet leuk

a.l

4. a.l's profielfoto
    a.l heeft een recensie geschreven voor Het Postkantoor

Personeel was erg vriendelijk en werden goed geholpen met de stoelen/tafels zo te zetten zodat we er tevreden mee waren omdat we met een hele grote groep waren en we niet in verschillende groepjes wilde zitten. Werden meteen voorzien van drankjes. Wel mogen ze bij grotere groepen juist vaker rond lopen om drankjes te vragen, zeker bij grote groepen is dat erg voordelig. Drankjes zijn qua inkoopprijs heel goedkoop en de verkoop prijs is 3x over de kop gegaan.
    Sfeer was warm, binnenkomst prettig. Je word begroet en niet genegeerd wat in andere restaurants soms wel gebeurt dus sfeer was prettig. Leuke lichtjes, mooie aankleding.
    De prijs is veel te hoog voor wat je er voor krijgt, dat vind ik erg jammer. Als je het goedkoper maakt maak je nog winst maar lijkt t wel dat je betaald voor wat je eet. Ik had de pasta met kip, ik had in totaal 4 kleine stukjes kip en echt een half bord vol met champignon. Dan moet je zeggen dat het gerecht: Paste met champignon en kip. Champignons kosten niks en kip is duur. Je betaald er dan 17,50 voor terwijl je maar 4 kleine stukjes kip hebt.
    De helft had gekozen voor een drie gangen menu omdat het sneller gaat, dan komen de voorgerechten en is het drie gangen menu voorgerecht zoveel male kleiner dan de gewone voorgerechten. Dan zit je bij elkaar op het bord te kijken en ziet het er qua hoeveelheid er erg matig uit. Ook de entrecote die jullie in het drie gangen menu hadden was heel erg klein in vergelijking met mijn pasta gerecht. Je prijs moet kloppen bij wat je op je bord hebt. Nu heb je dus dat het te weinig is en dat je er gewoon te veel voor betaald.
    Eten was matig, carpaccio was veel te koud. Deze hoort op kamertemperatuur te zijn. Jullie beschrijven alle ingrediënten onder de kopjes en dan helemaal bij de pasta vermeld dan ook de champignons. Voor je het weet heb je iemand met een allergie maar omdat alles benoemd word en dan zit het er opeens wel in. De vis gerechten waren maar 2 kleine stukjes vis en alle borden waren allemaal anders opgemaakt. Als het voor 1 tafel is maak dan alle borden het zelfde op. Nu lijkt het alsof jullie er geen zin in hadden om voor ons te koken.
    Het grand dessert was verteld met crème brûlée, deze was alleen nergens te bekennen wat wel erg jammer is als je gastvrouw dit wel aankondigde.
    Gezellige avond gehad met de familie maar het eten was teleurstellend na alle goede verhalen die ik gehoord heb. Misschien een volgende keer in een klein groepje van +- 4. Hopelijk kan de keuken het dan gewoon beter aan.

5,1