Nieuwste foto's in Ballum

Laatste updates in Ballum

1. Karel's profielfoto
    Karel heeft een recensie geschreven voor De Boerderij

Zondag 30 juli hier gegeten met 5 personen. Waren hier om 16.30. Van tevoren werd er gemeld dat we om 17.00 Konden dineren. De kok had pauze. Geen probleem. 17.10 Was ons eten al klaar…
    In 10 minuten stonden er 4 kipsate menu’s en een stoofpotje op tafel. Vers bereid kost even tijd! Overduidelijk te proeven dat deze kipsate zo met de satesaus in de magnetron was opgewarmd. Idem dito met het stoofpotje. Wij komen hier niet weer. Bediening (jong grut) onervaren en bot. Jammer…

2. Ballum's profielfoto
    Ballum heeft een recensie geschreven voor De Boerderij

Eerste 2 x heerlijk gegeten, nu was er begreep ik andere kok, en druk, misschien daarom de snitzel uit de magnetron denk ik of zo, zoo droog dat hij bijna niet weg te krijgen was.
    Weggespoeld, maar niet met de 3 extra consumpties die wel op de bon stonden.

1,8
  3. P. Douma's profielfoto
    P. Douma heeft een recensie geschreven voor De Boerderij

Lekker ruime porties en betaalbaar, leuke inrichting en zeer vriendelijk en voorkomende bediening

4. Dirk's profielfoto
    Dirk heeft een recensie geschreven voor De Boerderij

Meer dan prima restaurant waar rekening is gehouden met onze vragen tijdens reservering. Bediening netjes en niet overheersend aanwezig. Grote aanrader cq verassing het dessert “lekker met de trekker” maar ook de keuzestress menu’s. Zeker voor herhaling vatbaar.

5. Luit Scholma's profielfoto
    Luit Scholma heeft een recensie geschreven voor Plaza 't Kruuspunt

Luit Scholma

Gezellig Kruuspunt met erg lekkere hapjes; de kibbeling is een aanrader! Je wordt supersnel bediend en het personeel is erg behulpzaam. Als je bestelt om mee te nemen dan wordt het supergoed verpakt en blijf lang warm. Het nieuwe bestel systeem werkt goed en snel en als je toch iets te vragen hebt helpen de meiden je toch prima. Lekkere rosé! Het Kruuspunt is een echte aanrader!

6. JvP's profielfoto
    JvP heeft een recensie geschreven voor Strandpaviljoen Ballum

Wij bestelden van 1 salade geitenkaas en een paprikasoep dit tezamen met een Aperol spritz en glas rode wijn. Prima bediening die zelfs voor de hondjes nog een snoepje haalden. Goed begin dus maar nu:… De soep was echt niet goed en heb deze dan ook laten staan en niet opgegeten. Vervolgens vroeg ik om de rekening. De aardige jongeman had reeds opgemerkt dat de soep was blijven staan en maakte de opmerking dat dit waarschijnlijk niet voor niets was. Vervolgens aangegeven dat deze erg waterig was en gewoon niet goed op smaak was… even heel zwart wit gekleurd kommetje “soep” met versnipperd bosuitje. De jongeman verontschuldigde zich en bracht de soep retour keuken. Na korte tijd kwam hij terug met de rekening (€36, - ) zonder enig commentaar. Ik heb ook zonder commentaar de rekening betaald.
    Hoe dom ben je om met zo’n klacht niets te doen! Het gaat mij dus helemaal NIET om het geld maar geef dan een reactie in hoe zo’n vorm dan ook. GEMISTE KANS/CATASTROFE! Mij is altijd geleerd dat je van een klacht ook iets kan leren of kan ombuigen tot iets positiefs! Nogmaals de jongeman die ons bediende niets te verwijten, ik had het vermoeden dat misschien de eigenaar zelf in keuken stond? Ben benieuwd naar de reactie…

Ps: mijn dochter die een paar week voor ons aan was had ook al aangegeven dat de soep niet goed was maar ik kon niet niet geloven, aangezien er weinig mis kan gaan met een dergelijke soep.

1,6
  7. Rika Luursema's profielfoto
    Rika Luursema heeft een recensie geschreven voor De Boerderij

Rika Luursema

Het eten en drinken was goed. Jammer dat er niet gezegd werd dat je de fles water op tafel ook moest betalen. Waar ik tegenaan liep waren de honden in het restaurant. Het had wat geregend en dan ruiken die honden. Vind ik niet lekker tijdens het eten.

8. Ballumer's profielfoto
    Ballumer heeft een recensie geschreven voor Plaza 't Kruuspunt

Ballumer

Als je heel veel geduld hebt kan je hier heen.
    Reken gerust meer dan een uur voor een meeneem bestelling!
    Die mensen gunnen hun personeel geen goed loon zodat ze alleen achter de oven staan.

9. Helna's profielfoto
    Helna heeft een recensie geschreven voor Strandpaviljoen Ballum

Drinken was prima de gemengde borrelhapjes waren beneden zeeniveau te duur en ze waren klein en slap.

3,6
  10. Anoniem's profielfoto
    Anoniem heeft een recensie geschreven voor Nobel

Vraag je blond biertje krijg je Amelander blond in een BLIKJE belachelijk.
    En een glas chardonnay.
    Eerst komt de wijn op het bier moet je minimaal nog 5 minuten wachten.
    Wil je afrekenen kost een glas wijn 9 euro belachelijk.
    En een BLIKJE bier blond (wat niet blond) is maar eerder een redelijk zwaar biertje 6,70
    Wat een abnormale prijzen ik kom er niet weer.
    Beetje jammer.

2,4
  11. Jan Rougoor's profielfoto
    Jan Rougoor heeft een recensie geschreven voor Nobel

Jan Rougoor

Men heeft hier de prijs kwaliteit verhoudingen totaal uit het oog verloren. Veel nadruk op water en wijn en dan negatief.
    Veel wachtenden op het eten, wat van redelijke maar geen super kwaliteit was.
    De goede wijn was op, voor een “betere wijn” betaalden we maar liefst € 9,- per glas.
    De volgende keer laten we restaurant het Nobeltje links liggen.

12. Ineke verhoef's profielfoto
    Ineke verhoef heeft een recensie geschreven voor De Boerderij

Ineke verhoef

We zitten een midweek op Ameland. Helaas zijn alle restaurants nog dicht dus kiezen we voor bezorgen. We hebben genoten van de heerlijke kaasfondue en we hebben een keer andere gerechten van de kaart gekozen! Het eten was heerlijk goed verpakt en op tijd! Als je in de buurt bent kies voor dit restaurant want in ons vergelijkend onderzoek was dit echt Top!! Als wij weer op Ameland komen hopen we zeker bij jullie in het restaurant te komen.

13. Simone's profielfoto
    Simone heeft een recensie geschreven voor Nobel

Mooi restaurant, vriendelijke bediening, lekker eten. Niet goedkoop, maar zeker de moeite waard.

14. Marrit's profielfoto
    Marrit heeft een recensie geschreven voor Plaza 't Kruuspunt

Heerlijk gegeten, alles goed verzorgd en vers, wij komen hier regelmatig eten en het is altijd zeer goed.
    Ook is de bediening vriendelijk en heeft tijd voor een praatje.

15. Heidy de Vries's profielfoto
    Heidy de Vries heeft een recensie geschreven voor Plaza 't Kruuspunt

Heidy de Vries

2 Porties varkenssaté besteld om later mee te nemen. In plaats daarvan hebben wij 2 varkenssaté menu’s gekregen met de dubbel kosten (verschil: een bakje groenten bij). Raspatat was veelste zout, niet te vreten. De volgende keer zoek ik zeker een andere plek om te eten.

16. Karel's profielfoto
    Karel heeft een recensie geschreven voor De Boerderij

Met 5 personen gegeten van de lunchkaart. Porties precies goed en je kon altijd bijbestellen. Het eten was prima! Bediening, vooral de dames verstaan hun vak en waren supervriendelijk! Even een kort praatje maken doet veel. Ondanks dat het die dag bloedheet was.

17. Karel's profielfoto
    Karel heeft een recensie geschreven voor Strandpaviljoen Ballum

Wat een dure tent! Jammer... maak de prijzen iets goedkoper en de mensen bestellen dan ook een keer iets extra’s i.p.v alleen maar drinken, genieten van het mooie uitzicht en snel weer wegwezen om een lekkere bitterbal maar ergens anders te gaan nuttigen. €8 voor een portie van 8 stuks is wel heel duur! Bediening ook niet vriendelijk. Nog geen tot ziens kon er vanaf. Verder is het wel een nette zaak met een prachtig uitzicht.

2,6
  18. Anita's profielfoto
    Anita heeft een recensie geschreven voor Plaza 't Kruuspunt

Was lekker, maar we zaten elkaar met 4 volwassenen nog aan te kijken, doe vo o r een paar dubbeltjes wat meer patat erbij, iedereen tevreden. 4 X lekkerbekmenu met patat en sla besteld,
    Achterburen.

19. gerard's profielfoto
    gerard heeft een recensie geschreven voor Plaza 't Kruuspunt

Dit is meer dan een cafetaria. Ze serveren eenvoudige smakelijke menu's. Met aandacht opgemaakt en geserveerd. De afhaalmenu's zijn altijd goed. 't Kruuspunt heeft zich gedurende meerdere jaren positief ontwikkeld.

20. Kraus's profielfoto
    Kraus heeft een recensie geschreven voor De Boerderij

Concept proeverij werkt niet echt goed, wij hebben allemaal een hoofdgerecht besteld en een voorgerecht kon alleen van de proeverij, dus een garnalen cocktail met een eetlepel garnalen (erg weinig dus voor € 11,75).
    Je krijgen alleen patat en ongare gebakken aardappeltjes.
    Op zondag waren sommige gerechten niet meer te bestellen.
    Geen schaaltje salade er bij en dat alles voor de prijs van €26,00 voor een biefstuk die zelf nog moet bakken.

3,4