Op dit adres zit nu: De Beren

Het Postkantoor in Hoogeveen

Ruime parkeergelegenheid voor de deur. na 18.00 uur, vrijdag na 21.00 uur, en op zondag hele dag vrij parkeren

• OV

1342022246 22
1592220511 69
1675619933 68
1683201698 68

1. Super gezellig aan de bar, en de wijn is ook lekker daar!

2. Kletsen achter de bar is belangrijk dan opletten op de klanten op het terras (voor een paar weken terug ook al of keten achter de bar en wederom niet op het terras letten (jong personeel). Vanmiddag stond de dame achter de bar te kletsen met een andere vrouw een klant. Blijkbaar belangrijker dan het terras. Ik ben weggelopen. Ik kom niet terug bij Postkantoor. Ze krijgen het daar maar niet voor elkaar want deze houding (arrogant) en trage bediening verandert maar niet bij het Postkantoor. Ik deed een laatste poging maar ik houd het voor gezien.

3. Het restaurant is niet meer van deze tijd. Er staan geen vegetarische gerechten op de kaart. Je moet van de bediening horen wat de kok klaarmaakt. Geen keuze!

4. De (stroop)koffie van € 4,50? (Zonder bon) was zo zoet dat er alles behalve koffie aan te proeven was. Het eten is niet geserveerd. Hele goede zaak zo. Dan maar opstaan zonder te eten en te veel betalen voor de heerlijke suiker.

3,2
  5. Om half 5 een borrelplank besteld. Kwam de serveerster vertellen dat het keukenpersoneel nu net gezamenlijk aan het eten was maar ze zouden rond 5 voor 5 met onze bestelling beginnen. Dus m.a.w. zouden wij 25 minuten moeten wachten voor ze met ons eten konden beginnen terwijl naar boven kijkend het personeel rustig zat te eten. Met ongeveer 6 tot 8 personen tegelijk. Werk zelf in de horeca waar wij eten als er tijd voor is en niet als er klanten zijn die iets hebben besteld.
    Wij hebben onze bestelling geannuleerd en zijn weggegaan.

6. Mooie zaak we hebben lekker gegeten nette vriendelijke bediening.

7. Onze eerste ervaring was niet best. De tweede redelijk. Maar toch nog kans gegeven. Hadden we niet moeten doen. We werden vanaf het begin genegeerd, twee tafels na ons kregen de kaart en wat te drinken. Wij hebben zeker 25 min zitten wachten op bediening. Toen eindelijk een drankje gekregen en mogen bestellen. Ruim een uur later kwam het voorgerecht. Onze wijn glazen waren leeg maar werden niet bijgeschonken, we moesten de aandacht zien te vangen en er zelf om vragen.
    Na 3 bezoeken kan ik wel zeggen dat hier niet elke gast evenzeer gewaardeerd wordt. Wij gaan wekelijks uit eten en vinden het niet erg om voor kwaliteit te betalen, maar om €200,- te betalen voor een zeer matige avond is te gek. Er zijn vele betere restaurants te vinden in Hoogeveen.

8. De mojito is niet lekker! Er zit geen rietsuiker in. Daardoor smaakt het voor geen meter. De rest van de ingrediënten gooien ze in een glas. Beetje jammer. Leer eerst maar cocktails mixen voordat je het verkoopt.

9. Gisteravond bij jullie gegeten. We waren er om 18.30. En zouden vervolgens om 20.15 Naar de tamboer gaan. Het eerste drankje en broodplankje waren er snel. Meer dan een uur gewacht op het hoofdgerecht. Vervelend want we moesten naar het theater. Nadat we dit hadden aangegeven om 19.30 Zou het volgens de bediening er binnen 2 minuten zijn?! Ruim een kwartier later kregen we het hoofdmenu met een portie friet, geen wit brood bij de tournedos, geen cranberry saus bij de hertenbiefstuk en geen groenten. Met mijn mond nog vol weggegaan. Beetje jammer… De pin deed het niet… kortom ik werd er niet blij van. Dussssssss ik ben niet positief!

10. Personeel was erg vriendelijk en werden goed geholpen met de stoelen/tafels zo te zetten zodat we er tevreden mee waren omdat we met een hele grote groep waren en we niet in verschillende groepjes wilde zitten. Werden meteen voorzien van drankjes. Wel mogen ze bij grotere groepen juist vaker rond lopen om drankjes te vragen, zeker bij grote groepen is dat erg voordelig. Drankjes zijn qua inkoopprijs heel goedkoop en de verkoop prijs is 3x over de kop gegaan.
    Sfeer was warm, binnenkomst prettig. Je word begroet en niet genegeerd wat in andere restaurants soms wel gebeurt dus sfeer was prettig. Leuke lichtjes, mooie aankleding.
    De prijs is veel te hoog voor wat je er voor krijgt, dat vind ik erg jammer. Als je het goedkoper maakt maak je nog winst maar lijkt t wel dat je betaald voor wat je eet. Ik had de pasta met kip, ik had in totaal 4 kleine stukjes kip en echt een half bord vol met champignon. Dan moet je zeggen dat het gerecht: Paste met champignon en kip. Champignons kosten niks en kip is duur. Je betaald er dan 17,50 voor terwijl je maar 4 kleine stukjes kip hebt.
    De helft had gekozen voor een drie gangen menu omdat het sneller gaat, dan komen de voorgerechten en is het drie gangen menu voorgerecht zoveel male kleiner dan de gewone voorgerechten. Dan zit je bij elkaar op het bord te kijken en ziet het er qua hoeveelheid er erg matig uit. Ook de entrecote die jullie in het drie gangen menu hadden was heel erg klein in vergelijking met mijn pasta gerecht. Je prijs moet kloppen bij wat je op je bord hebt. Nu heb je dus dat het te weinig is en dat je er gewoon te veel voor betaald.
    Eten was matig, carpaccio was veel te koud. Deze hoort op kamertemperatuur te zijn. Jullie beschrijven alle ingrediënten onder de kopjes en dan helemaal bij de pasta vermeld dan ook de champignons. Voor je het weet heb je iemand met een allergie maar omdat alles benoemd word en dan zit het er opeens wel in. De vis gerechten waren maar 2 kleine stukjes vis en alle borden waren allemaal anders opgemaakt. Als het voor 1 tafel is maak dan alle borden het zelfde op. Nu lijkt het alsof jullie er geen zin in hadden om voor ons te koken.
    Het grand dessert was verteld met crème brûlée, deze was alleen nergens te bekennen wat wel erg jammer is als je gastvrouw dit wel aankondigde.
    Gezellige avond gehad met de familie maar het eten was teleurstellend na alle goede verhalen die ik gehoord heb. Misschien een volgende keer in een klein groepje van +- 4. Hopelijk kan de keuken het dan gewoon beter aan.

5,1
  11. Gegeten in de bovenzaal, beneden is het gezelliger. Mooi en lekker voorgerecht geserveerd op een houten plank..

12. Samen met mijn vriendin gegeten.
    Het vegetarisch gerecht was niet te eten, zo slecht.
    Ik zelf had een hamburger, ook deze was niet goed.
    De bediening was slecht, het zijn net schoolkinderen.
    Waar is de bediening van vorig jaar gebleven, deze was erg goed en de kwaliteit van het eten was toen ook beter.
    Ik kom er nooit meer.

1,6
  13. Vanavond hebben we met onze 2 kinderen gegeten bij het Postkantoor. Eerste indruk van de sfeer/ ontvangst was prettig. Aan tafel werden de specials van de dag netjes uitgelegd en kregen we vlot de bestelde drankjes. Maar daarna werd het snel minder. Lang wachten was het tot dat we onze bestelde gerechten kregen. Kinderen hadden een pannenkoek. Prima maar het vegetarische gerecht met paddenstoeltjes en camembert en croute geserveerd was echt onsmakelijk in uiterlijk en smaak. En de hamburger was “well done” maar niet goed gedaan.

2,7
  14. Eten was goed wel te dure prijs. Daarbij lang moeten wachten op het eerste drankje. De bediening liep er onverzorgd bij, (verschillende kleding) en stonden veel met elkaar te praten. Rond half 10 zaten wij nog alleen en toen ging de muziek heel hard aan. Hierdoor voelde we ons weggejaagd. Hebben hier vaker gegeten, was altijd tevreden, maar gaat steeds slechter zo te zien. Ongeregeld!

15. Pas hier gegeten, ribeye steak en een burger. Vond de prijs/kwaliteitverhouding niet helemaal juist. Krijg naar mijn mening en erg kleine steak (die overigens wel lekker smaakte) geserveerd met een bakje frietjes die gedeeld moest worden. Vind dat ik voor 22 euro voor een steak erg weinig krijg. Vervolgens een dessert besteld, krijg ik 2 bolletjes vanille ijs met een toefje slagroom, dat voor 7 euro.

De smaak van het eten was prima, daar viel niets op aan te merken. Mag alleen toch wel verwachten dat ik voor 65 euro met een volle buik naar huis ga, wat helaas niet het geval is.

Voor mij geen 2de keer!

5,1
  16. Vorige week heb ik samen met een vriendin de Dinner & Movie gereserveerd bij Het Postkantoor.
    De sfeer en het eten was als vanouds. Ze zijn erg gastvrij bij Het Postkantoor waardoor er een goede en gezellige sfeer is. Het eten was heerlijk en het is echt ruim voldoende.
    De jongen die ons het eten en de drankjes kwam brengen was erg aardig en dacht goed met ons mee. We hadden voor de film niet heel veel tijd voor de drie gangen maar dat kwam door ons. Hij dacht goed met ons mee en daarom stelde hij voor om na de film alsnog een drankje te komen drinken. Dit hebben we zeer gewaardeerd.
    Wat ons betreft was het zeker voor herhaling vatbaar!

17. Afgelopen zaterdagavond hebben we met een vriendengroep bij Het Postkantoor gegeten. Het eten was erg lekker, ondanks de drukte hebben we niet erg lang op ons eten gewacht. We komen hier al jaren en hebben altijd prima gegeten. Laat je niet afschrikken en kom gewoon zelf je oordeel vormen!

18. Slecht gegeten vanavond 21-1. Het begon al met het voorgerecht, garnalen/zalm soesjes. Vreselijk droge soesjes en veel te koud in combinatie met de mouse, was vrij warm! Mijn man had een hamburger, prijs/kwaliteit schandalig veel geld voor zo`n hamburger, de saus maakte het nog een beetje goed! En ik had saté van varkenshaas, geen goeie smaak en dat in combinatie met sla uit een zakje zonder ook maar één drupje dressing. En dan nog niet te praten over het half bakje met friet! We vonden het heel veel geld voor slecht eten, hebben zoiets nog nooit mee gemaakt in een restaurant,erg jammer!! Wij komen niet weer in ieder geval.

2,4
  19. Filmarrangement geboekt: samen met vriendin eerst naar de film en daarna eten. Tomatensoep was veel te zoet. Saté: vlees van slechte kwaliteit met heel veel saus. Friet niet te eten. Erg vieze vissmaak. Toetje veel te zoet en geen chocola gezien. Beste mensen, ik kom niet weer bij jullie. Andere keren was het oke. Wat is er aan de hand bij jullie? Er is duidelijk bezuinigd op de kwaliteit van het eten.

20. Teleurstellend. Bios arrangement geboekt. Filmpje en eten voor €29,50 pp. Voorgerecht wrap met kip. Oké, was te eten, had hem wat pittiger verwacht vanwege de aangekondigde pepers. Niet geproefd. Dochter kreeg wel bij haar brood nog olijfolie met zout aangeboden i.v.m. lactose intolerantie. Hoofdgerecht, hamburger Postkantoor was ronduit slecht. Vlees was zo gekruid, het kon wel bedorven zijn en het broodje was doorweekt. Het andere gerecht, lekkerbekje waren 2 visjes, tenminste, 1 was gevuld met vis, de ander voornamelijk deegkorst. De smaak van de vis was goed. Als toetje konden we kiezen uit chocolade bavarois of koffie met lekkers. Ik koos voor de koffie, maar kreeg er niets bij. Dochter wilde niets na. Ober vroeg of alles naar wens was. Op mijn reactie van het natte broodje werd gereageerd dat ik dat eerder had moeten zeggen, dan had ik een nieuwe gekregen. Helaas werd er onder het eten niet aan ons gevraagd of het naar wens was, dus kon ik het niet aangeven. Jammer jammer, het was altijd zo goed. In korte tijd flink gedaald in kwaliteit. Volgende keer maar elders. 👍🏻

21. reservering zoek. Prima start! Gelukkig kon er nog een tafel voor 4 gecreëerd worden met uitzicht op de afvalhoek in de keuken. Een warm welkom van onze serveerster. Althans als je Siberië als subtropisch gebied beschouwd. Alles ging in olympisch tempo met een plichtmatigheid waar een conducteur jaloers op zou worden. Achteraf zal ze zich wel niet zo lekker hebben gevoeld de arme meid want ze wist niet hoe snel ze het restaurant moest verlaten toen haar dienst erop zat. Kan gebeuren. Voorgerecht: Wrap. Nou ja een gerolde tortilla met een gort droog stukje kip erin . Ik snapte ineens het glaasje water bij de wijn. Hoofdgerecht: kipsate. Topgerecht voor de horeca. Kwak saté saus erop en altijd goed toch? Tsja dat zou je zeggen. Maar voor deze prijzen dan ook graag een goed stukje kip (van filet zou ik denken) ik heb het goede vlees ertussen uit weten te snijden. De frietjes waren ronduit slecht ! Sorry oud frituurvet valt niet te verbloemen. Het Postkantoor is er niet op voorruit gegaan . Oh ja toch wel een beetje. Een prachtige glossy als kaart. Wellicht beter van niet. Het schept verwachtingen

3,4
  22. De door ons gereserveerde ronde tafel was niet beschikbaar op het afgesproken tijdstip, ondanks een toezegging per email en notitie in de agenda. Het voorgerecht moesten we daarom aan een andere tafel nuttigen, met een gratis drankje ter compensatie.

Verder prima gegeten, maar zeker geen culinaire hoogstandjes, al doen de prijzen dat wel vermoeden. Als uitsmijter werden de borden van het dessert al afgehaald terwijl een aantal van ons nog zat te eten. Op de opmerking dat wij dat niet erg fatsoenlijk vonden werd ongepast en ongeïnteresseerd gereageerd.

Wij voelden ons niet gewaardeerd als klant en komen hier zeker niet meer terug.

5,9
  23. Jammer dat de kwaliteit van het eten is vervlakt. Er mankeert niks aan, maar het heeft ook niets bijzonders. Dat in verhouding tot de prijs, dan valt het gewoon tegen. Champignonsaus bij de biefstuk, als er totaal 1 hele champignon in heeft gezeten dan was dat veel en dat samen met een saus die geen specifieke smaak heeft is erg jammer. Geen keus in patat of gebakken aardappels. De salade zag er prima uit, maar had ook weer een dressing zonder smaak. Dan het dessert: Dame Blanche met geen echte slagroom. Wat een teleurstelling, als dit echt een Dame Blanche was geweest zoals het hoort, dat had je ons niet gehoord. Deze ervaring hadden wij niet in het begin dat het Postkantoor open was. Begin eens met eten in te kopen dat van zichzelf al meer smaak heeft en dat past bij de kwaliteit die jullie prijzen suggereren, dan zou het niveau zeker omhoog gaan. Wij zijn geen klagers, maar het liet ons ook niet los, dat het een teleurstelling was. Daarom toch deze reactie.

24. w.visscher

Al meerdere keren hier geweest en het was altijd super. Behalve gisteren.
    Ik was samen met een vriend er voor een verlate lunch. Nadat wij nog wat nadronken en meer als 45min met lege glazen zaten, besloten af te rekenen. Het was rond een uur of 5 en iedereen van het personeel ging eten. Wij stonden te wachten om af te rekenen. Na even wachten kwam er iemand naar ons toe. Toen ik vroeg of ik wat meer informatie kon krijgen over de escaperoom, kon de jongen mijn vragen niet beantwoorden. Ik vroeg aan hem of er misschien een collega was die dit wel kon en ik kreeg als antwoord: die is er wel, maar u moet maar even mailen via de site. Toen ben ik weggegaan stom van verbazing dat hij zijn collega niet even wou vragen...
    Kortom lang wachten op je drinken en niet gastvrij en is het in een jaar hard achteruit gegaan. Overigens was de uitsmijter heerlijk.

25. H.Duinkeren

Voor het eerst hier gegeten. Maar het viel mij bar tegen. Kip in rode wijn saus. Met wat salade en friet. Ik had veel beter eten verwacht. De entourage en sfeer was goed.

Maar voor het eten zoek ik toch een andere eettent op in Hoogeveen.

26. Wij hebben hier als afsluiting van de meivakantie gegeten. Het was mooi weer en wij zaten op het terras. Mooi terras, lekker eten en goed, gezellig personeel. Helaas wordt er door heel veel mensen extreem veel gerookt op het terras. Ik heb er normaal gesproken niet zoveel moeite mee, maar dit was door de veelheid echt een afknapper. Verder op zich een leuke tent.

27. Het was erg gezellig op de avond van koningsdag. We konden tegen 7 uur nog aanschuiven voor een bioscooparrangement: dat is nog betaalbaar. Ik zag echter dat de hamburger die ik kocht normaal 16,50 euro kost en dat is wel erg veel geld voor een plak vlees, een hard broodje en een bakje patat met 2 sausjes. De prijzen zijn in een paar jaar tijd ook wel flink gestegen. Kortom, gezellig, hip en trendy tent, maar te duur.

28. Anneke Roosma

Erg verrast over de kaart. Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening.

29. Meerdere keren gegeten, kan niet anders zeggen dan wat een goede kwaliteit. Dit restaurant is een absolute aanrader als je van gezelligheid houdt in combinatie met een goede bediening en erg goed en lekker eten, dan moet je hier zijn. Een van onze favorieten.

30. Lekker eten, goede sfeer en leuke bediening! Voor herhaling vatbaar:-)

31. Mevr. L.K Hoogendoorn

Helaas geen goede ervaring; een voorgerecht wat nog half bevroren was en natafelen was er niet bij omdat dit "luxe" restaurant, zoals ze het zelf betitelen, 's avonds wordt omgetoverd tot een disco en dus de tafels aan de kant geschoven worden. Wij werden verzocht koffie te gaan drinken aan de bar. Hiervoor vriendelijk bedankt.

Eens maar nooit weer.

32. patricia

33. Martijn

34. Wat een mooie tent! Enorm sfeervol en rijkelijk aangekleed. Het eten was geweldig. We zaten lekker buiten op het grote terras. Na het diner werden wij weer verrast. Het Postkantoor verandert dan in een luxe club met DJ. Zijn tot diep in de nacht wezen dansen. Toptent!

35. Met 5 personen gegeten. Leuke ambiance, lekker eten. Wat echt opviel was de vriendelijke bediening. Dat zie je niet zo vaak.

36. Wim 321 punten

Heerlijk gegeten in een mooie ambiance, naast de bioscoop. Alle hoofdgerechten waren prima en ruim geserveerd. Het bier van de tap was goed en smaakte zoals bier moet smaken, niet aangevuld met water zoals je vaker proeft. Prijs kwaliteit verhouding ook goed, dit kan iedereen aanraden. En als laatste een mooi en ruim terras, hier moet altijd ruimte zijn!

37. Ik kom hier wel vaker, voor een broodje of een hapje eten, maar tijdje geleden gewoon een hele dag voor de studie bezig geweest. Ik zat met mijn laptop in de hoek en liep even naar de bar om wat te bestellen, verder heeft het personeel me heerlijk met rust gelaten! Top!

38. We hebben vaak wat gedronken in het Postkantoor in Hoogeveen en gisteren voor het eerst ook wat gegeten. En dit was meer dan goed. Super lekker 3-gangen menu en prima bediening. Van ons een dikke 8! En uiteraard aan de bar nog een paar drankjes genomen... :-)

39. Heerlijk gegeten, kom vast nog eens terug.

40. Gisteren heerlijk gegeten met mijn schoonmoeder. Vriendelijke bediening, mooie kaart en snel geholpen. Prachtige tent en een aanwinst voor Hoogeveen.

41. Nienke Schregardus

Wij hebben een aantal keren met onze kinderen van 13 en 15, die glutenvrij moeten eten, bij het postkantoor gegeten, wat een feest. Ze kunnen bijna alles van de kaart eten, wat fijn dat er voor hen zoveel keus is. Niet alleen het eten is er heerlijk, maar ook de bediening is altijd vriendelijk en attent. De keuken heeft het goed voor elkaar, ze hebben al die keren nergens last van gehad!!

42. Top Grand Cafe op Top Locatie. Ik kom er veel en graag. Naast een goede bak koffie ook een geweldige saté van de haas. Ga zo door!

43. Gister avond een hele fijne avond gehad, was al vaker geweest, maar het blijft fijn om hier te komen.
    Vlotte bediening, lekker eten, prima sfeer.
    Top gewoon, echt een avondje uit, tot gauw.

44. Mooie zaak, heerlijk verwarmd terras, goed en betaalbaar eten, maar wat een sloom personeel.
    Ze kijken niet eens naar je tafel als ze voorbij lopen om te vragen of dat we nog wat wilden drinken, totaal geen horeca ervaring! Dus moesten we zelf naar binnen gaan om nog een wijntje te bestellen!
    Met vlotter personeel en beter inzicht zou dit een topzaak zijn! Beetje jammer!

45. Afgelopen zaterdag een super leuke avond gehad met vrienden in het postkantoor! Er hangt een gezellige sfeer, een echte aanrader om lekker te eten en na te borrelen! De keuken speelt heel goed in op het "verantwoord eten" alle gerechten kunnen vegetarisch en gluten vrij geserveerd worden en dat voor een goede prijs kwaliteit verhouding! De bediening was erg vriendelijk en een snelle service. Wij komen zeker terug!

46. Wat heerlijk om weer bij Grand Cafe Het Postkantoor gegeten te hebben! Het blijft een belevenis. De chefs suggestie was weer verrassend en heel erg lekker. En ook qua prijs is het top. Op dinsdag geborreld en daarna gegeten. Wat een drukte was het, maar de service was heel goed. Vriendelijk personeel! Echt een bedrijf wat je niet verwacht in Hoogeveen. Wat groot en wat een verrassende ruimtes! Ik kom zeker regelmatig eten! Goed bezig team Postkantoor!

47. Laatst wezen eten op een drukke vrijdagavond.
    Vlotte (én vriendelijke) bediening, er was genoeg personeel aanwezig.
    Eten was prima, porties hadden misschien iets groter gekund.
    Mosterdsoep is een aanrader!

48. Meerdere malen geweest en tot nu toe goed bevallen. Eten is top. Helaas afgelopen vrijdag een mindere ervaring. Wij gaven aan met gezin naar de film te gaan. Men zei geen probleem. Vervolgens 40 min moeten wachten op het eten. Hierdoor hebben we binnen 10 min moeten eten. Dit aangegeven bij het afrekenen maar tot onze grote teleurstelling werd hier nauwelijks op gereageerd. Volgende keer accepteren wij het eten niet meer of we eten vooraf bij de shoarma zaak.

49. A. Bloemberg

Ik eet er regelmatig met gezin, familie en klanten. Altijd is het eten van goede kwaliteit, de service vriendelijk en de sfeer goed. Echt een aanrader.

50. Angelique

Hier nu al een aantal keer heerlijk gegeten! Goede kwaliteit! Lekkere wijn, echt een aanrader.

51. Sebastians

Prachtige tent, druk en gezellig. Heerlijk gegeten. Vriendelijke mensen.

52. Super inrichting, goede sfeer. Leuk om een biertje of een bak koffie te drinken.
    Eten is ronduit matig. Personeel weet niet uit te leggen wat ze verkopen.Is wel van goede wil. Vijf hoofd gerechten waarvan twee met vis. Kaart geeft niet duidelijk aan, wat je kunt verwachten. Porties zijn veel te klein. Stukje vlees met een schamele portie patat en simpel bakje salade. Vlees was overigens wel goed bereid. Tafel naast mij zag ik zalm geserveerd. Opmerking van deze tafel: "is dat alles?" Tafel verder van vijf personen, laat helft van eten staan.
    Misschien was het gewoon de verkeerde dag, dat ik hier was.

53. gonnie dekker

Het eten was erg lekker, de bediening niets op aan te merken maar de sfeer is echt niet je van het. Dit is niks voor een avondje gezellig uit eten. Het is veel te massaal, te dicht op elkaar en gewoon niet gezellig. Voor een hapje vooraf aan een film prima.

54. Waarom heb ik hier niet eerder gegeten ? DE nieuwe aanwinst voor de beste binnenstad van Nederland.
    We nemen het aanbevolen menu met een kreeftsalade als voorgerecht en als hoofdgerecht de tarbot en de eendenborst. Zou die borst nou net zo lekker zijn als de canard a orange die twee dagen geleden in de Franse hoofdstad is genoten bij Le Marathon ? Net zo lekker is mijn oordeel en dan kun je je meten met Franse cuisine. De service met op ALLE gezichten een voorkomende lach en een stoofperenijspallet als uitsmijters. Hier kun je met je vrienden komen!

55. Het eten was voortreffelijk en de bediening aan tafel was ook goed. Het is jammer dat het barpersoneel zich arrogant gedraagt en er geen glimlachje van af kon.

56. Grand Café het Postkantoor is een absolute aanwinst voor Hoogeveen. Het is een horeca gelegenheid die je niet direct verwacht in Drenthe, maar eerder in een stad als Amsterdam. Het Postkantoor is namelijk qua beleving top-off-the-bill, maar tegelijk laagdrempelig. Aan alles merk je dat kosten noch moeite gespaard zijn om Het Postkantoor de ideale plek te maken voor iedere gelegenheid. Dit is de reden waarom ik erg graag in Het Postkantoor kom. Je kunt er namelijk rustig een kop koffie drinken, maar ook heerlijk lunchen of dineren, 's avonds is het een gezellige plek om een biertje te drinken met vrienden en daarnaast is het ook nog eens een geweldige plek om in het weekend feest te vieren!

57. Doet de naam 'Grand' Café eer aan! De passie voor het vak is in alle hoekjes en gaatjes van het restaurant terug te vinden. Niet in de laatste plaats door het heerlijke eten, waarmee niet alleen eer wordt gedaan aan de uitspraak: ' het oog wil ook wat', maar ook aan de bourgondiër die in ons allen schuilt.
    Het terras is een reden om als hoogeveener niet naar het buitenland op vakantie te hoeven gaan, maar ook binnen straalt de warme en gezellige aankleding voor een gevoel dat lijkt op thuiskomen.

Geweldige tent en een aanrader voor iedereen die van kwaliteit houdt!
    Enige nadeel is haar verslavende werking!

58. Wat een Toptent voor een stad als Hoogeveen! Wij kwamen er bij toeval langs toen wij de kaartejes voor de film (ook een mooie bioscoop trouwens in Hoogeveen!) vroegtijdig ophaalden. Schitterend ingericht, snelle bediening en een enthousiaste eigenaar die ons zelfs een rondleiding gaf. De geserveerde hamburger(!) was subliem en de tournedos om te zuigen. Wij komen snel terug met onze kinderen want er is een echte kidsruimte om te spelen, wat een luxe!

59. Henry en Janny

Afgelopen zaterdag geweest.
    Mooie inrichting, heerlijke sfeer, ondanks dat het vol was, kan je door de acoustiek door het hoge plafond goed met elkaar praten.
    Een aanrader is een voorafje van eendenham.. Excellent!
    Mijn vrouw had een prima carpaccio, fijne smaak.
    De rode pesto en de kruidenboter op het broodplankje was zoals ie moet zijn, gewoon heerlijk!
    De zalm van mijn vrouw was goed en mijn wildzwijnhaas met port saus was gewoon een smaaksensatie.
    En het personeel, prima voor een net opgezette zaak, lekker ongedwongen, alsof je echt te gast bent bij vrienden.
    En ja, sommige mensen willen even een snelle hap, daar is een snackbar voor, wij vonden het prettig dat men op een zaterdagavond niet alle gerechten in een rap tempo achter elkaar serveerden.
    Kortom, een heerlijke avond uit!

60. Van binnen ziet het er top uit, op het hoge plafond na.
    Bediening uitermate langzaam, voordat wij het eten kregen moest we 30 min wachten, dit was veel te lang.
    Eten was verder wel goed voor elkaar. Drankjes duurde ook veel te lang. Jammer, het had iets goeds kunnen worden.

61. Afgelopen woensdag heerlijk gegeten. Voor een doordeweekse dag opvallend druk en gezellig. Ontspannen sfeer. Schitterend interieur.

de 3-gangen Chef's suggestie was genieten.
    (en voor een nette prijs € 31,00)

hier kom ik graag weer!

62. Een gezellige sfeer en het eten was heerlijk! Voor herhaling vatbaar!!

Groet, Jans en Jannie Padding

63. Op aanraden van vrienden even gezellig uit eten geweest in dit mooie grandcafe . Heel erg mooi aangekleed , vriendelijk personeel en uitstekend eten . Tot mijn verbazing hebben ze ook nog een erg leuke ruimte speciaal voor de kids . Hier komen wij zeker nog een keer !!

64. Hadden een leuke avond uit eten in gedachten..en omdat wij hier nog niet waren geweest en het er van buiten en binnen erg leuk uitzag hebben we voor het het postkantoor gekozen.
    De bediening was vlot en vriendelijk.. de kaart is compact maar dat schept vertouwen in kwaliteit. Helaas was er geen enkel gerecht dat we bestelt hadden dat ons kon boeien.. de carpaccio was matig aanwezig in smaak terwijl de oude kaas overheerste..het hoofdgerecht was goed alleen de salade was aan de flauwe kant geen smaak.. de geserveerde frites waren erg droog..
    Helaas dus geen smaak sensatie.. hoop hier wel eens terug te kunnen komen.. als er betere recensies zijn..

5,5
  65. Lekker gegeten! Bediening was vriendelijk maar erg traag. Op een gegeven moment vroegen we ons zelfs af of we niet vergeten waren .....

66. Wij hadden slechte verhalen gehoord, maar na een keer met collega's te hebben gegeten was ik om. Gisteren samen gegeten in het postkantoor. Bediening vriendelijk en losjes, lekker eten en qua prijs valt het echt wel mee. Voor 2 personen plankje brood, hoofdgerecht, gedeeld nagerecht, 4 drankjes en kopje koffie= 66 euro. Netjes dacht ik zo. Tot de volgende keer.

67. Ronald en Debbie

Hoofdgerecht veel te gaar, bediening slecht en onervaren. Kille zaak en erg duur. We moesten hier even heen maar het blijft ook bij die ene keer

2,2